SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
You sound reasonable...Time to up my medication.
50 op de snelwegquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
88 achter een vrachtwagen en dan chillen met zeer laag verbruik.
In de UFO van Muis, met de muziek aan en op cruise controlquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie muis zo in haar UFO terwijl l2b een kaasplankje snijdt.
Die had ze al een jaar geleden verkocht.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie muis zo in haar UFO terwijl l2b een kaasplankje snijdt.
Nu ken ik ze... maarre... meldtquote:
Je moet Grandmaster flash & sugarquote:
Klassiekerquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet Grandmaster flash & sugar
hill gang - White lines (don't do IT), luisteren.
Gevonden laatst in mijn duik der old school hiphop/rap
quote:
een knokkeltjequote:Op zondag 8 oktober 2017 23:11 schreef sig000 het volgende:
Buiten de gebaande paden en oeps het sloeg even wat over.
De mazzels en dit slaapt prima kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:18 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Bedankt voor het draaien
Echt heerlijke muziek
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
De mazzels en dit slaapt prima kan ik uit ervaring vertellen.
Mafze ok01quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:18 schreef ok01 het volgende:
Bedankt voor het draaien
Echt heerlijke muziek
Trusten, ok01quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:18 schreef ok01 het volgende:
Bedankt voor het draaien
Echt heerlijke muziek
Ik heb heulgeen spotifyquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb een mooie hiphop/rp playlist op spotify. Computer staat nu uit.
Dat ik zo blind kon zijn.quote:
Uw collectief moet weer vaker draaien.quote:
Die setjes zijn niet altijd even makkelijk te verteren.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uw collectief moet weer vaker draaien.
Buikdanseressen zijn welkom.
Eetbare lingerie. Gaat makkelijkerquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die setjes zijn niet altijd even makkelijk te verteren.
Trustenquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, het was erg fijn om je weer eens te horen. Was geweldig vanavond.
Maffen.
Yo gozert see ya.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maffen.
Mafze Luckyquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maffen.
.... in je ogen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:43 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat er ook vandeur ...Ik kan het toetsenbord steeds slechter zien
Goedemorgen livelink.quote:
Doodmoe klinkt niet goedquote:Op maandag 9 oktober 2017 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ben nog doodmoe, maar nu toch naar het werk.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Doodmoe klinkt niet goed![]()
Sterkte vandaag!
Dank jullie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 06:34 schreef just me het volgende:
mogguh
en sterkte met de werkdag doorkomen Melting
quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:12 schreef just me het volgende:
Ik heb alweer zitten skypen met de kabouters
quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vroeg. Hadden ze je alweer gemist?
quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemorgen laatkomers. Hebben jullie wel een te laat briefje gehaald?
Mopper niet zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 10:10 schreef just me het volgende:
[..]ga eens terug naar je Oscar ui!
mogguh allen
quote:
Het is ook dag van de kroketquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Guid mornin.
Scottish mood t'day.
[ afbeelding ]
Kroketten zijn wel lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook dag van de kroketik fietste net langs een snackbar die het op een bord buiten had staan.
Hat0r!quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Kroketten zijn wel lekker.![]()
In tegenstelling tot frikadellen.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef peaceman het volgende:
Vandaag uiteindelijk maar een vrije dag opgenomen, nadat ik helemaal raar werd na het afgeven van wat bloed.
Gelukkig voel ik me inmiddels beter, maar op dat moment leek 40 minuten naar mijn werk rijden niet zo verstandig.
Nog geen uur later was ik in slaap gevallen.
take care !!quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef peaceman het volgende:
Vandaag uiteindelijk maar een vrije dag opgenomen, nadat ik helemaal raar werd na het afgeven van wat bloed.
Gelukkig voel ik me inmiddels beter, maar op dat moment leek 40 minuten naar mijn werk rijden niet zo verstandig.
Verstandig! Rustig aan doen maar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef peaceman het volgende:
Nou krijg ik zin in Adele en frikandel.quote:
Ach ik vind dat ze ook echt wel goede nummers heeft hoor, maar na een tijdje gaat haar stem wel een beetje tegenstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin in Adele en frikandel.
Ja, ik geef het toe, ik vind sommige nummers van Adele heel erg mooi.
Deze bijvoorbeeld
En nu niet allemaal tegelijk gaan slaan
Adele heeft inderdaad best mooie nummers. Haar telefoonnummer... ook prachtig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin in Adele en frikandel.
Ja, ik geef het toe, ik vind sommige nummers van Adele heel erg mooi.
Deze bijvoorbeeld
En nu niet allemaal tegelijk gaan slaan
is ook mooi, en een onetaker ook.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen, Symphonic?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook mooi, en een onetaker ook.
Woensdag ga ik aftrappen richting de top 2000
gewoon maar eens vaststellen wat absoluut weer terug moet in de lijst, en ideetje opdoen voor de stemweek.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen, Symphonic?
En Skyfall en When we were young vind ik ook erg mooi van Adele. Haar stem gaat me nooit echt vervelen, vooral live niet.
Ik ga een week voor de stemweek weer eens de laatste 500 van vorig jaar bekijken, en ik ben ook al bezig met de uitvallers van de laatste paar jaar te luisteren. Ik stem zeker op 35 van die liedjes.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon maar eens vaststellen wat absoluut weer terug moet in de lijst, en ideetje opdoen voor de stemweek.
Ze is nu getrouwd, dus wie weet waar haar volgende album over zal gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:49 schreef CindieY het volgende:
Adele kweelt me te veel over haar ex vriendjes. Ik heb bij haar nummers meestal zoiets van: get over it en ga door met je leven.
Tsja, Zeeuwen als Doedezemaar hebben ook stemrecht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont begrijpt nooit dat er echt prachtige nummers ontbreken in de Top2000.... evergreens.... en dat die onbegrijpelijke zooi van een Blof enzo er dan wel in staan....
Engelse versies van "Maar vanavond heb ik hoofdpijn", of "Vuile huichelaar, pak jij je koffers maar" enz?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze is nu getrouwd, dus wie weet waar haar volgende album over zal gaan.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Zeeuwen als Doedezemaar hebben ook stemrecht.
Vout, blijf van ToT z'n account!quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vout, blijf van ToT z'n account!
Als ze allemaal op slechts 1 nummer van Blof zouden stemmen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Desnoods komt er een stemadvies, zodat dat ene nummer van Blof meteen heel hoog zou komen. Maar gezien het aantal Blof-liedjes in de top2000 vrees ik dat er behoorlijk wat Zeeuwen zijn wiens hele lijstje alleen maar uit Blof bestaat. Dat vind ik dan persoonlijk jammer.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, wat de Zeeuwse boer niet kent, daar stemt ie niet op..... ik bedoel, de paardenkoetsen over die modderwegen kunnen niet zoveel importeren.... dus ja, andere muziek komt daar amper....quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze allemaal op slechts 1 nummer van Blof zouden stemmen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Desnoods komt er een stemadvies, zodat dat ene nummer van Blof meteen heel hoog zou komen. Maar gezien het aantal Blof-liedjes in de top2000 vrees ik dat er behoorlijk wat Zeeuwen zijn wiens hele lijstje alleen maar uit Blof bestaat. Dat vind ik dan persoonlijk jammer.
en dat kan alleen maar omdat er geen regels bestaan over toegestane aantal nummers van 1 artiest in een stemlijst.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze allemaal op slechts 1 nummer van Blof zouden stemmen zou ik er ook geen probleem mee hebben. Desnoods komt er een stemadvies, zodat dat ene nummer van Blof meteen heel hoog zou komen. Maar gezien het aantal Blof-liedjes in de top2000 vrees ik dat er behoorlijk wat Zeeuwen zijn wiens hele lijstje alleen maar uit Blof bestaat. Dat vind ik dan persoonlijk jammer.
David Bowiequote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat kan alleen maar omdat er geen regels bestaan over toegestane aantal nummers van 1 artiest in een stemlijst.
En dat terwijl er GEEN artiest bestaat die als enige de beste 35 liedjes ooit heeft gemaakt.
Heul wel!quote:
ons standpunt betreffende deze smet op de Nederlandse muziek is identiekquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tong, jij ook hier?quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef sig000 het volgende:
Die hele top 2000 is afgezaagde arbeidsvitamine muziek.
Jij onderschat Portishead hier.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat kan alleen maar omdat er geen regels bestaan over toegestane aantal nummers van 1 artiest in een stemlijst.
En dat terwijl er GEEN artiest bestaat die als enige de beste 35 liedjes ooit heeft gemaakt.
desnoods 5, maar 35 is natuurlijk belachelijk en dat gebeurt vaker dan je denkt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij onderschat Portishead hier.
(maar inderdaad de 2 per artiest regel mag wel terug)
De Muse-fanclub en de metalfanclub hebben vorig jaar aardig huisgehouden ja. De Coldplay fanclub en Blof fanclub doen al jaren goed mee. Maar ik heb niet echt nieuwe noteringen van die 2 bands gezien die 'oud' zijn en eerder al in de keuzelijst stonden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
desnoods 5, maar 35 is natuurlijk belachelijk en dat gebeurt vaker dan je denkt.
Jammer genoeg moet ik je show missen, ik ben aan het werk tot 21 die avondquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon maar eens vaststellen wat absoluut weer terug moet in de lijst, en ideetje opdoen voor de stemweek.
Hang the DJ hang the DJ Hang the DJquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderkledingzaak voor hangjongeren.
Helaas kan ik niet luisterenquote:Op maandag 9 oktober 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat vanavond draaien.... vroeg vrij vandaag... nu eens muziek zoeken om te draaien
De ouderdom heeft je gehoor weggenomen?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang the DJ hang the DJ Hang the DJ
vanavond afspraak in het gehoorcentrumquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De ouderdom heeft je gehoor weggenomen?![]()
* OscarMopperkont duikt weg voor just me d'r pantoffel...
R49 maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond afspraak in het gehoorcentrum
quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
R49 maakt meer kapot dan je lief is
Er staat niet voor niks een disclaimer in de OPquote:
ik zou bijna zeggen die kleine lettertjes zijn zo slecht te lezen, bijna hčquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks een disclaimer in de OP
We zullen braille toevoegen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen die kleine lettertjes zijn zo slecht te lezen, bijna hč
Je UI is weer terugquote:Op maandag 9 oktober 2017 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We zullen braille toevoegen.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We zullen braille toevoegen.
Had je hem gemist?quote:
Ik ben niet te laat. Was mijn normale tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goedemorgen laatkomers. Hebben jullie wel een te laat briefje gehaald?
"A Diaan73 is never late. Nor is she early. She arrives precisely when she means to."quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet te laat. Was mijn normale tijd.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 18:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"A Diaan73 is never late. Nor is she early. She arrives precisely when she means to."
Eens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 16:19 schreef sig000 het volgende:
Die hele top 2000 is afgezaagde arbeidsvitamine muziek.
quote:
Ehm.... ja.quote:
Laat je iedereen die zin heeft een HD vol met muziek opsturen, plant die in een PC en klaar.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou persoonlijk veel liever autoDJ horen van diverse mensen in plaats van Gup.
Neem jezelf als voorbeeld: eerst een tijd live draaien en als er online geen drol meer te doen is overschakelen op autoDJ. Niets mis mee. Er zijn zat DJ's hier met enorme collecties muziek.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Laat je iedereen die zin heeft een HD vol met muziek opsturen, plant die in een PC en klaar.
quote:
Heb genoeg oude 160 GB schijven liggen, daar past aardig wat op.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem jezelf als voorbeeld: eerst een tijd live draaien en als er online geen drol meer te doen is overschakelen op autoDJ. Niets mis mee. Er zijn zat DJ's hier met enorme collecties muziek.
Het is een idee. Gup heeft al die jaren ongemak opgeleverd en nķg is het niet in orde. Van verzoekjes maakt bijna niemand gebruik en de nummers die je hoort starten nog op met een ponskaart.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb genoeg oude 160 GB schijven liggen, daar past aardig wat op.
Als Gup fatsoenlijk zo draaien en er weer genoeg nummers in zouden staan, denk ik dat er ook weer veel meer mensen verzoekjes zouden indienen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een idee. Gup heeft al die jaren ongemak opgeleverd en nķg is het niet in orde. Van verzoekjes maakt bijna niemand gebruik en de nummers die je hoort starten nog op met een ponskaart.
Ben er nooit voorstander van geweest. Enige leuke eraan zijn de jingles.
Oh ik weet idd wel dat zij er heel druk mee bezig is geweest!quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je ziet hoe enorm druk Mirjam bezig is geweest om alles er netjes in te krijgen en weegt dat tegen het aantal nummers af, dan ben je slecht af om het steeds bij te moeten houden. Alleen de foute tags hernoemen was al een hele grote klus.
Heb je een tijdindicatie voor het plaatsen van, pak 'm beet, 100 songs?quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar er is zo bar weinig keuze.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik weet idd wel dat zij er heel druk mee bezig is geweest!Het was ook echt haar kindje.
Ik heb het maanden geleden al gezegd, maar het aanbod blijft geldig: ik wil daar best tijd in steken. Saai werk, maar het moet gebeuren en als ik bij kan dragen: prima.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alleen de foute tags hernoemen was al een hele grote klus.
Nee, van het plaatsen weet ik het niet. Wel dat het aanpassen van de foute tags een grote klus was.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een tijdindicatie voor het plaatsen van, pak 'm beet, 100 songs?
Er zijn meer mensen die ermee aan de gang gaan. Mooiste zou zijn als het meteen goed aangepakt gaat worden en jullie niet aan een gare Gup hoeven te werken die brak blijft.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het maanden geleden al gezegd, maar het aanbod blijft geldig: ik wil daar best tijd in steken. Saai werk, maar het moet gebeuren en als ik bij kan dragen: prima.
Met name Beat it, Winds of change enz.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij is het echt niet te doen. Ze was er maandenlang onafgebroken mee bezig. En ondanks het aantal nummers die erin staan, heb je alles al 48282 gehoord.
Mijn collectie is behoorlijk op orde wat tags betreft...quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, van het plaatsen weet ik het niet. Wel dat het aanpassen van de foute tags een grote klus was.
Ja joh, het is één lange herhaling van nummers. Wat opvalt is dat veel mensen terecht opmerken dat er een hele berg nummers in staan waar feitelijk niemand op zit te wachten. Maar waar leg je de grens? Dat hoef je niet te bepalen als Gup er niet zou zijn. Dan zit je wel weer met het verzoekjes dilemma.quote:
Dat neem ik direct van je aan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn collectie is behoorlijk op orde wat tags betreft...
Als je er periodiek eenvoudig (!!) een paar duizend songs in kan gooien, dan kan je wel variatie houden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, het is één lange herhaling van nummers. Wat opvalt is dat veel mensen terecht opmerken dat er een hele berg nummers in staan waar feitelijk niemand op zit te wachten. Maar waar leg je de grens? Dat hoef je niet te bepalen als Gup er niet zou zijn. Dan zit je wel weer met het verzoekjes dilemma.
LeaseWeb, virtueel. Bezig om het over te zetten naar andere naam, want dat staat nog op Mirjam's naam.quote:
Dát zou geweldig zijn. Weet dat je een enorme collectie hebt. En dat laatste is en blijft een probleem. Is op te lossen door diegene die klaagt dan zelf die fraaie nummers te laten draaien en anders mondje dicht.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je er periodiek eenvoudig (!!) een paar duizend songs in kan gooien, dan kan je wel variatie houden.
Maar gezien de soms wat extreme voorkeuren van de luisteraars/DJ's zal het altijd moeilijk blijven om alle monden te voeden...
Als ik een aparte draai PC zou hebben dan zou ik wel reserve GUP willen spelen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát zou geweldig zijn. Weet dat je een enorme collectie hebt. En dat laatste is en blijft een probleem. Is op te lossen door diegene die klaagt dan zelf die fraaie nummers te laten draaien en anders mondje dicht.
Wanneer je fysiek bij de PC kan werkt het inrichten en veranderen ervan wel veel sneller.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die ICT tijger van me regelde het op afstand. Ze kon vanuit Drenthe nummers toevoegen en deed dat volgens mij ook met soms een paar honderd tegelijk.
Kijk, dat op afstand, locatie onafhankelijk klinkt logisch en dat tweede biedt dan ook perspectief...quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die ICT tijger van me regelde het op afstand. Ze kon vanuit Drenthe nummers toevoegen en deed dat volgens mij ook met soms een paar honderd tegelijk.
Ben aan het uitzoeken wat waar precies op draait. Misschien kan ik iets regelen voor je.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik een aparte draai PC zou hebben dan zou ik wel reserve GUP willen spelen.
Vaak genoeg gedaan als de boel weer eens onderuit lag.
Maar helaas heb ik die niet en ik moet ook andere zaken doen op dat ding waarmee ik nu soms draai...
Moet je wel een goede upload hebben, 100mbit glasvezel is wel vereist.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat op afstand, locatie onafhankelijk klinkt logisch en dat tweede biedt dan ook perspectief...
Ja, dat is zo. Het zou een stuk makkelijker werken als het allemaal op 1 plek stond ook.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je fysiek bij de PC kan werkt het inrichten en veranderen ervan wel veel sneller.
Dat was een probleem in Drenthe, toen het nog via online.nl liep. Als ze aan het uploaden was kon ik mijn browser niet eens normaal gebruiken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet je wel een goede upload hebben, 100mbit glasvezel is wel vereist.
Daar heb jij ietwat meer kijk op dan ik.quote:Op maandag 9 oktober 2017 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat op afstand, locatie onafhankelijk klinkt logisch en dat tweede biedt dan ook perspectief...
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moment. * OscarMopperkont was in slaap gevallen
rustig aanquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Slapend fleur je de maandag niet bepaald opquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
het was donker weer vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Slapend fleur je de maandag niet bepaald op
Ik zou het liefst ook in winterslaap gaan, ja.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Beetje rare keus van Oscar, om Imagine Dragons te draaien. Die horen we de hele dag al.
Ja, dat doet die zere keel ook niet echtquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Slapend fleur je de maandag niet bepaald op
het heerst helaasquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat doet die zere keel ook niet echt
Oh dus het bij jou vandaan komen waaienquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is ingeschakeld voor Oscar
Oma weet raad;quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat doet die zere keel ook niet echt
quote:
Dat dus...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben aan het uitzoeken wat waar precies op draait. Misschien kan ik iets regelen voor je.
Dirk neemt al een hele berg werk uit handen, dus met z'n allen komen we er echt wel uit.
ik niet hoor, maar decziekenlijst explodeerde weer afgelopen weekquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus het bij jou vandaan komen waaien
ALS je al daarna ontwaakt uit je coma, zal je er weinig last meer van hebben jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oma weet raad;
Eerst gorgelen met cognac en daarna de rest van de fles opdrinken. Werkt altijd.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:13 schreef livelink het volgende:
Oma weet raad;
Eerst gorgelen met cognac en daarna de rest van de fles opdrinken. Werkt altijd.
Namen en rugnummers! Ik wil ze!quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet hoor, maar decziekenlijst explodeerde weer afgelopen week
alle 20?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Namen en rugnummers! Ik wil ze!
Ik hoop dat het niet over de provinciegrens heen gaat trouwens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Namen en rugnummers! Ik wil ze!
Jezus! Epidemic!!quote:
Het breekt ook door stadsgrenzen... dus ik vrees van welquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet over de provinciegrens heen gaat trouwens.
Vooral dat eind.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Damn dit was best een lastig nummer....
Je bent verliefd sinds vrijdag?quote:
Dus vrijdag mag de wederhelft aan de handkar?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:22 schreef livelink het volgende:
Vrijdag ben ik te moe om verliefd te zijn.
Ik denk dat hij daar vrijdag ook te moe voor is.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus vrijdag mag de wederhelft aan de handkar?
* OscarMopperkont is ongeremd vandaag
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:23 schreef CindieY het volgende:
Ik was al even ingetuned, maar ik moest nog even de afwas afmaken.
Ik waarschuw je alvast voor Oscar. Hij is ongeremd vandaag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:23 schreef CindieY het volgende:
Ik lees hetquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast voor Oscar. Hij is ongeremd vandaag.
*kijk in keuken*quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:23 schreef CindieY het volgende:
Het zullen de Strepsils zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ohja, je was stiekem Alexander Skarsgard toch? Waar moet ik naar toe?quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*kijk in keuken*
Klopt! Hoe laat ben je hier?
Of de cognac.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het zullen de Strepsils zijn
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*kijk in keuken*
Klopt! Hoe laat ben je hier?
Zaandamquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, je was stiekem Alexander Skarsgard toch? Waar moet ik naar toe?
Ik wacht op 'The Breaks' van Kurtis Blow...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Shaggyquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
Don't you want somebody to love
Bij jou wil het nog niet echt lukken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
Find... Me... Somebody To Love...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 9 oktober 2017 20:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bij jou wil het nog niet echt lukken.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Find... Me... Somebody To Love...
[ afbeelding ]
Nou ja, gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee
Daarom maar dit soort liedjes.... misschien helpt het
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Bij Oscar is alles Various Artists...
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, gedeelde smart is halve smart
Ik aan Gerrie Knetemanquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Gilbert, geweldige zanger... maar toch moet ik altijd aan Kermit denken als ik hem hoor
Naturallyquote:
Ik wilde er net een opmerking over maken iddquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier fleur je echt van op in dat geval...
Er zat een rat in mijn keuken .... dus hij liep doorquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde er net een opmerking over maken idd
Zegquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Rat in mi kitchen? Is CindieY al aan het afwassen hier dan?
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Rat in mi kitchen? Is CindieY al aan het afwassen hier dan?
Zeg, dat genderneutrale hoeft hier niet hoor.quote:
dat werkt voor hem heel goed, dat beledigenquote:Op maandag 9 oktober 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Noem je haar nu gewoon een rat?
[ afbeelding ]
Helaas, niet dus...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Misschien is CIndy wel een rat. VOlgens de Chinese Astrologie dan
(1972-1984-1996)
Ik zie het nu. Ze is een draak van een vrouwquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ze is een draak van een vrouw![]()
Ik weet dat ze 29 is...quote:Op maandag 9 oktober 2017 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ze is een draak van een vrouw![]()
Nog niet zeker trouwens, je bent van Januari. Dan kun je nog net iets anders zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |