Nooit over een nacht ijs gaan Yv. Jeetje, wel opletten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer als ouderwets friendzonen
Zou hij het wel echt een lief voorstel vinden?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer als ouderwets friendzonen
Sorry. Ik ben nog niet klaar met mijn cursus.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nooit over een nacht ijs gaan Yv. Jeetje, wel opletten.
Waarom zou ik liegen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou hij het wel echt een lief voorstel vinden?
Ach je bent nog jong, is je vergeven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben nog niet klaar met mijn cursus.
Omdat het niet netjes is om tegen iemand te liegen.quote:
Lekker, Henkquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:20 schreef Befbekje het volgende:
Ik eet patat en broodje hamburgert, nu..
Ik noem dit een cheatdag..
wiesda?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind haar leuk, wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Mehh. Maar ik denk eigenlijk dat dat meer door haar jurk en lipstick komt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs naakt is ze niet leuk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook maar daar vond je daar niet leuk.
In True Blood is ze vaker naakt dus daar misschien wel
Grote neusquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je een vrouw voorquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou d'r m'n bed toch niet uitschoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |