abonnement Unibet Coolblue
pi_178705481
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ze is christelijk!!
bron?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178705492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:07 schreef bluemoon23 het volgende:
Vooral de arme Aziatische en Afrikaanse landen hebben er geen enkel belang bij om te erkennen dat iemand hun staatsburger is.
Alsof je zonder verder bewijs gronden hebt om aan te nemen dat iemand houw staatsburger is. Corrupte ambtenaren uit die landen hebben er juist belang bij om tegen een gepaste "onkostenvergoeding" het staatsburgerschap te erkennen van personen, waarvan het twijfelachtig is dat zij staatsburgers van de desbetreffende landen zijn.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178996483
Lily en Howick toch niet uitgezet, nieuwe procedure begonnen

De Armeense kinderen Lily (12) en Howick (13) uit Amersfoort mogen in elk geval de komende maanden nog in Nederland blijven. Ze zouden vandaag worden uitgezet naar Armenië, maar hun advocaat is een nieuwe procedure begonnen om uitzetting te voorkomen. De uitspraak in die zaak mogen ze in Nederland afwachten.



Twee weken geleden bepaalde de rechtbank dat de aanvraag van de twee kinderen voor een verblijfsvergunning terecht is afgewezen. Toenmalig staatssecretaris Dijkhoff mocht die beslissing nemen, zei de bestuursrechter.

Gevonden
Vorig jaar augustus besloot de rechter al dat het gezin mocht worden uitgezet. De moeder werd aangehouden, maar verstopte de kinderen en weigerde te vertellen waar die waren.
De moeder werd op het vliegtuig gezet. Na twee weken werden de kinderen gevonden. Zij mochten in Nederland een nieuwe procedure afwachten, tot de rechter twee weken geleden uitspraak deed. Nu mogen Lily en Howick dus ook de nieuwe procedure in Nederland afwachten.
De twee Armeense kinderen zijn grotendeels in Nederland opgegroeid.
https://nos.nl/artikel/22(...)cedure-begonnen.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178996607
Na overal over gelogen te hebben, 13 verschillende adressen waaronder schuiladressen, bijna 10 jaar procederen en ook bijna 10 jaar in Nederland met de wetenschap dat je geen recht op verblijf hebt hier en bijna een miljoen aan proceskosten betaald door de Nederlandse burger............

gaan we vrolijk door naar de 13e rechter die misschien eindelijk een beslissing in hun voordeel oplevert |:(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 7 mei 2018 @ 19:38:08 #80
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_178996820
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En die advocaat maar vangen. Pas de procedure aan en toets gelijk voor alle gronden.
Gewoon beginnen met "no cure, no pay". :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_178996835
Lekker vangen voor de asielzoekersmaffia.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178996892
Nog een paar jaar doorgaan met rekken en dan kan Lily zich laten bezwangeren, waarna snel de garantie zal volgen dat ze voor altijd mogen blijven. En dan kan oma uit Armenië ook weer terugkomen!
pi_178997132
Maar het moedwillig verlaten van je kinderen kan toch als mishandeling worden aangerekend....gelijk de bak in met dat wijf! Als ze nog een voet in Nederland durft te zetten.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_178997229
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef ietjefietje het volgende:
Maar het moedwillig verlaten van je kinderen kan toch als mishandeling worden aangerekend....gelijk de bak in met dat wijf!
Nog 10 jaren waarin er rechtzaak op rechtzaak volgt en deze vrouw ondertussen in Nederland kan verblijven........nee doe maar niet. :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178997752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een goed en duidelijk verhaal. Het is natuurlijk van de zotte dat er zoveel gespendeerd moet worden om iemand uit Nederland te kunnen zetten. En dat inderdaad onze oudere hulpbehoevende Nederlanders door bezuinigingen in hun eigen pies en stront moeten blijven zitten. :N

Ik ben echt voor het Australische model van een asieleiland. Wij kunnen zo'n kunstmatig eiland creëren aan onze kust. Asielzoekers komen hierdoor niet in aanraking komen met onze samenleving. Daarmee zal de wil om Nederland te verlaten bespoedigd worden. Ook zal het minder asielzoekers stimuleren om naar Nederland te komen. Het biedt altijd een win-win situatie.

Maar dit bestaande verrotte en corrupte systeem die gebaseerd is op alle mogelijke mazen in de wet moet definitief van tafel worden geveegd.
Een van de waddeneilanden wellicht?
"Pools are perfect for holding water"
pi_178997906
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:14 schreef Eenskijken het volgende:
Triest dat het 7 jaar en 750k heeft gekost.
Tja, weer een paar Nederlandse advocaten gevoed die geld uitgegeven hebben aan diverse luxe goederen.

Het leven is soms hard.
pi_178997907
De asielmaffia spint garen bij dit soort 'processen'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178997942
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
De asielmaffia spint garen bij dit soort 'processen'.
Wat valt er onder asielmafia en waarom spinnen ze er garen bij?
pi_179002321
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Een van de waddeneilanden wellicht?
Rot op zeg! Wat hebben de Waddeneilanden je misdaan?
pi_179003008
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lily en Howick toch niet uitgezet, nieuwe procedure begonnen

De Armeense kinderen Lily (12) en Howick (13) uit Amersfoort mogen in elk geval de komende maanden nog in Nederland blijven. Ze zouden vandaag worden uitgezet naar Armenië, maar hun advocaat is een nieuwe procedure begonnen om uitzetting te voorkomen. De uitspraak in die zaak mogen ze in Nederland afwachten.

[ link | afbeelding ]

Twee weken geleden bepaalde de rechtbank dat de aanvraag van de twee kinderen voor een verblijfsvergunning terecht is afgewezen. Toenmalig staatssecretaris Dijkhoff mocht die beslissing nemen, zei de bestuursrechter.

Gevonden
Vorig jaar augustus besloot de rechter al dat het gezin mocht worden uitgezet. De moeder werd aangehouden, maar verstopte de kinderen en weigerde te vertellen waar die waren.
De moeder werd op het vliegtuig gezet. Na twee weken werden de kinderen gevonden. Zij mochten in Nederland een nieuwe procedure afwachten, tot de rechter twee weken geleden uitspraak deed. Nu mogen Lily en Howick dus ook de nieuwe procedure in Nederland afwachten.
De twee Armeense kinderen zijn grotendeels in Nederland opgegroeid.
https://nos.nl/artikel/22(...)cedure-begonnen.html
Ik snap die advocaten echt niet. :N Wat doe je die kinderen aan...
  maandag 7 mei 2018 @ 23:20:18 #91
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_179003071
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat valt er onder asielmafia en waarom spinnen ze er garen bij?
Alle ngo's die zich hiermee bemoeien, dit is hun bestaansrecht. En natuurlijk de advocaten die op kosten van de samenleving alles proberen om er nog een proces van te maken. Wat mij betreft is nee gewoon nee, en ga je gelijk na de uitspraak ik een busje naar Schiphol.

Schandalig dat advocaten dit blijven doen, en nog erger dat er geen wetgeving is die dit tegenhoudt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_179003411
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:20 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Alle ngo's die zich hiermee bemoeien, dit is hun bestaansrecht. En natuurlijk de advocaten die op kosten van de samenleving alles proberen om er nog een proces van te maken. Wat mij betreft is nee gewoon nee, en ga je gelijk na de uitspraak ik een busje naar Schiphol.

Schandalig dat advocaten dit blijven doen, en nog erger dat er geen wetgeving is die dit tegenhoudt.
Tegen een beslissing van een rechter in beroep gaan is een belangrijk recht, dat moeten we zeker niet afschaffen. Ook vind ik het mooi dat men vanwege andere gronden dan wat er oorspronkelijk behandeld is een nieuwe asielprocedure mag beginnen. Soms spelen er gewoon meerdere zaken mee.

Maar dan houd het wel op. Het is bizar dat men voor elke mogelijke manier om een verblijfsvergunning te kunnen krijgen een nieuwe asielzaak mag starten. Zeker als dat gewoon een verzonnen reden is om maar zo lang mogelijk in Nederland te kunnen blijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:03:40 #93
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_179003743
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tegen een beslissing van een rechter in beroep gaan is een belangrijk recht, dat moeten we zeker niet afschaffen. Ook vind ik het mooi dat men vanwege andere gronden dan wat er oorspronkelijk behandeld is een nieuwe asielprocedure mag beginnen. Soms spelen er gewoon meerdere zaken mee.

Maar dan houd het wel op. Het is bizar dat men voor elke mogelijke manier om een verblijfsvergunning te kunnen krijgen een nieuwe asielzaak mag starten. Zeker als dat gewoon een verzonnen reden is om maar zo lang mogelijk in Nederland te kunnen blijven.
Zeker, niets moet haar tegenhouden om in haar eigen land op eigen kosten nogmaals een andere rechter om iets te vragen. Maar dat wil nietg zeggen dat ze hier mag blijven. Dit is puur het belonen van slecht gedrag. En gooi alle argumenten maar op tafel, dan kan de rechter datg meenemen, dat hoeft echt niet in twintig procedures.

In dit geval is het overduidelijk. De enige reden voor de nieuwe rechtszaak is tijd rekken. Dan ben je een behoorlijke eikel als je daaraan meewerkt als advocaat.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:22:31 #94
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179003940
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Na overal over gelogen te hebben, 13 verschillende adressen waaronder schuiladressen, bijna 10 jaar procederen en ook bijna 10 jaar in Nederland met de wetenschap dat je geen recht op verblijf hebt hier en bijna een miljoen aan proceskosten betaald door de Nederlandse burger............

gaan we vrolijk door naar de 13e rechter die misschien eindelijk een beslissing in hun voordeel oplevert |:(
In het geval van een verblijfsvergunning voor deze kinderen vind ik het niet erg. Maar die moeder... die moet gewoon een verbod krijgen om Nederland ooit nog binnen te komen.

Die kinderen zijn gewoon Nederlands. Spreken de taal, zijn aangepast, enz. Vind ik onmenselijk om die naar een land te sturen waar ze nog nooit geweest zijn, waarvan ze de taal niet spreken, enz.

Nee, die kosten de staat geen geld. Nouja, niet zoals dit het geval is bij kansloze mensen als dr moeder en andere asielzoekers die nauwelijks aan de bak zullen komen en levenslang aan het staatsinfuurs zullen blijven hangen. Deze kinderen hebben een goede toekomst voor zich, mogen wat mij betreft wel blijven. Maar zonder dr moeder!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:23:25 #95
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179003950
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef ietjefietje het volgende:
Maar het moedwillig verlaten van je kinderen kan toch als mishandeling worden aangerekend....gelijk de bak in met dat wijf! Als ze nog een voet in Nederland durft te zetten.
Laat dat wijf lekker in het land van herkomst. Ver verwijderd van dr kinderen. Dat lijkt me een grotere (en goedkopere!) straf dan het mens hier in Nedelrand opsluiten.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:25:57 #96
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179003965
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik snap die advocaten echt niet. :N Wat doe je die kinderen aan...
Denk eerder dat de vraag is: wat doe je de kinderen aan als je die WEL uitzet.
Dr hele toekomst neem je ze af. Die knideren zijn hier geworteld, hebben dr leven hier. Enz.

Laat ze maar blijven, maar zonder moeder. Gewoon in een adoptiegezin. Zijn keurige kinderen, spreken de taal. Zijn geen last voor Nederland.
pi_179003974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

In het geval van een verblijfsvergunning voor deze kinderen vind ik het niet erg. Maar die moeder... die moet gewoon een verbod krijgen om Nederland ooit nog binnen te komen.

Die kinderen zijn gewoon Nederlands. Spreken de taal, zijn aangepast, enz. Vind ik onmenselijk om die naar een land te sturen waar ze nog nooit geweest zijn, waarvan ze de taal niet spreken, enz.

Nee, die kosten de staat geen geld. Nouja, niet zoals dit het geval is bij kansloze mensen als dr moeder en andere asielzoekers die nauwelijks aan de bak zullen komen en levenslang aan het staatsinfuurs zullen blijven hangen. Deze kinderen hebben een goede toekomst voor zich, mogen wat mij betreft wel blijven. Maar zonder dr moeder!
Toen die kinderen te horen kregen dat ze geen recht hadden om in Nederland te wonen waren ze 4 en 5 jaar en spraken ze niet of nauwelijks Nederlands. Toen hadden ze wat mij betreft in een uitzetcentrum geplaatst moeten worden.

Ik ben het met je eens dat het allesbehalve ideaal is om na zoveel jaar ze alsnog uit te zetten.
We horen het als Nederland niet zover te laten komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_179003981
Zieke shit... Dit kan toch gewoon niet...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179003984
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Denk eerder dat de vraag is: wat doe je de kinderen aan als je die WEL uitzet.
Dr hele toekomst neem je ze af. Die knideren zijn hier geworteld, hebben dr leven hier. Enz.

Laat ze maar blijven, maar zonder moeder. Gewoon in een adoptiegezin. Zijn keurige kinderen, spreken de taal. Zijn geen last voor Nederland.
Euhm nee? Als ze in een adoptiegezin worden geplaatst verliezen ze hun etnische en culturele geschiedenis. Plus kennen de kinderen hun moeder gewoon dat is gewoon echt triest als je kinderen die al redelijk oud zijn van hun ouders weghaalt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2018 00:30:48 ]
pi_179004001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euhm nee? Als ze in een adoptiegezin worden geplaatst verliezen ze hun etnische en culturele geschiedenis.
??
Wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')