hihiquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet veel geleerd zo te zien hohho, et is hbo
dacht dat je je bachelor niet had?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, maarja, met dat onderwerp verder gaan was geen optie en overnieuw beginnen met iets anders ook niet. Dus Bachelordiploma opgehaald en met gierende banden weggegaan.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet veel geleerd zo te zien hohho, et is hbo
dat heb je mij al vaker gevraagd. hbo sjd en armoede bestrijding onder nieuwkomersquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe jij Lot en waar gaat je scriptie over?
en ik maar denken dat dat standaard wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef Californium het volgende:
Op het HBO heb ik ook niet een klassieke scriptie hoeven schrijven. Alleen stageverslagen. Op Uni 2 stageverslagen en 2 kleine dingen die ze scripties noemen maar eigenlijk literatuuronderzoek was
Ik denk dat ik ook nooit een scriptie heb geschreven
Ja die moest een maand geleden ook nog, en ondertussen lees ik dat je het alweer 4x heb laten controleren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
alleen het laatste hoofdstuk moet nogDaar ben ik nu mee bezig. Hierna gaat het geheel naar de praktijkplaats moeten die goedkeuring geven en dan mag hij ingeleverd.
En er mogen niet meer dan 4 foutjes ( dt's . , etc.) in zitten dus ja ik laat hem wel vaak checken
Die wel. Doctoraal niet afgerond. We genoeg gedaan aan vakken en stage e.d. Om bachelor op te halen. Alleen hadden ze niet goed gecommuniceerd dat je doctoraal om kon zetten naar Bachelor/Masterstructuur, anders was ik er al vee eerder mee gestopt. Te lang lopen modderen met een scriptie over een kutonderwerp.quote:
ah zeker kort. wel leuk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
naar toneelstuk van bekendenkort tripje maar, donderdagavond weer terug.
Bij ons doen alle hbo-opleidingen het hoor (Hanze)quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat standaard was
maak je niet druk. Mijn stageverslagen waren waarschijnlijk net zo lang als jouw scriptiequote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat heb je mij al vaker gevraagd. hbo sjd en armoede bestrijding onder nieuwkomers
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die moest een maand geleden ook nog, en ondertussen lees ik dat je het alweer 4x heb laten controleren.
aaah okquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die wel. Doctoraal niet afgerond. We genoeg gedaan aan vakken en stage e.d. Om bachelor op te halen. Alleen hadden ze niet goed gecommuniceerd dat je doctoraal om kon zetten naar Bachelor/Masterstructuur, anders was ik er al vee eerder mee gestopt. Te lang lopen modderen met een scriptie over een kutonderwerp.
mijn scriptie mag maar 40 blz inhoud hebben, dus ik denk dat jouw stageverslag meer was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
maak je niet druk. Mijn stageverslagen waren waarschijnlijk net zo lang als jouw scriptie
Ken ook redelijk wat mensen waarbij de scriptie een verslagje is van een maand werk en dan voornamelijk/enkel literatuuronderzoek. Criminologie en rechten weet ik toevalligquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Geen gegeven aantal woorden? Dat is chill! Wij moesten het in 6000 woorden doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn scriptie mag maar 40 blz inhoud hebben, dus ik denk dat jouw stageverslag meer was.
Hoiquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
echtnou dan ben ik het weer vergeten maar interessant
Ik vind dat studenten vaak teveel gewicht liggen en gewichtig doen over zo'n scriptie.. Ik bedoel, je bent student, geen wetenschapperquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die wel. Doctoraal niet afgerond. We genoeg gedaan aan vakken en stage e.d. Om bachelor op te halen. Alleen hadden ze niet goed gecommuniceerd dat je doctoraal om kon zetten naar Bachelor/Masterstructuur, anders was ik er al vee eerder mee gestopt. Te lang lopen modderen met een scriptie over een kutonderwerp.
Mijn stageverslag was ook wel een aardig epistel. Ben ik nog steeds wel trots op. Mede omdat die ook exht een rol gespeeld heeft in het daarna gemaakte beleidquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
maak je niet druk. Mijn stageverslagen waren waarschijnlijk net zo lang als jouw scriptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |