http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zettenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Juist ja...daarom dat hij overladen wordt met complimenten. Je kan het ook zelf tegen hem zeggen, hij reageert zelf op vragen of opmerkingenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:09 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Het is eenzijdige flauwekul vol aannames![]()
![]()
Toch geen mogelijkheid dat ze vanuit Baarn de trein heeft geplakt naar Den Dolder? van daaruit fiets je zo verder richting Huis ter Heide, je telefoon pingt dan ook gewoon bij de zendmast bij het Berkenlaantje in Soest want de trein komt daar langs. Vage zaak dit, hopelijk komen ze erachter wat er mis is gegaan![]()
Die verplaatsing van het leger was meer voor de mankracht dan dat ze daar een serieus aanknopingspunt hadden zo te zien.
Maarja, ze kunnen beter eerst heel Huis Ter Heide uitkammen dan dat ze overal maar half zoeken.![]()
Zit ook wel wat in natuurlijk. Na een fikse hoosbui en nat geregend worden zsm op Utrecht aan via de Biltseweg ipv nog gezellig enkele tientallen kms doorfietsen, kan immers nog een bui aankomen. Maar dan zouden jas, fiets en tas dus idd dwaalsporen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:50 schreef gilligan het volgende:
[..]
Het bordje van het ANWB-knooppunt zegt ook rechtdoor. En als ze op basis van de bordjes rijdt is het dus logisch dat ze voor het stoplicht stond. Aan de overkant was immers punt 64.
[ afbeelding ]
https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map
Als je inzoomt op de kaart zie je soms ook dat de route soms (onnodig) oversteekt over de weg heen. Maar het zijn knooppunten, en geen standaard fietsroute. Na het oversteken sla je rechtsaf, om even verderop dezelfde weg weer terug over te steken.I´m back.![]()
Jij denkt dat de route gebaseerd is op 1 ping?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef metallicelmo het volgende:
Toch geen mogelijkheid dat ze vanuit Baarn de trein heeft geplakt naar Den Dolder? van daaruit fiets je zo verder richting Huis ter Heide, je telefoon pingt dan ook gewoon bij de zendmast bij het Berkenlaantje in Soest want de trein komt daar langs. Vage zaak dit, hopelijk komen ze erachter wat er mis is gegaan
Je denkt dat ze niet naar tientallen eerder pings hebben gekeken om tot die route te komen ofzo?
Man man man."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
In dwaalsporen geloof ik echt niet.
Dwaalsporen zijn anno 2017 altijd extra hints: het beste 'dwaalspoor' is gewoon spullen meenemen of vernietigen.
Dwaalsporen zijn meer iets wat je op TV ziet. Of bij Zodiac. Maar die kwam ook weer op TV.
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig de enige die het ok vindt dat men daar zoekt."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ze kammen niet alles half uit ze verspreiden juist over 2 belangrijke locaties om sneller al dat gebied uit te kammen en naar elkaar toe te werken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef gilligan het volgende:
Die verplaatsing van het leger was meer voor de mankracht dan dat ze daar een serieus aanknopingspunt hadden zo te zien.
Maarja, ze kunnen beter eerst heel Huis Ter Heide uitkammen dan dat ze overal maar half zoeken.
Denk dat de politie er ook serieus rekening mee houd dat huis ter heide gewoonweg een vluchtroute was.![]()
Dat! Plus risico op achter laten van DNA. Ik gok nog steeds op fietspad parallel naast Spoorlaa (Oude Spoorbaan).quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dwaalsporen zijn anno 2017 altijd extra hints: het beste 'dwaalspoor' is gewoon spullen meenemen of vernietigen.
Dwaalsporen zijn meer iets wat je op TV ziet. Of bij Zodiac. Maar die kwam ook weer op TV.
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark.![]()
twitter:VSchildkamp twitterde op maandag 09-10-2017 om 15:08:23Diverse groepjes militairen struinen weer rond bij restaurant De Hoefslag. “We hebben nog niks”, zegt de meelopende agent #AnneFaber reageer retweet
![]()
Maar haar selfie is prima in lijn met het fietsen van de ANWB-route. Ik weet niet of je dit anders interpreteert?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in natuurlijk. Na een fikse hoosbui en nat geregend worden zsm op Utrecht aan via de Biltseweg ipv nog gezellig enkele tientallen kms doorfietsen, kan immers nog een bui aankomen. Maar dan zouden jas, fiets en tas dus idd dwaalsporen zijn.
Als ze de kortste route naar Utrecht zou nemen zou ze daar direct voor de stoplichten rechtsaf zijn geslagen. Bovendien zou het wel raar zijn dat haar mobiel dan vervolgens nog contact heeft gemaakt bij de spoorwegovergang, en haar spullen zijn gevonden bij Huis Ter Heide.![]()
ME en vrijwilligers begonnen met het uitkammen van fornhese laan in ricting van soest zag ik . Zag fotos van het fietspad richting het ecoduct met erachter de spoorlijn....![]()
Kan me daar zeker in vinden. Dwaalspoor door middel van het planten van bewijs op een andere locatie is super risicovol gezien DNA. Overmeesterd rond het park is absoluut meer logisch dan, maar dan zou men Anne inmiddels toch wel hebben moeten vinden: ergo ontvoerd?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig de enige die het ok vindt dat men daar zoekt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
O, sorry had het niet gecontroleerd, begreep dat ze juist op die plaats eigenaardig stond voor de rest van de veronderstelde route.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:18 schreef gilligan het volgende:
[..]
Maar haar selfie is prima in lijn met het fietsen van de ANWB-route. Ik weet niet of je dit anders interpreteert?
Als ze de kortste route naar Utrecht zou nemen zou ze daar direct voor de stoplichten rechtsaf zijn geslagen. Bovendien zou het wel raar zijn dat haar mobiel dan vervolgens nog contact heeft gemaakt bij de spoorwegovergang, en haar spullen zijn gevonden bij Huis Ter Heide.I´m back.![]()
Ja en Nee. Anderen hebben hier aangegeven dat - als je de bordjes volgt - je inderdaad de kruising over moet om de route te volgen. De foto die ik plaatste zegt dat de route voor het stoplicht direct naar rechts ook vervolgd kan worden. Was Anne bekend met de route, dan zou ze toch eerder direct rechts zijn afgeslagen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:18 schreef gilligan het volgende:
[..]
Maar haar selfie is prima in lijn met het fietsen van de ANWB-route. Ik weet niet of je dit anders interpreteert?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja mensen vinden het geweldig verhaaltjes te lezen maar de zijne staat vol met klakkeloze aannames die als feiten gepresenteerd worden door hem.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Juist ja...daarom dat hij overladen wordt met complimenten. Je kan het ook zelf tegen hem zeggen, hij reageert zelf op vragen of opmerkingen
"Het is bijna zeker dat ze de trein ging nemen"
"Het moet wel gebeurt zijn toen ze haar signaal verloor"
We gaan zien of al die complimenten op zn plaats zijn of dat het een hoop gezwans was.![]()
Gezien het aantal vermissingen dat niet wordt opgelost is het gewoon reeël dat ze niet wordt gevonden. Mensen lijken dat niet te willen accepteren: ze moét ergens liggen, en als ze niet bij Blookerpark wordt gevonden ligt ze daar niet en moét ze dus wel ergens in een ander bos liggen. En vervolgens gaat men daar theoriën op verzinnen die altijd eindigen bij een onrealistisch scenario waarin de fiets, jas én tas zijn verplaatst als dwaalspoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan me daar zeker in vinden. Dwaalspoor door middel van het planten van bewijs op een andere locatie is super risicovol gezien DNA. Overmeesterd rond het park is absoluut meer logisch dan, maar dan zou men Anne inmiddels toch wel hebben moeten vinden: ergo ontvoerd?
Terwijl het gewoon prima mogelijk is dat ze ofwel ontvoerd is ofwel goed verstopt. Je weet t gewoon niet, maar dit is al honderden keren eerder gebeurt.
Er is een reele kans dat Anne één van de 1500 (!) langvermisten wordt. Dat is wellicht moeilijk verklaarbaar maar vooralsnog een reeële optie."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ik kan het eigenlijk ook niet geloven, maar waar is nog niet gezocht waar ze zou kunnen zijn in de omgeving? Als het geen dwaalsporen zijn kan ze niet ver zijn zou je zeggen. Ik kan me ook niet voorstellen dat een dader nog een eind gaat fietsen met jas en tas met het risico gezien te worden, maar begin er wel meer in te geloven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig de enige die het ok vindt dat men daar zoekt.![]()
Wellicht is het enige dat helpt, alle fietsroutes uitkammen, 10 / 20 meter naast de fietspaden? Allemaal heel goed beschut, niet de beste plek om vermist te raken in deze omgeving..![]()
Misschien geen dwaalspoor, maar wel een vluchtroute en uit zenuwachtigheid de blunder maken om die jas achter te laten (wellicht te laten vallen), die fiets in het water te gooien en die tas ergens te verstoppen. Geen dwaalspoor betekent nog niet per definitie dat het daar gebeurd moet zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan me daar zeker in vinden. Dwaalspoor door middel van het planten van bewijs op een andere locatie is super risicovol gezien DNA. Overmeesterd rond het park is absoluut meer logisch dan, maar dan zou men Anne inmiddels toch wel hebben moeten vinden: ergo ontvoerd?Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Hij verdient iig al complimenten voor de tijd en moeite die hij erin gestoken heeft. * en nog steeds doetquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:22 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het geweldig verhaaltjes te lezen maar de zijne staat vol met klakkeloze aannames die als feiten gepresenteerd worden door hem.
We gaan zien of al die complimenten op zn plaats zijn of dat het een hoop gezwans was.![]()
![]()
Hoe toevallig is het dan dat die jas exact op haar route terecht is gekomen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien geen dwaalspoor, maar wel een vluchtroute en uit zenuwachtig de blunder maken om die jas achter te laten (wellicht te laten vallen), die fiets in het water te gooien en die tas ergens te verstoppen. Geen dwaalspoor betekent nog niet per definitie dat het daar gebeurd moet zijn.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de dader haar telefoon gaat uitpluizen naar de route die ze fietste. Nog afgezien van het feit dat veel mobieltjes gewoon beveiligd zijn met een inlogcode.
Zover we weten wist haar vriend zelfs niet welke route ze precies ging fietsen. Het 'wie er een hekel had aan Anne' kan wat mij betreft dus ook wel van tafel.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja en Nee. Anderen hebben hier aangegeven dat - als je de bordjes volgt - je inderdaad de kruising over moet om de route te volgen. De foto die ik plaatste zegt dat de route voor het stoplicht direct naar rechts ook vervolgd kan worden. Was Anne bekend met de route, dan zou ze toch eerder direct rechts zijn afgeslagen?
Als je de route of omgeving precies kent die je gaat rijden zou je voor het stoplicht rechts kunnen gaan. Als je op nummers en bordjes etc rijdt ga je rechtdoor.
Die foto gaat denk ik niet uit van de feitelijke situatie, maar van grofweg de nummers. Ze moet eerst oversteken naar 64 om te zien waar ze heen moet om bij 65 te komen. Als je hier inzoomt op de nummers zul je ook zien dat de route van de ene naar de andere kant van de weg gaat.
https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map![]()
hoezo nou haar route, tot aan soestdijk hebben ze met metingen het patroon herkend van een veronderstelde anwb route. Maar er is toch op dat traject iets gebeurd zoals je al 40 pagina s kunt lezen? En dat een dader vervolgens (MISSCHIEN) een gedeelte daarvan op haar fiets aflegt dat kanquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:27 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe toevallig is het dan dat die jas exact op haar route terecht is gekomen?![]()
Jas ligt niet exact op haar route, voorzover er een route was danquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe toevallig is het dan dat die jas exact op haar route terecht is gekomen?Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Het lijkt net of de militairen niet serieus bezig zijn ofzo. Heel snel van alles verplaatsen... Continu roepen 'we hebben nog niks'.
Zie niet echt beelden waar ze grondig aan het zoeken zijn.
Zal wel aan mij liggen.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Jawel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Jas ligt niet exact op haar route, voorzover er een route was dan
Of ga je nou werkelijk doen alsof "in de bosjes naast het fietspad" niet op de route is?![]()
In het verlengde van de route.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Jas ligt niet exact op haar route, voorzover er een route was dan![]()
Ik vind een bewust dwaalspoor ook minder aannemelijk dan dat het in alle haast op de vlucht is gedump. Het is beiden mogelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien geen dwaalspoor, maar wel een vluchtroute en uit zenuwachtigheid de blunder maken om die jas achter te laten (wellicht te laten vallen), die fiets in het water te gooien en die tas ergens te verstoppen. Geen dwaalspoor betekent nog niet per definitie dat het daar gebeurd moet zijn.
Ik denk alleen wel dat sommige mensen die dader overschatten.![]()
Dit was mijn suggestie ook al. Kans is groot dat ze helemaal niet zo moeilijk te vinden is maar er gewoon nog niet op de goeie locatie is gekeken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:22 schreef metallicelmo het volgende:
Wellicht is het enige dat helpt, alle fietsroutes uitkammen, 10 / 20 meter naast de fietspaden? Allemaal heel goed beschut, niet de beste plek om vermist te raken in deze omgeving..![]()
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Dat zeggen ze dus ook, zij zoeken Anna en niet speciaal naar sporen zoals de Politie en ME wel doet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef 1312-FRFC het volgende:
Het lijkt net of de militairen niet serieus bezig zijn ofzo. Heel snel van alles verplaatsen... Continu roepen 'we hebben nog niks'.
Zal wel aan mij liggen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dan nog, ik vind ze wel heel snel naar andere gebieden gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus ook, zij zoeken Anna en niet speciaal naar sporen zoals de Politie en ME wel doet.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Zou er nog DNA van de dader op de gevonden kleding en fiets zitten? Als dat nog iets oplevert kom je ook verder.![]()
Wat bedoelen ze daar dan mee?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus ook, zij zoeken Anna en niet speciaal naar sporen zoals de Politie en ME wel doet.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Wellicht. Wellicht niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou er nog DNA van de dader op de gevonden kleding en fiets zitten? Als dat nog iets oplevert kom je ook verder.
Dat checken ze heus wel natuurlijk. Maar gaan ze niet aan de grote klok hangen."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Als ze DNA van de dader hebben, dan zouden ze direct een dna verwantschapsonderzoek kunnen doen..quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou er nog DNA van de dader op de gevonden kleding en fiets zitten? Als dat nog iets oplevert kom je ook verder.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hopen dat dat DNA al bekend is bij de politie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ze DNA van de dader hebben, dan zouden ze direct een dna verwantschapsonderzoek kunnen doen..Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
twitter:VSchildkamp twitterde op maandag 09-10-2017 om 15:30:11Majoor Venekamp net gesproken. Morgen komt Denensie wéér met 75 man, als vandaag niks oplevert #AnneFaber reageer retweet
![]()
Als je een selfie gaat maken en enigzins verstandig bent, ga je even op dat stoepje staan met je fiets. Dan sta je even voorbij het punt waar je rechtsaf moet. Selfie maken en dan alsnog rechtsaf. Ze staat er 2 meter voorbij ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja en Nee. Anderen hebben hier aangegeven dat - als je de bordjes volgt - je inderdaad de kruising over moet om de route te volgen. De foto die ik plaatste zegt dat de route voor het stoplicht direct naar rechts ook vervolgd kan worden. Was Anne bekend met de route, dan zou ze toch eerder direct rechts zijn afgeslagen?![]()
Ik vind het ook terecht dat ze daar zoeken, ze hebben denk ik niet veel aanknopingspunten. Haar jas fiets en tas zijn daar gevonden, dat is naast haar laatste signaal het meest concrete bewijs. Ik denk alleen niet dat het daar gebeurt is en eerder verderop bij dat bospad nabij panbos of veel eerder op de route waar ze haar signaal verloor nabij soestduinen. Maar het is uiteraard mogelijk dat het allemaal bij blookerpark heeft plaats gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig de enige die het ok vindt dat men daar zoekt.![]()
Die kerel moet zijn tweets echt eens checken op spelling voordat hij ze plaatst.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:36 schreef Kim-Holland het volgende:
twitter:VSchildkamp twitterde op maandag 09-10-2017 om 15:30:11Majoor Venekamp net gesproken. Morgen komt Denensie wéér met 75 man, als vandaag niks oplevert #AnneFaber reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ze staat klaar om het kruispunt over te steken bij het stoplicht. Maar goed, door de argumenten van anderen + de camerabeelden die politie waarschijnlijk heeft zal ze heus niet naar Baarn zijn gefietst.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Als je een selfie gaat maken en enigzins verstandig bent, ga je even op dat stoepje staan met je fiets. Dan sta je even voorbij het punt waar je rechtsaf moet. Selfie maken en dan alsnog rechtsaf. Ze staat er 2 meter voorbij ofzo.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Afgezien van die interviews, een goede methode natuurlijk, alleen hadden ze meteen moeten doen toen haar route min of meer bekend werd.quote:I´m back.![]()
Er recht naast dan, mits dat ook daadwerkelijk haar route is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Jas ligt niet exact op haar route, voorzover er een route was dan![]()
Ik krijg het niet beter, ik wilde een afbeelding plaatsen van wat ik denk wat een oorringetje zou kunnen zijnquote:Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Politie en ME zoeken echt naar aanwijzingen. Het leger zoekt - op maar even zo te zeggen - alleen naar een 'lichaam'..quote:![]()
Naast de plek waar haar jas, fiets en tas zijn gevonden zit toch een enorm bos.. nogal logisch dat ze daar eerst zoeken. Ideale plek ook om kwaad te doen.
Ik vind de hypothese "batterij leeg" ook vele malen aannemelijker dan een dader die een fiets en aantal spullen gaat 'planten' op excact de route die dit meisje zou fietsen.I wonder what it's all about![]()
Ja niet hoogstaand maar gaf mij in ieder geval een goede indruk van die routequote:Op maandag 9 oktober 2017 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Afgezien van die interviews, een goede methode natuurlijk, alleen hadden ze meteen moeten doen toen haar route min of meer bekend werd.And everything under the sun is in tune
Ze heeft een oorringetje in ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik krijg het niet beter, ik wilde een afbeelding plaatsen van wat ik denk wat een oorringetje zou kunnen zijn
Verdacht?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Hoop dan dat het eventuele lichaam niet begraven is en bedekt met bladeren, anders dan zouden ze het kunnen missen als ze te snel gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Politie en ME zoeken echt naar aanwijzingen. Het leger zoekt - op maar even zo te zeggen - alleen naar een 'lichaam'..Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Ze heeft gaatjes in dr oren ja, dus?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik krijg het niet beter, ik wilde een afbeelding plaatsen van wat ik denk wat een oorringetje zou kunnen zijnT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Misschien heeft iemand het zien liggen op fietspad of elders? Bij worsteling verloren of door haar achtergelaten snel om spoor aan te geven?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze heeft een oorringetje in ja.
Verdacht?Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Ja, zo kun je wellicht toch allerlei scenario's een beetje checken, mogelijkheden etc.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja niet hoogstaand maar gaf mij in ieder geval een goede indruk van die route
Geeft een beeld iig.
Ik begrijp dat er toch wel meer gezocht wordt ook.I´m back.![]()
Ik heb er 10, ojee.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze heeft een oorringetje in ja.
Verdacht?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
heb je mail stuur ik je gerust een betere afbeelding, ik bedoel zoveel info hebben we niet over de kleding, dus hebben we tenminste iets,ik heb de politie zoiets niet horen zeggen..quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Wat staat daar? Letters zijn zo klein, kan het nieteens lezen.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Als er ergens opeens een hoopje bladeren ligt, zal dat wel opvallen. Bovendien maken ze gebruik van een bepaalde soort stokken geloof ik. Als er ergens een gat ligt, kunnen ze dit voelen dmv deze stok.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hoop dan dat het eventuele lichaam niet begraven is en bedekt met bladeren, anders dan zouden ze het kunnen missen als ze te snel gaan.![]()
Gifje met beelden voor een mogelijk scenario:twitter:KaliAndShakti twitterde op maandag 09-10-2017 om 08:36:34#annefaber (nogmaals in lagere kwaliteit/formaat) https://t.co/MzQTLTAzfE reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Op basis van dit filmpje vind ik ze nou niet echt zoeken. Bijvoorbeeld die ene dame. Die loopt gewoon een beetje rond.quote:Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Signalement Annequote:Op maandag 9 oktober 2017 15:44 schreef zoekoog het volgende:
[..]
heb je mail stuur ik je gerust een betere afbeelding, ik bedoel zoveel info hebben we niet over de kleding, dus hebben we tenminste iets,ik heb de politie zoiets niet horen zeggen..
Anne is 1.70 lang, heeft blond haar en blauwe ogen. Ze heeft op haar kin een moedervlekje, en in haar linker oor twee oorbellen: één goudkleurig knopje en één klein ringetje, in haar rechteroor alleen zo’n klein ringetje. Ze droeg vrijdag dus die groene regenjas, , die is wat langer, een ¾ model.
Bron: https://opsporingverzocht(...)ssing-anne-faber-25/
Vgm kan je dit ook op vermist.nl vinden![]()
Kijk zo, die gasten staan hier zelf op dat stoepie:quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze staat klaar om het kruispunt over te steken bij het stoplicht. Maar goed, door de argumenten van anderen + de camerabeelden die politie waarschijnlijk heeft zal ze heus niet naar Baarn zijn gefietst.![]()
![]()
Heb je nu echt het idee dat je een iets hebt ontdekt of niet?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand het zien liggen op fietspad of elders? Bij worsteling verloren of door haar achtergelaten snel om spoor aan te geven?
Dit was al vanaf dag 1 bekend
Opsporingsbericht van 2 oktober:quote:Anne heeft op haar kin een moedervlekje. In één oor twee oorbellen, één goudkleurig knopje en één ringvormige, In haar rechteroor een zelfde ringvormige."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
En wie weet is ze zwaargewond zelf hulp gaan zoeken vanaf daar maar onderweg bezweken, waardoor ze op een onvermoede plek ligt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee ik ga nog steeds uit van het meest plausibele: overmeesterd nabij Blookerpark. Maar volgens mij ben ik tegenwoordig de enige die het ok vindt dat men daar zoekt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Ik weet niet of het ook voor veel anderen geldt maar ik kan zonder een duidelijk filmpje van het laatste stuk fietstocht, me geen voorstelling maken hoe het verlopen kan zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja niet hoogstaand maar gaf mij in ieder geval een goede indruk van die route![]()
Het is wel toevallig dat op een afstand 16 minuten fietsen nadat haar batterij helemaal leeg was, er iets gebeurt zou zijn. pech stapelt zich wel op..quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:22 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja mensen vinden het geweldig verhaaltjes te lezen maar de zijne staat vol met klakkeloze aannames die als feiten gepresenteerd worden door hem.
We gaan zien of al die complimenten op zn plaats zijn of dat het een hoop gezwans was.I wonder what it's all about![]()
Dat stond er al. excuses wist ik niet. (Toch goed zelf gevonden dan..)quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:48 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Signalement Anne
Anne is 1.70 lang, heeft blond haar en blauwe ogen. Ze heeft op haar kin een moedervlekje, en in haar linker oor twee oorbellen: één goudkleurig knopje en één klein ringetje, in haar rechteroor alleen zo’n klein ringetje. Ze droeg vrijdag dus die groene regenjas, , die is wat langer, een ¾ model.
Bron: https://opsporingverzocht(...)ssing-anne-faber-25/
Vgm kan je dit ook op vermist.nl vindenSchenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Het leger gaat hardhandiger te werk als de politie en zoekt voor Anne zelf en verstoringen in de bodem waar eventueel iets begraven kan zijn. Als je door dik struikgewas loopt zoals daar waar de grond verstopt zit met wortels daar zie je meteen of er een lichaam op de grond ligt en kan je niet makkelijk iemand begraven. De politie is ook echt op zoek naar dingen als haar oorbellen en ander bewijs materiaal.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:47 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Op basis van dit filmpje vind ik ze nou niet echt zoeken. Bijvoorbeeld die ene dame. Die loopt gewoon een beetje rond.![]()
Nou, wel lekker sturend hoor, met een "bedenk wel dat het er hier 's avonds zo uitziet" terwijl het nog helemaal niet donker was toen ze daar fietste.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja niet hoogstaand maar gaf mij in ieder geval een goede indruk van die route
Edit: oh wacht, ander filmpje....![]()
Ik zie ze anders niet op een stoepje staan..quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Kijk zo, die gasten staan hier zelf op dat stoepie:
[ afbeelding ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Kan de politie een duidelijker beeld/foto geven vandeze oorringen, ?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb je nu echt het idee dat je een iets hebt ontdekt of niet?
Opsporingsbericht van 2 oktober:
[..]Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Kan ook nogquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
En wie weet is ze zwaargewond zelf hulp gaan zoeken vanaf daar maar onderweg bezweken, waardoor ze op een onvermoede plek ligt.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Een getraind oog kan verschillen opmerken, zoals grond en bladeren die 'omgeploegd' zijn of struiken en planten die geknakt zijn als die ver buiten het voet-/fietspad staan.
De politie (ME) doet het fijne zoekwerk. De militairen het grove.![]()
jij zal het wel beter weten inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:30 schreef 1312-FRFC het volgende:
Zal wel aan mij liggen.graag op anoniem![]()
Dat wat jij bedoelt was van die reconstructie op twitterquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, wel lekker sturend hoor, met een "bedenk wel dat het er hier 's avonds zo uitziet" terwijl het nog helemaal niet donker was toen ze daar fietste.
Edit: oh wacht, ander filmpje....
Ik ben het met je eens dat het nog niet zo donker was.And everything under the sun is in tune
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dit inderdaad, dit geeft defensie ook gewoon toe. Zij zijn op zoek naar Anne, niet naar details en sporen etc. Rustig door een bos wandelen is goed genoeg om een lichaam te vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Een getraind oog kan verschillen opmerken, zoals grond en bladeren die 'omgeploegd' zijn of struiken en planten die geknakt zijn als die ver buiten het voet-/fietspad staan.
Zonde dat ze geen indianen hebben in het leger.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:
De politie (ME) doet het fijne zoekwerk. De militairen het grove.I´m back.![]()
Ja, die bedoel ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat wat jij bedoelt was van die reconstructie op twitter
Ik ben het met je eens dat het nog niet zo donker was.
Maar goed, weer typisch zo'n account dat 2 weken geleden nog niet wist waar Bosch en Duin lag.![]()
misschien moet je je dan beter inlezen want er bestaat geen routequote:Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef Habbezak het volgende:
Ik vind de hypothese "batterij leeg" ook vele malen aannemelijker dan een dader die een fiets en aantal spullen gaat 'planten' op excact de route die dit meisje zou fietsen.![]()
Ik hecht er ook niet zoveel waarde aan iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik.
Maar goed, weer typisch zo'n account dat 2 weken geleden nog niet wist waar Bosch en Duin lag.And everything under the sun is in tune
Flauwekul, defensie heeft speciaal opgeleide spoorzoekers, dat zijn lui die extreem goed zijn in het vinden van sporen, en aan bebossing kunnen zien of daar iemand recent gelopen heeft, de ME bestaat gewoon uit politiemensen die geen enkele opleiding op dat gebied hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:
De politie (ME) doet het fijne zoekwerk. De militairen het grove.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Best een aardig gifje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Gifje met beelden voor een mogelijk scenario:twitter:KaliAndShakti twitterde op maandag 09-10-2017 om 08:36:34#annefaber (nogmaals in lagere kwaliteit/formaat) https://t.co/MzQTLTAzfE reageer retweet
Ik heb voorlopig de indruk dat het onderzoek naar waar Anne is redelijk vast zit. De politie komt doorgaans toch wel met een update als ze meer weten over iemands laatste levensteken?![]()
Vandaar dat het ook zo vervelend is dat allerlei volk al zelf is gaan "zoeken" omdat ze zo nodig wilden "helpen" en er niet van konden slapen....quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Evenstar
![]()
Ja, de militairen liegen! Ze zeggen zelf dat ze op zoek zijn naar Anne en niet naar sporen ...quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flauwekul, defensie heeft speciaal opgeleide spoorzoekers, dat zijn lui die extreem goed zijn in het vinden van sporen, en aan bebossing kunnen zien of daar iemand recent gelopen heeft, de ME bestaat gewoon uit politiemensen die geen enkele opleiding op dat gebied hebben.![]()
Wat is diiit nou.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef Super_Fucker_II het volgende:
De politie (ME) doet het fijne zoekwerk. De militairen het grove.
ME rijdt normaliter op paarden en houdt relschoppers in bedwang. Die hebben weinig ervaring met sporenonderzoek
Volgens mij had defensie een eigen groep hiervoor.
Al waren dit de reserves."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
ME zijn gewoon politieagenten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat is diiit nou.
ME rijdt normaliter op paarden en houdt relschoppers in bedwang. Die hebben weinig tot geen ervaring met sporenonderzoek
Het is niet zo dat ze niets doen tot ze weer een keer hooligans in bedwang moeten houden.![]()
Jawel er was een vermoedelijke route, ver voordat er spullen gevonden waren. en verhip! fiets jas en tas worden op deze route gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:00 schreef mike83 het volgende:
[..]
misschien moet je je dan beter inlezen want er bestaat geen route
En natuurlijk bestaat er een route. iig, om van soestdijk naar huis te gaan. dan zijn er niet heel veel opties.I wonder what it's all about![]()
Dat zijn reservisten geen speciaal opgeleide spoorzoekers. De taak van de politie is naast Anne vinden ook een eventuele strafzaak bouwen dus ze moeten veel zorgvuldiger te werk gaan en hele sloten leeg dreggen om een telefoon of oorbel te vinden, dat kost veel waardevolle tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flauwekul, defensie heeft speciaal opgeleide spoorzoekers, dat zijn lui die extreem goed zijn in het vinden van sporen, en aan bebossing kunnen zien of daar iemand recent gelopen heeft, de ME bestaat gewoon uit politiemensen die geen enkele opleiding op dat gebied hebben.
Het leger heeft die zorgen niet, die kan gewoon naar Anne op zoek gaan en als enigste doel hebben haar zo spoedig mogelijk te vinden, dan kan je veel meer gebied uitkammen en sneller uitsluiten dat Anne daar in ieder geval niet is.![]()
Evenstar
![]()
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd hoe kortzichtig mensen zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
ME zijn gewoon politieagenten.
Het is niet zo dat ze niets doen tot ze weer een keer hooligans in bedwang moeten houden.![]()
![]()
Stop hier nu eens mee. Dit is de vermeende route op basis van eerdere punten waar Anne's telefoon contact heeft gemaakt met de zendmasten. Nadat haar telefoon is uitgevallen rond het Berkenlaantje kan ze alle kanten op zijn gefietst.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:05 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Jawel er was een vermoedelijke route, ver voordat er spullen gevonden waren. en verhip! fiets jas en tas worden op deze route gevonden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Reservisten zijn gewoon normale burgers, jij en ik bij wijze van..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat is diiit nou.
ME rijdt normaliter op paarden en houdt relschoppers in bedwang. Die hebben weinig ervaring met sporenonderzoek
Al waren dit de reserves.
Dan heb je meer aan de pliesie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:07:18 ]![]()
Kap daar nu eens mee want er is wel een route.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:00 schreef mike83 het volgende:
[..]
misschien moet je je dan beter inlezen want er bestaat geen route![]()
Ja, op die vermeende route zijn toch ook spullen gevonden? Waarom zou je dan nog gaan bedenken dat ze een heel andere kant op is gefietst / trein heeft gepakt?!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stop hier nu eens mee. Dit is de vermeende route op basis van eerdere punten waar Anne's telefoon contact heeft gemaakt met de zendmasten. Nadat haar telefoon is uitgevallen rond het Berkenlaantje kan ze alle kanten op zijn gefietst.I wonder what it's all about![]()
Inderdaad dat zijn part timers die hebben vaak ook een burger baan ernaast.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reservisten zijn gewoon normale burgers, jij en ik bij wijze van..
Dan heb je meer aan de pliesie![]()
Omdat het simpelweg kan: ze kan ook via de (Verlengde) Paltzerweg zijn gefietst bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:08 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Ja, op die vermeende route zijn toch ook spullen gevonden? Waarom zou je dan nog gaan bedenken dat ze een heel andere kant op is gefietst / trein heeft gepakt?!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hobby-militairen worden ze genoemd geloof ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reservisten zijn gewoon normale burgers, jij en ik bij wijze van..
Dan heb je meer aan de pliesie
Tja die majoor leek me ook niet echt van het ijzervreters type ook.I´m back.![]()
Wat is flauwekul? Waar zeg ik dat militairen niet op sporen kunnen letten en dat defensie niet-getrainde mensen heeft? Denken dat de politie (ME) niet getraind is op het zoeken naar vermiste mensen is flauwekul.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Flauwekul, defensie heeft speciaal opgeleide spoorzoekers, dat zijn lui die extreem goed zijn in het vinden van sporen, en aan bebossing kunnen zien of daar iemand recent gelopen heeft, de ME bestaat gewoon uit politiemensen die geen enkele opleiding op dat gebied hebben.![]()
Wat dat betreft helemaal niet gek om die vijver leeg te pompen,.bedenk ik me nu.quote:== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ja, of via Parijs, maar daar is haar jas niet gevonden hè, wel op de route waarvan men aanneemt dat ze die volgde.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg kan: ze kan ook via de (Verlengde) Paltzerweg zijn gefietst bijvoorbeeld.![]()
Denken dat de mobiele eenheid alleen rellenschoppers in bedwang moet houden....quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat is diiit nou.
Al waren dit de reserves.![]()
Ik denk dat het belangrijk is om het onderscheid te maken tussen Annes route en die van de telefoon.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg kan: ze kan ook via de (Verlengde) Paltzerweg zijn gefietst bijvoorbeeld.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Evenstar
![]()
Reservisten kunnen ook specialistisch opgeleid zijn hoor. Het zijn gewoon part-time militairen, die het naast een reguliere baan doen. Meestal alleen ingezet in Nederland zelf tijdens grote events.![]()
Ja weet je waarom ik dat gemist hebt? het werd niet genoemd in de uitzending van Opsporing Verzocht..stel je hebt alleen TV en geen internet, dan missen zulke mensen zulke info wel. Ik heb na die uitzending niet meteen op die site gekeken, ik denk alles zal wel genoemd zijn in de uitzending, ik hoop dat ze het in een volgende Opsporing Verzocht wel bespreken..quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb je nu echt het idee dat je een iets hebt ontdekt of niet?
Opsporingsbericht van 2 oktober:
[..]Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
welke info heb jij om aan te nemen dat die verschillend zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is om het onderscheid te maken tussen Annes route en die van de telefoon.I wonder what it's all about![]()
Bij Ruben & Julian destijds werd groep combat trackers van het Korps Mariniers ingezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hobby-militairen worden ze genoemd geloof ik.
Tja die majoor leek me ook niet echt van het ijzervreters type ook.
Dat is het betere werk.![]()
Als je alleen TV hebt en geen internet dan heb je sowieso het gros van de informatie over deze zaak gemist.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:11 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ja weet je waarom ik dat gemist hebt? het werd niet genoemd in de uitzending van Opsporing Verzocht..stel je hebt alleen TV en geen internet, dan missen zulke mensen zulke info wel. Ik heb na die uitzending niet meteen op die site gekeken, ik denk alles zal wel genoemd zijn in de uitzending, ik hoop dat ze het in een volgende Opsporing Verzocht wel bespreken..![]()
Ja vooral richting waar ze haar signaal verloor haar selfie en bericht aan haar vader daarna kan je niet meer automatisch aannemen dat Anne zelf nog in het bezit van haar telefoon was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is om het onderscheid te maken tussen Annes route en die van de telefoon.![]()
Omdat we alleen met zekerheid weten dat Anne haar telefoon nog zelf in het bezit had toen ze een selfie maakte en toen ze haar vader apte, daarna kan ook de dader nog een stuk met haar telefoon aan gefietst hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:11 schreef Habbezak het volgende:
[..]
welke info heb jij om aan te nemen dat die verschillend zijn?![]()
Niet dat dat hielp trouwens, want ze zijn door een voorbijganger gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Bij Ruben & Julian destijds werd groep combat trackers van het Korps Mariniers ingezet.
Dat is het betere werk.![]()
Kan je niet aan de hand van het berichtje naar haar vader toe achterhalen vanwaar zij die heeft verstuurd ofzo?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Helaas kun je een iPhone gewoon uit zetten ook al heb je de toegangscode niet, hopelijk veranderen ze dat een keer. Dan blijft ie gewoon uitzenden dus dan zal men eerder zo'n ding dumpen met eventuele vingerafdrukken en al en blijft ie nog een tijdje onlinequote:Op maandag 9 oktober 2017 16:12 schreef Maktub het volgende:
[..]
Ja vooral richting waar ze haar signaal verloor haar selfie en bericht aan haar vader daarna kan je niet meer automatisch aannemen dat Anne zelf nog in het bezit van haar telefoon was.![]()
Nee, berichten bevatten geen gps coordinaten en locatie gegevens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:14 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan je niet aan de hand van het berichtje naar haar vader toe achterhalen vanwaar zij die heeft verstuurd ofzo?![]()
Eens. En het zal me niets verbazen dat dat nu ook gaat gebeuren. Over een paar weken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet dat dat hielp trouwens, want ze zijn door een voorbijganger gevonden.![]()
Maar de politie zal vast wel weten welke mast(en) ze op dat tijdstip aanstraalde.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:14 schreef Maktub het volgende:
[..]
Nee, berichten bevatten geen gps coordinaten en locatie gegevens.![]()
Had ze niet dat fotootje van t hertje naar haar vader gestuurd? Of was dat iemanda ndersquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:14 schreef Maktub het volgende:
[..]
Nee, berichten bevatten geen gps coordinaten en locatie gegevens."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
De mogelijke scenario's moeten niet vermengd worden. Dat is een tactische fout en mondt hier uit in een FOKforum grabbelton![]()
Geen info, maar een gezonde analytische blik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:11 schreef Habbezak het volgende:
[..]
welke info heb jij om aan te nemen dat die verschillend zijn?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
http://www.rtvutrecht.nl/(...)sing-anne-faber.htmlquote:UTRECHT/HUIS TER HEIDE - Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
Esther van Neerbos van Signi vindt het vreemd dat er wel veel amateurs meezoeken, maar dat zij als professionele speurders niet worden ingezet, terwijl de goed getrainde honden misschien wel iets kunnen betekenen.
"Het blijft ons verbazen dat er 150 burgers ingezet worden en dat alle particuliere zoekdiensten thuis blijven. Blijkbaar kunnen de honden toch niet het hele gebied bestrijken. Ik denk dat er veel mensen zijn met ervaring en kennis die graag geholpen zouden hebben. Daarnaast is een dubbelcheck altijd op zijn plaats."
FAMILIE
De stichting heeft haar diensten ook aangeboden aan de familie van Anne Faber. "We werken het liefst met een geurbron, in dit geval van Anne. Op basis daarvan kunnen de honden specifiek naar haar zoeken. Ze zoeken zowel op sporen als op verwaaiing en kunnen dode of levende mensen vinden." De familie heeft nog niet op het verzoek gereageerd, volgens Signi waarschijnlijk op advies van de politie.
Signi was eerder betrokken bij grote zoekacties, zoals de vermissing van Joey Hoffmann in Turkije en bij de vondst van het lichaam van Sandra García Geraldino. Haar lichaam werd gevonden door vrijwilligers van Signi Zoekhonden.
REACTIE POLITIE
De politie laat in een reactie weten dat het op dit moment voldoende specialistische honden in huis heeft. Bij het inzetten hiervan laat de politie zich adviseren door diverse experts. Overigens staat het mensen vrij om zelf te gaan zoeken in gebieden die de politie heeft vrijgegeven, zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
De vraag is nu wel, hoe veilig is het nog om daar rond te fietsen? Mijn vriendin fiets elke dag in die buurt van en naar haar paard, niet in de buurt van Huis ter Heide maar toch...![]()
Je begrijpt het punt niet. Er zijn genoeg mensen zelfs met internet, die kijken dan niet op zo'n site.. maar er zijn echt veel ouderen, die geen internet hebben.. Dat zijn de mensen, die zeggen: Ze schreeuwen steeds maar dat ik op internet moet kijken, maar dat hebbe ik niet.."Zo mis je mensen, die eventeel wel iets hebben gevonden.. heb jij noot een oorring onderweg gevonden en dat je denkt: het kon wel goud zijn, ff terugfietsen steek het in je vestje..stel dat zo iemand helemaal de zaak niet volgt? En dan toevallig wel Opsporing verzocht belijkt..en denkt : WOW!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen TV hebt en geen internet dan heb je sowieso het gros van de informatie over deze zaak gemist.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Goede reden om dat paard op te gevenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:16 schreef metallicelmo het volgende:
De vraag is nu wel, hoe veilig is het nog om daar rond te fietsen? Mijn vriendin fiets elke dag in die buurt van en naar haar paard, niet in de buurt van Huis ter Heide maar toch...![]()
Goed dat je het dan op FOK post ja. Dan bereik je deze groep ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet. Er zijn genoeg mensen zelfs met internet, die kijken dan niet op zo'n site.. maar er zijn echt veel ouderen, die geen internet hebben.. Dat zijn de mensen, die zeggen: Ze schreeuwen steeds maar dat ik op internet moet kijken, maar dat hebbe ik niet.."Zo mis je mensen, die eventeel wel iets hebben gevonden.. heb jij noot een oorring onderweg gevonden en dat je denkt: het kon wel goud zijn, ff terugfietsen steek het in je vestje..stel dat zo iemand helemaal de zaak niet volgt?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Een van de redenen waarom ik zo benieuwd ben naar de uitzending van Opsporing Verzocht morgen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet. Er zijn genoeg mensen zelfs met internet, die kijken dan niet op zo'n site.. maar er zijn echt veel ouderen, die geen internet hebben.. Dat zijn de mensen, die zeggen: Ze schreeuwen steeds maar dat ik op internet moet kijken, maar dat hebbe ik niet.."Zo mis je mensen, die eventeel wel iets hebben gevonden.. heb jij noot een oorring onderweg gevonden en dat je denkt: het kon wel goud zijn, ff terugfietsen steek het in je vestje..stel dat zo iemand helemaal de zaak niet volgt?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat denkt iedereen die hier met een droom aankomt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Geen info, maar een gezonde analytische blik.I wonder what it's all about![]()
vaak mensen die hun hond uit laten die iets vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet dat dat hielp trouwens, want ze zijn door een voorbijganger gevonden.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Ja maar dat is aan de hand van de data van de zendmasten en niet het bericht zelf. We kunnen alleen vast stellen dat zij hoogstwaarscijnlijk zelf dat bericht aan haar vader stuurde en waar ze zich ongeveer bevond. Het belangrijkste van dat bericht is via welke zendmast die verzonden is en dat we met meer zekerheid kunnen zeggen dat Anne toen in ieder geval wel zelf nog in het bezit van haar telefoon was, toen ze die selfie maakte ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de politie zal vast wel weten welke mast(en) ze op dat tijdstip aanstraalde.![]()
Ik fiets dagelijks voor woon-werkverkeer een stuk zuidelijker, maar het schoot wel door mijn hoofd dat ik daar wellicht niet veilig zou zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:16 schreef metallicelmo het volgende:
De vraag is nu wel, hoe veilig is het nog om daar rond te fietsen? Mijn vriendin fiets elke dag in die buurt van en naar haar paard, niet in de buurt van Huis ter Heide maar toch...== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
DE politie dat is een beroep.. ze hebben dat dan onvolledig gedaan in Opsporing Verzocht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Goed dat je het dan op FOK post ja. Dan bereik je deze groep ook.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Ik stel voor dat we een avondklok instellen ja. Voor heel Nederland.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks voor woon-werkverkeer een stuk zuidelijker, maar het schoot wel door mijn hoofd dat ik daar wellicht niet veilig zou zijn."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Eens, daarna is niks meer zeker, alleen een waarschijnlijkheid. Het scenario, een bever is er met de telefoon vandoor gegaan is ook niet 100% uit te sluiten. Ik zou er niet zo vanuit gaan dat iemand met haar telefoon is gaan fietsen. Zeker nu fiets gevonden is en telefoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:13 schreef Maktub het volgende:
[..]
Omdat we alleen met zekerheid weten dat Anne haar telefoon nog zelf in het bezit had toen ze een selfie maakte en toen ze haar vader apte, daarna kan ook de dader nog een stuk met haar telefoon aan gefietst hebben.I wonder what it's all about![]()
In deze tijden vind ik het vreemd dat het nog steeds niet is toegestaan om iets van pepperspray ofzo bij je te hebben voor noodgevallen..![]()
Ja, want het gebeurt ook echt dagelijks enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik fiets dagelijks voor woon-werkverkeer een stuk zuidelijker, maar het schoot wel door mijn hoofd dat ik daar wellicht niet veilig zou zijn.UI Made bij VanilleKwark.![]()
En hoe had pepperspray nu geholpen dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:21 schreef metallicelmo het volgende:
In deze tijden vind ik het vreemd dat het nog steeds niet is toegestaan om iets van pepperspray ofzo bij je te hebben voor noodgevallen..UI Made bij VanilleKwark.![]()
...quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Het scenario, een bever is er met de telefoon vandoor gegaan is ook niet 100% uit te sluiten."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Had Anne dat geholpen dan? Als je in de schemer van je fiets wordt getrokken en overmeesterd is daar simpelweg geen tijd voor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:21 schreef metallicelmo het volgende:
In deze tijden vind ik het vreemd dat het nog steeds niet is toegestaan om iets van pepperspray ofzo bij je te hebben voor noodgevallen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Waarom pepperspray? Ik vind het tegenwoordig niet meer dan logisch dat ik een shotgun meeneemt. Het komt allemaal wel erg dichtbij natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:21 schreef metallicelmo het volgende:
In deze tijden vind ik het vreemd dat het nog steeds niet is toegestaan om iets van pepperspray ofzo bij je te hebben voor noodgevallen.."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef Habbezak het volgende:
Het scenario, een bever is er met de telefoon vandoor gegaan is ook niet 100% uit te sluiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dit is geen droom, maar oppassen voor roekeloze aannames. Telefoon en vrouw zijn vrijwel zeker ten tijde van selfie (evt. appjes) bij elkaar geweest. Daarna kun je het vooralsnog alleen aannemen op basis van het verplaatsingspatroon dat via gps/Apple-data/gsm-aanstraalpunten te achterhalen is. Zitten daar haltes in, geven de aanstraalpunten een eenduidig pad weer etc.? Dat moet je m.i. eerst weten voor je conclusies trekt over waar zij kan zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:18 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen die hier met een droom aankomt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Als ik dat van die oorring in Opsporing Verzocht had gezien, was ik niet met zo'n entry gekomen..maar hoeveel hebben dat te horen en gezien gekregen in desbetreffende uitzending? Niemand dus..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik zo benieuwd ben naar de uitzending van Opsporing Verzocht morgen.
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Stoere boy veel swagquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom pepperspray? Ik vind het tegenwoordig niet meer dan logisch dat ik een shotgun meeneemt. Het komt allemaal wel erg dichtbij natuurlijk.![]()
Je weet toch niet wat er precies gebeurt is..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had Anne dat geholpen dan? Als je in de schemer van je fiets wordt getrokken en overmeesterd is daar simpelweg geen tijd voor.I wonder what it's all about![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom pepperspray? Ik vind het tegenwoordig niet meer dan logisch dat ik een shotgun meeneemt. Het komt allemaal wel erg dichtbij natuurlijk.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Nou zeg, nog een dagje erbij...het lijkt mij een onmogelijke zoektocht. Ze kan overal zijn zo te zien...och jammer![]()
Nog beter een stungun in de vorm van een mobieltje.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom pepperspray? Ik vind het tegenwoordig niet meer dan logisch dat ik een shotgun meeneemt. Het komt allemaal wel erg dichtbij natuurlijk.![]()
En stom toevallig duiken haar spullen wél op de route op. De dader had vast een glazenbol.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg kan: ze kan ook via de (Verlengde) Paltzerweg zijn gefietst bijvoorbeeld.![]()
![]()
Nagelvijl is zat. Steek je iemand ook hartstikke dood mee natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:24 schreef Zeus2017 het volgende:
[..]
Nog beter een stungun in de vorm van een mobieltje.![]()
![]()
Tuurlijk, ik laat me niet weerhouden, maar ik geef alleen maar aan dat dit verhaal me een beetje bang heeft gemaakt. De Utrechtse serieverkrachter hield ook niemand voor mogelijk,maar ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, want het gebeurt ook echt dagelijks enzo.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Klopt. Niemand weet dat behalve Anne en de dader(s).quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:24 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er precies gebeurt is..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik betwijfel of, in het geval van een misdrijf, de eventuele verdachte/dader in de buurt woont. Ik denk dat ze niet is waar nu gezocht wordt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik laat me niet weerhouden, maar ik geef alleen maar aan dat dit verhaal me een beetje bang heeft gemaakt. De Utrechtse serieverkrachter hield ook niemand voor mogelijk,maar ja.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Hoe oud ben jij? Hoe vaak in je level heb je een (goud) oorbelletje gevonden?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:17 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Je begrijpt het punt niet. Er zijn genoeg mensen zelfs met internet, die kijken dan niet op zo'n site.. maar er zijn echt veel ouderen, die geen internet hebben.. Dat zijn de mensen, die zeggen: Ze schreeuwen steeds maar dat ik op internet moet kijken, maar dat hebbe ik niet.."Zo mis je mensen, die eventeel wel iets hebben gevonden.. heb jij noot een oorring onderweg gevonden en dat je denkt: het kon wel goud zijn, ff terugfietsen steek het in je vestje..stel dat zo iemand helemaal de zaak niet volgt? En dan toevallig wel Opsporing verzocht belijkt..en denkt : WOW!
Precies. En hoeveel meisjes zouden zo'n ringetje / knopje dragen? Verschrikkelijk veel.
De kans dat je zo'n oorbel vind in die omgeving, is al klein - ik kan ze in mijn eigen kamer nieteens vinden.
De kans dat ie van heel willekeurig iemand is aflopen 50 jaar? HEEL groot.![]()
Wat heb jij toch met die oorbel? Je bent er al dagen over bezig dus lijkt het me stug dat je dat gemist hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Als ik dat van die oorring in Opsporing Verzocht had gezien, was ik niet met zo'n entry gekomen..maar hoeveel hebben dat te horen en gezien gekregen in desbetreffende uitzending? Niemand dus..![]()
Het is wel iemand die daar min of meer de weg kent. Althans Fiets en tas en jas zijn niet bij elkaar gevonden. Fiets is wel strategisch in een vijver gedumpt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik betwijfel of, in het geval van een misdrijf, de eventuele verdachte/dader in de buurt woont. Ik denk dat ze niet is waar nu gezocht wordt.I wonder what it's all about![]()
Tja, dat is tegenwoordig ook wel relatief makkelijk te vinden met Google Maps.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Het is wel iemand die daar min of meer de weg kent. Althans Fiets en tas en jas zijn niet bij elkaar gevonden. Fiets is wel strategisch in een vijver gedumpt.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Inderdaad, zegt helemaal niks.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, dat is tegenwoordig ook wel relatief makkelijk te vinden met Google Maps.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Je weet dat er gemiddeld 2 verkeersdoden per dag vallen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik laat me niet weerhouden, maar ik geef alleen maar aan dat dit verhaal me een beetje bang heeft gemaakt. De Utrechtse serieverkrachter hield ook niemand voor mogelijk,maar ja.
Zou ook maar niet de weg op gaan."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Is zeer wel mogelijk, maar dan kom je uiteindelijk aan de andere kant van het oude vliegveld uit. En ook weer bij de Amersfoortseweg. In dat gebied De Paltz mogen alleen vergunninghouders met de auto komen w.o. Harlekijn's landgoed. De dader kan daar met een auto komen, cruisen en getriggerd worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien met de bus verder gegaan? Met de auto kan, maar dan moet de dader wel heen en weer naar de vijver voor het dumpen van de fiets.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik betwijfel of, in het geval van een misdrijf, de eventuele verdachte/dader in de buurt woont. Ik denk dat ze niet is waar nu gezocht wordt.
Fiets is misschien nog later gedumpt door zaterdagse reljeugd, dat.hoeft niet te zijn gedaan door de dader. Is er nog iets gekomen uit de camerabeelden van dat makelaarskantoor aan het Blookerpark? Daar was toch sprake van?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Je doet nu net alsof dat oorringetje de missing piece is in de zaak en het schandalig is dat de politie dit niet in Opsporing Verzocht heeft benoemd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Als ik dat van die oorring in Opsporing Verzocht had gezien, was ik niet met zo'n entry gekomen..maar hoeveel hebben dat te horen en gezien gekregen in desbetreffende uitzending? Niemand dus..
Mijn gok is dat ze die nog gewoon om heeft.
Je maakt het groter dan het is."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ik ga de weg niet meer op. Ik heb een soort Jigsaw-driewieler waar ik de boodschapjes mee haal, veel veiliger.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je weet dat er gemiddeld 2 verkeersdoden per dag vallen?
Zou ook maar niet de weg op gaan.![]()
Dat scenario is gewoon hoogst onwaarschijnlijk. Als de dader zo snel mogelijk bij het plaats delict weg wilde dan kan die het toestel in alle haast later pas uitgezet hebben. De telefoon kan ook in de dichtsbijzijnde vijver gegooid zijn waar dat signaal weg viel of nog bij haar zelf zijn helemaal als het toestel gewoon leeg is gegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Eens, daarna is niks meer zeker, alleen een waarschijnlijkheid. Het scenario, een bever is er met de telefoon vandoor gegaan is ook niet 100% uit te sluiten. Ik zou er niet zo vanuit gaan dat iemand met haar telefoon is gaan fietsen. Zeker nu fiets gevonden is en telefoon niet.![]()
Ik weet dat het mogelijk is om met straaljagers opnames te maken van de grond om te kijken waar de grond recent is omgeschept. Is dit niet een mogelijkheid?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
twitter:Rem111R twitterde op maandag 09-10-2017 om 16:23:22in geval van de ''écoduct-theorie'' zal op een van deze camera's iets gezien moèten zijn...#annefaber https://t.co/Hi3PYFC9I5 reageer retweet
![]()
Zeker maar er word ook naar het financiele plaatje gekeken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:31 schreef Patroon het volgende:
Ik weet dat het mogelijk is om met straaljagers opnames te maken van de grond om te kijken waar de grond recent is omgeschept. Is dit niet een mogelijkheid?![]()
Zoekoog, Habbezak en Poepsnor hebben last van een waanstoornis. Neem ze niet te serieus.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die oorbel? Je bent er al dagen over bezig dus lijkt het me stug dat je dat gemist hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:31 schreef Patroon het volgende:
Ik weet dat het mogelijk is om met straaljagers opnames te maken van de grond om te kijken waar de grond recent is omgeschept. Is dit niet een mogelijkheid?
graag verwijderen![]()
Als er aanwijzingen zijn dat die mogelijkheid er is dan was dat vast al gedaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:31 schreef Patroon het volgende:
Ik weet dat het mogelijk is om met straaljagers opnames te maken van de grond om te kijken waar de grond recent is omgeschept. Is dit niet een mogelijkheid?UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik niet, maar een bekende van mij heeft aan haar kaarsverlichtingbakjes ongeveer 10 van zulke oorringetjes en belletjes hangen.. Wat heeft een vraag als hoe oud ben jij? hier eigenlijk mee te maken ( Vaak mensen die kleineren en betweters zijn bedienen zich van zulke beginvragen, maar dit ff terzijde)quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:26 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Hoe vaak in je level heb je een (goud) oorbelletje gevonden?
Precies. En hoeveel meisjes zouden zo'n ringetje / knopje dragen? Verschrikkelijk veel.
De kans dat je zo'n oorbel vind in die omgeving, is al klein - ik kan ze in mijn eigen kamer nieteens vinden.
De kans dat ie van heel willekeurig iemand is aflopen 50 jaar? HEEL groot.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Doe ik ook niet, maar soms kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Zoekoog, Habbezak en Poepsnor hebben last van een waanstoornis. Neem ze niet te serieus.![]()
Omdat je overkomt als iemand die met moeite de basisschool heeft afgemaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:33 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik niet, maar een bekende van mij heeft aan haar kaarsverlichtingbakjes ongeveer 10 van zulke oorringetjes en belletjes hangen.. Wat heeft een vraag als hoe oud ben jij? hier eigenlijk mee te maken ( Vaak mensen die kleineren en betweters zijn bedienen zich van zulke beginvragen, maar dit ff terzijde)graag verwijderen![]()
In de zaak Milly zijn ook straaljagers ingezet om de grond te bekijken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als er aanwijzingen zijn dat die mogelijkheid er is dan was dat vast al gedaan.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
heb ik echt gemist. ik heb niet gekeken op die site en zeker niet onderaan..quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die oorbel? Je bent er al dagen over bezig dus lijkt het me stug dat je dat gemist hebt.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
De ME zijn gewone politiemensen, dat zijn geen specialisten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:09 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Wat is flauwekul? Waar zeg ik dat militairen niet op sporen kunnen letten en dat defensie niet-getrainde mensen heeft? Denken dat de politie (ME) niet getraind is op het zoeken naar vermiste mensen is flauwekul.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je bent te dom om te schijten want bij Milly zijn die ook ingezet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Zoekoog, Habbezak en Poepsnor hebben last van een waanstoornis. Neem ze niet te serieus.
[..]![]()
![]()
Ja, want buurman. Hier is er blijkbaar nog geen aanwijzing dat die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de zaak Milly zijn ook straaljagers ingezet om de grond te bekijken.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik vind dat echt slecht, ze moeten direct die SIGNI honden en wat mij betreft al die speurhondenorganisaties erbij halen. Ze zeggen steeds dat ze wel genoeg honden hebben, maar zolang dat meisje nog niet gevonden is hebben ze van helemaal niets genoeg. De tijd tikt, straks zijn er helemaal geen sporen meer te vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)sing-anne-faber.htmlYour theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
twitter:IvanWolffers twitterde op maandag 09-10-2017 om 15:50:53@ReneSteenhorst Denk het wel. Zojuist ook bij ons de tuin doorzocht. "We zoeken naar een speld mijnheer," zeiden de vriendelijke agenten. reageer retweet
![]()
Je hebt precies mijn punt bewezen. Je hebt nog nooit een oorbelletje gevonden. Dus laat haar oor versiersel lekker met rust, want 99 % kans dat dit de zaak niet gaat doorbreken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:33 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik niet, maar een bekende van mij heeft aan haar kaarsverlichtingbakjes ongeveer 10 van zulke oorringetjes en belletjes hangen.. Wat heeft een vraag als hoe oud ben jij? hier eigenlijk mee te maken ( Vaak mensen die kleineren en betweters zijn bedienen zich van zulke beginvragen, maar dit ff terzijde)![]()
Dat zal verwijzen naar een hooiberg, niet letterlijk een speld.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:IvanWolffers twitterde op maandag 09-10-2017 om 15:50:53@ReneSteenhorst Denk het wel. Zojuist ook bij ons de tuin doorzocht. "We zoeken naar een speld mijnheer," zeiden de vriendelijke agenten. reageer retweet
![]()
Was mijn gedachten ook en dat zou betekenen dat ze amper tot geen aanwijzingen hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zal verwijzen naar een hooiberg, niet letterlijk een speld.![]()
Als dat zo is, was dat wel vlakke onbeboste grond (achtertuinen). Hoewel defensie soms over technische hoogstandjes beschikt, lijkt het mij niet waarschijnlijk dat ze dit zichtbaar kunnen maken van onder het bladerdek.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de zaak Milly zijn ook straaljagers ingezet om de grond te bekijken.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ja, precies dezelfde zaak ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent te dom om te schijten want bij Milly zijn die ook ingezet.Iemand anders dom noemen, maar wel verwachten dat een straaljager 11 dagen later onder ieder blaadje kan kijken.
graag verwijderen![]()
fijn voor deze openheid, ik kan je nu gaan negeren, dat scheeltquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:32 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Zoekoog, Habbezak en Poepsnor hebben last van een waanstoornis. Neem ze niet te serieus.
[..]
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Geen idee, ik denk zelf dat dat wel kan, maar dat het gebied gewoon te groot is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als dat zo is, was dat wel vlakke onbeboste grond (achtertuinen). Hoewel defensie soms over technische hoogstandjes beschikt, lijkt het mij niet waarschijnlijk dat ze dit zichtbaar kunnen maken van onder het bladerdek.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Onderzoek zal wel op z'n einde lopen dusquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Ging mij erom dat het technisch mogelijk is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:37 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja, precies dezelfde zaak ook.Iemand anders dom noemen, maar wel verwachten dat een straaljager 11 dagen later onder ieder blaadje kan kijken.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat zegt niemand maar je moet niet net doen alsof dat raar is ofzo. Zeer gebruikelijk en ik denk ook dat dat in deze zaak ook gaat gebeuren als ze klaar zijn (kan weken duren).quote:![]()
Die straaljagers zijn in ieder geval in de buurt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:31 schreef Patroon het volgende:
Ik weet dat het mogelijk is om met straaljagers opnames te maken van de grond om te kijken waar de grond recent is omgeschept. Is dit niet een mogelijkheid?
Wat dat betreft ook zonde dat ze niet al verleden week op zo'n idee waren gekomen.I´m back.![]()
Speel nou niet zo kinderachtig op de users, maar reageer gewoon volwassen inhoudelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:37 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja, precies dezelfde zaak ook.Iemand anders dom noemen, maar wel verwachten dat een straaljager 11 dagen later onder ieder blaadje kan kijken.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dit zijn niet al te positieve opmerkingen inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:37 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Onderzoek zal wel op z'n einde lopen dus“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
LOLOLquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah vertel nog even meer over dat kaarsverlichtingbakje, zeer interessant leesvoer!Ik zat die zin 3 x te lezen.
![]()
Speld/naald in een hooiberg, tja, wellicht is die agent dan zelf niet al te gemotiveerd...quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
I´m back.![]()
Of zit het onderzoek muurvastquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Speld in een hooiberg, tja, wellicht is die agent dan zelf niet al te gemotiveerd...![]()
Ik negeer je vanaf nu.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:36 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Je hebt precies mijn punt bewezen. Je hebt nog nooit een oorbelletje gevonden. Dus laat haar oor versiersel lekker met rust, want 99 % kans dat dit de zaak niet gaat doorbreken.Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
En users maar roepen; Nee de politie weet gewoon meer maar maken ze niet bekend!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Speld in een hooiberg, tja, wellicht is die agent dan zelf niet al te gemotiveerd...
Nee er zijn gewoon amper aanwijzingen helaas.![]()
twitter:mgeijtenbeek twitterde op maandag 09-10-2017 om 16:29:30Leger rijdt zojuist #Soesterberg uit. Hun werk zit erop voor vandaag. #AnneFaber #RTVUtrecht reageer retweet
Het is raadselachtig, heel frustrerend, het raakt me echt dat ze ergens achteloos, naakt en onteerd achtergelaten is, waarschijnlijk dan.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Verdachte aangehouden, Anne Faber nog steeds vermist
https://www.politie.nl/mi(...)nne-faber-9-okt.html
Den Dolder - Een 27-jarige man uit Den Dolder is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Zondag 8 oktober leidde onderzoeksinformatie naar een 27-jarige man, die in een forensisch psychiatrische afdeling van een kliniek in Den Dolder zat. Openbaar Ministerie en politie besloten de verdachte niet direct aan te houden, in de hoop dat hij het onderzoeksteam naar Anne zou leiden. Hij werd daarom nauwlettend in de gaten gehouden. Toen dat maandagmiddag nog niet gebeurd was, werd hij aangehouden. De familie van Anne is op de hoogte gebracht van de aanhouding.
De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten. In het kader van die straf was hij geleidelijk aan het terugkeren in de samenleving. Belangrijkste doel van het onderzoek is erachter komen waar Anne is en wat de betrokkenheid van de verdachte is bij haar vermissing. Naast verhoor van de verdachte, worden ook zijn gangen nagegaan, vanaf de vermissing van Anne op vrijdag 29 september. Dit met het doel Anne snel te vinden. De zoekactie van politie, vrijwilligers en defensie gaat onverminderd door.
De burgemeesters van de betreffende gemeenten, Jan van Zanen van Utrecht en Koos Janssen van Zeist, zijn nauw betrokken geweest bij de ontwikkelingen rond de vermissing van Anne.
Burgemeester Zeist Koos Janssen: "Ik voel mij zeer begaan bij de ontwikkelingen rond de vermissing van Anne. Familierechercheurs van de politie hebben vanmiddag de familie van Anne geïnformeerd over de aanhouding. De familie en vrienden zitten al heel lang in onzekerheid. Aan die grote onzekerheid komt met de aanhouding helaas nog geen einde. Want alles blijft erop gericht om Anne te vinden. De hulpdiensten stellen daartoe alles in het werk. Vele vrijwilligers helpen daarbij. We leven en helpen onverminderd mee met de familie. Anne vinden gaat boven alles."
![]()
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 09-10-2017 om 16:39:22Verdachte aangehouden, Anne Faber nog steeds vermist https://t.co/C7qZsHvngi #DenDolder via @Politie reageer retweet
![]()
Zondag 8 oktober leidde onderzoeksinformatie naar een 27-jarige man, die in een forensisch psychiatrische afdeling van een kliniek in Den Dolder zat.
Verrassend![]()
De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten. In het kader van die straf was hij geleidelijk aan het terugkeren in de samenleving
![]()
![]()
![]()
![]()
Hadden we hier niet iemand in het topic die ook met een dorpsidioot in aanraking is gekomen toen hij daar in de buurt was?graag verwijderen![]()
Pfff. Ben benieuwd hoe ze bij hem zijn gekomen.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
wooow eindelijk een onwikkelingAnd everything under the sun is in tune
Fantastisch nieuws! Hoewel je natuurlijk liever wil horen dat ze levend gevonden is.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Verdomme zeg, zou het dan toch.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Stupidisco het volgende:
Den Dolder - Een 27-jarige man uit Den Dolder is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Zondag 8 oktober leidde onderzoeksinformatie naar een 27-jarige man, die in een forensisch psychiatrische afdeling van een kliniek in Den Dolder zat. Openbaar Ministerie en politie besloten de verdachte niet direct aan te houden, in de hoop dat hij het onderzoeksteam naar Anne zou leiden. Hij werd daarom nauwlettend in de gaten gehouden. Toen dat maandagmiddag nog niet gebeurd was, werd hij aangehouden. De familie van Anne is op de hoogte gebracht van de aanhouding.
De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten. In het kader van die straf was hij geleidelijk aan het terugkeren in de samenleving. Belangrijkste doel van het onderzoek is erachter komen waar Anne is en wat de betrokkenheid van de verdachte is bij haar vermissing. Naast verhoor van de verdachte, worden ook zijn gangen nagegaan, vanaf de vermissing van Anne op vrijdag 29 september. Dit met het doel Anne snel te vinden. De zoekactie van politie, vrijwilligers en defensie gaat onverminderd door.
De burgemeesters van de betreffende gemeenten, Jan van Zanen van Utrecht en Koos Janssen van Zeist, zijn nauw betrokken geweest bij de ontwikkelingen rond de vermissing van Anne.
Burgemeester Zeist Koos Janssen: "Ik voel mij zeer begaan bij de ontwikkelingen rond de vermissing van Anne. Familierechercheurs van de politie hebben vanmiddag de familie van Anne geïnformeerd over de aanhouding. De familie en vrienden zitten al heel lang in onzekerheid. Aan die grote onzekerheid komt met de aanhouding helaas nog geen einde. Want alles blijft erop gericht om Anne te vinden. De hulpdiensten stellen daartoe alles in het werk. Vele vrijwilligers helpen daarbij. We leven en helpen onverminderd mee met de familie. Anne vinden gaat boven alles."Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Een TBS-er dus. Niet geheel verrassend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zondag 8 oktober leidde onderzoeksinformatie naar een 27-jarige man, die in een forensisch psychiatrische afdeling van een kliniek in Den Dolder zat.
VerrassendUI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik zit nu klaar voor alle users die gaan zeggen: DIT ZEI IK TOEN EN TOEN AL, DE POLITIE FAALT WEER EENS![]()
Dit ja...quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:41 schreef 1312-FRFC het volgende:
Pfff. Ben benieuwd hoe ze bij hem zijn gekomen.![]()
Kloptquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:41 schreef zomer86 het volgende:
Hadden we hier niet iemand in het topic die ook met een dorpsidioot in aanraking is gekomen toen hij daar in de buurt was?Love is in the air!![]()
Het is helemaal geen onlogische route vanaf het Berkenlaantje tot Huis Ter Heide. Je hoeft niet de ANWB-route te volgen om over het Spoorlaan fietspad te komen. Bovendien is het er stil en behoorlijk donker om redelijk ongezien van Den Dolder naar Huis Ter Heide te komen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En stom toevallig duiken haar spullen wél op de route op. De dader had vast een glazenbol.
Zoiets zou prima een daderroute kunnen zijn:
https://www.google.nl/map(...)2b1fc6!1m0!3e1?dcr=0![]()
Begrijp het wel zou daar zelf ook niet meer over straat gaan fietsen voor de plezier snachts als ik in die regio woonde. Maar inderdaad de kans dat dit gebeurt is zo klein je krijgt nog eerder een dodelijk fiets ongeluk op klaarlichte dag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je weet dat er gemiddeld 2 verkeersdoden per dag vallen?
Zou ook maar niet de weg op gaan.![]()
DNA op die spullen waarschijnlijk. Hij is al veroordeeld, dus dat DNA is bekend.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:41 schreef 1312-FRFC het volgende:
Pfff. Ben benieuwd hoe ze bij hem zijn gekomen.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Ik ben nou wel eens benieuwd in wat statistieken die wat uiteenzet over de kosten en baten van dit soort beleid. Een gewelddadige verkrachter hoort mijn inziens namelijk in de grond thuis, niet op straat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Stupidisco het volgende:
De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten. In het kader van die straf was hij geleidelijk aan het terugkeren in de samenleving![]()
![]()
Laten we hopen dat die mafketel gaat praten! Pff.. ik voel een soort van misplaatste opluchting.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ze hadden hem al eerder in de gaten blijkt en ze hoopten dat hij hun naar Anne zou leiden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
DNA op die spullen waarschijnlijk. Hij is al veroordeeld, dus dat DNA is bekend.![]()
De vraag is; hoe zijn ze bij deze verdachte aangekomen?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
DNA?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef 1312-FRFC het volgende:
De vraag is; hoe zijn ze bij deze verdachte aangekomen?![]()
Tja, dan kun je wel voor veel meer delicten levenslang geven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik ben nou wel eens benieuwd in wat statistieken die wat uiteenzet over de kosten en baten wat dit soort beleid. Een gewelddadige verkrachter hoort mijn inziens namelijk in de grond thuis, niet op straat.graag verwijderen![]()
Mijn maag draait om, om eerlijk te zijn. Maar jemig eindelijk misschien vooruitgangquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Laten we hopen dat die mafketel gaat praten! Pff.. ik voel een soort van misplaatste opluchting.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:44:14 ]![]()
Sinds gister pasquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden hem al eerder in de gaten blijkt en ze hoopten dat hij hun naar Anne zou leiden.![]()
Zal me ook niks verbazen als die dalijk er niks mee te maken heeft.. Maargoed, time will tell.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef Protoplanet het volgende:
Ik zit nu klaar voor alle users die gaan zeggen: DIT ZEI IK TOEN EN TOEN AL, DE POLITIE FAALT WEER EENS![]()
Precies. Die verlofregelingen van de TBS zijn veel te gevaarlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik ben nou wel eens benieuwd in wat statistieken die wat uiteenzet over de kosten en baten van dit soort beleid. Een gewelddadige verkrachter hoort mijn inziens namelijk in de grond thuis, niet op straat.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Wow.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Stupidisco het volgende:
Burgemeester Zeist Koos Janssen: "Ik voel mij zeer begaan bij de ontwikkelingen rond de vermissing van Anne. Familierechercheurs van de politie hebben vanmiddag de familie van Anne geïnformeerd over de aanhouding. De familie en vrienden zitten al heel lang in onzekerheid. Aan die grote onzekerheid komt met de aanhouding helaas nog geen einde. Want alles blijft erop gericht om Anne te vinden. De hulpdiensten stellen daartoe alles in het werk. Vele vrijwilligers helpen daarbij. We leven en helpen onverminderd mee met de familie. Anne vinden gaat boven alles."
Dat is in die instelling die ik ook al eerder genoemd heb, neem ik aan? Waar Anne wrs ongeveer langs gefietst is?I´m back.![]()
En natuurlijk hebben ze uitgevogeld of er iemand uit een instelling in de buurt even naar buiten mocht. En natuurlijk vertellen ze ons dat niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
DNA op die spullen waarschijnlijk. Hij is al veroordeeld, dus dat DNA is bekend.And everything under the sun is in tune
quote:Jup logisch ook wel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wow.
Dat is in die instelling die ik ook al eerder genoemd heb, neem ik aan? Waar Anne wrs ongeveer langs gefietst is?![]()
Misschien hadden ze de DNA match al heel snel gemaakt met die jas, die is al een tijdje gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hadden hem al eerder in de gaten blijkt en ze hoopten dat hij hun naar Anne zou leiden.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
De verdachte is dus niet eerder aangehouden omdat ze dachten dat hij de politie wellicht naar de plek van Anne kon leiden? Hoe werkt zoiets? Bespioneert de politie dan als het ware een verdachte in de hoop dat hij terugkeert naar de plek des onheils?![]()
Ik zeg niet dat de politie faalt, maar ik heb wel paar keer gemeld dat Anne dus ongeveer langs die instelling gefietst heeft....quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef Protoplanet het volgende:
Ik zit nu klaar voor alle users die gaan zeggen: DIT ZEI IK TOEN EN TOEN AL, DE POLITIE FAALT WEER EENSI´m back.![]()
Toch vrij korte tijd tussen hem in de smiezen krijgen en de aanhouding, als het hooffdoel nu is om Anne te vinden. Maar ja, misschien liep vandaag zijn proefverlof wel af en heeft langer wachten geen zin omdat hij voorlopig toch niet buiten zou komen.
Hoe lang heeft het NFI meestal nodig voor het maken van een dna-match? Een weekje?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 09-10-2017 om 16:39:22Verdachte aangehouden, Anne Faber nog steeds vermist https://t.co/C7qZsHvngi #DenDolder via @Politie reageer retweet
![]()
![]()
Ja in principe wel. Misschien zocht hij wel mee?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Captainp00face het volgende:
De verdachte is dus niet eerder aangehouden omdat ze dachten dat hij de politie wellicht naar de plek van Anne kon leiden? Hoe werkt zoiets? Bespioneert de politie dan als het ware een verdachte in de hoop dat hij terugkeert naar de plek des onheils?![]()
Lijkt me heel menselijk. En idd, hopen dat ze direct de 'goede'' te pakken hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Laten we hopen dat die mafketel gaat praten! Pff.. ik voel een soort van misplaatste opluchting.![]()
Ja wordt gewoon op een afstandje geschaduwd. In de hoop dat ze nog ergens levend verblijft en hij daar naar toe gaat.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Captainp00face het volgende:
De verdachte is dus niet eerder aangehouden omdat ze dachten dat hij de politie wellicht naar de plek van Anne kon leiden? Hoe werkt zoiets? Bespioneert de politie dan als het ware een verdachte in de hoop dat hij terugkeert naar de plek des onheils?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zie je wel dat ze meelezen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de politie faalt, maar ik heb wel paar keer gemeld dat Anne dus ongeveer langs die instelling gefietst heeft....And everything under the sun is in tune
Ja, ik vond dat idd wel aardig logisch.quote:
Kan me die reactie ook herinneren van dat meisje op FB die daarop wees ook....I´m back.![]()
Dus eigenlijk had jij de zaak vorige week vrijdag al opgelost!quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de politie faalt, maar ik heb wel paar keer gemeld dat Anne dus ongeveer langs die instelling gefietst heeft....![]()
Voorheen Den Engh idd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:46 schreef Ties02 het volgende:
Is die persoon van Den Engh of een andere instelling?I´m back.![]()
Daarbij was de vermoedelijke route ook al bekend gemaakt voordat de spullen gevonden zijn, dader kan gedacht hebben oke, daar dumpen dusquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef gilligan het volgende:
[..]
Het is helemaal geen onlogische route vanaf het Berkenlaantje tot Huis Ter Heide. Je hoeft niet de ANWB-route te volgen om over het Spoorlaan fietspad te komen. Bovendien is het er stil en behoorlijk donker om redelijk ongezien van Den Dolder naar Huis Ter Heide te komen.
Zoiets zou prima een daderroute kunnen zijn:
https://www.google.nl/map(...)2b1fc6!1m0!3e1?dcr=0![]()
Tel tap.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Captainp00face het volgende:
De verdachte is dus niet eerder aangehouden omdat ze dachten dat hij de politie wellicht naar de plek van Anne kon leiden? Hoe werkt zoiets? Bespioneert de politie dan als het ware een verdachte in de hoop dat hij terugkeert naar de plek des onheils?
Schaduwen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:47:19 ]![]()
Ok dus of een DNA match of een mobiele gegevens match qua meetpunten.
Of die kneus kon zelf zn bek niet houden in zn omgeving.
IIG hopelijk een opening in de zaak."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Nee, niet, ik wees erop dat ze dus daar langs heeft gefietst, heb nog wat linkjes gepost ook over dat instituut.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:46 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had jij de zaak vorige week vrijdag al opgelost!I´m back.![]()
Maand geleden daar nog langs gelopen, er hangen altijd wel wat enge types rond, voelde echt niet fijn daar.quote:For great justice!![]()
Iemand van 27 met een lange straf.
Was nooit écht lang dus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dus de kans dat Anne Faber dood is, is nu ook wel heel erg toegenomen aangezien de dader in een inrichting verblijft en dus niet elke dag naar een schuurtje of wat dan ook kan gaan waar Anne levend kan zijn?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Gezien de locatie van de instelling en de plek van de gevonden spullen zou je zeggen dat Anne nooit ver weg meer kan zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 16:48:43 ]![]()
Jonas: “ Ik snap dat mensen me als dader zien, maar ik ben ook slachtoffer. Na mijn behandeling hier wil ik het allebei niet meer zijn, dan wil ik gewoon man, broer, zoon en vader kunnen zijn.”graag verwijderen![]()
?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef zomer86 het volgende:
Jonas: “ Ik snap dat mensen me als dader zien, maar ik ben ook slachtoffer. Na mijn behandeling hier wil ik het allebei niet meer zijn, dan wil ik gewoon man, broer, zoon en vader kunnen zijn.”![]()
Misschien beide? Geen idee... blijft gissenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:47 schreef Maktub het volgende:
[..]
Denk dna materiaal of camera beelden.![]()
Naja, mocht ie echt de dader zijn dat is het denk ik straks vrij simpel: met een gloeiend heet mes balzakkie er af.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Je kunt beter bidden dat ze niet te lang geleden heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
Ik bid nooit maar ik bid nu dat ze nog leeft![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef zomer86 het volgende:
Jonas: “ Ik snap dat mensen me als dader zien, maar ik ben ook slachtoffer. Na mijn behandeling hier wil ik het allebei niet meer zijn, dan wil ik gewoon man, broer, zoon en vader kunnen zijn.”![]()
![]()
Dan zat die comment op misdaadjournalist er niet bijzonder ver vandaan..quote:
Brr wel eng.. ik hoop dat hij de politie naar het lichaam toe kan wijzen.![]()
Dat heeft in alle kranten gestaanquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef Spruitmaster het volgende:
Verdachte aangehouden:
https://www.nu.nl/binnenl(...)vermissing-anne.html![]()
Evenstar
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef 1312-FRFC het volgende:
De vraag is; hoe zijn ze bij deze verdachte aangekomen?Denk DNA en/of vingerafdrukken op tas/fiets/jas. Als hij al bekend is met zedendelicten hebben zij zijn DNA natuurlijk in de database staan. Dan is het snel 1+1 = 2 in combinatie met de locatie etc etc.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef 1312-FRFC het volgende:
De vraag is; hoe zijn ze bij deze verdachte aangekomen?
Hopen dat ze Anne snel vinden.![]()
Spuitmaster11quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef Spruitmaster het volgende:
Verdachte aangehouden:
https://www.nu.nl/binnenl(...)vermissing-anne.html“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wss niet. Wurging of doorsnijden van de keel in de meeste gevallenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je kunt beter bidden dat ze niet te lang geleden heeft.![]()
![]()
Link?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Staat op de site van de behandelaar.![]()
Voor Nederlandse begrippen heel langquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand van 27 met een lange straf.
Was nooit écht lang dusYour theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Of telefoon ff gecheckt omdat die met dezelfde masten heeft verbonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Denk DNA en/of vingerafdrukken op tas/fiets/jas. Als hij al bekend is met zedendelicten hebben zij zijn DNA natuurlijk in de database staan. Dan is het snel 1+1 = 2 in combinatie met de locatie etc etc.
Hopen dat ze Anne snel vinden.
Fuck zn privacy"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Almata wrs, vlak bij dat eco-tunneltje ook.quote:
https://www.google.nl/map(...),4752m/data=!3m1!1e3
Maar ja er zit nog een andere instituut ook op de Amersfoortseweg geloof ik, voor mensen met psychische problemen, alleen wrs particulier.I´m back.![]()
Zie je maar weer waarom je zo iemand niet zomaar effe vrij rond kunt laten lopenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen heel lang[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Evenstar
![]()
Ja, waarschijnlijk 24/7 aan het tailen geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef Captainp00face het volgende:
Dit is ook een goeie inderdaad! Niet valt uit te sluiten dat het al voor Soestduinen is gebeurd en dat de dader pas daar (na) de mobiel heeft uitgezet. Dus dat er al voor de Soestduinen wat is gebeurd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:23 schreef mike83 het volgende:
ik krijg steeds meer gevoelsmatig het idee dat hth puur alleen een dumpplaats is geweest van een lokaal bekende dader. De algemeen bekende kaart laat ook een vreemd stuk zien op de aangenomen route. Voorbij soestdijk (nat , selfie etc) zou zij sneller naar huis hebben gewild. Dat is de biltseweg af. Je ziet dat ter hoogte van pijnenburg, embranchementweg er omgedraait wordt TERUG naar richting soestdijk en dan vervolgd via wiekerslootweg. Was dit anne of haar dader. langs die biltseweg of embranchementweg ook genoeg donkere bossages waar een dader kan toeslaan. Wellicht dat de dader vervolgens vanaf punt 62 tot punt 50 heeft gefiets en om 19.30 tel uit heeft gedaan. Feit blijft dat de dader een stillere route heeft genomen maar waarom zijn dan haar spullen niet op die route verstopt maar jusit in blookerpark. Was dat een vertrouwde omgeving wellicht.
Maar helemaal voor de hand ligt het ook weer niet: gezien de tijd van de selfie (18.50) en verlies signaal (19.30) - van Baarn naar de Soesterduinen is circa 30 minuten fietsen volgens Google Maps. En het feit dat de dader dan schijnbaar exact dezelfde route vervolgd als Anne.![]()
Het is Altrecht dat is geen TBS kliniek maar voor mensen met psychische stoornissen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Almata wrs, vlak bij dat eco-tunneltje ook.
https://www.google.nl/map(...),4752m/data=!3m1!1e3
Maar ja er zit nog een andere instituut ook op de Amersfoortseweg geloof ik, voor mensen met psychische problemen, alleen wrs particulier.![]()
Ja, vlakbij eco-tunnel in ieder geval.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan zat die comment op misdaadjournalist er niet bijzonder ver vandaan..
Brr wel eng.. ik hoop dat hij de politie naar het lichaam toe kan wijzen.I´m back.![]()
Of DNA/vingerafdrukkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Of telefoon ff gecheckt omdat die met dezelfde masten heeft verbonden.
Fuck zn privacy![]()
Ik ben tegen de Sleepwet, hoera we krijgen zo goed als zeker een referendum, maar fuck privacy inderdaad in het geval van misdrijven/aanslagen etc.
![]()
Dader eerder gevonden dan lichaamSchenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Wel ja, spuit 11, ik hoor het zojuist op het nieuws, en hoor dat nieuws al sinds vanochtend elk halfuur. Ik hou m'n mond wel, er worden hier immers véél verstandiger dingen gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |