dit duidelijk door geven. Mijn schoonouders houden zich ook aan de afspraken daarin. Kinderen krijgen van hun vaak iets om te spelen kledingset en pyjamaquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:15 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd Kwak!
We zitten in het weekend voor Sinterklaas met mijn familie op een bungalowpark, dus dan vieren we het daar. Pakjesavond vieren we met soep bij de kachel van mijn schoonmoeder.
Ik hoop dat ik de cadeautjesberg een beetje onder controle kan houden. Liever een dagje weg of uitbreiding voor de houten trein of Duplo.
oh nou mijn schoonouders niet hoorquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
dit duidelijk door geven. Mijn schoonouders houden zich ook aan de afspraken daarin. Kinderen krijgen van hun vaak iets om te spelen kledingset en pyjama
Melba heeft er bij oma een van de fying tiger, 5 euro. Een volkswagen busje. Kan vooruit en achteruit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:51 schreef exode het volgende:
Welkom Vieve en nog gefeliciteerd!
Hier ook al bezig met Sint....We hebben de lijst al in ons hoofd, maar veel is gewoonweg belachelijk duur of net niet wat we zoeken. Hij krijgt iig een op afstand bestuurbare jeep en een bordspel voor een 4 jarige. Maar naar beide zoeken we nog. Verder staan er Duplo en Playmobil op de lijst...![]()
Wij vieren Sint bewust met zijn 3tjes, het is al prikkels genoeg voor B en ik vind dat echt een gezinsdingetjeMijn moeder en schoonouders hebben wel altijd wat voor hem, maar dat geven ze dan zelf als we er zijn net voor of net na Sint.
We gaan dit jaar wel met de hele schoonfamilie naar de intocht van Sinterklaas in het dorp. We hebben die ochtend een familie fotoshoot en gaan dan ineens door.
Met Kerst geven we elkaar cadeaus die dan dus al dagen naar me kijken vanonder de Kerstboom. Vorig jaar kwamen we er nog mee weg bij B dat ze alleen voor de mama's waren (we pakken ze pas uit als hij op bed ligt). Vraag me af of dat dit jaar ook weer lukt.
Vanochtend met zijn 3tjes gaan sporten bij SamSam, weer top. B is heerlijk fanatiek en ik was ook weer kapot van al het rennen en springen. En vanmiddag zijn Duplo trein gemaakt inclusief van alles erom heen. Ik ben zo blij dat ie nu echt bouwt want ik en Duplo
Kan die ook hard tegen bomen aan en over zand heen? (want dat is wat B ermee gaat doen...no doubt)quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Melba heeft er bij oma een van de fying tiger, 5 euro. Een volkswagen busje. Kan vooruit en achteruit.
Nee uiteraard niet. Maar je had het over dat het een te duur cadeau was...quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:57 schreef exode het volgende:
[..]
Kan die ook hard tegen bomen aan en over zand heen? (want dat is wat B ermee gaat doen...no doubt)
Ik wil een onverwoestbare jeep van ¤5!quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet. Maar je had het over dat het een te duur cadeau was...
Bijcadeau?quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:23 schreef AwayTL het volgende:
Gefeliciteerd jarigen!
Een auto van 20¤ voor een peuter als bijcadeau vind ik behoorlijk aan de prijs nog hoor.
Franske is wat betreft cadeaus een beetje sneu. Die heeft ooit een eigen loopfiets gekregen en van ons eigenlijk alleen maar spullen die we al hadden voor V van boven getoverd.
Geen idee wat we hem voor verjaardag/sint gaan geven. Ik wil eigenlijk ook niet meer zooi beneden. Er staat nu lego, duplo en dino's, maar ze spelen er toch niet mee. Bouwen hutten, spelen dat ze baby en vader zijn. Het speelgoed is vrij overbodig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |