Nooit gedacht ooit te zullen lezenquote:
Wie zijn de mogelijke tegenstanders in die PO?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zweden is ook gewoon een middelmatig kutteam. Die gaan de PO's niet winnen
Het ligt niet aan die wedstrijd dat we de play offs niet halen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef VeX- het volgende:
[..]
Van Frankrijk moet je echt niet 4-0 verliezen.
Kroatië, Zwitserland, Denemarken: dat soort teams volgens mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zijn de mogelijke tegenstanders in die PO?
En thuis tegen Bulgarije en uit tegen Belarus had wel meer gehamerd mogen worden op doelpunten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen het naïeve spel in laatste 20 minuten tegen FRA is hem aan te rekenen wel. Maar goed, dan had je er alsnog 6 moeten maken vandaag.
KingRoland denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
KingRoland en ik stellen dezelfde vraag op exact hetzelfde tijdstip.
KingRoland en ik zijn goede vrienden
Tegen geen enkele noemenswaardige land een overwinning gepakt; tegen Frankrijk met een achterlijke opstelling compleet weggespeeld; het geloof in Janssen; bizar slecht voetbal zonder passie, etc.quote:
holy shitquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef onlogisch het volgende:
KingRoland en ik stellen dezelfde vraag op exact hetzelfde tijdstip.
KingRoland en ik zijn goede vrienden
Robben wordt zo gewisseld voor Bosvelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
Dickie durft niet eens aanvallend te wisselen, ja misschien in de 80e minuut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |