Godverquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef aeque het volgende:
Toch schattig hoe hij zich zo fijn voelt in de friendzone.
Damn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef aeque het volgende:
Lekker warm en comfortabel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef aeque het volgende:
Ben niet anders gewend dus achquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:07 schreef aeque het volgende:
Die wil vast nog wel even scharen op de achterbank.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ben ik ook gefriendzoned door joel
Ze gebruikt me gewoon voor het ritjeboehoe
Jij moet gewoon jouw gaydar wat beter afstellen johquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon misbruik van haar maken wanneer ze hyper is tijdens haar sugarrush na al die toetjesquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb die gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jouw gaydar wat beter afstellen joh
Puik planquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon misbruik van haar maken wanneer ze hyper is tijdens haar sugarrush na al die toetjes
Goede cardio workout na het etenquote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon misbruik van haar maken wanneer ze hyper is tijdens haar sugarrush na al die toetjes
Jij loopt ook als een schoothondje achter haar aan ja? Nooit opgevallen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij loopt ook als een schoothondje achter haar aan ja? Nooit opgevallen.
Ja makkelijk scharen wordt dat dan. Zo'n stuiterbalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |