Is dat dan in of exclusief uitloopronde ?quote:
Bij Spa doen ze al geen uitrijrondje en rijden ze via de uitgang van de pitlane, dus in dit voorbeeld zal dat zeker het geval zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 16:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is dat dan in of exclusief uitloopronde ?Naar mijn berekening kom je op 320km uit met 8 rondjes, maar zullen ze het eerder naar beneden bijstellen omdat die ring van Rotterdam ene beetje veel van materiaal vraagt (veel of alleen maar vol gas).. wel 40km om vuil op je banden te sparen na de race
Rondje A10 met wat afritten en opritten erbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:09 schreef Klummie het volgende:
Gewoon over de ruit van Rotterdam. Rondje 40 km![]()
Zul je zien dat er volgend raceweekend twee ploffen gedurende de race.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:53 schreef mikieu het volgende:
Sinds renault extra mensen bij rb in de box heeft gaat het goed met de auto..
Zou het dan toch?
Toch Max zijn OBD2 stekker afgepakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:53 schreef mikieu het volgende:
Sinds renault extra mensen bij rb in de box heeft gaat het goed met de auto..
Zou het dan toch?
Assen wil het niet en de droom van een GP op Zandvoort blokkeert al decennia lang de terugkeer van Formule 1 in Nederland. Het zou goed zijn als de gedachte aan Zandvoort definitief begraven werd zodat andere, meer realistische plannen een echte kans krijgen. Een stratencircuit is in mijn ogen de enige reële mogelijkheid dat we in Nederland in de nabije toekomst nog eens een GP gaan krijgen. En daar zijn vast hele leuke en innovatieve stratencircuits te bedenken die niet zoals de bekende stratencircuits zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:26 schreef Gezicht het volgende:
Een stratencircuit in Nederland_! Welke mongool heeft dat verzonnen?
Doe dan gewoon Zandvoort of Assen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch Max zijn OBD2 stekker afgepakt.
Hier in NL hebben we idd supersmalle weggetjes van 1 auto breed, alles is afgebakend met stoepranden en paaltjes en troep.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Baku en Singapore zijn dan ook circuits die gemaakt zijn op straten zoals je die in Nederland (naar mijn weten) helemaal nergens vindt, ook niet in Rotterdam.
Dat laatste lijkt mij inderdaad ook een redelijk groot probleem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:21 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hier in NL hebben we idd supersmalle weggetjes van 1 auto breed, alles is afgebakend met stoepranden en paaltjes en troep.
Wat mij betreft zetten ze het plan door om van Zandvoort een 8je te maken zoals Suzuka. Het hoogteverschil vind je ook alleen maar daar, of je moet naar Maastricht oid.
Grootste probleempunt van Zandvoort is niet zozeer het circuit zelf, maar de milieuhippies en alles en iedereen eromheen wat een bijna onmogelijk geluidsregime opgezet heeft (al zou dat met de huidige stofzuigermotoren inmiddels veranderd kunnen zijn :’))
En dan is er natuurlijk nog het puntje bereikbaarheid
ik zeg doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:21 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het hoogteverschil vind je ook alleen maar daar, of je moet naar Maastricht oid.
quote:12 augustus 1990, Het is heet in Boedapest. Net buiten de stad smeult het asfalt van de Hungaroring. Thierry Boutsen heeft de dag ervoor in zijn Williams-Renault de enige pole van zijn carrière veroverd. Hij staat voor Riccardo Patrese, Gerhard Berger, Ayrton Senna en Nigel Mansell op de grid.
In de daaropvolgende race slaat Boutsen meer dan anderhalf uur lang alle aanvallen op zijn leidersplaats af. In de laatste rondes vecht hij een fascinerend duel uit met zijn goede vriend Ayrton Senna, bij de geruite vlag heeft hij minder dan 3 tienden seconden voorsprong op de Braziliaan. Boutsen wint na een volledige race op kop. Het is de laatste keer dat een Belg een Grote Prijs op zijn naam schrijft.
26 jaar later woont Thierry Boutsen in Monaco waar hij makelaar in privévliegtuigen is. Maar de Williams in de inkomhal van zijn kantoor verraadt nog altijd de passie voor de Formule 1. Een terugblik op zijn carrière toont een talentvolle, bedachtzame piloot die drie Grand Prix overwinningen bij elkaar reed. En dat in gezelschap van piloten als Alain Prost, Senna en Mansell. Een Belg, middenin één van de absolute glorieperiodes van de Formule 1.
Met getuigenissen van Thierry Boutsen, Pierre Van Vliet, Gerhard Berger, Ralf Kelleners en Riccardo Patrese.
http://www.motorsport-tot(...)kommen-17101006.htmlquote:Yusuke Hasegawa:
"Since the beginning of the season, we have consistently been working on improvements, not just on performance, but also on confiability."
Since the introduction of the 3.5 Grand Prix of Belgium 2017 in Spa-Francorchamps.
- "it is very close to Renault".
- "I can not say we are better than Renault, but at least our reliability is now better."
Hasegawa is convinced that the latest version of the drive is the best one ever in the McLaren.
- "We are still not far enough, but the gap is smaller than last year and the first year."
For the first time, Honda does not want to change the basic concept of the units in winter, but rather to build on the previous base when switching to Toro Rosso.
- "We have no doubt about the current concept," he says. "We now have a similar variant to Renault, Ferrari and Mercedes, so there is no reason why we should not come to the same level with our concept." On the last race weekend in Japan the Honda reliability left something to be desired. On the Alonso car was replaced after a hydraulic leak on Friday the whole unit. "It was not a fundamental engine problem".
Mede-Limburger gespotquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik zeg doende bovenste van de nieuwe A2 gebruiken en dan rondje McDonalds bij de Geuselt
Wat doe je met de trambanen?quote:
Is dat zo? Voor zover ik weet is Assen best bereid, als er maar een goede financiële backing achter staat.quote:
Asfalteren, net als de grachtengordel en alle bruggetjesquote:
Nijmegen is beterquote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maastricht lijkt me het best. Kan ik logeren bij familie en niet een week lang files in de randstad, omdat alles volledig ontregeld is.
Ook goed. Alleen geen logeeradres daar.quote:
Er is al een Belgische grandprix.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maastricht lijkt me het best. Kan ik logeren bij familie en niet een week lang files in de randstad, omdat alles volledig ontregeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |