CLquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier buiten iemand met een hamer op een ijzeren hek te rammen en ik wil dat ding in z'n reet steken.
Helaas geen Amazon prime in NL.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Geneigd om noise cancelling koptelefoon te bestelling. Maar dan heb ik hem niet meteen.
Dat werkt ook niet tegen al het geluid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Geneigd om noise cancelling koptelefoon te bestelling. Maar dan heb ik hem niet meteen.
Bestaat die on demand-dienst nog?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helaas geen Amazon prime in NL.
Oh ja, daar moet ik ook nog naar toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Maar eerst zaterdag naar de Star Wars expo in Utrecht
Is niet alleen een on demand dienst, ook twee uur bezorgtijd en nog wat andere zaken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestaat die on demand-dienst nog?
Oja daar wil ik ook nog een keer heen. Het is alleen zo'n takke-eind wegquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog kaartjes liggen voor het Museum voor de twintigste eeuw ... binnenkort maar eens heen met de mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |