Klopt! Ik ben MyladyMelody!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las de post en dacht he, Andro had toch al een vriend? Toen zag ik pas dat het Andro niet was
Auwquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga hier om half acht zitten en kom om zeven uur maar eens overeindIk moet eens nee leren zeggen.
Charlie and the Chocolate Factory is geen jeugdsentiment voor je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die man geeft mij altijd de rillingen, beetje pedofielenkop
Je bent zelf een pedofielenkop.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, ik denk dat ik dadelijk maar voor een wake and bake ga, omdat het kan
jawel, mijn oom en tante hadden deze oude versie op videoband aan ons gegeven. De oude oempaloempa'squote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Charlie and the Chocolate Factory is geen jeugdsentiment voor je?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent zelf een pedofielenkop.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het gaat hier wel echt hard ja. Niemand heeft genade.
Lekkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, ik denk dat ik dadelijk maar voor een wake and bake ga, omdat het kan
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het gaat hier wel echt hard ja. Niemand heeft genade.
Ja, denk maar aan de tranen die jouw vriendin nu loslaat, stilletjes ergens in een hoekje. Dat gevoel van eenzaamheid op wat een mooie dag zou worden met haar bff.quote:
Ik mag jou nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In chocolavacakes met pindakaas?
Ze heeft mij van de zomer ook wat geflikt 'maar daarbij stel ik me aan' dus nu staan we quitte vind ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja, denk maar aan de tranen die jouw vriendin nu loslaat, stilletjes ergens in een hoekje. Dat gevoel van eenzaamheid op wat een mooie dag zou worden met haar bff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |