Over het algemeen goed hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, zeker.
Hoe gaat ie bij jou dan?
Die ontvoeringen worden ook saai op den duur. Ik snap het wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alweer zo'n beetje voorbij
doen ze toch niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien handig als dat in de OP staat, want hoe het er nu staat kan jan en alleman zich nog aanmelden.
Jan en alleman mag niet komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien handig als dat in de OP staat, want hoe het er nu staat kan jan en alleman zich nog aanmelden.
Jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:53 schreef aeque het volgende:
Die ontvoeringen worden ook saai op den duur. Ik snap het wel.
Dan meld ik mij bij deze nog even aan.quote:
gezelligquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan meld ik mij bij deze nog even aan.
Of toch nog aan het hopen dat er een tussen zit met het Stockholm syndroom?quote:
Muahaha ja dat denk je nu nog. Maar grapje hoor, ik kom niet.quote:
goed ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen komen er allemaal mensen naar dat restaurant op die dag om zich te vergapen aan vretende fokkers
Ik hoop zoveel, maar dat heeft weinig zinquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Of toch nog aan het hopen dat er een tussen zit met het Stockholm syndroom?
quote:
Doet ze dat vaker ja?quote:
aantal jaar geleden weleens bij een meet in het Nijmegen topic gedaanquote:
Klinkt alsof je geen zin meer in al dat gedoequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop zoveel, maar dat heeft weinig zin
Haha geweldig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aantal jaar geleden weleens bij een meet in het Nijmegen topic gedaan
In gedoe heb ik nooit zin gehadquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 21:58 schreef STING het volgende:
Klinkt alsof je geen zin meer in al dat gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |