Kampioen in februari dus!quote:
Voor 80 miljoen valt er te praten.quote:'Hoofdscout Arsenal al op tribune voor Lozano'
10 oktober 2017 Daily Mail
Volgens Daily Mail heeft Arsenal Hirving Lozano al nadrukkelijk op de radar staan. De club zou de aanvaller al diverse duels hebben bekeken. Inmiddels was onlangs ook de hoofdscout van Arsenal al op bezoek in het Philips Stadion om de aanvaller zelf aan het werk te zien. Arsenal zou vrezen voor een vertrek van de Chileen Alexis Sanchez naar Manchester UNited in de winterstop en zich al willen voorbereiden op mogelijke vervanger.
Opzouten. Kutclub.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 80 miljoen valt er te praten.
180 miljoen vragen. Gewoon, omdat het kan, niet omdat het realistisch is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 80 miljoen valt er te praten.
Als Arsenal concreet wordt verwacht ik idd zo'n bodquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:50 schreef Scarface88 het volgende:
Brands kennende zal er wel een akkoord komen voor 20 miljoen.
Neuh. Brands weet ook dat er maar weinig winst uit zal komen bij een laag bedrag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:50 schreef Scarface88 het volgende:
Brands kennende zal er wel een akkoord komen voor 20 miljoen.
Als Lozano bij Ajax had gespeeld was ie 80 waard. Sad but true. Middelmatige spelers als Milik en Dolberg leveren meer op dan een topper als Lozanogod.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:28 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is iets dat Overmars beter doet. Heb me ook verbaasd over de bedragen die op Zoet werden geboden. Een international die uitstekend in de CL heeft gekeepd.
Moet wel zeggen dat Overmars ook iets meer de luxe heeft om de kat uit de boom te kijken bij verkopen. En de naam 'Ajax' zorgt meestal ook nog wel gewoon voor een iets hoger dan een marktconform bedrag.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:28 schreef Lyrebird het volgende:
Dat is iets dat Overmars beter doet. Heb me ook verbaasd over de bedragen die op Zoet werden geboden. Een international die uitstekend in de CL heeft gekeepd.
Dat, bovendien speelt Ajax vrijwel altijd veel verzorgder voetbal, waardoor spelers ook gewoon beter lijken dan bij een elftal dat als los zand aan elkaar hangt en waar geen patronen ingeslepen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat Overmars ook iets meer de luxe heeft om de kat uit de boom te kijken bij verkopen. En de naam 'Ajax' zorgt meestal ook nog wel gewoon voor een iets hoger dan een marktconform bedrag.
Jouw elleboog zit op een vreemde plekquote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:09 schreef tja77 het volgende:
Als iets bekend over de blessure van onze Mexicaanse verlosser?
Elleboogblessure maar geen verder onderzoek gedaan en op het vliegtuig gepleurd? En hier ook nog geen onderzoek geweest?
Tussen mijn boven- en onderarm.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 23:52 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jouw elleboog zit op een vreemde plek
Zo weer een taakje af kunnen vinken uit je dagbesteding?quote:
Okee manquote:Op donderdag 12 oktober 2017 08:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo weer een taakje af kunnen vinken uit je dagbesteding?
Vooral die schijnbeweging bij de keeper is mooi. De rest is vooral een gebrek aan interesse om in te grijpen bij de verdedigers.quote:
Niet zo zuur. Is gewoon een uitstekende goal. Hadden we maar meer van dit soort smaakmakers in de eredivisie. Al is het maar afwachten of ie dit soort kunstjes kan blijven herhalen. Te vaak zie ik dit soort spelers uiteindelijk naar een zeer bedenkelijk niveau afzakken.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral die schijnbeweging bij de keeper is mooi. De rest is vooral een gebrek aan interesse om in te grijpen bij de verdedigers.
Dit seizoen laat hij echt wel wat zien. Afgelopen seizoen leek hij een draver te worden, maar hij heeft toch wel een drive die je niet verwacht. Thuis tegen Osijek overtuigde hij me voor het eerst met zijn drive. Was een waardeloze wedstrijd, maar hij was de beste man bij PSV (niet top maar gewoon goed). Hopelijk kan hij dit doorzetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Is gewoon een uitstekende goal. Hadden we maar meer van dit soort smaakmakers in de eredivisie. Al is het maar afwachten of ie dit soort kunstjes kan blijven herhalen. Te vaak zie ik dit soort spelers uiteindelijk naar een zeer bedenkelijk niveau afzakken.
Ik ben het gewoon met je eens hoor, maar het is niet Maradonesk, zoals na de wedstrijd werd geroepen door sommige mensen. Hij komt er op drive langs, vooral omdat de verdedigers totaal niets ondernemen. Probeer je dit 100x dan gaat het 99x fout. Bergwijn is het type speler dat dit ook zo vaak gaat proberen, maar niet de kwaliteiten heeft om er vaker in te slagen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Is gewoon een uitstekende goal. Hadden we maar meer van dit soort smaakmakers in de eredivisie. Al is het maar afwachten of ie dit soort kunstjes kan blijven herhalen. Te vaak zie ik dit soort spelers uiteindelijk naar een zeer bedenkelijk niveau afzakken.
Ze wilden vooral geen kaart pakken in deze al verloren wedstrijd. Prima goal natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral die schijnbeweging bij de keeper is mooi. De rest is vooral een gebrek aan interesse om in te grijpen bij de verdedigers.
Donequote:
Hij schijnt het bij jong Oranje erg goed te doen in de spits. Heb die wedstrijden zelf niet gezien maar iedereen was vol lof. Misschien een optie voor Cocu. Een voetballende spits die kansen kan creeren past beter dan een Locadia/de Jong die aanvoer moet hebben van opkomende backs en buitenspelers. Mist alleen wel lengte voor cornersquote:Op donderdag 12 oktober 2017 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kaarsvet eten heeft hem geen goed gedaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:39 schreef Scarface88 het volgende:
Theo toch...Nog steeds niet de allerslimste. Hoe hebben ze hem jeugdtrainer bij PSV kunnen maken?
Jij zat bij m in de klas?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kaarsvet eten heeft hem geen goed gedaan.
Vroeger toen hij een jaar of 13 was, was het al niet de slimste van de klas, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Jah, ik ben er niet trots op.quote:
Blijft toch best vreemd dat wanneer je leuk tegen een balletje aan kunt trappen je gewoon financieel succesvol kunt zijn terwijl je verder mentaal gehandicapt bent. Willems ook zon type. Beide zouden op de sociale werkplaats werken konden ze niet voetballen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jah, ik ben er niet trots op.
Het was een beetje een rare kwibus, maar voetballen kon hij wel, speelde toen al bij FC Den Bosch geloof ik.
Dat mietje heeft jullie wel kampioen gemaakt samen met Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Theo
Krijgen we tenminste weer spelers die er in durven te hakken ipv die oorbel en hoed mietjes zoals Depay.
Het waren anders wel Depay en Wijnaldum die op de trainingen de absolute aanjagers waren van het kampioenselftal.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Theo
Krijgen we tenminste weer spelers die er in durven te hakken ipv die oorbel en hoed mietjes zoals Depay.
Interviewer cringe zegquote:
40 miljoenquote:'PSV verlangt zo'n 40 miljoen euro voor Lozano'
12 oktober 2017
De uitstekende entree van Hirving Lozano is ook bij de grotere clubs in Europa niet onopgemerkt gebleven. In de geruchtencircuits valt zijn naam dan ook al af en toe na slechts enkele maanden bij PSV actief te zijn. Volgens het Mexicaanse ESPN zal PSV hem echter niet zomaar laten gaan. De zender denkt op basis van bronnen te weten dat PSV een bedrag van ongeveer 40 miljoen verlangt voor een eventuele snelle transfer van de aanvaller.
Ik had 10 in gedachten. In ieder geval niet genoeg om hem nu al te laten gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Houdt PSV er netto 5 van over.
Ach, dat wisten we eigenlijk al toen ie naar Eindhoven kwam. De enige manier om hem hier te zien schitteren was met een bizarre doorverkoopclausule. Achja, het zij zo. Het is wel weer eens tof om een speler in Eindhoven te zien die je scc dubbel en dwars waard is.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had 10 in gedachten. In ieder geval niet genoeg om hem nu al te laten gaan.
Doe mij ook wat van die drugs van jequote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
40 miljoendat betalen ze maar voor B-garnituur van Ajax. Monaco bood zelfs 50 op Dolberg. Lozano is zeker 80 waard deze markt.
Je zou toch denken dat feyenoorders niet aan de drugs zitten.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe mij ook wat van die drugs van je
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:
MVG speelt de komende wedstrijd met een Gay bandje??![]()
![]()
Daar kan jij je niet in vinden?quote:"Voetbal moet voor iedereen zijn, ongeacht culturele achtergrond, huidskleur, ras, seksuele voorkeur of religie."
Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Daar kan jij je niet in vinden?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[quote]Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.
Huh? Er zit toch kunstgras in de bal tegenwoordig? Maar dat willen ze toch veranderen weer geloof ik??quote:Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
Aan de andere kant, vrouwen die kunnen uitleggen wat buitenspel is neem ik ook niet serieusquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.
Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mij maakt t allemaal niks uit al zijn vrouwen die "PSV supporter" of supporter van andere club zijn wel bloedirritant over t algemeen. Zo had ik een oud collega die altijd met een PSV shirt rondliep en altijd PSV dit PSV dat. Dus tijdens de pauze zei ik eens waar alle collegas bij zaten noem eens drie spelers op? Dat kon ze niet en ging ze janken. Mijn mannelijke collegas moesten er hard om lachen. Een andere vrouwelijke supporter wist niet eens wie Romario was maar wel elke week dingen over PSV posten op Facebook. Gewoon super irritant.
Of wanneer Oranje speelt in de kroeg vrouwen voorop staan en het hardst mee schreeuwen maar verder niet eens weten of er lucht of zand in de bal zit.
nou meid tis watquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 07:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ohja en nog eentje die ik alweer vergeten was. Een zogenaamde diehard PSV fan met shirts, sjaals enz. PSV logo als profielfoto op Whatsapp en Facebook. Totdat ze een vriend kreeg die voor Feyenoord was toen was ze ineens voor Feyenoord
quote:
PSV wil de toch al warme banden met Mexico op commercieel vlak nog meer aanhalen. De Eindhovense club is ongekend populair in het Noord-Amerikaanse land, nu Hirving Lozano het tenue van PSV om de schouders draagt én goed presteert. Lozano kopte zijn vaderland bovendien hoogstpersoonlijk naar het WK van volgend jaar in Rusland.
Wat PSV via zijn eigen kanalen ook publiceert over Lozano, de online clicks schieten door het plafond. De Eindhovense club onderzoekt derhalve de mogelijkheden. "Een Spaanstalige vorm van ons eigen clubkanaal bijvoorbeeld", legt algemeen directeur Toon Gerbrands in De Telegraaf uit. "Ik kan wel zeggen dat we de populariteit van Lozano in de goede zin van het woord hebben onderschat."
Het filmpje waarin bekend werd dat Lozano met rugnummer 11 zou gaan spelen, bereikte in totaal achttien miljoen mensen via social media. "Op dat moment was PSV in Mexico City populairder dan in Nederland." Gerbrands hoopt dat Lozano dan ook langer dan één seizoen in Eindhoven blijft, uiteraard ook om sportieve redenen. "Hij wil naar de top, maar voordat je naar de zeventiende verdieping van een flatgebouw gaat, is het misschien handig even te stoppen op de twaalfde of veertiende etage."
Ja, maar die voetbalt in het eerste van PSV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 07:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij kent een vrouw die wel verstand van voetbal heeft?
40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach 40 miljoen voor Lozano dus, mooi dat ze bij psv leren van ajax, door meteen de hoofdprijs te vragen voor hun topspelers
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ach 40 miljoen voor Lozano dus, mooi dat ze bij psv leren van ajax, door meteen de hoofdprijs te vragen voor hun topspelers
Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Waanzin dat we deze speler nu al half moeten opgeven.
ja 100 miljoen als ze mbappe verkopen in frankrijk voor 150 miljoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.
Ik zie hem niet vertrekken op korte termijn. Ook niet van de zomer. Dat hij op allerlei lijstjes staat en dat hij bekeken wordt is doodnormaal maar ik verwacht geen biedingen in de orde van grootte dat PSV hem niet kan behouden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Waanzin dat we deze speler nu al half moeten opgeven.
2 keer leuk invallen daar en hij is 80 waardquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.
De jongen heeft onmiskenbaar een bak talent, maar ik geloof er niks van dat Brands hem voor 40 miljoen laat gaan, in de wetenschap dat er deze zomer een WK is waar hij gaat schitteren.
Voor waar aannemen of niet is in dit geval niet het punt wat wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.
De jongen heeft onmiskenbaar een bak talent, maar ik geloof er niks van dat Brands hem voor 40 miljoen laat gaan, in de wetenschap dat er deze zomer een WK is waar hij gaat schitteren.
Arsenal en 40 miljoen. Ain't gonna happ'n. Die willen altijd voor een jodenfooi op de eerste rij zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.
Ik zei al: die komen met 20 of zo aankakken. Of minder nog. En daar laat PSV hem niet voor gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arsenal en 40 miljoen. Ain't gonna happ'n. Die willen altijd voor een jodenfooi op de eerste rij zitten.
Kunnen we m toch nog snel verpatsen. Voor 10 miljoen doen we het niet meer natuurlijk, na die goal tegen Utrecht moet daar de helft bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel interesse voor Bergwijn lees ik op vi. Die site is ook wel heel erg afgegleden. Nu berichten ze zelfs al over geruchten in een volledig artikel.
Zou toch vrij bizar zijn. Half seizoentje aardig ballen en dan 15mio ervoor krijgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we m toch nog snel verpatsen. Voor 10 miljoen doen we het niet meer natuurlijk, na die goal tegen Utrecht moet daar de helft bij
Als Engeland komt, gewoon 40 vragen en aftikken op 30.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zou toch vrij bizar zijn. Half seizoentje aardig ballen en dan 15mio ervoor krijgenAl zijn er gekkere dingen gebeurd.
Klinkt wel schappelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als Engeland komt, gewoon 40 vragen en aftikken op 30.
In een normale markt kan hij dat soort bedragen natuurlijk nooit waard zijn, maar momenteel is de gekte absurd.quote:
Je ziet gelukkig dat hij momenteel stappen aan het maken is. Goed om te zien, omdat dat hiervoor gewoon simpelweg uitbleef -inderdaad-. En idem, ik zie het ook wel in hem zitten. Alleen dat rendement moet gewoon nog steeds omhoog. Daarnaast denk ik dat hij iets minder steekjes los heeft dan Depay. Dus mocht hij lang genoeg blijven, en trekt hij deze lijn voort, kan hij zeker het niveau van Depay gaan halen, ja. Voor welke prijs hij weggaat laat ik in het midden. Maar mocht het voor min. 30mio zijn, krijg je een kratje pils van mequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In een normale markt kan hij dat soort bedragen natuurlijk nooit waard zijn, maar momenteel is de gekte absurd.
Al hink ik met Bergwijn wel steeds op twee gedachten. Ergens blijf ik het gevoel houden dat hij voor PSV minimaal het niveau van Depay zou moeten kunnen halen. Het duurt alleen wel lang voor die potentie echt te zien is.
