http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.![]()
Nee niet echt is gewoon een uitspraak hier, zoals ons mam, ons pap, die van ons, die van mij etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:21 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Maar jij lijkt me ook een bezitterig type.![]()
twitter:030Jeroen twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:19:56Hoe Bizar: Herman van Veen schreef ooit nummer: "Anne"Landgoed: https://t.co/ZRsjBPY6m6#annefaber #AnneFaber reageer retweet
![]()
Het gaat er niet om wie wat zegt tegen zijn partner maar waarom er tegenstrijdige berichten over bestaan wb de dag/avond van de bruiloft danwel de afspraak met ..wie?![]()
De app's zal de politie wel gelezen hebben maar niet relevant voor het publiek.
Het meest waarschijnlijke is dat ze verdwenen is ergens tussen het Berkenlaantje Soest
(viel haar telefoon uit) en vindplaats jas / tas / fietsVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Dat laatste hoeft niet zo te zijn zoals ik al eerder vertelde. Stel haar foon valt uit en ze fietst nog 15 km door? Dan zitten ze HELEMAAL verkeerd. Die kans is net zo groot als waar ze nu zoeken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:24 schreef Buster24 het volgende:
De app's zal de politie wel gelezen hebben maar niet relevant voor het publiek.
Het meest waarschijnlijke is dat ze verdwenen is ergens tussen het Berkenlaantje Soest
(viel haar telefoon uit) en vindplaats jas / tas / fiets![]()
Er zijn onduidelijkheden in de MEDIA maar vriend hoeft toch geen verantwoording af te leggen op de sociale media.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Het gaat er niet om wie wat zegt tegen zijn partner maar waarom er tegenstrijdige berichten over bestaan wb de dag/avond van de bruiloft danwel de afspraak met ..wie?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Er zijn relaties waarin partners continu willen weten waar de ander uithangt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:20 schreef houdjemond het volgende:
Ik ging vroeger ook vaak fietsen of skeeleren.
Mam,pap, ik ga "even een rondje"en toen besloot ik buiten wel of ik links of rechtsom ging of eens een andere route ging proberen.
Oordopjes in, telefoon en flesje water mee en gaan.
Ik snap het rare écht niet?![]()
Ach houd toch op.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:030Jeroen twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:19:56Hoe Bizar: Herman van Veen schreef ooit nummer: "Anne"Landgoed: https://t.co/ZRsjBPY6m6#annefaber #AnneFaber reageer retweet
"SuzANNE neemt je mee naar een bank hier aan het water"
Snel, bel de politie met deze gouden tip![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Kan maar dan nog hoeven de de app gesprekken niet online te zetten maar met de politie te delen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet zo te zijn zoals ik al eerder vertelde. Stel haar foon valt uit en ze fietst nog 15 km door? Dan zitten ze HELEMAAL verkeerd. Die kans is net zo groot als waar ze nu zoeken.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Denk niet dat de Tweeter daar iets mee bedoelt. Tis vooral bizar dat dat nummer ook daar is opgenomen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ach houd toch op.
![]()
Als je naar dat soort bizarre toevalligheden gaat kijken is dit er al helemaal 1:quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
http://rijksmonumenten.nl(...)isje/huis-ter-heide/
De top van de gevel heeft een timpaan-achtige omlijsting, waarin een wijzerplaat met Romeinse cijfers is aangebracht. De wijzers van de klok staan onveranderlijk op 9.29 uur.
Vermist op 9 september oftewel 9/29![]()
Gaat lastig zonder haar telefoon.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Kan maar dan nog hoeven de de app gesprekken niet online te zetten maar met de politie te delen.![]()
die relatie had Anne dus niet, en gelukkig heel veel mensen nietquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn relaties waarin partners continu willen weten waar de ander uithangt.![]()
Joh, puur toeval. Waarom zoeken mensen altijd achter iets? Las laats ook iets met die fiets en dat standbeeld (godin van ....) zoiets?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk niet dat de Tweeter daar iets mee bedoelt. Tis vooral bizar dat dat nummer ook daar is opgenomen.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Hij zoekt er niets achter. Het is bizar dat zegt hij meer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Joh, puur toeval. Waarom zoeken mensen altijd achter iets? Las laats ook iets met die fiets en dat standbeeld (godin van ....) zoiets?![]()
Dat vind ik een tikje obsessief, ben wel van het "laat even weten als je er/thuis bent".quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er zijn relaties waarin partners continu willen weten waar de ander uithangt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dan kan het in theorie zelfs vlakbij huis gebeurd zijn. En is de dader teruggefietst.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet zo te zijn zoals ik al eerder vertelde. Stel haar foon valt uit en ze fietst nog 15 km door? Dan zitten ze HELEMAAL verkeerd. Die kans is net zo groot als waar ze nu zoeken.![]()
Dit iddquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik een tikje obsessief, ben wel van het "laat even weten als je er/thuis bent".![]()
Inmiddels ook nogmaals doorgestuurd naar Politie.twitter:fokke twitterde op zondag 08-10-2017 om 20:30:58Ik heb de tijdlijn van @rtvutrecht gelezen over oa verloop zoektocht #annefaber. Waar nog niet gezocht is: #pluismeer #pijnenburg; route 030 reageer retweet
![]()
Vriend heeft de verzonden berichten.quote:Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
ut zou wel een kutstreek zijnquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zoekt er niets achter. Het is bizar dat zegt hij meer niet.![]()
nounou, wat bizar zeg, echt een unieke naam en dan zoo toevallig dat er ook nog een liedje van is gemaakt! als ze nou Rosanne ofzo had geheten dan was het nog logisch geweest, maar dit is echt zo bizar, ik heb er kippenvel vanquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
In dit specifieke geval weet ik niet of dat echt "gelukkig" is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
die relatie had Anne dus niet, en gelukkig heel veel mensen niet![]()
![]()
Vind het raar dat hier vanaf het begin al zo veel aandacht voor is, juist vanuit de politie. Krijg het idee dat de politie wel wat meer wist dan dat ze hebben vrijgegeven. Lijkt er erg op dat ze niet meer leeft iig.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik vind het nog steeds vreemd dat ze tijdens een fietstochtje haar vriend en met name haar vader gaat zitten appen.
Dat gesprek met der vader ben ik heel benieuwd naar.
Met dat zal wel info zijn die bewust niet met het publiek gedeeld wordt op dit moment."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Nogmaals dat zegt niets (vervelende is je kan niets uitsluiten). Als ik een Whatsapp bericht delete dan komt die niet meer terug (fijn he die geheimzinnige apps).quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:29 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Vriend heeft de verzonden berichten.![]()
Als ze is meegenomen zal er net zoveel aandacht zijn als nu.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vind het raar dat hier vanaf het begin al zo veel aandacht voor is, juist vanuit de politie. Krijg het idee dat de politie wel wat meer wist dan dat ze hebben vrijgegeven. Lijkt er erg op dat ze niet meer leeft iig.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:27 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Als je naar dat soort bizarre toevalligheden gaat kijken is dit er al helemaal 1:
http://rijksmonumenten.nl(...)isje/huis-ter-heide/
De top van de gevel heeft een timpaan-achtige omlijsting, waarin een wijzerplaat met Romeinse cijfers is aangebracht. De wijzers van de klok staan onveranderlijk op 9.29 uur.
Vermist op 9 september oftewel 9/29
anne: 1, 14, 14, 5
1 + 14 + 14 = 29, het was op 29 september
de naam van de dader moet dus uit 5 letters bestaan
wat bizar zeg :////
pleur toch op![]()
Je vergeet dat 29-9 mijn verjaardag isquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
anne: 1, 14, 14, 5
1 + 14 + 14 = 29, het was op 29 september
de naam van de dader moet dus uit 5 letters bestaan
wat bizar zeg :////
pleur toch op
-Scorpion_17![]()
ooh, de illuminatie moet wel terug zijn!quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet dat 29-9 mijn verjaardag is![]()
Ja, inmiddels wel. Maar dr zijn jaarlijks tienduizenden vergelijkbare "vermissingen" en die mensen komen dan vaak toch binnen 24 uur opdagen. Uitgerekend dit geval waar de politie veel aandacht voor vraagt niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:31 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Als ze is meegenomen zal er net zoveel aandacht zijn als nu.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Oei, nu heb je jezelf versproken. Dader!quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet dat 29-9 mijn verjaardag is![]()
Brrrquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/DLo6l22X4AAnzCb?format=jpg
DAAGGGG, hier fietste ze langs?![]()
Maar wat is je punt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogmaals dat zegt niets (vervelende is je kan niets uitsluiten). Als ik een Whatsapp bericht delete dan komt die niet meer terug (fijn he die geheimzinnige apps).
Vriend is niet verdacht en als hij het wel is hoeft de politie dat niet met het FOK forum te delen.
De politie vraagt de hulp van het publiek in eerste instantie voor het vinden van Anne en niet of we Sherlock Holmes willen spelen.
Dus nogmaals, die app gesprekken is iets voor de opsporingsdiensten en ja die zullen vast wel weten wat je daarmee wel en niet kan.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Is dit echt rond half 8 / 8 uur?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
DAAGGGG, hier fietste ze langs?
Ik ben bepaald geen mietje, maar hier zou ik ook even bij nadenken.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Op welk tijdstip is deze gemaakt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
Absoluut!quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ooh, de illuminatie moet wel terug zijn!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Idd erg dom om hier langs te fietsenquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Is dit echt rond half 8 / 8 uur?
Ik ben bepaald geen mietje, maar hier zou ik ook even bij nadenken.![]()
Ik heb een alibiquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Oei, nu heb je jezelf versproken. Dader!.
Nee dit is geen topic voor geintjes maar word wel een beetje simpel van sommige mensen hier.
Hoop gewoon dat er snel duidelijkheid komt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Of het gaat je niets aan!quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat ze tijdens een fietstochtje haar vriend en met name haar vader gaat zitten appen.
Dat gesprek met der vader ben ik heel benieuwd naar.
Met dat zal wel info zijn die bewust niet met het publiek gedeeld wordt op dit moment.![]()
pfff dat zijn geen fijne fietstochten, zeker als dan geen goed licht hebt ook, je ligt zo in een greppel of dubbelgevouwen tegen een boom aanquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
DAAGGGG, hier fietste ze langs?
Het zal iets minder donder zijn geweest.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ik sla ook even over denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen mietje, maar hier zou ik ook even bij nadenken.
-Scorpion_17![]()
We weten niet of ze goed licht had.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:35 schreef mike83 het volgende:
[..]
pfff dat zijn geen fijne fietstochten, zeker als dan geen goed licht hebt ook, je ligt zo in een greppel of dubbelgevouwen tegen een boom aanVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ja je moet dat fietspad niet na zonsondergang doen. Het is onverlicht.quote:Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Ik denk dat dit wel een later tijdstip is, aangezien het op die dag niet zo donker was maar net een beetje schemerigquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen mietje, maar hier zou ik ook even bij nadenken.![]()
Goed begin voor een horror film....quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:33 schreef Gregor1994 het volgende:
DAAGGGG, hier fietste ze langs?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Iedere smartphone heeft een lamp.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:36 schreef Buster24 het volgende:
[..]
We weten niet of ze goed licht had.![]()
07:40 - 19:19 zon op / zon onder op de dag van de verdwijning
http://zonsondergang.info/Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Sorry ik ben weer ff terugquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ach houd toch op.
https://www.google.nl/map(...).1379464!4d5.2819513
Zie je het voor je? Herman van Veen onder politiebegeleiding afgevoerd van het toneel waar hij optreedt vanavond..op basis van deze tip
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen![]()
Volgens mij begrijp je die tweet niet, geeft niet lieverdquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:40 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Sorry ik ben weer ff terug
https://www.google.nl/map(...).1379464!4d5.2819513
Zie je het voor je? Herman van Veen onder politiebegeleiding afgevoerd van het toneel waar hij optreedt vanavond..op basis van deze tip
![]()
![]()
Ja gaat vaak fout daar?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd erg dom om hier langs te fietsen![]()
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen mietje, maar hier zou ik ook even bij nadenken.Love is in the air!![]()
Waarschijnlijk is dit een gephotoshopte streetview afbeelding. Dit is al eerder gedaan met het weggetje bij soestduinen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:39 schreef Stupidisco het volgende:
@ Gregor1994:
Heb je een bron en tijdstip van de foto of kwam je alleen de foto even dumpen?
Normaal is de afbeelding overdag.
Maar het zal opzich niet heel erg veel afwijken van de realiteit, omdat de weg inderdaad onverlicht is en de bomen daarboven dicht bij elkaar staan.![]()
ja 19.21 zag ik op een andere site. Half uurtje schemering dus donker rond 1951. Uitval tel 1930, ruim 20min fietsen vanaf dat punt tot knooppunt 50 dus zal redelijk donker zijn geweest alquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:38 schreef Buster24 het volgende:
07:40 - 19:19 zon op / zon onder op de dag van de verdwijning![]()
Klopt dan redelijk met 19.47 waar eerder over werd gesproken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:42 schreef mike83 het volgende:
[..]
ja 19.21 zag ik op een andere site. Half uurtje schemering dus donker rond 1951. Uitval tel 1930, ruim 20min fietsen vanaf dat punt tot knooppunt 50 dus zal redelijk donker zijn geweest al![]()
Sommige fietsers zijn gewend om over onverlichte fietspaden te fietsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou het niet in mijn hoofd halen zulke routes te nemen.![]()
dit is wel heel erg donker om op een zaterdavond doorheen te fietsen
wat bezielde die griet?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Als die willen spelen met hun leven prima, mij niet gezien ouwe reus. En zeker niet in de omgeving waar Anne nu vermist is. Hell no.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sommige fietsers zijn gewend om over onverlichte fietspaden te fietsen.![]()
Zaterdag?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat bezielde die griet?
[ afbeelding ]
Dalijk gaan mensen nog eigen schuld roepen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 21:45:03 ]![]()
twitter:MandyLosscher twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:40:06Lichaam van Albert van Beek wel heel dichtbij de gevonden spullen van Anne Faber aangetroffen.. toeval? https://t.co/MVWFjDgLJt reageer retweet
![]()
je kunt er laconiek over doen, en ik beng niet bang uitgevallen aangezien ik opgegroeid ben in utrecht in een vogelaar wijk, maar er zijn gewoon zelfs fietspaden en stukken waar je zelfs in stedelijk gebied gewoon liever voor omfietst![]()
vrijdag danquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Staat meen ik ook op een bordje aangegeven dat het fietspad niet tussen zonsondergang en zonsopgang moet worden gebruikt.Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Ik trek trouwens terug dat het daar teveel in bewoond gebied ligt om iets uit te halen. Je kan daar echt makkelijk iets uithalen zonder dat iemand het ziet. En je verkijkt je snel op hoe dichtbij de eerste huizen en straten daar zijn. Er staat wel een kazerne naast maar ik vermoed sterk dat die leeg staat (geen tijd om op te zoeken nu, ben ook met iets anders bezig). Weinig mensen zullen iets horen.![]()
is een flits foto en de levels waren terug gezet
zo staan ze goed
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wat een vrolijke nickname heb jij.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sommige fietsers zijn gewend om over onverlichte fietspaden te fietsen.
Vind dit niet eens een gekke gedachte.twitter:Cheryl1392 twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:40:40De tweede kamer moet eens gaan kijken naar een gedoogbeleid voor het in bezit hebben van pepperspray bij vrouwen. #AnneFaber #tweedekamer reageer retweet
![]()
stuk gezelliger wel al...quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
is een flits foto en de levels waren terug gezet
zo staan ze goed![]()
Ik vroeg me al af wat de oorzaak was van zijn overlijden... zelfmoord?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:MandyLosscher twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:40:06Lichaam van Albert van Beek wel heel dichtbij de gevonden spullen van Anne Faber aangetroffen.. toeval? https://t.co/MVWFjDgLJt reageer retweet
![]()
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:46 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat de oorzaak was van zijn overlijden... zelfmoord?![]()
Hebben jullie nu nog steeds de vermissing niet opgelost ? Valt me een beetje tegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar worden meer vrouwen aangerand denk jij? Op dit soort donkere fietspaden of de doorgaande weg?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als die willen spelen met hun leven prima, mij niet gezien ouwe reus. En zeker niet in de omgeving waar Anne nu vermist is. Hell no.
We gaan uiteraard van het eerste uit, dat een aanrander uren ligt te wachten in het donker tot er een vrouw in haar eentje fietst. De werkelijkheid is anders.
Ik zal niet beweren dat ik een donker fietspad pak, maar die angst is persoonlijke perceptie zonder dat je persoonlijke ervaring hebt![]()
Je hebt geen idee wat er is gebeurd maar toch wil je alvast pepperspray uitdelen aan vrouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Vind dit niet eens een gekke gedachte.twitter:Cheryl1392 twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:40:40De tweede kamer moet eens gaan kijken naar een gedoogbeleid voor het in bezit hebben van pepperspray bij vrouwen. #AnneFaber #tweedekamer reageer retweet
Dat vind ik nou zo'n beetje de definitie van een gekke gedachte.![]()
Ze liggen meestal niet uren te wachten nee. Meestal komen ze hun slachtoffers gewoon tegen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar worden meer vrouwen aangerand denk jij? Op dit soort donkere fietspaden of de doorgaande weg?
We gaan uiteraard van het eerste uit, dat een aanrander uren ligt te wachten in het donker tot er een vrouw in haar eentje fietst. De werkelijkheid is anders.
Ik zal niet beweren dat ik een donker fietspad pak, maar die angst is persoonlijke perceptie zonder dat je persoonlijke ervaring hebt![]()
Nou ik ken vrouwen die zie ik liever niet met pepperspray rondlopenquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Zeker als jij daar ook nog eens staat aan het begin met toestel .. (geintje.. mensen mazzel!)quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
wat bezielde die griet?
[ afbeelding ]
Gaat niet zozeer om Anne maar meer om het feit dat vrouwen wel erg vaak lastiggevallen worden iig dit jaar. Aantal pogingen tot ontvoeringen.roofmoorden etc etc is wel veel zeg maar. Vdweek nog in Amersfoort las ik?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er is gebeurd maar toch wil je alvast pepperspray uitdelen aan vrouwen.
Dat vind ik nou zo'n beetje de definitie van een gekke gedachte.![]()
Deze foto was van twitter, paar uur geleden gemaakt of uurtje dacht ik. Ik zag hem zojuist met flits, hoe dan ook is het gewoon een kut pad
En met flits is niet juist, gaat erom hoe hij zonder flits is en dat is bovwnstaande![]()
Goed voor de gelijkheid wel, alleen voor vrouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:48 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Nou ik ken vrouwen die zie ik liever niet met pepperspray rondlopen
Net hoe het uitkomt dat feminisme.![]()
Heel eng zoquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:48 schreef Gregor1994 het volgende:
Deze foto was van twitter, paar uur geleden gemaakt of uurtje dacht ik. Ik zag hem zojuist met flits, hoe dan ook is het gewoon een kut pad![]()
Meestal thuis door een bekende.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar worden meer vrouwen aangerand denk jij?![]()
Of een taser.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Was het om de tijd dat Anne er vermoedelijk was ook zo donker als nu?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:48 schreef Gregor1994 het volgende:
Deze foto was van twitter, paar uur geleden gemaakt of uurtje dacht ik. Ik zag hem zojuist met flits, hoe dan ook is het gewoon een kut pad
En met flits is niet juist, gaat erom hoe hij zonder flits is en dat is bovwnstaande
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, want dat was geen misdrijf maar suïcide.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
-Scorpion_17![]()
Is paar postst geleden nogmaals gepostquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:48 schreef Gregor1994 het volgende:
En met flits is niet juist, gaat erom hoe hij zonder flits is en dat is bovwnstaande![]()
![]()
Kan wel dat hij er iets mee te maken had natuurlijk. Denk het niet waar zou kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, want dat was geen misdrijf maar suïcide.![]()
Dat zei ik laatst ook al, toen stuurde iemand een foto in de middag. Maar zelfs toen vond ik het een eng pad, te smal...kan je echt zware vraagtekens bij zetten. In de avond wil je er niet komen..quote:![]()
In theorie kan het de dader zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
je hebt verschillende type verkrachters/moordenaars.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ze liggen meestal niet uren te wachten nee. Meestal komen ze hun slachtoffers gewoon tegen.![]()
bron gevonden:quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:48 schreef Gregor1994 het volgende:
En met flits is niet juist, gaat erom hoe hij zonder flits is en dat is bovwnstaandetwitter:hsnrsy twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:30:15Kom net van werk, fiets zo vaak over Amerfoortseweg. Naar gevoel dat er hier zo foute dingen gebeuren. Erg donker o... https://t.co/gtN6h4OlnX reageer retweet
![]()
Ja die is van mij, maar toen werd een nieuwe foto geplaatst met flits, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom hoe die plek eruit ziet zonder flitsquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is paar postst geleden nogmaals gepost![]()
Dit is wel vreemd van de politie. Ze hadden haar rugzak toch gevonden?
https://www.politie.nl/ge(...)g-anne-faber-qa.html![]()
Wel om 21:30 hè...quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:51 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja die is van mij, maar toen werd een nieuwe foto geplaatst met flits, maar dat maakt niet uit. Het gaat erom hoe die plek eruit ziet zonder flits![]()
Om 21:30, Anne zou er rond 19:30 ofzo langsfietst hebben, dus dat scheelt 2 uur, plus nog een kwartier omdat het nu eerder donker wordt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
bron gevondentwitter:hsnrsy twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:30:15Kom net van werk, fiets zo vaak over Amerfoortseweg. Naar gevoel dat er hier zo foute dingen gebeuren. Erg donker o... https://t.co/gtN6h4OlnX reageer retweet
![]()
![]()
Ja, toeval.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een idioot wijf... Ook Albert heeft nabestaanden.![]()
Een depressieve suïcidale man zonder medicatie gaat op pad om zelfmoord te plegen maar neemt onderweg nog even rustig de tijd voor deze vreselijke gebeurtenis?quote:
Tuurlijk.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Yes van die idd, hij maakte hem om 9:30 zie ik? Maar hij komt net terug zegt hij..dus weet niet, in ieder geval 7:30 is ook net zo goed donker..wellicht minder maar licht zeker nietquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
bron gevondentwitter:hsnrsy twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:30:15Kom net van werk, fiets zo vaak over Amerfoortseweg. Naar gevoel dat er hier zo foute dingen gebeuren. Erg donker o... https://t.co/gtN6h4OlnX reageer retweet
![]()
Nouja, het KAN. Ik zeg niet dat ik dat denk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een depressieve suïcidale man zonder medicatie gaat op pad om zelfmoord te plegen maar neemt onderweg nog even rustig de tijd voor deze vreselijke gebeurtenis?
Tuurlijk.![]()
Die fiets van Anne is om 19:05 ongeveer gevonden, toen was het zo licht:quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Yes van die idd, hij maakte hem om 9:30 zie ik? Maar hij komt net terug zegt hij..dus weet niet, in ieder geval 7:30 is ook net zo goed donker..wellicht minder maar licht zeker niet
Veel donkerder dan dat zal het niet geweest zijn dus.
Bovendien maken smartphones crappy foto's in het donker, waardoor het donkerder lijkt dan het in werkelijkheid is.![]()
Al is volgens mij niet zeker dat ze daar is gaan fietsen. De jas is er gevonden, maar kan ook dat enkel de dader dat pad heeft gebruikt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al, toen stuurde iemand een foto in de middag. Maar zelfs toen vond ik het een eng pad, te smal...kan je echt zware vraagtekens bij zetten. In de avond wil je er niet komen..![]()
1,5 week geleden was het gewoon nog licht.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Yes van die idd, hij maakte hem om 9:30 zie ik? Maar hij komt net terug zegt hij..dus weet niet, in ieder geval 7:30 is ook net zo goed donker..wellicht minder maar licht zeker niet![]()
was ze zelf ook achter gekomen. Tweet verwijderd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, toeval.
Jaa maar goed, hoeveel maakf die twee uur uit, maybe 19:45-20:00. Naar mijn insziens niet veel...ook dan is het gedurende deze periode donker..quote:![]()
Tweet is nu wegquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, toeval.
![]()
Nee toch? Daarna pas .quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:53 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Als deze reeds zelfmoord heeft gepleegd?😨
Mensen: niet te serieus, ik reageerde in beginsel sarcastisch op een andere usert.![]()
Volgens mij rond 7:30 donker of althans tegen donkere aan..quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1,5 week geleden was het gewoon nog licht.![]()
Google werkt meestal wel mee in tegenstelling tot Apple. Zou de politie dit gewoon nog niet hebben gedaan?twitter:ErikTiel twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:52:18#annefaber bij google maps heb je een tijdlijn. kun je zien waar je geweest bent. Is die al geraadpleegd? Op haar a… https://t.co/ztAzhvnLVf reageer retweet
![]()
Hmm, don't know, kan snel donker worden binnen 40 minutenquote:Op zondag 8 oktober 2017 21:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die fiets van Anne is om 19:05 ongeveer gevonden, toen was het zo licht:
[ afbeelding ]
Bovendien maken smartphones crappy foto's in het donker, waardoor het donkerder lijkt dan het in werkelijkheid is.![]()
Bedoel dus contact leggen met Google.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Google werkt meestal wel mee in tegenstelling tot Apple. Zou de politie dit gewoon nog niet hebben gedaan?twitter:ErikTiel twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:52:18#annefaber bij google maps heb je een tijdlijn. kun je zien waar je geweest bent. Is die al geraadpleegd? Op haar a… https://t.co/ztAzhvnLVf reageer retweet
![]()
19:30. Toen was het nog licht vorige week.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:54 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaa maar goed, hoeveel maakf die twee uur uit, maybe 19:45-20:00. Naar mijn insziens niet veel...ook dan is het gedurende deze periode donker..
Ik heb net van mijn alarm systeem eens nagekeken hoelaat de lampen buiten aansprongen (op schemer) dat was die vrijdag om 19:52.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 21:57:25 ]![]()
Niet zó donker.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Hmm, don't know, kan snel donker worden binnen 40 minuten![]()
Dan begon de zonsondergang pas, dus was het nog lang niet donker.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij rond 7:30 donker of althans tegen donkere aan..![]()
Verder is die foto complete onzin
Het is het fietspad bij de Baarnseweg > Spoorlaan
En als het donker begint te worden dan neem je niet het fietspad maar de
Spoorlaan zelf ( die loopt parallel) en daar is gewoon straatverlichting.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nouja, de lucht was ook nog eens erg donker door onweerswolken...quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was het om de tijd dat Anne er vermoedelijk was ook zo donker als nu?![]()
Dit pad is toch ook in het bos/omringd door bomen?
Dan is het sowieso donkerder dan op een normale weg oid.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Of ze moest daar zijn dat zou kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]![]()
of het nou donker of niet donker is het is gewoon een eng pad....
goed dat ze daar nog een bord neergezet hebben dat het een fietspad is...want anders zouden fietsers het niet weten dat het een fietspad is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik zat ook nog even te denken dadelijk pleegt de dader ergens zelfmoord omdat hij weet dat we hem op het spoor zijn ofzo. Maar goed dat is erg speculatief.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh okee, naja uiteraard weten we weer niet precies hoe laat ze er langs is gereden of uberhaupt dat wel zo is. Maar vind het sowieso een naar pad, donker of niet, ook dat het keihard regende...quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan begon de zonsondergang pas, dus was het nog lang niet donker.![]()
Er zijn wel meer onverlichte wegen en fietspaden op die fietsroutes. Je bent niet in de stad waar overal straatverlichting is.
Fietstochtjes moet je niet na zonsondergang doen. In het donker kan je ook niet van het landschap om je heen genieten.
Fietspad door de Soesterduinen zal ook wel onverlicht zijn. En in de bossen Tussen Hollandse Rading en Baarn hoef je ook niet overal straatverlichting te verwachten.Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Nee precies...kan zwaar tegenvallen zonder straatverlichting.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:58 schreef barthol het volgende:
Er zijn wel meer onverlichte wegen en fietspaden op die fietsroutes. Je bent niet in de stad waar overal straatverlichting is.
Fietstochtjes moet je niet na zonsondergang doen. In het donker kan je ook niet van het landschap om je heen genieten.
Fietspad door de Soesterduinen zal ook wel onverlicht zijn. En in de bossen Tussen Hollandse Rading en Baarn hoef je ook niet overal straatverlichting te verwachten.![]()
Spoorweg gaat over in Dennenweg, ik neem aan dat je daar alsnog het fietspad richting Amersfoortseweg kan nemen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Is dit niet enkel van belang als ze een telefoon met Google Android had gehad?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn iPhone houdt niets bij in Google maps hoor.![]()
kan nemenquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Spoorweg gaat over in Dennenweg, ik neem aan dat je daar alsnog het fietspad richting Amersfoortseweg kan nemen.
de vraag is of mensen dat daadwerkelijk doen als ze haast hebben of geen zin hebben om een omweg te maken...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee Google account is voldoende.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is dit niet enkel van belang als ze een telefoon met Google Android had gehad?
twitter:MichelSchreuder twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:56:27#annefaber spullen op slechts honderden meters van psychiatrisch centrum gevonden, fiets is gedumpt en persoon is n… https://t.co/ac35H9HEVX reageer retweet
![]()
Wel zeer uitgebreid op politie site wat er aan de hand is. Volgens mij valt het mee met de info die zij hebben, men geeft aan dat ze stappen voor zijn. Maar lijkt er niet op, met name dat ze nog steeds vragen naar camerabeelden...niks te zien nog?![]()
Het was slecht weer en het was zo'n 45 min later als het bij Huis ter Heide is gebeurd + het was in het bos. Ik ben de dag erna gaan fietsen om kwart voor 8 en toen was het echt allesbehalve licht, in ieder geval niet een situatie waarin ik door een bos zou gaan fietsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die fiets van Anne is om 19:05 ongeveer gevonden, toen was het zo licht:
[ afbeelding ]
was die foto niet van het fietspad bij vindplaats jas (dus genomen vanaf de Amersfoortseweg) ?quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:56 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het zou mij sws niet verbazen als een van de personen uit de nabijgelegen instellingen er iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:MichelSchreuder twitterde op zondag 08-10-2017 om 21:56:27#annefaber spullen op slechts honderden meters van psychiatrisch centrum gevonden, fiets is gedumpt en persoon is n… https://t.co/ac35H9HEVX reageer retweet
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
psychiatrische centrum in de buurt
wat moeten we hier van denken? ik kan me nog een uitzending van Peter r de vries herinneren....Pernassia ofzo....
Zou me echt niks verbazen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
wat moeten we hier van denken? ik kan me nog een uitzending van Peter r de vries herinneren....Pernassia ofzo....
[ afbeelding ]Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Kan ermee te maken hebben, maar kan net zo goed een random persoon zijn op verkeerd tijdstip..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Meest logische idd. Daarom kan die Albert er wel degelijk mee te maken hebben maar die kunnen we het helaas niet meer vragen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:04 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het zou mij sws niet verbazen als een van de personen uit de nabijgelegen instellingen er iets mee te maken heeft.![]()
Oh okee jij woont er dichtbij?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:02 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Het was slecht weer en het was zo'n 45 min later als het bij Huis ter Heide is gebeurd + het was in het bos. Ik ben de dag erna gaan fietsen om kwart voor 8 en toen was het echt allesbehalve licht, in ieder geval niet een situatie waarin ik door een bos zou gaan fietsen.![]()
Dat werkt alleen als je een Android telefoon hebt. Dan kun je idd je route terug zien. Anne heeft een iPhone.quote:Op zondag 8 oktober 2017 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Werkt met een Google account ook als je toevallig Google Maps gebruikt etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:07 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een Android telefoon hebt. Dan kun je idd je route terug zien. Anne heeft een iPhone.![]()
mij ook nietquote:
misschien daar is een onderzoekje gaan plegen als politie zijnde
er zullen daar vast wel wat gekkies in en uit rondlopen ...maar de politie wilde daar geen onderzoek gaan doen...hoe naief ben je dan"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Politie wilde het leger er niet bij terwijl de familie dat wilde. Belachelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mij ook niet
misschien daar is een onderzoekje gaan plegen als politie zijnde
er zullen daar vast wel wat gekkies in en uit rondlopen ...maar de politie wilde daar geen onderzoek gaan doen...hoe naief ben je dan![]()
ja dat klopt helemaalquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Spoorweg gaat over in Dennenweg, ik neem aan dat je daar alsnog het fietspad richting Amersfoortseweg kan nemen.
je krijgt dan een knikje naar links en dan meteen rechts duik je het laatste stukje fietspad op
dat loopt achter het WS kamp langs en daar is ook verlichting .
Dus de familie mag bepalen wie er mee helpen zoeken? Dat is toch ook raar? Politie bepaald gewoon.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Politie wilde het leger er niet bij terwijl de familie dat wilde. Belachelijk.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Hoe meer hoe beter lijkt mij en het is hun kind he. Lijkt mij logisch dat je alles op alles wil zetten, tijd is kostbaar bij vermissingen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:10 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dus de familie mag bepalen wie er mee helpen zoeken? Dat is toch ook raar? Politie bepaald gewoon.![]()
Ja, maar dat wilt niet zeggen dat zij gewoon mogen bepalen of het leger er 'even' bij komt helpen..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter lijkt mij en het is hun kind he. Lijkt mij logisch dat je alles op alles wil zetten, tijd is kostbaar bij vermissingen.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Nee, ik woon er niet dichtbij (maar ook niet heel ver weg). Maar als het bij mij om kwart voor 8 aardig donker is (noordelijker en westelijker), dan was het daar ook zo, zeker in zo'n bos op het plattelandquote:![]()
Je kunt (geur)sporen vernietigen ja.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilt niet zeggen dat zij gewoon mogen bepalen of het leger er 'even' bij komt helpen..![]()
Politie hoort dat ook niet te bepalen naar mijn inziens. Zeker gezien het feit dat het leger speciale opsporingstechnieken heeft die de politie niet heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilt niet zeggen dat zij gewoon mogen bepalen of het leger er 'even' bij komt helpen..![]()
Je hebt idd gelijk, kijk net op mijn iPhone en daar staat het ook. Je moet het alleen wel geactiveerd hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkt met een Google account ook als je toevallig Google Maps gebruikt etc.![]()
en de politie mag dat wel bepalen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:11 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilt niet zeggen dat zij gewoon mogen bepalen of het leger er 'even' bij komt helpen..
wie bepaalt dat eigenlijk? de burgemeester of de minister?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Politie bepaald dat zeker wel. Die starten toch een onderzoek? Wie bepaalt het dan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en de politie mag dat wel bepalen dan?
wie bepaalt dat eigenlijk? de burgemeester of de minister?Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Burgermeester volgens mij.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en de politie mag dat wel bepalen dan?
wie bepaalt dat eigenlijk? de burgemeester of de minister?![]()
Burgermeester normaliter, zijn stad etc. Zoals burgermeester ook voetbalwedstrijden kan afgelasten etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Politie bepaald dat zeker wel. Die starten toch een onderzoek? Wie bepaalt het dan?![]()
dat is een dagkliniekquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is de burgemeester de baas over de politiequote:Op zondag 8 oktober 2017 22:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Politie bepaald dat zeker wel. Die starten toch een onderzoek? Wie bepaalt het dan?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja precies. Want bij mij staat het uit.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:12 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk, kijk net op mijn iPhone en daar staat het ook. Je moet het alleen wel geactiveerd hebben.
Overigens, mocht het aan staan op Anne's telefoon en mochten ze in haar account weten te komen; wat denkt men daar uberhaupt voor een locatie te vinden in Google maps? een andere locatie dan die komt uit de analyse van haar telefoongegevens ??! Lijkt me sterk.![]()
Misschien toch ook een ere kwestie/kans op positieve PR. Stel het leger komt erbij en vindt haar diezelfde dag, dan zegt iedereen dat de politie onbekwaam is en waarom hadden ze dat niet eerder gedaan? Of ze zijn misschien bang dat militairen minder goed luisteren naar bevelen van de politie (omdat toch een soort van leger > politie). Of misschien iets heel anders, wie weetquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter lijkt mij en het is hun kind he. Lijkt mij logisch dat je alles op alles wil zetten, tijd is kostbaar bij vermissingen.![]()
Dat heb ik ook niet. En ik heb al ruim anderhalf jaar relatie.quote:Op zondag 8 oktober 2017 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat het raar was dat haar vriend nog nooit een foto van haar op Facebook heeft geliked en hij niemand van haar familie in zijn vriendenlijst heeft![]()
ja dus .......een dag kan lang duren.....bovendien die gekkies zullen daar toch ook wel rondlopen buiten werktijdenquote:
misschien heeft het er geen klote mee te maken...maar ik zou zeggen sluit niets uit en doe een onderzoek"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik heb een iPhone en ik kan mijn tijdlijn raadplegen. Nu kan ik geen oude plaatsen terugzien, maar ik heb dan ook werkelijk alles en altijd uitgeschakeld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:07 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een Android telefoon hebt. Dan kun je idd je route terug zien. Anne heeft een iPhone.
Dus, hoe zeker ben jij dat je op de iPhone geen tijdlijn hebt?![]()
Dat kan alleen als de dader haar telefoon op vliegtuigmodus heeft gezet of uit en weer aan (en sim niet willen/kunnen unlocken) en hem wel op WiFi heeft gebruikt. Dan levert het wel een hele nuttige locatie op, maar goed wat is die kans? Bij een slimme dader bijna 0quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja precies. Want bij mij staat het uit.
Overigens, mocht het aan staan op Anne's telefoon en mochten ze in haar account weten te komen; wat denkt men daar uberhaupt voor een locatie te vinden in Google maps? een andere locatie dan die komt uit de analyse van haar telefoongegevens ??! Lijkt me sterk.![]()
Bij klinische behandeling verblijft u zowel overdag als ’s nachts in een kliniek. Thuis wonen gaat (tijdelijk) niet meer of is (tijdelijk) alleen wenselijk tijdens de weekenden.quote:
https://www.ikzoekchriste(...)che-behandeling_204/![]()
Alleen ten aanzien van handhaving van de openbare orde.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgens mij is de burgemeester de baas over de politie
De OvJ bepaalt welke opsporingsbevoegdheden worden ingezet, maar denk dat in het geval van het leger het ministerie van Defensie hier toestemming voor moet geven.![]()
Tijdens de weekenden thuis.... Hmm en ze was op vrijdag vermist toch? Dit lijkt mij het meest aannemelijke als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bij klinische behandeling verblijft u zowel overdag als ’s nachts in een kliniek. Thuis wonen gaat (tijdelijk) niet meer of is (tijdelijk) alleen wenselijk tijdens de weekenden.
https://www.ikzoekchriste(...)che-behandeling_204/![]()
Nog niet gezellig genoegquote:
En dat is met flitsLICHT dus betekend dat de andere foto is zoals het is zonder licht...
Brr ..ook ik pas..![]()
Ligt natuurlijk ook maar net aan haar instellingen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Is dit niet enkel van belang als ze een telefoon met Google Android had gehad?
Ze willen niet alleen haar Google account in voor die route, maar ook voor eventuele communicatie met mensen voor de verdwijning etc. Misschien emails met iemand? Etc etc.![]()
Dagklinische behandelingquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bij klinische behandeling verblijft u zowel overdag als ’s nachts in een kliniek. Thuis wonen gaat (tijdelijk) niet meer of is (tijdelijk) alleen wenselijk tijdens de weekenden.
https://www.ikzoekchriste(...)che-behandeling_204/
Dagklinische behandeling is een intensieve vorm van behandeling voor volwassenen vanaf ongeveer 18 jaar. U blijft thuis wonen en komt een of meer dagen per week naar de dagkliniek de fontein.
http://www.eleos.nl/Zorgaanbod/(Dag)kliniek/Dagklinische_behandeling
Het zijn 2 verschillende panden de fontijn en eleos
ernaast zit deze club en daar zijn de patiënten wel intern
http://www.eleos.nl/"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
wat wil dat zeggen danquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijdens de weekenden thuis.... Hmm en ze was op vrijdag vermist toch? Dit lijkt mij het meest aannemelijke als ik eerlijk ben.
verwarde mensen zouden gewoon op vrijdagavond nog voor de poort van zo een instelling kunnen staan.....of naar buiten lopen of in de omgeving rond wandelen.
Ik weet niet precies wat voor instelling het precies is, misschien ook voor drugsverslaafde enzovoorts...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Of hij is uitgevallen met een lege batterij , ze heeft hem zelf op vliegtuigstand gezet, hij is uit haar handen gevallen en gesneuveld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:17 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de dader haar telefoon op vliegtuigmodus heeft gezet of uit en weer aan (en sim niet willen/kunnen unlocken) en hem wel op WiFi heeft gebruikt. Dan levert het wel een hele nuttige locatie op, maar goed wat is die kans? Bij een slimme dader bijna 0
We weten het niet.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ik vind het een heel apart en luguber verhaal. Ook dat ze in haar eentje een toeristisch rondje fietst met het weer van die dag, is voor mij uiterst ongeloofwaardig.
Mijn theorie is dat ze met iemand heeft afgesproken (Tinder, Happn, oid) en dat ze per ongeluk met een psychopaat heeft afgesproken, die al dan niet samenwerkte met iemand anders.
Zou het kunnen dat ze te voet samen met diegene het bos is ingelopen, en dus de fiets tegen een boom oid heeft gezet (en dat die erna in vijver is gegooid)? Kan dat ook verklaren dat ze haar jas heeft uigedaan (met het oog op seks)?
Daarna is ze wellicht gewurgd en bewusteloos afgevoerd of begraven. Dat verklaart ook waarom ze geen geluid heeft gemaakt (ze kende diegene en werd verrast).![]()
Voor de kenners onder ons; kan dit?
Vanaf 19:30 Telefoon op vliegtuigstand en energiebesparende modus waardoor er geen enkel signaal van de telefoon meer opgepakt is na 19:30 uur?
Zie theorie in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat lees ik ook en bij de vestiging Duinweg 1 staat dat ze ook klinische behandeling doenquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dagklinische behandeling
Dagklinische behandeling is een intensieve vorm van behandeling voor volwassenen vanaf ongeveer 18 jaar. U blijft thuis wonen en komt een of meer dagen per week naar de dagkliniek de fontein.
http://www.eleos.nl/Zorgaanbod/(Dag)kliniek/Dagklinische_behandeling
Het zijn 2 verschillende panden de fontijn en eleos
ernaast zit deze club en daar zijn de patiënten wel intern
http://www.eleos.nl/![]()
Zucht!quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind het een heel apart en luguber verhaal. Ook dat ze in haar eentje een toeristisch rondje fietst met het weer van die dag, is voor mij uiterst ongeloofwaardig.
Mijn theorie is dat ze met iemand heeft afgesproken (Tinder, Happn, oid) en dat ze per ongeluk met een psychopaat heeft afgesproken, die al dan niet samenwerkte met iemand anders.
Zou het kunnen dat ze te voet samen met diegene het bos is ingelopen, en dus de fiets tegen een boom oid heeft gezet (en dat die erna in vijver is gegooid)? Kan dat ook verklaren dat ze haar jas heeft uigedaan (met het oog op seks)?
Daarna is ze wellicht gewurgd en bewusteloos afgevoerd of begraven. Dat verklaart ook waarom ze geen geluid heeft gemaakt (ze kende diegene en werd verrast).
De fatasien van mensen en hun neiging ermee aan de haal te gaan.....Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm![]()
Enkele minuten verder zou kunnen, maar het is vooral een stuk nauwkeuriger.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja precies. Want bij mij staat het uit.
Is geen rare gedachte dat ze iemand heeft afgesproken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:26 schreef barthol het volgende:
[..]
Zucht!
De fatasien van mensen en hun neiging ermee aan de haal te gaan.....![]()
Het valt niet uit te sluiten maar lijkt mij niet het meest voor de hand liggende. Ze had een vriend. Daarnaast zijn de meeste meiden wel geneigd om voor een date in openbare gelegenheden af te spreken, of althans in ieder geval aan iemand aan te laten weten waar ze zullen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mijn theorie is dat ze met iemand heeft afgesproken (Tinder, Happn, oid) en dat ze per ongeluk met een psychopaat heeft afgesproken, die al dan niet samenwerkte met iemand anders.![]()
Nee precies. Mijn reactie was meer op de uitspraak dat Find my iPhone niks nieuws oplevert tov telefoongegevens, maar dat kán wel als de dader hem op WiFi heeft gebruikt in vliegtuigmodus/met sim gelockt, dan zeggen de telefoongegevens niks (omdat er geen mobiele communicatie is), maar Find my iPhone wel, want die gebruikt dan de WiFi gegevens als laatste locatie. Wel eens gecheckt, WiFi is kennelijk genoeg voor locatiequote:Op zondag 8 oktober 2017 22:21 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Of hij is uitgevallen met een lege batterij , ze heeft hem zelf op vliegtuigstand gezet, hij is uit haar handen gevallen en gesneuveld.
We weten het niet.![]()
Voor het Google-account en Maps hoeven ze de telefoon niet in. Als Google maps zo ingesteld stond dat de locatie wordt opgeslagen is dat op iedere computer na te zien.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ze willen niet alleen haar Google account in voor die route, maar ook voor eventuele communicatie met mensen voor de verdwijning etc. Misschien emails met iemand? Etc etc.
Mits je uiteraard het wachtwoord hebt.Wie dit leest is gek![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:24 schreef Stupidisco het volgende:
Voor de kenners onder ons; kan dit?
Telefoon op vliegtuigstand en energiebesparende modus waardoor er geen enkel signaal van de telefoon meer opgepakt is?
Zie theorie in de spoilerAls je telefoon op vliegtuigstand zet dan is de telefoon afgesloten van de buitenwereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij energiebespaarmodus kan na verlang alleen internet/gps/telefoonnetwerk wegvallen het is net wat jij als gebruiker ingesteld hebt. De![]()
Een eerste date ontmoeten in je groene regenjas voorzien van gele rugzak en dan eerst nog 2 uur fietsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
).
Utrecht heeft honderden horeca gelegenheden, met de sneltram ben je binnen enkele minuten buiten Utrecht
Dan zit je haar goed en je kan je mooie kleren aan.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Dat zegt helemaal niets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:26 schreef RokendeSigaret het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten maar lijkt mij niet het meest voor de hand liggende. Ze had een vriend. Daarnaast zijn de meeste meiden wel geneigd om voor een date in openbare gelegenheden af te spreken, of althans in ieder geval aan iemand aan te laten weten waar ze zullen zijn.![]()
Okeee laten we weer stoppen met allemaal complots te bedenken. Laten we uitgaan van de politie en diens statements. Ben benieuwd wat er vanaf morgen gaat gebeuren, nieuwe gebieden? Zijn de camera's al doorzocht?![]()
Wel kans dat bekenden je zien etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:28 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Een eerste date ontmoeten in je groene regenjas voorzien van gele rugzak en dan eerst nog 2 uur fietsen.
Utrecht heeft honderden horeca gelegenheden, met de sneltram ben je binnen enkele minuten buiten Utrecht
Dan zit je haar goed en je kan je mooie kleren aan.![]()
Sneltram, bus, trein etc.quote:
Je bent zo in Zeist, Den Dolder etc.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Vind het niet raar om in een bos af te spreken en dan samen ergens naartoe te gaan ofzo. Kan best.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:30 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Sneltram, bus, trein etc.
Je bent zo in Zeist, Den Dolder etc.![]()
Met dat weer die dag?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind het niet raar om in een bos af te spreken en dan samen ergens naartoe te gaan ofzo. Kan best.
....Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Afspraak geloof ik al echt helemaal niet in...quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat boeide haar weinig anders was ze uberhaupt al niet gaan fietsen he.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet. En ik heb al ruim anderhalf jaar relatie.Je nickname de V
![]()
![]()
Meest aannemelijke is gewoon een psycho die net met verlof ging vanuit dat centrum daarzo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:35 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Afspraak geloof ik al echt helemaal niet in...![]()
Als je vreemdgaat is dat iets wat je liever niet aan grote klok hangt lijkt me.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:26 schreef RokendeSigaret het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten maar lijkt mij niet het meest voor de hand liggende. Ze had een vriend. Daarnaast zijn de meeste meiden wel geneigd om voor een date in openbare gelegenheden af te spreken, of althans in ieder geval aan iemand aan te laten weten waar ze zullen zijn.![]()
Nou in een bos afspreken is wel een beetje raar eerlijk gezegdquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind het niet raar om in een bos af te spreken en dan samen ergens naartoe te gaan ofzo. Kan best.
Vooral als het kutweer is, en je moet een paar uur fietsen![]()
Idd. Misschien heeft ze wel afgesproken met gast uit zon kliniek. Weet jij veel? Tweede/derde date, na eerste date op openbare plek? Je weet het niet, en gezien de leeftijd en de onduidelijkheid so far, niet geheel onwaarschijnlijk dat ze met iemand heeft afgesproken die ze al kende.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind het niet raar om in een bos af te spreken en dan samen ergens naartoe te gaan ofzo. Kan best.![]()
Alles kan maar dan gaan we ernstig aan het speculeren.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat we weten is dat Anne een rondje aan het fietsen was, ze nog wat appte, om 19:28 haar mobiel off-line ging in het Berkenlaantje en daarna spullen werden gevonden rond de BlookervijverVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Eerste date in een bos? Werkelijk..?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar om dan eerst 50KM om te fietsen is zeker ook heel normaal.zuigen![]()
Iedereen heeft het steeds over slecht weer die dag, maar het was prachtig weer hoor. Hier (zuidelijker) was het 23 graden. Heb 'smiddags ook heerlijk paardgereden met korte mouwen in het bos. En inderdaad 's avonds kwamen er regenbuien. Maar ze is gewoon met goed weer vertrokken.![]()
Geloof echt totaaaal niet in de speculatie dat ze met iemand (een date) afgesproken had. Dan ga je echt niet je eigenlijke vriend nog een foto van een hertje wat je onderweg tegenkomt en een selfie in de regen sturen. Plus idd dat elke weldenkende meid (wat zij volgens het profiel wat van haar geschetst wordt is) gewoon op een drukke plek zoals een café, winkelstraat oid af zou spreken.
Ik ben er echt van overtuigd dat ze zoals ze vaker deed een lange fietstocht ging maken (zonder achterliggend doel zoals een aspraak) en onderweg de verkeerde (en voor haar onbekende) persoon is tegen gekomen.![]()
Preciesquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen heeft het steeds over slecht weer die dag, maar het was prachtig weer hoor. Hier (zuidelijker) was het 23 graden. Heb 'smiddags ook heerlijk paardgereden met korte mouwen in het bos. En inderdaad 's avonds kwamen er regenbuien. Maar ze is gewoon met goed weer vertrokken.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ze heeft verkerings hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Misschien heeft ze wel afgesproken met gast uit zon kliniek. Weet jij veel? Tweede/derde date, na eerste date op openbare plek? Je weet het niet, en gezien de leeftijd en de onduidelijkheid so far, niet geheel onwaarschijnlijk dat ze met iemand heeft afgesproken die ze al kende.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wie zegt dat het eerste date was?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:41 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Eerste date in een bos? Werkelijk..?
Maar om dan eerst 50KM om te fietsen is zeker ook heel normaal.![]()
Toevallig was ik de 29e sept ook op een bruiloft, alwaar wij zo rond 24:00u mijn zoon van 17 plotseling kwijt waren. Aangezien ik hem ook niet kon vinden en de omgeving voor hem vreemd was heb ik toen politie gebeld. Die vonden het serieus genoeg om een commandowagen, een lichtcontainer en 3 bussen vol ME-ers aan te laten rukken om de omgeving uit te kammen.
Ik heb 5 zeer angstige uren gehad die nacht. De vreselijkste scenario’s schieten door je hoofd. Mijn zoon had nogal wat drankjes op samen met zijn neefjes en hij kon in mijn gedachten zijn out gegaan en bijv in het water zijn gevallen. Zijn wit-zilveren iphone 5 stond uit.
Om half zes smorgens, onderweg naar huis, kregen we een telefoontje dat hij was komen aanlopen bijzijn oudste broer. Alle commotie voor niks geweest in ons geval en angst sloeg om in boosheid😡.
Is de locatie waar die vriend die bruiloft had bekend of..? Misschien zat hij wel bij mij aan tafel😉![]()
De Willem Arntsz Hoeve ligt daar ook in de buurt, op dat terrein bevindt zich onder andere de forensisch psychiatrische kliniek Roosenburg (met oa Tbs'ers) en de forensisch psychiatrische kliniek Wier..![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meest aannemelijke is gewoon een psycho die net met verlof ging vanuit dat centrum daarzo.![]()
Waarom kunnen mensen hier zich constant niet voorstellen dat iemand gewoon doelloos een rondje gaat fietsen
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
is al bekend waar ze morgen gaan zoeken?twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 08-10-2017 om 19:10:29Zoektocht #AnneFaber gestaakt, morgen weer verder. https://t.co/wahyKtk9hd reageer retweet
![]()
Nou idd.. En heel wat leuker dan je twee uur in het zweet werken in de sportschoolquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Waarom kunnen mensen hier zich constant niet voorstellen dat iemand gewoon doelloos een rondje gaat fietsen![]()
Ze mogen die klinieken daar in de buurt wel even bezoekenquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
is al bekend waar ze morgen gaan zoeken?twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 08-10-2017 om 19:10:29Zoektocht #AnneFaber gestaakt, morgen weer verder. https://t.co/wahyKtk9hd reageer retweet
![]()
Hoeveel mensen van die leeftijd doen dat? Daar hebben ze het geduld niet voor.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Waarom kunnen mensen hier zich constant niet voorstellen dat iemand gewoon doelloos een rondje gaat fietsen![]()
Is daar een Tbs er ontsnapt dan ?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:44 schreef madam-april het volgende:
De Willem Arntsz Hoeve ligt daar ook in de buurt, op dat terrein bevindt zich onder andere de forensisch psychiatrische kliniek Roosenburg (met oa Tbs'ers) en de forensisch psychiatrische kliniek Wier.."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Zonder neuken? Doe ik ook nooit, dus waarom???quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Ze is 25 hoor, geen puber van 15quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van die leeftijd doen dat? Daar hebben ze het geduld niet voor.![]()
Inderdaad, kan een persoon mij uitleggen waar ze überhaupt naar op weg was? En waarom zo'n lang rondje?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Zal het wel niet mogen zeggen ..maar...quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Waarom kunnen mensen hier zich constant niet voorstellen dat iemand gewoon doelloos een rondje gaat fietsen
-omdat het rond etenstijd was
Rond 5 uur vertrekken voor een 2.5 uur ritje is pas rond half 8 thuis
-omdat de hoosbui de hele dag voorspeld was
Dat ze ging fietsen is opzich niet raar..
Maar het tijdstip laat in de middag terwijl het de hele dag schitterend weer was en de opkomende hoosbui..geeft denk de waarom vraag bij sommige..![]()
Dat lijkt mij inderdaad ook het meest aannemelijke scenarioquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:42 schreef Eliah het volgende:
Geloof echt totaaaal niet in de speculatie dat ze met iemand (een date) afgesproken had. Dan ga je echt niet je eigenlijke vriend nog een foto van een hertje wat je onderweg tegenkomt en een selfie in de regen sturen. Plus idd dat elke weldenkende meid (wat zij volgens het profiel wat van haar geschetst wordt is) gewoon op een drukke plek zoals een café, winkelstraat oid af zou spreken.
Ik ben er echt van overtuigd dat ze zoals ze vaker deed een lange fietstocht ging maken (zonder achterliggend doel zoals een aspraak) en onderweg de verkeerde (en voor haar onbekende) persoon is tegen gekomen.![]()
Nee, dat mag alleen wandelend, hardlopend, op een paard of op een wielrenfiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Denk dat veel die hier posten sowieso niet buiten komen, dus die hebben daar niet zo'n affiniteit mee...![]()
En dat baseer je waar op?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van die leeftijd doen dat? Daar hebben ze het geduld niet voor.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Echt he, alsof ze per se dan een Tinder afspraak heeft of dat ze per se suicidiaal is of zoquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
![]()
Omdat ze het zelf niet zouden doen. Dus dan doet een ander het ook niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Daarom heeft dit topic al 39 topics. Mafste theorieën zonder enige logica of onderbouwing komen voorbij.![]()
Nergens naar.. Omdat ze daar zin in had..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:48 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Inderdaad, kan een persoon mij uitleggen waar ze überhaupt naar op weg was? En waarom zo'n lang rondje?![]()
Een TBS'er lijkt mij erg onwaarschijnlijk aangezien deze persoon ook moest beschikken over een auto (waar is anders het lichaam zo snel geborgen?) en de pakkans erg groot is.![]()
Ligt aan je etenstijd, bij mij is die altijd pas rond 20.00. En zij zal wellicht die dag niet echt iets gepland hebben met eten omdat haar vriend uit eten ging. En inderdaad werd er in de avond regen voorspeld, maar ach, je weet nooit wanneer, van te voren was het heerlijk weer en lekker warm sinds langere tijd. En ook niet iedereen is van suiker en smelt meteen bij een regenbuitje. Ze had een regenjas bij, dus was voorbereid.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zal het wel niet mogen zeggen ..maar...
-omdat de hoosbui de hele dag voorspeld was![]()
1) Weet jij hoe laat ze iedere avond eet?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zal het wel niet mogen zeggen ..maar...
-omdat de hoosbui de hele dag voorspeld was
2) Half 8 thuis is voor een vrouw van 25 normaal, ze hoeft niet thuis te komen "als het donker wordt"
3) Daarom had ze een regenjas aan, niet iedereen is daar van onder de indruk.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Ja inderdaad. Ik doe het nu niet meer (geen tijd + te verrotte fiets), maar ik heb een aantal jaar geleden ook heel regelmatig 50+ km gefietst op m'n stadsfietsje als student. Minstens om de week wel. Lekker toch, even uitwaaien, gedachten op 0, regenjas mee, rugzak met wat te eten en drinken mee en gaan met die banaan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:45 schreef Rodgrod het volgende:
Ik denk ook gwn iets onschuldigs, net als Marianne Vaatstra, gewoon een fietstocht en dan zo'n achterlijke mongool tegenkomen die gestoord is. Dan is het snel over en uit, 1 ding wat ik nu wel weet. Nooit meegaan onder bedreiging...als het kan wegrennen, maar goed die achterlijke verkrachters en moordenaars gaan je gwn achteraan.
Ik snap en zal nooit snappen dat iemand een ander wil vermoorden, dat is echt buiten mijn fantasie om...![]()
Ik nog steeds................quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:51 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik doe het nu niet meer (geen tijd + te verrotte fiets), maar ik heb een aantal jaar geleden ook heel regelmatig 50+ km gefietst op m'n stadsfietsje als student. Minstens om de week wel. Lekker toch, even uitwaaien, gedachten op 0, regenjas mee, rugzak met wat te eten en drinken mee en gaan met die banaan.
Heerlijk en ook regelmatig een nat pak, weeronline is ook niet 100% en ook wel eens vergeten te kijken.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Een stukje fietsen begrijp ik...maar iets van 30 km (?) op een simpele opoe-fiets zonder doel fietsen is toch wel echt apart?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nergens naar.. Omdat ze daar zin in had..![]()
de meeste mensen hier weten veel meer over Anne dan haar ouders lees ik zo en ook het tijdstip wanneer ze eet.
wowgraag op anoniem![]()
Zucht nog meer nieuwsverhalen over dit....
Man wacht gewoon tot ze gevonden is en niet telkens al die nutteloze domme nieuwsartikeltjes om alles maar op te vullen.![]()
Ik word hier echt moe van. Het is gewoon echt niet raar dat ze van fietsen (in een mooie omgeving) hield! Ik zelf ben ook zo en altijd zo geweest, ook toen ik 25 was.
Ik zelf kan niet begrijpen dat mensen zich meerdere dagen per week urenlang in het zweet kunnen werken in een sportschool! Maar dat ben ik, want weet ik t hoeveel mensen doen dat wel!
Is gewoon echt een kwestie van persoonlijke interesse.![]()
God wat zijn jullie goed in dingen uit zijn verband trekken..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:50 schreef Buster24 het volgende:
[..]
1) Weet jij hoe laat ze iedere avond eet?
2) Half 8 thuis is voor een vrouw van 25 normaal, ze hoeft niet thuis te komen "als het donker wordt"
3) Daarom had ze een regenjas aan, niet iedereen is daar van onder de indruk.
Voor de meeste mensen is zo rond 5 uur etens tijd
Ik zeg niet dat ze om half 8 thuis moest komen ik zeg dat ze pas om half 8 thuis is en dan pas gaat eten
Ze had een parka aan ...dus dat geeft aan dat ze wel op de hoogte was van de aankomende bui
Zeker als je het woord parka vervangt voor regenjas..
Sommige mensen zullen zich niet weerhouden door een bui..
Maar fietsen terwijl je broek nat is ..die plakt om je heen , gaat schuren ..is geen pretje wat je voor de lol doet![]()
Hangt ervan af, ze had haar fiets in de trein wellicht dat ze dichtbij ook een trein wilde pakken vanaf plek waar ze wrs verdween, weet niet hoe ver een trein is vanaf daar. Den Dolder maybe?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Een stukje fietsen begrijp ik...maar iets van 30 km (?) op een simpele opoe-fiets zonder doel fietsen is toch wel echt apart?![]()
nee. Hou op met dit gedram svpquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Een stukje fietsen begrijp ik...maar iets van 30 km (?) op een simpele opoe-fiets zonder doel fietsen is toch wel echt apart?![]()
De meeste spoorwegovergangen hebben camerabewaking. Volgens mij moet je wel een keer het spoor over tijdens de tocht baarn - soest - den dolder - huis ter heide of niet? Zijn die beelden al bekeken? Lijkt me snel te doen op tijdstip/datum.![]()
Er is dit jaar een mislukte ontvoering geweest op een 23-jarige vrouw in Amersfoort.
De dader reed in een donkerkleurige Volvo.
https://www.rtvutrecht.nl(...)ring-amersfoort.html![]()
In jouw belevingswereld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Een stukje fietsen begrijp ik...maar iets van 30 km (?) op een simpele opoe-fiets zonder doel fietsen is toch wel echt apart?
Mijn dochters + ex vinden op een paard zitten en rondhobbelen heerlijk, ik kan me daar niets bij voorstellen.
Ik ben ook zo'n sukkel die gaat fietsen na werktijd.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Voor de onsportieve mensen onder ons is het zeker heel erg raar, 30 kilometer fietsen kan echt niet hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Een stukje fietsen begrijp ik...maar iets van 30 km (?) op een simpele opoe-fiets zonder doel fietsen is toch wel echt apart?
Ik zit alleen nog te wachten op de mafkezen die haar zelf de schuld gaan geven omdat een jonge vrouw een rondje besloot te fietsen op een middag, dat kan echt niet in een land als Nederland.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is zo rond 5 uur etens tijdIn de middeleeuwen ja. De meeste mensen zijn pas na 18.00 thuis uit hun werk.
![]()
Ik wil geen verdachtmakingen doen, maar dat zou zomaar kunnen dat daar verder naar 'gekeken' wordt. In Den Haag was een aantal moorden gepleegd bij instelling Parnassia, daar had Peter R de Vries nog een hele aflevering aan gewijd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:44 schreef madam-april het volgende:
De Willem Arntsz Hoeve ligt daar ook in de buurt, op dat terrein bevindt zich onder andere de forensisch psychiatrische kliniek Roosenburg (met oa Tbs'ers) en de forensisch psychiatrische kliniek Wier..
[ Bericht 0% gewijzigd door plant35 op 08-10-2017 23:02:19 ]![]()
Dan moet je eerst weten of die camera's er hangen en werken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:54 schreef RokendeSigaret het volgende:
De meeste spoorwegovergangen hebben camerabewaking. Volgens mij moet je wel een keer het spoor over tijdens de tocht baarn - soest - den dolder - huis ter heide of niet? Zijn die beelden al bekeken? Lijkt me snel te doen op tijdstip/datum.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Niet zover bekend. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat een Tbs'er op (weekend)verlof 'de fout in gaat'.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Is daar een Tbs er ontsnapt dan ?![]()
Echt wel, doe ik bijna elke week. Als het beetje redelijk weer is. Als het verrot weer is ga ik naar de sportschool #viesdikquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van die leeftijd doen dat? Daar hebben ze het geduld niet voor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fair enough. Ik ken geen vrouwen die het doen. Alleen op een racefiets. Maar prima natuurlijk als dit verder als normaal wordt gezien en het past bij haar gedrag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:54 schreef Buster24 het volgende:
[..]
In jouw belevingswereld.
Mijn dochters + ex vinden op een paard zitten en rondhobbelen heerlijk, ik kan me daar niets bij voorstellen.
Ik ben ook zo'n sukkel die gaat fietsen na werktijd.![]()
Zucht, haar doel was hoogstwaarschijnlijk de fietstocht zelf, lekker uitwaaien, hoofd leeg maken na een drukke week en daarbij ook nog eens aan je conditie werken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Moeilijk te begrijpen he?
En ze reed ook nog eens een geplande route, ze ging niet zomaar fietsen zonder te weten waarheen (al had ik dat ook nog steeds niet raar gevonden).![]()
Dat mag ik wel hopen inderdaad..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:56 schreef plant35 het volgende:
[..]
Ik wil geen verdachtmakingen doen, maar dat zou zomaar kunnen dat daar verder naar 'gekeken' wordt. In Den Haag waren een aantal moorden gepleegd bij instelling Parnassia, daar had Peter R de Vries nog een hele aflevering aan gewijd.![]()
Roepen we hier pas een weekquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:56 schreef plant35 het volgende:
[..]
Ik wil geen verdachtmakingen doen, maar dat zou zomaar kunnen dat daar verder naar 'gekeken' wordt. In Den Haag waren een aantal moorden gepleegd bij instelling Parnassia, daar had Peter R de Vries nog een hele aflevering aan gewijd.![]()
Ik vind het apart, maar ik heb al op basis van de reacties hier gezien dat het als heel normaal wordt gezien. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:58 schreef Eliah het volgende:
[..]
Zucht, haar doel was hoogstwaarschijnlijk de fietstocht zelf, lekker uitwaaien, hoofd leeg maken na een drukke week en daarbij ook nog eens aan je conditie werken.
Moeilijk te begrijpen he?
En ze reed ook nog eens een geplande route, ze ging niet zo zomaar fietsen zonder te weten waarheen (al had ik dat ook nog steeds niet raar gevonden).![]()
Mietje gespotquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Voor haar was het normaal, ze deed dat wel vaker..quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Het was wel wat meer dan 30km geloof ik en wie zegt dat die fiets geen versnellingen heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Jij blijft anders verdacht vaak terugkomen om al die onzin te lezen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Zucht nog meer nieuwsverhalen over dit....
Man wacht gewoon tot ze gevonden is en niet telkens al die nutteloze domme nieuwsartikeltjes om alles maar op te vullen.![]()
![]()
30km rijden op een studentenfiets is niet echt gangbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:00 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Ik vind het apart, maar ik heb al op basis van de reacties hier gezien dat het als heel normaal wordt gezien. Weer wat geleerd.![]()
Ja maar daar was bij een aantal van de moorden wel een duidelijke verdachte beeld....quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:56 schreef plant35 het volgende:
[..]
Ik wil geen verdachtmakingen doen, maar dat zou zomaar kunnen dat daar verder naar 'gekeken' wordt. In Den Haag was een aantal moorden gepleegd bij instelling Parnassia, daar had Peter R de Vries nog een hele aflevering aan gewijd.![]()
Dus? Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat ze nooit daar geweest is? Dat ze niet vrijwillig is gaan fietsen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Je bent al de 10e die het vreemd vind maar als je doorvraagt wat er dan aan de hand zou kunnen zijn blijft het stil. Alleen dat het vreemd ism"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Dit doe ik ook geregeld hoor! Op mijn studentenfiets, hele tochten door de Groningse weilandenquote:Op zondag 8 oktober 2017 22:52 schreef manzanabo het volgende:
[..]
En tegenwoordig op mijn stadsfiets door de bossen van Amersfoort, Leusden en Soest (en dus ook wel eens richting Hilversum/Lage Vuursche/Zeist).
Het enige wat ik niet begrijp, is dat je dat doet wanneer het donker begint te worden (dat je dan niet zorgt dat je weer dicht bij huis bent of dat je het laatste stuk alleen nog maar langs N-wegen hoeft te fietsen in plaats van donkere bospaadjes). Maar goed, daar heb ik dit weekend al hele gesprekken met mensen over gehad, en er zijn meerdere meiden die dat wel gerust doen en daar geen problemen in zien.Somebody that I used to know![]()
Iets vreemd vinden , betekend niet dat je gelijk alle antwoorden heb..quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus? Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat ze nooit daar geweest is? Dat ze niet vrijwillig is gaan fietsen?
Je bent al de 10e die het vreemd vind maar als je doorvraagt wat er dan aan de hand zou kunnen zijn blijft het stil. Alleen dat het vreemd ism![]()
30 km is echt helemaal niet lang, kom eens van je luie reet af en ga zelf fietsen ipv dit domm gedramquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
30km rijden op een studentenfiets is niet echt gangbaar.![]()
Wat een debieltje.twitter:GVerbaan twitterde op donderdag 05-10-2017 om 22:32:06Hoop heel erg dat Anne Faber nog leeft. Dat het geen vermissing maar een vergissing is. Dat ze naar Denemarken is gefietst ofzo. reageer retweet
![]()
Je mag niet zeggen dat de complete publieke omroep uit geestelijk beperkte types bestaatquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Wat een debieltje.twitter:GVerbaan twitterde op donderdag 05-10-2017 om 22:32:06Hoop heel erg dat Anne Faber nog leeft. Dat het geen vermissing maar een vergissing is. Dat ze naar Denemarken is gefietst ofzo. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Ze weet heus wel dat dit niet zo is. Maar mag toch wel uiten dat ze dat hoopt. Dat hoopt iedereen denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Maar ik word wel niet goed van al die BNers die zich overal over moeten uiten. Aan de ander kant is het natuurlijk Twitter en je hoeft ze niet te volgen.![]()
Dat vond ik bij de Utrechtse serie verkrachter al zo opmerkelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet begrijp, is dat je dat doet wanneer het donker begint te worden (dat je dan niet zorgt dat je weer dicht bij huis bent of dat je het laatste stuk alleen nog maar langs N-wegen hoeft te fietsen in plaats van donkere bospaadjes). Maar goed, daar heb ik dit weekend al hele gesprekken met mensen over gehad, en er zijn meerdere meiden die dat wel gerust doen en daar geen problemen in zien.
Hoeveel vrouwelijke studenten daar bij de Uithof op de fiets door het park gingen.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ja Denemarken,![]()
Och komt zij ook weer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Iets vreemd vinden , betekend niet dat je gelijk alle antwoorden heb..
Maar waarom het dan steeds aankaarten?
Het is geen baantjer aflevering dat alles een aanwijzing is.
Ze ging gewoon fietsen,punt. Zoek er niet teveel achter."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
die heeft het IQ van een visstickquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Aldus de man die op zondagavond zijn vermaak vindt door internet detective te spelen over de rug van een vermist meisje. Nee dan ben je zelf lekker bezig ja.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
30 km is echt helemaal niet lang, kom eens van je luie reet af en ga zelf fietsen ipv dit domm gedram
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 23:13:47 ]![]()
En gemist dat die fiets in de vijver lag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die heeft het IQ van een visstickVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
De Utrechtse serieverkrachter was ook in Bosch en Duin actief .quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:10 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dat vond ik bij de Utrechtse serie verkrachter al zo opmerkelijk.
Hoeveel vrouwelijke studenten daar bij de Uithof op de fiets door het park gingen.
Op de Mesdaglaan
Om je te vraag te beantwoorden: dit is natuurlijk speculatief, maar als iets is wat ze niet vaak doet, of nooit heeft gedaan, dan zou het bijvoorbeeld kunnen wijzen op een acute verwarde mentale staat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus? Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat ze nooit daar geweest is? Dat ze niet vrijwillig is gaan fietsen?
Je bent al de 10e die het vreemd vind maar als je doorvraagt wat er dan aan de hand zou kunnen zijn blijft het stil. Alleen dat het vreemd ism
Zie bijvoorbeeld het verhaal over Diane Schuler:
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Taconic_State_Parkway_crash![]()
In eerdere post werd er nog gezegd dat de route zelf 53 km was. En dan nog van huis en terug naar huis....toch iets anders dan 30 km uitwaaien...quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man die op zondagavond zijn vermaak vindt door internet detective te spelen over de rug van een vermist meisje. Nee dan ben je zelf lekker bezig ja.![]()
Volgens mij heeft hier iemand een kutdagquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
30 km is echt helemaal niet lang, kom eens van je luie reet af en ga zelf fietsen ipv dit domm gedram![]()
Hoe vaak zou haar vriend afgelopen week niet geprobeerd hebben om haar te bellen? Die onzekerheid, ik zou het ieder uur blijven proberen
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik lees die onzin niet. Je ziet het alleen elke dag weer langskomen op de nieuwssites.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Jij blijft anders verdacht vaak terugkomen om al die onzin te lezen.
Weer een domme titel van niets gevonden of mogelijk dit of dat.
Nooit gevonden of wat dan ook dus plaats dan geen onzin en wacht gewoon.
En anders over iedereen die vermist is (maar laten we dat svp niet doen, hou het lekker in een lokaal krantje want hier heeft niemand wat aan).![]()
Het wordt steeds gekker in dit topic
Nu lees ik al over een tinderdate in het bos of een marktplaatsafspraak![]()
![]()
Telkens de telefoon die gaat en je denkt; Het zal toch niet... en het is de Loterij ofzo. Ik zou gek worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:21 schreef Patroon het volgende:
Hoe vaak zou haar vriend afgelopen week niet geprobeerd hebben om haar te bellen? Die onzekerheid, ik zou het ieder uur blijven proberen![]()
Je zou je ook de touwtyfus schrikken als dan opeens iemand opneemt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:21 schreef Patroon het volgende:
Hoe vaak zou haar vriend afgelopen week niet geprobeerd hebben om haar te bellen? Die onzekerheid, ik zou het ieder uur blijven proberen![]()
of de vinkjes blauw wordenquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:23 schreef CP360 het volgende:
[..]
Je zou je ook de touwtyfus schrikken als dan opeens iemand opneemt.![]()
53km op een opoe fiets is gewoon een bijzonderheid. Helemaal in het schemerdonker valt het recreatieve aspect van fietsen grotendeels weg doordat je niks meer ziet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:18 schreef Nudedragons het volgende:
[..]
In eerdere post werd er nog gezegd dat de route zelf 53 km was. En dan nog van huis en terug naar huis....toch iets anders dan 30 km uitwaaien...
Al die super fietsers hier die net doen of dat de normaalste zaak van de wereld is zijn zeer vermakelijk maar niet serieus te nemen en zouden een flater slaan als rechercheur.![]()
Hangt er ook vanaf wie precies.quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:23 schreef CP360 het volgende:
[..]
Je zou je ook de touwtyfus schrikken als dan opeens iemand opneemt.Fade to Black![]()
Ik heb t na 20 km op m'n carbon fietsje al gehad. Maar ik ben dan ook een watjuh. En bang in het donker...![]()
Dan ben je zeker een watje, ik fiets met m'n dikke lijf meestal 40 kmquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:27 schreef Nudedragons het volgende:
Ik heb t na 20 km op m'n carbon fietsje al gehad. Maar ik ben dan ook een watjuh. En bang in het donker...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ook...onmenselijkheid. Ik word nu al gek als mijn vrouw niet opneemt of niet op whatsapp reageert als ik in de supermarkt voor het schap sta en niet weet wat ik moet nemenquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Telkens de telefoon die gaat en je denkt; Het zal toch niet... en het is de Loterij ofzo. Ik zou gek worden.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
In andere zaken zie je vaker nabestaanden, buiten die oom om is het erg stil.
Geen probleem der of ze broers of zussen had, niet dat het ons wat aangaat maar het is helemaal stil.
Bizar.![]()
Beta gespotquote:Op zondag 8 oktober 2017 23:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook...onmenselijkheid. Ik word nu al gek als mijn vrouw niet opneemt of niet op whatsapp reageert als ik in de supermarkt voor het schap sta en niet weet wat ik moet nemenVrouw doet dat soort dingen ouwe reus. Overigens AH.nl en ze bezorgen het thuis, voor die 2,50 kan ik het niet halen.
![]()
Acute verwarde staat?quote:Op zondag 8 oktober 2017 23:16 schreef manzanabo het volgende:
[..]
Om je te vraag te beantwoorden: dit is natuurlijk speculatief, maar als iets is wat ze niet vaak doet, of nooit heeft gedaan, dan zou het bijvoorbeeld kunnen wijzen op een acute verwarde mentale staat.
Zie bijvoorbeeld het verhaal over Diane Schuler:
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Taconic_State_Parkway_crash
Die vrouw had wiet gerookt en was compleet laveloos. Dat is niet verward.
Daarnaast weer compleet uit de lucht gegrepen. Anne was mentaal stabiel en deed dit wel vaker. Maar volgens mij moet er volgens sommigen wel een super geheim plot zijn want dat is spannender. Ziek."Ik heb nog met hem gekoerst"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: