abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_174555179
registreer om deze reclame te verbergen
Reageer gewoon nog 1x dat je hem niet haat, maar dat je je niet omringt met mensen die je tijd niet serieus nemen en met jou omgaan op een manier die niet voldoet aan jouw standaard en dat het daarom beter is geen contact meer te hebben. Je zal hierna dan ook niet meer reageren. Je wenst hem veel geluk en alle moois van de wereld. Kisskiss. Hairflip!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174555239
Alleen stoer als je daarna daadwerkelijk alle contact uitsluit overigens.

Wat je naar mijn totaal niet bescheiden mening zeker moet doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_174555575
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Reageer gewoon nog 1x dat je hem niet haat, maar dat je je niet omringt met mensen die je tijd niet serieus nemen en met jou omgaan op een manier die niet voldoet aan jouw standaard en dat het daarom beter is geen contact meer te hebben. Je zal hierna dan ook niet meer reageren. Je wenst hem veel geluk en alle moois van de wereld. Kisskiss. Hairflip!
Ik zal het overwegen. Ik neig er nu naar helemaal niet te reageren omdat hij eerder ook al een beetje zo reageerde. Ik heb m toen t voordeel van de twijfel gegeven maar ik kan hier echt heel weinig mee.
pi_174555649
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:17 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik zal het overwegen. Ik neig er nu naar helemaal niet te reageren omdat hij eerder ook al een beetje zo reageerde. Ik heb m toen t voordeel van de twijfel gegeven maar ik kan hier echt heel weinig mee.
Ng veel beter!
pi_174555857
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ng veel beter!
Ha, ik heb je eerdere advies opgevolgd. Gewoon duidelijk in de trant van, ik haat je niet maar ga geen tijd investeren in iemand die mijn tijd verspilt. Hierna zal ik niet meer reageren, ik wens je t allerbeste. Doei.

En dat was dat. Mocht ie blijven appen dan blokkeer ik m wel.

Edit: ook maar even van Tinder verwijderd.
pi_174555888
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ha, ik heb je eerdere advies opgevolgd. Gewoon duidelijk in de trant van, ik haat je niet maar ga geen tijd investeren in iemand die mijn tijd verspilt. Hierna zal ik niet meer reageren, ik wens je t allerbeste. Doei.

En dat was dat. Mocht ie blijven appen dan blokkeer ik m wel.
Ff hairflipje doen #endoorrrrrrrrrr
pi_174555928
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ff hairflipje doen #endoorrrrrrrrrr
hahaha... dat dus :)
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:00:21 #133
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174556186
Dat t nog steeds over die pastapipo gaat zeg... zou hem overigens wel goed doen denk ik, als ie dat zou weten.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:26:52 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174557591
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:42 schreef STING het volgende:

[..]

Hierop zou je makkelijk moeten kunnen zeggen 'next', maar het klinkt alsof dit soort mensen toch een soort aantrekkingskracht hebben? :P
die italiaan zou door mij al zijn geblokt
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:45:59 #135
242666 BeamofLight
pi_174557945
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

die italiaan zou door mij al zijn geblokt
hij weet precies bij wie hij het doet he...
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:53:13 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174558076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dat t nog steeds over die pastapipo gaat zeg... zou hem overigens wel goed doen denk ik, als ie dat zou weten.
Waarschijnlijk beseft hij het zelf niet eens.

quote:
12s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:55 schreef STING het volgende:

[..]

'Je haat me gewoon' klinkt voor mij echt als puberaal gedrag als een soort vorm van emotionele manipulatie, om sympathie af te dwingen. Pas helaas in sommige situaties komt de ware aard van een persoon naar boven, of tewel in dit geval de emotionele (on)volwassenheid en egoisme.

"Next" :P
Dit dus exact, wees blij dat je met hem nog geen band hebt opgebouwd.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:09:08 #137
242666 BeamofLight
pi_174558367
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk beseft hij het zelf niet eens.

[..]

Dit dus exact, wees blij dat je met hem nog geen band hebt opgebouwd.
jawel joh. Hij fopt haar keer op keer en steeds blijft er contact. Die denkt haha; hoever kan je eigenlijk gaan bij die naeve Nederlanders
pi_174558689
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jawel joh. Hij fopt haar keer op keer en steeds blijft er contact. Die denkt haha; hoever kan je eigenlijk gaan bij die naeve Nederlanders
Wow, want jij kan in t hoofd van andere mensen kijken?

Ik heb werkelijk geen idee wat hij dacht. Toen hij zijn excuses maakte heb ik m een tweede kans gegeven, die heeft ie verprutst dus een derde krijgt hij niet en zeker niet met het soort berichtjes dat hij stuurde. Ik zie niet zo waar ik 'gefopt' ben.

Dat ik t jammer vind hoe t gelopen is is wat anders, maar iemand een keer t voordeel van de twijfel geven, en nadat dat ook misloopt duidelijk aangeven dat het klaar is lijkt mij een hele normale gang van zaken.
pi_174559407
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het irriteert me gewoon dat hij voor mij invult dat ik hem haat. En het irriteert me dat ik daarop wil reageren en wil uitleggen dat hij niet moet invullen, maar als ik dat doe ik weer in gesprek zit met iemand die ik toch niet wil daten.

Maar je hebt een punt in de zin dat ik in augustus hele leuke gesprekken heb gehad en t nog steeds wel zonde vind hoe t is afgelopen. Ik had op zn minst de verwachting dat het tot een date was gekomen. Daar komt denk ik ook mn irritatie vandaan.
Ik gok dat hij de date niet kon combineren met zijn gezin.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:39:44 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174565782
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Wow, want jij kan in t hoofd van andere mensen kijken?

Ik heb werkelijk geen idee wat hij dacht. Toen hij zijn excuses maakte heb ik m een tweede kans gegeven, die heeft ie verprutst dus een derde krijgt hij niet en zeker niet met het soort berichtjes dat hij stuurde. Ik zie niet zo waar ik 'gefopt' ben.

Dat ik t jammer vind hoe t gelopen is is wat anders, maar iemand een keer t voordeel van de twijfel geven, en nadat dat ook misloopt duidelijk aangeven dat het klaar is lijkt mij een hele normale gang van zaken.
'Iemand een keer t voordeel van de twijfel geven...'
Ik vond dat behoorlijk coulant van je. Ik weet natuurlijk niet zeker hoe ik in die situatie had gereageerd, maar ik denk dat ik wat lastiger ben met 2e kansen in zo'n situatie. Als het gezeik meteen al begint (op een moment dat het erop aankomt) dan is dat al een veeg teken.
pi_174565988
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het irriteert me gewoon dat hij voor mij invult dat ik hem haat. En het irriteert me dat ik daarop wil reageren en wil uitleggen dat hij niet moet invullen, maar als ik dat doe ik weer in gesprek zit met iemand die ik toch niet wil daten.

Maar je hebt een punt in de zin dat ik in augustus hele leuke gesprekken heb gehad en t nog steeds wel zonde vind hoe t is afgelopen. Ik had op zn minst de verwachting dat het tot een date was gekomen. Daar komt denk ik ook mn irritatie vandaan.
Daarom blokkeren!

Maar stiekem ben je nieuwsgierig :')
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174566306
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 21:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daarom blokkeren!

Maar stiekem ben je nieuwsgierig :')
Iedereen is toch altijd nieuwsgierig... kunst is om je daardoor alsnog niet als schijt te laten behandelen...
pi_174568593
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:11 schreef Elvi het volgende:
Mannen worden altijd zo onzeker als ze erachter komen dat ik lang ben :') waarom is dat :') Ik word daar pas echt kriegel van.
Ach, ik ben 1.78, afgelopen week met iemand van 1.78 gedate (ze had een hakje aan, dus oogde iets langer) en inmiddels aan mijn 3e date toe met iemand van 1.81.
Zoent juist heerlijk O-)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_174570537
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ach, ik ben 1.78, afgelopen week met iemand van 1.78 gedate (ze had een hakje aan, dus oogde iets langer) en inmiddels aan mijn 3e date toe met iemand van 1.81.
Zoent juist heerlijk O-)
Dus je hebt een Dom vrouw te pakken? ;)
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174572251
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 02:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dom vrouw :?
  zondag 22 oktober 2017 @ 10:55:37 #146
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174572801
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dom vrouw :?
Goffedomme alles uitleggen hier. Dom = domination :T
pi_174572833
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

:@ c_/
pi_174573191
Je vindt het oprecht gek dat je die idiote sprong moet uitleggen, ja?
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 11:23:44 #149
10402 crew  STING
pi_174573300
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik zat aan de Utrechtse Dom te denken, die vrij groot is :@
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:25:48 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_174573346
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 02:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want lange vrouwen zijn automatisch dominant :? Wat is dit nou weer voor rare opmerking?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')