Hij is sowieso een stuk verstandiger dan Depay. Bergwijn zal geen nobelprijs winnen, maar heeft vroeg in zijn carrière al goede keuzes gemaakt en heeft in elk geval duidelijk in beeld waar hij heen wil. Werkt er ook hard voor en doet geen gekke dingen buiten het veld. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak ook over Depay altijd weinig commentaar had. Die kreeg het alleen wel hoog in zijn bol na het vertrek bij PSV en dat heeft hem niet geholpen in de publieke opinie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je ziet gelukkig dat hij momenteel stappen aan het maken is. Goed om te zien, omdat dat hiervoor gewoon simpelweg uitbleef -inderdaad-. En idem, ik zie het ook wel in hem zitten. Alleen dat rendement moet gewoon nog steeds omhoog. Daarnaast denk ik dat hij iets minder steekjes los heeft dan Depay. Dus mocht hij lang genoeg blijven, en trekt hij deze lijn voort, kan hij zeker het niveau van Depay gaan halen, ja. Voor welke prijs hij weggaat laat ik in het midden. Maar mocht het voor min. 30mio zijn, krijg je een kratje pils van me [ afbeelding ]
True True. Kleine kanttekening -tevens open deur- wel natuurlijk, niet elke speler ontwikkelt zichzelf op dezelfde wijze. Maar het kan snel gaan opeens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is sowieso een stuk verstandiger dan Depay. Bergwijn zal geen nobelprijs winnen, maar heeft vroeg in zijn carrière al goede keuzes gemaakt en heeft in elk geval duidelijk in beeld waar hij heen wil. Werkt er ook hard voor en doet geen gekke dingen buiten het veld. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak ook over Depay altijd weinig commentaar had. Die kreeg het alleen wel hoog in zijn bol na het vertrek bij PSV en dat heeft hem niet geholpen in de publieke opinie.
Bergwijn is wat nuchterder, maar op deze leeftijd ook wel wat minder stabiel dan Depay. Depay werd in het seizoen dat hij 21 werd topscoorder van de ED, dat zie ik Bergwijn niet doen dit jaar. Alleen al omdat Lozano er sowieso meer gaat maken.
Ja, die wijsheid kende ik al. Strootman speelde met 20 nog bij de amateurs volgens mij. Nou is dat uiteindelijk ook geen echte topper geworden, maar dat heeft weer andere redenen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True True. Kleine kanttekening -tevens open deur- wel natuurlijk, niet elke speler ontwikkelt zichzelf op dezelfde wijze. Maar het kan snel gaan opeens.
Doe je voordeel met deze wijsheid
Tot die blessure dacht ik dat hij één van de beste middenvelders van Europa ging worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, die wijsheid kende ik al. Strootman speelde met 20 nog bij de amateurs volgens mij. Nou is dat uiteindelijk ook geen echte topper geworden, maar dat heeft weer andere redenen.
Ja, ik ook. Al heb ik het altijd een vervelende vent gevonden in het veld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot die blessure dacht ik dat hij één van de beste middenvelders van Europa ging worden.
Dus ook geen van Ginkel zondag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens maar goed ook dat Lozano dit weekend niet speelt. Dat kunstgras is zo enorm kut bij VVV. Zal niet de eerste speler zijn die er zn kruisbanden afscheurt en het einde seizoen is.
Heb je dat ding nog niet het raam uitgeflikkert?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2e nederlaag van het seizoen zondag, aldus de glazen bol.
Bakt er niks van dit seizoen nee... Hopen dat hij er weer naast zitquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je dat ding nog niet het raam uitgeflikkert?
Vorige keer zat dat ding er ook al langs.
Hoe vaak Locadia?quote:
Nog niet zeker toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax had het er ook erg lastig. VVV doet t erg goed al kan dat ook aan t kunstgras liggen. Ik denk gelijkspel. Beetje zoals tegen Willem II alleen hebben we nu geen Lozano die op individuele klasse de wedstrijd kan openbreken.
Zoals altijd weer lekker negatief...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2e nederlaag van het seizoen zondag, aldus de glazen bol.
Gezien het feit dat het op kunstgras is, Lozano waarschijnlijk niet meedoet, ik ook denk dat van Ginkel geen zin heeft om zijn kniebanden te slopen, VVV waarschijnlijk de bus gaat parkeren, en VVV niet eens zo slecht speelt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals altijd weer lekker negatief...
Jullie zijn gek man ,, PSV loopt hier overheen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het op kunstgras is, Lozano waarschijnlijk niet meedoet, ik ook denk dat van Ginkel geen zin heeft om zijn kniebanden te slopen, VVV waarschijnlijk de bus gaat parkeren, en VVV niet eens zo slecht speelt.
Vind ik het een vrij realistische voorspelling.
Ikzelf ga voor de saaie 0-0.
Heb je de wedstrijd tegen Willem 2 gezien?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie zijn gek man ,, PSV loopt hier overheen.
0-3
De ene wedstrijd is de andere niet..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd tegen Willem 2 gezien?
PSV had serieus moeite om de defensie van de nummer laatst kapot te spelen op de eigen zo geliefde grasmat. Nu moeten ze op dat stugge kunstgras, tegen een ploeg die defensief veel beter staat. VVV heeft net zoveel tegentreffers als PSV.
En dan heeft PSV nog de blessures van Lozano en Luckassen, en zul je zien dat van Ginkel ook niet meedoet.
En dan zijn wij gek?
De Jong in de basis. Loca op links... Dit gaat 100% een nederlaag voor ons worden.quote:Bij PSV is in aanloop naar het duel tegen VVV-Venlo van aanstaande zondag de inzetbaarheid van Hirving Lozano en Derrick Luckassen twijfelachtig. Indien Lozano niet kan starten, dan is het de verwachting dat Luuk de Jong in de basis zal starten. Jurgen Locadia verhuist dan naar de linkerflank. Verder lijken er weinig twijfels over de basis. De PSV coach lijkt inmiddels definitief gekozen te hebben voor Pereiro op het middenveld.
Vermoedelijke opstelling PSV volgens het Eindhovens Dagblad: Zoet, Arias, Schwaab, Isimat-Mirin, Brenet, Van Ginkel, Pereiro, Hendrix, Bergwijn, De Jong, Locadia
Jammer dat Narsingh er niet meer isquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Jong in de basis. Loca op links... Dit gaat 100% een nederlaag voor ons worden.
Tuurlijk wordt dit 0-2 of 0-3. Het feit dat sommigen roepen dat VVV thuis gelijkwaardig is komt doordat ze dan beter kunnen dealen met een minder goed resultaat, vermoed ik. Mijn opa, een verder wijs man, had dat ook. Niks mis mee, gewoon accepteren en zelf blijven nadenken (en genieten).quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 16:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jullie zijn gek man ,, PSV loopt hier overheen.
0-3
Godver, daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De Jong in de basis. Loca op links... Dit gaat 100% een nederlaag voor ons worden.
Idd..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 19:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt dit 0-2 of 0-3. Het feit dat sommigen roepen dat VVV thuis gelijkwaardig is komt doordat ze dan beter kunnen dealen met een minder goed resultaat, vermoed ik. Mijn opa, een verder wijs man, had dat ook. Niks mis mee, gewoon accepteren en zelf blijven nadenken (en genieten).
Zeldzaam dat wij profiteren van puntverlies bij de concurrentie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd..
Morgen gewoon 5 los op zowel ajax als feyenoord die volgende week tegen elkaar spelen
Dat blad is sowieso niet meer serieus te nemen. Hard afgegleden qua kwaliteit. Heeft Thijs Slegers goed gezien door op tijd t zinkend schip te verlaten.quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
15 september 2017 09:00 online artikel VI;
Feyenoord is PSV voorbij.
Heb er zelf nog wel een abbo op, maar mede omdat er geen fatsoenlijke alternatieven zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat blad is sowieso niet meer serieus te nemen. Hard afgegleden qua kwaliteit. Heeft Thijs Slegers goed gezien door op tijd t zinkend schip te verlaten.
Geen abb. lijkt me dan nog beter.quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb er zelf nog wel een abbo op, maar mede omdat er geen fatsoenlijke alternatieven zijn.
Ik heb ook nog een abonnement en vond de cover van deze week wel overdreven (maar wel episch).quote:
Het stond zelfs groot op de cover.quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Dat vonden wij zelf toch ook?quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat er op meer dan alleen de stand in de competitie werd gedoelt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Dan nog is het opportunistische onzin.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat er op meer dan alleen de stand in de competitie werd gedoelt.
Weet ik niet, ik ken de financiele situatie van die kakkies niet, maar volgens mij hebben ze wel positieve stappen gezet. En is het bij PSV misschien toch niet zo positief als dat we dachten na de transfers van Memphis, Wijnaldum, Strootman, Mertens e.d. en kwam dat goed aan het licht na het missen van de EL dit jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan nog is het opportunistische onzin.
maar het verkoopt wel blaadjes, zeker in hun geval zo hongerig naar succes, als er 1 club is waar ze zoveel onzin boeken, CD's, DVD's etc van verkopen is het Feyenoord wel.quote:Op zondag 15 oktober 2017 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan nog is het opportunistische onzin.
Misschien dat HMF hier een mening over heeftquote:Op zondag 15 oktober 2017 08:06 schreef de_boswachter het volgende:
Niet te geloven dit. Start dan verdomme een keer met één van je talenten en laat zo'n jongen als Locadia nou eens echt voelen dat hij onbetwist eerste keus in de spits is.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:37 schreef Zorro het volgende:
Locadia doet het steeds beter in de spits. Bergwijn goed bezig in Jong Oranje als spits.
Dus zet Cocu De Jong in de spits![]()
Dikke vette onzinquote:Op zondag 15 oktober 2017 11:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken de financiele situatie van die kakkies niet, maar volgens mij hebben ze wel positieve stappen gezet. En is het bij PSV misschien toch niet zo positief als dat we dachten na de transfers van Memphis, Wijnaldum, Strootman, Mertens e.d. en kwam dat goed aan het licht na het missen van de EL dit jaar.
die situatie is toch ook ieder jaar anders, begroting naar beneden bij moeten stellen doe je niet als het niet nodig is, al lijkt het mij ook niet dat Feyenoord PSV op dat gebied voorbij is.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. Sorry maar dat is zo'n grote kul. We weten nog allemaal hoe het Twente vergaan is die PSV even voorbij was gegaan. Sorry, maar -als het al zo zou zijn- 1 jaartje wat meer geld binnenharken maakt nog geen zomer
En dan heb ik het nog niet eens over de gehele financiële situatie. Maar die kuldiscussie hebben we een tijdje geleden al afgesloten volgens mij.
Blijft ontzet jammer dat hij in de zomer uiteindelijk toch niet naar Bordeaux vertrok. Was voor alle partijen beter geweest. Behalve Bordeaux dan misschien, maar oké.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:37 schreef Zorro het volgende:
Locadia doet het steeds beter in de spits. Bergwijn goed bezig in Jong Oranje als spits.
Dus zet Cocu De Jong in de spits![]()
Je kunt het niet per jaar beoordelen. Ja, Feyenoord is nu een keertje kampioen geworden. Maar over de afgelopen 25 jaar zijn er maar 2 clubs in Nederland die, op basis van prestaties, het predicaat 'topclub' mogen dragen en daar hoort Feyenoord niet bij.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die situatie is toch ook ieder jaar anders, begroting naar beneden bij moeten stellen doe je niet als het niet nodig is, al lijkt het mij ook niet dat Feyenoord PSV op dat gebied voorbij is.
Dit wordt weer een zaad eerste helft. Hoewel je nu wel met de Jong een aanspeelpunt door de lucht hebt als het over de grond weer niet gaat.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hier 6 uur 's ochtends. Hopelijk stelt PSV me niet teleur anders ga ik weer terug naar bed.
Lijkt me de beste optie op dat kunstgras. Daar kun je niet op voetballen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dit wordt weer een zaad eerste helft. Hoewel je nu wel met de Jong een aanspeelpunt door de lucht hebt als het over de grond weer niet gaat.
Dat je er überhaupt nog voor wakker wordt, ik had gewoon lekker uitgeslapen als ik jou was.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hier 6 uur 's ochtends. Hopelijk stelt PSV me niet teleur anders ga ik weer terug naar bed.
Zodra hij bij Jong PSV een keer een bal tegenhoudt en een doeltrap bij de goede speler krijgt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:22 schreef Befbekje het volgende:
Wanneer gaat Room eindelijk eens keepen bij PSV?
Vooralsnog werd er maandenlang geroepen dat er een LB werd gehaald, vervolgens uitschakeling EL, Pröpper verkocht en geen LB gehaald.quote:Op zondag 15 oktober 2017 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. Sorry maar dat is zo'n grote kul. We weten nog allemaal hoe het Twente vergaan is die PSV even voorbij was gegaan. Sorry, maar -als het al zo zou zijn- 1 jaartje wat meer geld binnenharken maakt nog geen zomer
En dan heb ik het nog niet eens over de gehele financiële situatie. Maar die kuldiscussie hebben we een tijdje geleden al afgesloten volgens mij.
In de winter als ik weer aan de westkust woon sla ik de 12.30 wedstrijden over tenzij het een topper is. Dan is het namelijk 9 uur tijdsverschil en om 3 uur opstaan vind ik te veel van t goede.quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt nog voor wakker wordt, ik had gewoon lekker uitgeslapen als ik jou was.
Waarom woon jij in Bolivia?quote:Op zondag 15 oktober 2017 14:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In de winter als ik weer aan de westkust woon sla ik de 12.30 wedstrijden over tenzij het een topper is. Dan is het namelijk 9 uur tijdsverschil en om 3 uur opstaan vind ik te veel van t goede.
Scherpquote:Op zondag 15 oktober 2017 14:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar speelt 'ie bij Sparta.. Mark my words..
aanvallend wel, maar de verdediging is lekquote:
Derde?quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:13 schreef tja77 het volgende:
Hoeveelste pingel is dat alweer die deze kneuzenbende tegen krijgt?
Brenet heeft er eentje ooit tegen Zwolle ingeschoten en denkt sindsdien dat hij het kan.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap nu eens met die kansloze afstandsschoten.
Het is aanvallend af en toe best goed, maar uiteindelijk ga je gewoon naar de thee met een 1-1.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man man man man man man man man
Tsja. Je merkt ook wel dat ze gewoon last hebben van het veld. Buiten dat hadden we een penalty moeten hebben, dan staat het gewoon 0-2. Al met al vind ik het best meevallen. Alleen jammer dat we zo'n clowneske verdediging hebben. Heb wel vertrouwen in de 2e helft.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is aanvallend af en toe best goed, maar uiteindelijk ga je gewoon naar de thee met een 1-1.
Gras is groen.quote:
Het is wel knap om te zien hoe VVV alle aspecten van hun spel heeft afgestemd op hun veld. Als er ooit nog iemand een argument zoekt waarom kunstgras competitievervalsing is, dan zijn de thuiswedstrijden van VVV dit seizoen daar prima voor geschikt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:17 schreef TehRocks het volgende:
Je kan ook wel zien wat een verschrikkelijk kutveld het is. Die laatste stuiterbal bij Locadia, op een normaal veld kan je dan doorlopen.
Huntelaar zei er toch al over dat je gewoon moet schieten als je een steekpass over de grond wil geven?quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is wel knap om te zien hoe VVV alle aspecten van hun spel heeft afgestemd op hun veld. Als er ooit nog iemand een argument zoekt waarom kunstgras competitievervalsing is, dan zijn de thuiswedstrijden van VVV dit seizoen daar prima voor geschikt.
Geef ze eens ongelijk. Voor die ploegen is elke punt belangrijk. Volgens mij mogen ze niet meer het veld verkleinen maar Excelsior maakte afhankelijk van de tegenstander het veld groter of kleiner per week. Bizar dat KNVB het allemaal prima vindt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is wel knap om te zien hoe VVV alle aspecten van hun spel heeft afgestemd op hun veld. Als er ooit nog iemand een argument zoekt waarom kunstgras competitievervalsing is, dan zijn de thuiswedstrijden van VVV dit seizoen daar prima voor geschikt.
Ja, echt. De gras/kunstgras discussie even vergeten. Dit veld is gewoon echt niet goed genoeg voor profvoetbal. Het is wel een tikje beter dan aan het begin van het seizoen maar het is een schande.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:17 schreef TehRocks het volgende:
Je kan ook wel zien wat een verschrikkelijk kutveld het is. Die laatste stuiterbal bij Locadia, op een normaal veld kan je dan doorlopen.
Klopt, als PSV zijnde mag je het natuurlijk nooit als excuus aandragen. Maar dit veld is ronduit kut.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:17 schreef TehRocks het volgende:
Alle clubs moeten er heen, dus ben het daar niet mee eensquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Ik geef ze ook geen ongelijk, binnen de regels gewoon doen wat je kunt om te winnen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Voor die ploegen is elke punt belangrijk. Volgens mij mogen ze niet meer het veld verkleinen maar Excelsior maakte afhankelijk van de tegenstander het veld groter of kleiner per week. Bizar dat KNVB het allemaal prima vindt.
Euh. Maar VVV speelt de helft van zijn wedstrijden er. Dus hebben zij er onevenredig veel voordeel van.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alle clubs moeten er heen, dus ben het daar niet mee eens
Sproeien is dit seizoen al verplicht. Alleen doen niet alle clubs het (Vvv, Excelsior).quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Ik geef ze ook geen ongelijk, binnen de regels gewoon doen wat je kunt om te winnen.
Het is de KNVB die ik dit aanreken. Als je kunstgras al wilt toestaan, dan moeten alle kunstgrasploegen op hetzelfde type spelen en op gelijke wijze gefilled en gesproeid.
Zeker als je het afzet tegen andere degradatiekandidaten die WEL op gras spelen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh. Maar VVV speelt de helft van zijn wedstrijden er. Dus hebben zij er onevenredig veel voordeel van.
Dan breng je toch godverdomme punten in mindering?quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sproeien is dit seizoen al verplicht. Alleen doen niet alle clubs het (Vvv, Excelsior).
Als ie nu al mag invallen dan zal Cocu wel echt onder de indruk zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:31 schreef BadderHaring het volgende:
Hopen dat hij zijn klasse laat zien zoals bij Jong.
Dan ben ik het met hem eens.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als ie nu al mag invallen dan zal Cocu wel echt onder de indruk zijn.
Had ik niet verwacht, ik zag alweer 10 minuutjes invallen gebeuren mits de wedstrijd al in de pocket is. Dus Cocu moet wel overtuigd zijn ja.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als ie nu al mag invallen dan zal Cocu wel echt onder de indruk zijn.
Vond Bergwijn niet eens zo heel slecht, weinig aan de bal maar verneukte niet veel.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, ik zag alweer 10 minuutjes invallen gebeuren mits de wedstrijd al in de pocket is. Dus Cocu moet wel overtuigd zijn ja.
Ja dat was de videoref in De Kuip vorig seizoen ook, tenminste dat was de mening van de psvers hier nadat Zoet die bal over de lijn greep.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh. Maar VVV speelt de helft van zijn wedstrijden er. Dus hebben zij er onevenredig veel voordeel van.
Bergwijn doet het het hele seizoen al redelijk goed voor zijn doen, maar met wat concurentie op de flanken is niks mis.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vond Bergwijn niet eens zo heel slecht, weinig aan de bal maar verneukte niet veel.
Not that shit again.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat was de videoref in De Kuip vorig seizoen ook, tenminste dat was de mening van de psvers hier nadat Zoet die bal over de lijn greep.
Deze vergelijking is zo debiel, dat ik niet eens hoef te lezen van welke user hij komt.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat was de videoref in De Kuip vorig seizoen ook, tenminste dat was de mening van de psvers hier nadat Zoet die bal over de lijn greep.
Daar ging het echt maanden nog over hier, beetje huilie huilie was het. Punt is dat je een competitie ingaat waarvan je al weet wat er gaat komen, dus dat gezeur over oneerlijkheid hier vind ik ook altijd een beetje droevig.quote:
hou opquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar ging het echt maanden nog over hier, beetje huilie huilie was het. Punt is dat je een competitie ingaat waarvan je al weet wat er gaat komen, dus dat gezeur over oneerlijkheid hier vind ik ook altijd een beetje droevig.
Op de man spelen als je geen argumenten meer hebquote:Op zondag 15 oktober 2017 15:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Deze vergelijking is zo debiel, dat ik niet eens hoef te lezen van welke user hij komt.
Vergeet PEC niet.quote:
Tegen Utrecht ging t prima.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:51 schreef tompsv18 het volgende:
Kijken of PSV nu wel wat kan tegen 10 man
Gewoon gewonnen hoorquote:
Welke?quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:56 schreef TehRocks het volgende:
Schwaab houdt zn statistieken in stand
Het is dat het nu goed uitpakt voor ons. Maar de eerste helft was 't weer precies andersom. Netjes.quote:
Mauro ook niet.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft nog geen wedstrijd in de Eredivisie verloren
Rent veel, doet weinig.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar staat wel heel erg op het tweede plan he. Toch jammer, dat vind ik namelijk wel een goede speler.
Minste middenvelder in de selectie.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar staat wel heel erg op het tweede plan he. Toch jammer, dat vind ik namelijk wel een goede speler.
Beter dan Rosario en Paal.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Minste middenvelder in de selectie.
Haha echt hé. Vervloekt die man.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
De Jong kan niet meer scoren, wat hij ook probeert
Paar goede aannames en prima goal, maar niets bijzonders verder.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Mauro speelde op safe , Gudmonson viel wel lekker in die paar min
Dat is heerlijk invallen zo in de laatste minuten, iedereen moe; VVV heeft er geen zin meer in.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Mauro speelde op safe , Gudmonson viel wel lekker in die paar min
Ja, denk dat Paal het beter had gedaan. Die is aanvallend zo veel beter.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:27 schreef TehRocks het volgende:
Met een competente linksback speel je wel zo veel beter. Brenet kreeg zo verdomd veel ruimte 90 minuten lang en doet er gewoon te weinig mee.
quote:
Jongens jullie weten toch dat als het goed gaat de eerste seizoenshelft, dat de tweede kut zal gaan?quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefeliciteerd vrinden
De kampioen van het weekendBoek nog maar even geen vakantie in april
quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paar goede aannames en prima goal, maar niets bijzonders verder.
Gudmondsson had wat meer bewijsdrang, zo leek het. Ook wel logisch, die vraagt al zo lang om een kans.
quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paar goede aannames en prima goal, maar niets bijzonders verder.
Gudmondsson had wat meer bewijsdrang, zo leek het. Ook wel logisch, die vraagt al zo lang om een kans.
Eensquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:26 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat is heerlijk invallen zo in de laatste minuten, iedereen moe; VVV heeft er geen zin meer in.
Niet als we in de winter al kampioen zijnquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Jongens jullie weten toch dat als het goed gaat de eerste seizoenshelft, dat de tweede kut zal gaan?
#traditiegetrouw
Brenet is wel beter verdedigend.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, denk dat Paal het beter had gedaan. Die is aanvallend zo veel beter.
Eens. Zijn passing is gewoon top. Was de vorige keer ook al.quote:
Moet Brands wel even die contracten gaan verlengen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
We hebben goud in handen met onze jeugdBlij dat Cocu dat nu ook inziet. We hebben meer talent rondlopen dan in Amsterdam.
Ik heb niks gezegd!quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi dat de sfeer hier zo snel weer omslaat. Vanochtend gingen we hier nog verliezen of bloesemloos een 0-0 noteren.
Jullie zijn echt
Had ook zomaar gekund. Toen het 2-1 werd zag ik de bui alweer hangen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi dat de sfeer hier zo snel weer omslaat. Vanochtend gingen we hier nog verliezen of bloesemloos een 0-0 noteren.
Jullie zijn echt
Ik niet , wist dat we gewoon zouden winnen en Lozano PSV kampioen zal maken.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie zijn echt
twitter:GracenoteNL twitterde op zondag 15-10-2017 om 15:27:37.@PSV krijgt voor het eerst sinds 1997/1998 5 penalty's tegen in 1 #Eredivisie-seizoen - die 5e penalty werd toen in speelronde 34 gegeven reageer retweet
Isimat gewoon zijn handen vastbinden. Dit kan echt niet meer.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
Nog meer recordstwitter:GracenoteNL twitterde op zondag 15-10-2017 om 15:27:37.@PSV krijgt voor het eerst sinds 1997/1998 5 penalty's tegen in 1 #Eredivisie-seizoen - die 5e penalty werd toen in speelronde 34 gegeven reageer retweet
Grrrrrrrr. De standaard user die altijd roept dat zijn glazen bol psv laat verliezen (en dan komt pochen als het ook daadwerkelijk zo is) en nog eentje. Verder viel het volgens mij wel mee.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie zijn echt
Scarface, Tja en Buitendam waren ook zonnetjes.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Grrrrrrrr. De standaard user die altijd roept dat zijn glazen bol psv laat verliezen (en dan komt pochen als het ook daadwerkelijk zo is) en nog eentje. Verder viel het volgens mij wel mee.
Keer of 5 te veel nog, naar mijn smaak.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:54 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Locadia prima spelen op de flank, was niet zo egocentrisch zoals vaak. Had nog wel weer een paar van die momenten dat hij dan vanaf 30 meter gaat aanleggen.
Je kunt sowieso kampioen worden, al ga je gelijk met Ajax en Feyenoord de winter in.quote:Op zondag 15 oktober 2017 17:03 schreef TehRocks het volgende:
Klassieker gelijk; dan sta je 7 punten voor. Als je daar iets van overhoud in de winterstop kun je gewoon kampioen worden. Dan moet er wel echt wat bijkomen achterin; Isimat en Brenet aan de linkerkant is een armzalig duo.
wmb krijgen die een psv topic banquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie zijn echt
Dat had ook wel kunnen gebeuren ja, maar gelukkig nietquote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie zijn echt
Dat was ik.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:46 schreef BadderHaring het volgende:
Jullie zijn echt
Ik had een bloedeloos gelijkspel in gedachten ja. En gezien het veld en de voorgaande wedstrijden van beide ploegen kon dat ook gewoon. PSV heeft vaak moeite om verdedigende ploegen kapot te spelen. En ja, die grasmat....ik vreesde voor blessures en teveel passjes die te slap waren en werden ondergeschept.quote:Op zondag 15 oktober 2017 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Scarface, Tja en Buitendam waren ook zonnetjes.
Altijd weer een glimlach door Isiquote:Op zondag 15 oktober 2017 17:46 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/919582197396492288
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |