abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174277391
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:20:15 #2
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174277408
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
Dat geld denk voor ons alle inprincipe
Daar is op zich ook weinig mis mee. Maar mensen moeten niet gaan praten alsof de politie maar wat doet en ze het beter weten dan de politie.
pi_174277420
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:16 schreef Gregor1994 het volgende: Om eerlijk te zijn: ze kan overal in Nederland liggen. Kan zijn dat deze dader inderdaad iets sluwer is dan andere, alles op dwaalspoor zet. En haar gewoon elders naar toe heeft genomen. Ze hoeft imo niet per se daar te liggen waar ze zoeken.
Ze hoeft niet eens te liggen, zolang iedereen alleen naar de grond staart zou ze ook nog steeds in boom kunnen hangen
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:21:28 #4
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174277424
KoenLaureij twitterde op zondag 08-10-2017 om 11:07:13 Bij een zoekgebied is een lint gespannen, met 'DNA-zone'. Daarachter zoekt ME met o.a. Rode Kruis. Eerder werd hier ook gezocht. #AnneFaber reageer retweet
zijn ze kennelijk overtuigd, hier DNA te kunnen vinden...
pi_174277427
1 ding wat ik niet snap, is dat niemand iemand heeft gezien die een fucking fiets die vijver ingooit. Heeft dat Paleis geen camerabeelden die daarop richten? Vind het zo vreemd allemaal, of die villa's tegenover de vijver..
pi_174277450
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Beetje narcistisch ben je wel he
je bedoelt realistische
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174277451
quote:

[..]

een beetje? my god
  Moderator zondag 8 oktober 2017 @ 12:23:13 #8
184769 crew  Deisyy
pi_174277457
quote:

[..]

KlaasWeetAlles :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:24:43 #9
470273 Maktub
It's written
pi_174277476
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:21 schreef Gregor1994 het volgende:
1 ding wat ik niet snap, is dat niemand iemand heeft gezien die een fucking fiets die vijver ingooit. Heeft dat Paleis geen camerabeelden die daarop richten? Vind het zo vreemd allemaal, of die villa's tegenover de vijver..
Omdat het etenstijd was en slecht weer en er staat ook niet op elk object of locatie beveiligings cameras gericht. Die dader heeft sowieso veel geluk gehad iemand daar rond die tijd alleen te treffen tijdens een regenbui en etenstijd wanneer het rustiger op straat is.
pi_174277496
Waarom kom ik eigenlijk nog in dit topic?
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:26:19 #11
313849 Tonyvanheemschut
pi_174277501
En dat met die getuige, als ze op een bankje heeft gezeten, en ze stond voor een oud cafe te dralen..dan lijkt het in mijn ogen alsof ze dan op 'iemand' heeft staan te wachten...om haar op te halen of zoiets..maar dan zou haar vriend daar van geweten moeten hebben neem ik aan?

naja dit is erg gissen, en je kan van zo'n uitspraak (getuige) hier niet op aan, dat weet dan alleen de politie?
en die houd het inmiddels op een misdrijf.
pi_174277503
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:24 schreef Maktub het volgende:

[..]

Omdat het etenstijd was en slecht weer en er staat ook niet op elk object of locatie beveiligings cameras gericht. Die dader heeft sowieso veel geluk gehad iemand daar rond die tijd alleen te treffen tijdens een regenbui en etenstijd wanneer het rustiger op straat is.
Jaa hmm het was 19:30 laatste contact. Maar je zou denken dat bv bij paleis soestdijk die camera's wel zijn gericht naar die vijver, althans die kant op..Of enkel beperkt naar de ingang. Paleis Soestdijk is gewoon recht tegenover
pi_174277508
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

Daar is op zich ook weinig mis mee. Maar mensen moeten niet gaan praten alsof de politie maar wat doet en ze het beter weten dan de politie.
Er is een verschil tussen iets denken en vinden en hier neerzetten
En daadwerkelijk iets weten...
Bijna alles wat hier neergezet word is mee denken, speculeren en gissen

De feiten voor zover het feiten zijn uit de media staan in de begin topic ... gevaar daarbij is dat de twitter berichten van journalisten die aanwezig zijn bij het zoeken als feiten worden gezien...

De feiten zijn echter wat de politie loslaat
En dat is momenteel niet zoveel
(Misschien weten zij ook nog niet zoveel, misschien houden ze bewust iets achter...dat weten we dus niet)
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:27:30 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174277514
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me al een week hetzelfde af.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:27:43 #15
313849 Tonyvanheemschut
pi_174277516
quote:
ja waarom.. :P
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:28:19 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174277527
Helemaal vertrold hier
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:28:20 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277528
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:26 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Jaa hmm het was 19:30 laatste contact. Maar je zou denken dat bv bij paleis soestdijk die camera's wel zijn gericht naar die vijver, althans die kant op..Of enkel beperkt naar de ingang. Paleis Soestdijk is gewoon recht tegenover
Die fiets is niet eens in de buurt van Paleis Soestdijk gevonden, waar heb je het over?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174277539
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:26 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
En dat met die getuige, als ze op een bankje heeft gezeten, en ze stond voor een oud cafe te dralen..dan lijkt het in mijn ogen alsof ze dan op 'iemand' heeft staan te wachten...om haar op te halen of zoiets..maar dan zou haar vriend daar van geweten moeten hebben neem ik aan?

naja dit is erg gissen, en je kan van zo'n uitspraak (getuige) hier niet op aan, dat weet dan alleen de politie?
en die houd het inmiddels op een misdrijf.
Dat van die getuigen is totaal uit de lucht gegrepen, geen enkele betrouwbare bron over.
pi_174277552
quote:
Omdat je tegen beter weten in hoopt te lezen over nieuwe ontwikkelingen
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:31:38 #20
313849 Tonyvanheemschut
pi_174277567
DvanOmmeren twitterde op zondag 08-10-2017 om 11:58:28 Volgens de politie is de forensische opsporing nog de hele dag druk met het onderzoeken van het slib uit de vijver #AnneFaber reageer retweet
lijkt alsof de politie overtuigd is dat hier nog iets ligt, of er zijn geen aanknopingspunten meer denk ik..
pi_174277576
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
DvanOmmeren twitterde op zondag 08-10-2017 om 11:58:28 Volgens de politie is de forensische opsporing nog de hele dag druk met het onderzoeken van het slib uit de vijver #AnneFaber reageer retweet
weer die vijver...
Wat denken ze daar nog te kunnen vinden?
Waarom bijten ze zich zo vast in die vijver?
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:32:50 #22
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174277581
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Omdat je tegen beter weten in hoopt te lezen over nieuwe ontwikkelingen
:Y

Alhoewel ik vrees voor een gevalletje Tanja Groen ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 oktober 2017 @ 12:33:45 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174277592
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:32 schreef b_engeltje het volgende:

weer die vijver...
De telefoon lijkt me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_174277596
quote:

[..]

weer die vijver...
Simkaart?
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:34:34 #25
426473 .Exe
And Justice for All
pi_174277603
quote:

[..]

Beetje?😂 Hilarisch dit maar ook wel triest eigenlijk.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:34:59 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277613
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De telefoon lijkt me.
Lijkt mij ook, ik zou ook niet weten waarom iemand zou willen dat ze dat niet doen.
Nou ja, niet helemaal waar, ik kan wel een reden bedenken waarom iemand dat niet zou willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174277614
Ik zag net iets van een groene Volvo in het vorige topic, maar zie er in de OP niets van terug en kan zo snel ook niet terugzoeken. Wat is daar precies mee? Die rijdt gewoon steeds langs met een camera?
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_174277621
Heeft iemand haar Tinderaccount al bekeken, misschien had ze een tinderdate.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_174277625
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben een expert. De experts van de politie falen op dit moment

De politie vindt dit soort zaken in principe heel erg vervelend. Ze moeten echt aan het werk in plaats van achter hun buro rapportjes maken......

Dit soort zaken kosten de politie ook heel veel geld aan mankracht en dergelijke. Die denken alleen hoe komen we zo snel mogelijk van deze zaak af....

dat is gewoon de realiteit......

Over 2 weken zitten er waarschijnlijk nog maar 3 man op deze zaak van de politie

dat is gewoon de keiharde realiteit.
Keiharde realiteit is dat je geen expert ben als je maar 3 jaartjes bij de politie hebt gewerkt...

Wat de reden is van je topics vol gebash op de politie is mij een raadsel, maar het heeft niks met de verdwijning van Anne te maken, dus stop er gewoon mee.
pi_174277633
quote:
Je mag de openbare weg niet zomaar filmen met een camera, de camera's zullen voornamelijk op eigen terrein gericht zijn.
pi_174277652
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De telefoon lijkt me.
Speculatie
Ok stel ze vinden de telefoon...
Wat kunnen ze daar dan nog mee dan ze al weten..
Ze weten al dat hij op een bepaald tijdstip geen contact meer maakte met de zend mast
De telefoon zou dan in het water moeten hebben gelegen, valt daardoor zowiezo uit, ook als hij op vliegtuig stand stond...
???
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:39:00 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174277676
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:37 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Speculatie
Ze weten al dat hij op een bepaald tijdstip geen contact meer maakte met de zend mast
De telefoon zou dan in het water moeten hebben gelegen, valt daardoor zowiezo uit, ook als hij op vliegtuig stand stond...
???
En uitsluiten dat hij dus niet in het bezit is van de dader
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174277686
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:36 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Je mag de openbare weg niet zomaar filmen met een camera, de camera's zullen voornamelijk op eigen terrein gericht zijn.
Vloeken mag ook niet..dus wie weet heeft iemand zijn camera 15 graden teveel van zijn huis af gericht..
pi_174277699
quote:

[..]

Speculatie
???
Hij kan onmogelijk op het moment dat het signaal wegviel in het water hebben gelegen uiteraard.

Ze kunnen extra telefoongegevens checken.
Kijken of de batterij leeg gelopen is of uitgezet
Hoe laat de selfie foto is gemaakt

Etc
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174277705
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:36 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dan moeten ze camera's van smartphones ook verbieden!
pi_174277732
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:31 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
lijkt alsof de politie overtuigd is dat hier nog iets ligt, of er zijn geen aanknopingspunten meer denk ik..
Misschien hopen ze wat meer items van Anne te vinden, telefoon of ander klein spul.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:42:04 #37
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174277734
Sarcasemodus

Nu snap ik dat peaceteken op haar selfie met die 2 vingers (V teken). Het was natuurlijk een hint dat we moeten uitkijken naar een Volvo.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_174277736
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:39 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hij kan onmogelijk op het moment dat het signaal wegviel in het water hebben gelegen uiteraard.

Ze kunnen extra telefoongegevens checken.
Kijken of de batterij leeg gelopen is of uitgezet
Hoe laat de selfie foto is gemaakt

Etc
dat zeg ik ook niet dat hij op dat moment in het water is gegooit

Maar als ze naar de tel zoeken in het water, betekend dat hij daar al 7 dagen in ligt
pi_174277737
Zit een 'een beetje' mee te lezen hier, maar mis deze info: de politie heeft dus camera beelden die laten zien dat zij van de ANWB route is afgeweken...
Kunnen we dat in ieder geval loslaten

https://twitter.com/remko_zelf/status/916952643364376576
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:43:35 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277753
quote:

[..]

Speculatie
???
Ze kunnen er meer mee dan je denkt.
Want andere foto's zouden bijvoorbeeld best van belang kunnen zijn, net als de nummers in haar adresboek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:43:51 #41
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174277755
quote:

[..]

Speculatie
???
Daar kun je meer mee dan je denkt. Ik repareer zelf smartphones en waterschade gevallen. Merendeel werk gewoon redelijk goed na een waterschade behandeling.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_174277758
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:42 schreef RomanMe het volgende:
Zit een 'een beetje' mee te lezen hier, maar mis deze info: de politie heeft dus camera beelden die laten zien dat zij van de ANWB route is afgeweken...

Nee dat is op basis van telefoongegevens en niet op basis van camerabeelden toch?
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:45:08 #43
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174277770
quote:

[..]

weer die vijver...
Ik denk dat ze geen zin hebben, om achteraf nog op dat idee te komen van: hebben we het slib wel onderzocht?, ..kunnen ze weer die vijver uitpompen..meteen maar heel grondig doen.
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174277775
Sorry, lees idd verkeerd. Staat niet bij waar die informatie op gebasseerd is!

Neemt niet weeg dat er dus sprake van kan zijn dat ze toch niet die route aan heeft gehouden, waar wel heel hardnekkig aan vastgehouden wordt hier.
pi_174277787
quote:

[..]

weer die vijver...
Stel dat iemand... Heeft gezien dat ze iets gooide. Of een camera dit heeft vastgelegd.
Love is in the air!
pi_174277801
quote:
Dat vraag ik me bij meerdere users af. Zeg dan gewoon niks. Het is niet verplicht om in dit topic rond te hangen.
pi_174277809
12:34 Het zoekteam richt zich vandaag op een nieuw gebied ten westen van het Blookerpark: het gebied tussen de Amersfoortseweg, Duinweg en Dennenweg.
pi_174277818
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:45 schreef RomanMe het volgende:

Neemt niet weeg dat er dus sprake van kan zijn dat ze toch niet die route aan heeft gehouden, waar wel heel hardnekkig aan vastgehouden wordt hier.
Omdat de politie dat heeft gezegd misschien?

Maar goed iemand op twitter vermeld wat anders, dus gaan we daar maar vanuit vanaf nu!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174277819
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:47 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij meerdere users af. Zeg dan gewoon niks. Het is niet verplicht om in dit topic rond te hangen.
Het zou zo leuk zijn als het NWS topic voor NWS gebruikt zou worden.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:48:38 #50
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174277821
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:40 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dan moeten ze camera's van smartphones ook verbieden!
Ik vind dat zo absurd, dat je met zo'n camera de openbare weg niet mag filmen. Staan daar boetes op als je het wel doet? of controleeert men dit dan?
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:48:46 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277824
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:42 schreef RomanMe het volgende:

Nou nee, wat zou de bron dan zijn van het afwijken van de route bij Soest?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174277825
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:43 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Daar kun je meer mee dan je denkt. Ik repareer zelf smartphones en waterschade gevallen. Merendeel werk gewoon redelijk goed na een waterschade behandeling.
Kan je zien dan of de telefoon uitgevallen is door in het water te komen, door vliegtuigstand of door uitvallen van een batterij

Na 48 uur valt een telefoon zowiezo uit .. en het is nu meer dan 7 dagen terug?
pi_174277848
Hilton royal parc ?
pi_174277854
Voor mij is niet helemaal duidelijk waarom sommigen denken dat ze de jas op de fiets gebonden had. Het regende toch flink, dus waarom zou ze die dan uit doen gedurende het fietsen?

Mij lijkt de meest aannemelijke situatie : overval/misdrijf in de omtrek van waar de jas gevonden is. Dader is te voet, laat in eerste instantie het lichaam achter en vlucht op haar fiets met de tas erop, dumpt deze op zijn vlucht in de vijver en de tas in het Blookerpark. Komt later terug in het donker met auto/ander vervoermiddel om het lichaam op te halen (uitwissing misdrijf / dna sporen). Kon de jas in de haast / het donker wellicht niet vinden. Als hij handschoenen droeg was dat wellicht ook niet interessant voor hem.

Blijft ook van mijn kant allemaal speculatie natuurlijk. Maar vind al het 'geplande' niet zo bij een gelegenheidsdader passen.
pi_174277864
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:48 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat de politie dat heeft gezegd misschien?

Maar goed iemand op twitter vermeld wat anders, dus gaan we daar maar vanuit vanaf nu!
Dat zou helemaal nagekeken kunnen worden..door iemand de route..of de alternatieve route met mobiels na te fietsen...
Dan weet je ook precies welke toren welk moment signaal opvangt
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:51:11 #56
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174277865
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:48 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ik vind dat zo absurd, dat je met zo'n camera de openbare weg niet mag filmen. Staan daar boetes op als je het wel doet? of controleeert men dit dan?
Alleen als iemand aangifte doet
Ik doe persoonlijk altijd aangifte als ik zie dat een camera de openbare weg kan zien.
Wie dit leest is gek
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:52:01 #57
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174277872
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:44 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee dat is op basis van telefoongegevens en niet op basis van camerabeelden toch?
dus op basis van telefoongegevens weet de politie dat ze wel van de route afweek. Is dit als feit al bekend gemaakt door politie?
pi_174277882
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:51 schreef b_engeltje het volgende:
den..door iemand de route..of de alternatieve route met mobiels na te fietsen...
Dan wert je ook precies welke toren welk moment signaal opvangt
Ze hebben dit toch al vermeld!?

Waarom zouden ze dit dan nog moeten controleren?

Je denkt dat de politie niet weet waarover ze praten?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174277889
Hij schrijft dat de politie dat weet en de politie reageert op die opmerking en ontkent het niet, vandaar wat mij betreft een mogelijkheid.
pi_174277890
quote:
99s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik doe persoonlijk altijd aangifte als ik zie dat een camera de openbare weg kan zien.
In dit geval zou het meer duidelijkheid hebben kunnen geven..
En dan zou ik toch maar wat blij zijn dat iemand zich niet precies aan de regels heeft gehouden...
pi_174277901
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
12:34 Het zoekteam richt zich vandaag op een nieuw gebied ten westen van het Blookerpark: het gebied tussen de Amersfoortseweg, Duinweg en Dennenweg.
Dat is dus het verlengde stuk van het fietspad. Goed om te horen, daar zou ze zeker kunnen liggen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:54:42 #63
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174277904
quote:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen? Ik snap wel dat er regels Zijn, Maar om nu meteen aangifte te doen??
pi_174277906
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

als ze het weten , zou er geen twijfel zijn of ze wel of niet op de route is gebleven
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:54:46 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277908
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:50 schreef littlemindy het volgende:
Voor mij is niet helemaal duidelijk waarom sommigen denken dat ze de jas op de fiets gebonden had. Het regende toch flink, dus waarom zou ze die dan uit doen gedurende het fietsen?

Mij lijkt de meest aannemelijke situatie : overval/misdrijf in de omtrek van waar de jas gevonden is. Dader is te voet, laat in eerste instantie het lichaam achter en vlucht op haar fiets met de tas erop, dumpt deze op zijn vlucht in de vijver en de tas in het Blookerpark. Komt later terug in het donker met auto/ander vervoermiddel om het lichaam op te halen (uitwissing misdrijf / dna sporen). Kon de jas in de haast / het donker wellicht niet vinden. Als hij handschoenen droeg was dat wellicht ook niet interessant voor hem.

Blijft ook van mijn kant allemaal speculatie natuurlijk. Maar vind al het 'geplande' niet zo bij een gelegenheidsdader passen.
Omdat het warm was en het niet de hele tijd regende, het waren buien, soms flink en tussendoor tijden droog.
En vrij warm dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:55:43 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277919
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:54 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

als ze het weten , zou er geen twijfel zijn of ze wel of niet op de route is gebleven
Wie zegt dat er twijfel over is? Heb je een bron waarbij de politie dat beweert?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174277921
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:45 schreef RomanMe het volgende:

Er wordt hier gewoon gekeken van moment laatste contact tot vindplaats spullen... Die route wordt helemaal niet als heilig beschouwd
pi_174277924
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:53 schreef RomanMe het volgende:
Hij schrijft dat de politie dat weet en de politie reageert op die opmerking en ontkent het niet, vandaar wat mij betreft een mogelijkheid.
De politie heeft ook al een paar keer zo'n reactie gegeven op tekeningen gemaakt door die gekkies die van alles in/op/aan de natte jas zien. Niet te veel waarde aan hechten dus dat ze iets niet meteen ontkennen.
pi_174277930
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:54 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat is dus het verlengde stuk van het fietspad. Goed om te horen, daar zou ze zeker kunnen liggen.
Ben eens op google maps aan het kijken, maar de plek waar haar telefoon voor het laatst verbinding maakte ligt dicht in de buurt van de golfbaan met ook veel water. Hebben ze daar eigenlijk al gekeken? Daar loopt niemand tegen de avond aan, en vooral niet in de regen, dus dat zal uitgestorven zijn geweest.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:56:47 #70
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174277935
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:53 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

In dit geval zou het meer duidelijkheid hebben kunnen geven..
En dan zou ik toch maar wat blij zijn dat iemand zich niet precies aan de regels heeft gehouden...
Dat is de politie in dit geval ook. Daarom hebben ze ook onmiddellijk aan iedereen langs de vermoedelijke fietsroute gevraagd om de beelden te bewaren als dat kan.
Wie dit leest is gek
pi_174277940
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie zegt dat er twijfel over is? Heb je een bron waarbij de politie dat beweert?
Nee, maar het heeft op Twitter gestaan (niet van de politie overigens, gewoon een random tweet).

Dus nu twijfelen diverse users meteen weer. :')
― Edward Snowden
pi_174277943
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat zou helemaal nagekeken kunnen worden..door iemand de route..of de alternatieve route met mobiels na te fietsen...
Dan weet je ook precies welke toren welk moment signaal opvangt
Niet gaan doen alsof je er verstand van hebt.
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:57:44 #73
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174277947
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:54 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen? Ik snap wel dat er regels Zijn, Maar om nu meteen aangifte te doen??
Je moet niet alles geloven wat je op internet leest
Wie dit leest is gek
pi_174277952
Misschien is ze dat leegstaande station/café Spitfire ingegaan/gelokt.
Het staat te koop dus misschien dat iemand zei (onder het mom van bv makelaar) dat ze daar telefoon kon opladen, of schuilen.

Vanuit dit gebouw kan je rustig 1 voor 1 de bewijzen dumpen in de buurt.

Punt is dan alleen, hoe kwam die persoon binnen?
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:58:08 #75
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174277955
quote:

[..]

Wiens camera is het eigenlijk, wie heeft dat ding betaald? Graag wetswijziging, die dit mogelijk maakt.
pi_174277960
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Niet gaan doen alsof je er verstand van hebt.
Ik speculeer en denk en gis net zoveel als een ander
pi_174277968
Dit topic is niet meer te volgen door alle fake news dat mensen verzinnen
pi_174277977
Wat als de rugzak pas de nacht na de vondst van de fiets ook in het Blookerpark is gedumpt.
Die vondst leidde ertoe dat men daar nog steeds bezig is. Vooral op zoek naar haar mobieltje. Nu in de sliblaag. Vinden ze daar niks en ook niet ten westen van de vijver langs het fietspad waar de jas gevonden werd, dan zal men toch het spoor terug moeten volgen.
Een slimme dader zal de digitale kroongetuige laten verdwijnen. Zijn de gevonden spullen daar later gedumpt [ en dat kan zelfs in de nacht van zondag op maandag zijn geweest toen de zoekacties concreter werden en internet al een bron van info was] dan is Anne nooit bij Huis ter Heide e.o.in de buurt geweest.
Zoeken is het enige wat nu mogelijk is. Ze moeten sowieso het spoor terug volgen. Misschien dat een wandelaar vandaag al iets zal vinden want de route vanaf de 1e spoorwegovergang is nog toegankelijk.
.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:00:14 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174277995
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:53 schreef RomanMe het volgende:
Je denkt dat de webrep van de politie dat soort dingen gaat ontkennen of bevestigen als iemand iets post? Echt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:00:28 #80
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174277998
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik denk datb_engeltje de praktijktest wil doen. Is wat in theorie wordt gezegd over die masten in dat gebied wel zo? Als extra check..
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:00:41 #81
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278005
_BDtE_ twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 22:22:10 @PolitieUtrecht Fijn dat ook IEDEREEN met camera-/dashcambeelden van omgeving en tijdstip vermissing deze checkt en… https://t.co/Izp69ovYZG reageer retweet
blijkbaar krijgen ze toch veel video's binnen..
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:01:17 #82
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174278012
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:57 schreef Jojojo1976 het volgende:
Misschien is ze dat leegstaande station/café Spitfire ingegaan/gelokt.
Het staat te koop dus misschien dat iemand zei (onder het mom van bv makelaar) dat ze daar telefoon kon opladen, of schuilen.

Vanuit dit gebouw kan je rustig 1 voor 1 de bewijzen dumpen in de buurt.

Punt is dan alleen, hoe kwam die persoon binnen?
Vanaf het balkon had de dader wel een goed uitzicht op zijn slachtoffer die in de verte kwam aanfietsen. Zie foto 16 en 17.

https://www.fundainbusiness.nl/horeca/utrecht/object-48074769/
pi_174278014
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:58 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee je doet nu alsof de politie niet weet wat de route is en ze dat nog even moeten checken want wellicht is er een andere mast.

Gewoon complete onzin en dat is het enige wat ik jou zien doen in dit topic.

Is het een idee dat we gewoon een blacklist maken met users zoals klaas en bengeltje? :p
pi_174278015
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:59 schreef Zeus2017 het volgende:
Wat als de rugzak pas de nacht na de vondst ook in het Blookerpark is gedumpt.
Die vondst leidde ertoe dat men daar nog steeds bezig is. Vooral op zoek naar haar mobieltje. Nu in de sliblaag. Vinden ze daar niks en ook niet ten westen van de vijver langs het fietspad waar de jas gevonden werd, dan zal men toch het spoor terug moeten volgen.
Een slimme dader zal de digitale kroongetuige laten verdwijnen. Zijn de gevonden spullen daar later gedumpt [ en dat kan zelfs in de nacht van zondag op maandag zijn geweest toen de zoekacties concreter werden en internet al een bron van info was] dan is Anne nooit bij Huis ter Heide e.o.in de buurt geweest.
Zoeken is het enige wat nu mogelijk is. Ze moeten sowieso het spoor terug volgen. Misschien dat een wandelaar vandaag al iets zal vinden want de route vanaf de 1e spoorwegovergang is nog toegankelijk.
.
Alleen heb ik het idee dat het zoekgebied te beperkt is, ze richten zich vooral op de plekken waar ze spullen gevonden hebben, maar als je kijkt waar ze voor de laatste keer verbinding had met haar telefoon is dat een flink bosrijk gebied, er ligt ook een golfbaan in de buurt met water, genoeg plekken om een lichaam te laten verdwijnen.

Vraag mij af of ze daar eigenlijk al gekeken hebben?
pi_174278017
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:00 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
_BDtE_ twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 22:22:10 @PolitieUtrecht Fijn dat ook IEDEREEN met camera-/dashcambeelden van omgeving en tijdstip vermissing deze checkt en… https://t.co/Izp69ovYZG reageer retweet
blijkbaar krijgen ze toch veel video's binnen..
Ook dit is weer geen officiele bron

Waarom al dat fake news hier steeds?
pi_174278018
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:00 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ik denk datb_engeltje de praktijktest wil doen. Is wat in theorie wordt gezegd over die masten in dat gebied wel zo? Als extra check..
Wordt je af en toe ook niet moe van jezelf?
― Edward Snowden
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:01:55 #87
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278019
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je denkt dat de webrep van de politie dat soort dingen gaat ontkennen of bevestigen als iemand iets post? Echt?
bron naar deze twitterpost?
pi_174278033
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:00 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ja alles uitsluiten...

Bij dat meisje wat onder de trein terecht is gekomen waarvan de politie zegt dat ze zelf gesprongen is en haar ouders vast houden dat het niet zo was
Gaf de gsm mast gegevens ook een vaag beeld op
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:03:27 #90
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278035
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:01 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ook dit is weer geen officiele bron

Waarom al dat fake news hier steeds?
-> Politie Utrecht Retweeted
check de bron
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:04:00 #91
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278040
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:54 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo naar vind, de gedachte dat een lichaam daar in regen en wind misschien al die tijd al heeft gelegen en men was zo dichtbij..dat vind ik zo zielig..
pi_174278042
quote:
Waarom zouden die camera's op de vijver gericht zijn?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:04:50 #93
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174278054
*Zoekhond in actie*

Wie dit leest is gek
pi_174278064
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:01 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Vanaf het balkon had de dader wel een goed uitzicht op zijn slachtoffer die in de verte kwam aanfietsen. Zie foto 16 en 17.

Deze foto is nog wel aardig om te zien maar verder zie ik persoonlijk niets in je theorie

pi_174278089
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:05 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Deze foto is nog wel aardig om te zien maar verder zie ik persoonlijk niets in je theorie

[ afbeelding ]
Was er niet een getuige die haar daarvoor had zien staan? Of was dat nepnieuws? In dat geval mijn excuses.
pi_174278099
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:06 schreef Jojojo1976 het volgende:

[..]

Was er niet een getuige die haar daarvoor had zien staan? Of was dat nepnieuws? In dat geval mijn excuses.
Tja, een vaag comment op de site van HJ. Ik hecht daar niet zoveel waarde aan.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:07:49 #97
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174278103
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Het geeft wel een goed beeld van het fietspad en hoe het voetpad daar op uitkomt
Wie dit leest is gek
pi_174278110
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Is waar die auto's staan de plek van de jas?
pi_174278117
Hier zegt hij dat dat middels camerabeelden is gebeurt. Helaas geeft hij geen bron info...

https://twitter.com/remko_zelf/status/916938159199543296

En ik probeer hier echt geen fake nieuws te delen. Hij lijkt zeker van zaak, maar dat zegt ook niks. Ik deel wat ik tegenkom en waarvan ik dus zelf het idee heb dat het geen fake nieuws is.
pi_174278120
quote:
Waarom zou je een vijver filmen?
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:08:32 #101
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174278122
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mee eens. Maar stel dat de dader zich hier heeft opgehouden. Hij heeft dan de hele avond wel de tijd gehad om de boel in de gaten te houden na haar vermissing zonder op te vallen. Is de politie er al? Is het veilig im nu haar spullen te droppen?

Ik zeg niet dat het zo is, maar een dader kan zich beter hier schuilhouden dan in de bosjes.
pi_174278145
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:08 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ik dacht zelf meer rond die 2e (achterste) dikke boom. Zeg maar ter hoogte van de punt van het weiland.
pi_174278173
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:04 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Weet je wat ik zo naar vind, de gedachte dat een lichaam daar in regen en wind misschien al die tijd al heeft gelegen en men was zo dichtbij..dat vind ik zo zielig..
Hoe dan ook een treurig verhaal dit. Ben alleen bang dat er geen lichaam gevonden wordt in dat park.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:12:33 #104
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278213
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ben eens op google maps aan het kijken, maar de plek waar haar telefoon voor het laatst verbinding maakte ligt dicht in de buurt van de golfbaan met ook veel water. Hebben ze daar eigenlijk al gekeken? Daar loopt niemand tegen de avond aan, en vooral niet in de regen, dus dat zal uitgestorven zijn geweest.
Hilton Royal bedoel je?
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:13:16 #105
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278227
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:10 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hoe dan ook een treurig verhaal dit. Ben alleen bang dat er geen lichaam gevonden wordt in dat park.
of ze moeten het leger erbij inschakelen, zitten heel wat kazerne's in de buurt...uitbreiding van het zoekgebied maakt de kans groter om haar te vinden.
pi_174278246
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Daar kun je dus toch makkelijk met een auto staan... Dat is nieuw voor mij.
Van wie zouden die weilandjes zijn? Stonden er ponies?
I´m back.
pi_174278253
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:08 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar stel dat de dader zich hier heeft opgehouden. Hij heeft dan de hele avond wel de tijd gehad om de boel in de gaten te houden na haar vermissing zonder op te vallen. Is de politie er al? Is het veilig im nu haar spullen te droppen?

Ik zeg niet dat het zo is, maar een dader kan zich beter hier schuilhouden dan in de bosjes.
Gewoon even een heel eenvoudige vraag:

Waarom zou een mogelijke dader die spullen in het zoekgebied willen droppen?
Bedenk dat hij die spullen dan dus al veilig verborgen had in dat leegstaande gebouw.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:14:22 #108
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278257
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:58 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

jij gebruikt je verstand prima !
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:15:23 #109
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278278
nielskalkman twitterde op zondag 08-10-2017 om 13:13:12 @PolitieUtrecht Er wordt door de zoekers even gepauzeerd voor de deur van tennisvereniging Bosch en Duin. Enorm geb… https://t.co/CrH5lDWPQG reageer retweet
pi_174278280
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:08 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Geeft wel aan dat er dus een auto op het voetpad kan komen...
Waarvan gezegd word dat het te smal was...
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:15:41 #111
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174278281
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bedenk dat hij die spullen dan dus al veilig verborgen had in dat leegstaande gebouw.
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Lastige zaak is dit.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:16:15 #112
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174278292
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:13 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

of ze moeten het leger erbij inschakelen, zitten heel wat kazerne's in de buurt...schaalvergroting vh zoekgebied maakt de kans groter om haar te vinden.
Ja en ook die particuliere speurhondenorganisaties, die werken naar eigen zeggen volgens een andere (betere) methode. Misschien is de politie ook een beetje bang dat hun imago aangetast wordt als één van die andere speurhondenorganisaties haar vindt, of ze denken dat de sporen aangetast worden, maar dat kan nu ook met de vele vrijwilligers.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:16:49 #113
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174278304
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:15 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Inderdaad. Op de foto zie je ook duidelijk dat er een auto staat.
pi_174278314
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:15 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat heeft nooit iemand gezegd.
Er stond zelfs een politie busje op dat pad.
pi_174278317
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:16 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Ja en ook die particuliere speurhondenorganisaties, die werken naar eigen zeggen volgens een andere (betere) methode. Misschien is de politie ook een beetje bang dat hun imago aangetast wordt als één van die andere speurhondenorganisaties haar vindt, of ze denken dat de sporen aangetast worden, maar dat kan nu ook met de vele vrijwilligers.
Schijt aan imago en ego...
Ze moet gewoon gevonden worden
pi_174278318
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euh... wat? Leegstaand gebouw?
pi_174278322
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik dacht van de week wel een foto gezien te hebben toen er een paard/pony in de wei stond. Zal even kijken of ik die kan terugvinden.
pi_174278329
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:12 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Hilton Royal bedoel je?
Zag dat daar ook een golfbaan was, maar bedoel De Lage Vuursche, ligt er ook niet ver vanaf.

https://www.google.nl/map(...)2.1480147!4d5.275585

Dat ligt dichter in de buurt dan Huis ter Heide.
pi_174278332
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat heeft nooit iemand gezegd.
Er stond zelfs een politie busje op dat pad.
O jawel..dat is zeker gezegd
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:18:35 #120
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_174278350
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Doe anders ff paar pagina's teruggelezen!
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:19:22 #121
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_174278365
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:17 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik dacht van de week wel een foto gezien te hebben toen er een paard/pony in de wei stond. Zal even kijken of ik die kan terugvinden.
ja staan beesten in die wei, vier stuks
pi_174278379
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:17 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Hoe dan ook, stel ze is daar gegrepen, dan kan ze in ieder geval meegenomen zijn met een auto. Ligt ze bewusteloos of dood in de kofferbak. En de dader ontdoet zich van fiets en tas, loopt dan weer terug. Wellicht dat-ie de jas over het hoofd had gezien daarbij?
I´m back.
pi_174278381
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee of dit paard er op vrijdag ook heeft gestaan uiteraard.

pi_174278385
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:13 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

of ze moeten het leger erbij inschakelen, zitten heel wat kazerne's in de buurt...uitbreiding van het zoekgebied maakt de kans groter om haar te vinden.
Er helpen nu een hoop veteranen mee. Die hebben ook best veel kennis.
pi_174278387
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:16 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Misschien is de politie ook een beetje bang dat hun imago aangetast wordt als één van die andere speurhondenorganisaties haar vindt
Ja hoor :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:20:27 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174278388
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:18 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ach welnee, die toerit naar dat weiland is gewoon duidelijk te zien, altijd geweest ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:20:38 #127
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_174278392
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

9

Foto 16 en 17. Uitzicht op het park.
pi_174278393
quote:

[..]

Bel de recherche op om het te vertellen! Vermeld maar dat er een auto kan staan op het pad waar gister nog een zwarte bus stond.
― Edward Snowden
pi_174278407
quote:

[..]

Maar als ik vraag wie dat zei hier heb je zeker geen zin om te zoeken?

De bandensporen staan in 't pad :')
pi_174278410
Vreemd dat in die weersomstandigheden toen in het begin van de avond daar iemand toevallig rondloopt/fietst of met de auto is en dan zoiets verschrikkelijks doet. Dan neemt die dader toch ook een groot risico dat hij/zij/ ze gezien wordt(worden) met de fiets/spullen. En dan die spullen droppen in dat parkje, is toch vrij 'open'.
pi_174278428
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Bel de recherche op om het te vertellen! Vermeld maar dat er een auto kan staan op het pad waar gister nog een zwarte bus stond.
Slaat dat dan weer op

De politie heeft zulke info allang..
Gaat mij erom dat dat hier gezegd werd in het speculeren
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:23:02 #132
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278440
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:01 schreef Razor21 het volgende:

[..]

gps coördinaten? heb je die voor me
pi_174278457
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar als ik vraag wie dat zei hier heb je zeker geen zin om te zoeken?

De bandensporen staan in 't pad :')
Dat heb je helemaal juist...
Als ik hier iets vraag krijg ik ook de mededeling dat ik terug moet scrollen/ alles moet lezen..dus succes
pi_174278464
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:20 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wrs staan er toch regelmatig auto's ivm eventuele paarden en pony's (haver, wortels brengen), enigszins verdekt opgesteld, omdat er nu meer lommer is, zodat iemand die van het fietspad afkomt dat niet zo gauw ziet. Plus er staan twee stalletjes wrs.
I´m back.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:24:18 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174278465
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:23 schreef zoekoog het volgende:

[..]

gps coördinaten? heb je die voor me
Tegenover dat fietspad.
Letterlijk er tegenover.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174278498
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:15 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook weer gelijk in. Lastige zaak is dit.
Klopt ook maar ik zou toch daar eens de boel onderzoeken. Het staat toch leeg en makelaar kan toch zo even meewerken?
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:27:22 #137
313849 Tonyvanheemschut
pi_174278518
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind het ook vrij bizar om je paard dat weiland in te gooien in zo'n situatie. Ik zou toch eerst voor 100% zeker willen weten dat er niets in dat weiland ligt.
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:28:55 #139
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278538
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee je doet nu alsof de politie niet weet wat de route is en ze dat nog even moeten checken want wellicht is er een andere mast.

Gewoon complete onzin en dat is het enige wat ik jou zien doen in dit topic.

Is het een idee dat we gewoon een blacklist maken met users zoals klaas en bengeltje? :p
ja , helaas wel een slecht idee
pi_174278547
Konden dieren maar vertellen wat ze gezien hebben...
pi_174278548
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:27 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
hier zou ik gaan zoeken..

https://www.google.co.uk/(...).1119467!4d5.2539372

waarom splitsen ze de teams niet op..
Dat opperde ik gisteren ook
3 teams vanaf 3 punten naar elkaar toe lopen
pi_174278573
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:28 schreef zoekoog het volgende:

[..]

ja , helaas wel een slecht idee
Dan maken wij een andere list met mensen die alleen maar commentaar hebben als *wij* gewoon meedenken speculeren en gissen
pi_174278574
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Want dan kun je vragen wat 'ie gezien heeft bedoel je?
pi_174278583
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:29 schreef EternalNow het volgende:
Konden dieren maar vertellen wat ze gezien hebben...
Konden sommige users maar de verleiding weerstaan om te posten...
― Edward Snowden
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:31:43 #145
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278589
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:03 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja alles uitsluiten...

Bij dat meisje wat onder de trein terecht is gekomen waarvan de politie zegt dat ze zelf gesprongen is en haar ouders vast houden dat het niet zo was
Gaf de gsm mast gegevens ook een vaag beeld op
precies, er zijn mensen, die vertrouwen op techniek, zoals ze blind een god vertrouwen.. erg naief..ik hoop dat er bij de polirie niet alleen van zulke mensen werken en er ook kritische mensen zijn..
pi_174278606
Even over het punt van laatste zendsignaal van haar mobiel om 19.30 thv berkenlaantje. Op haar bewuste selfie zie je dat de batterijstatus 29% is? Dat was om 18.50 bij t paleis. In ben geen expert maar in theorie kan dan toch bij gebruik van meerdere apps (spotify anwb facebook etc) je batterij 40min later leeg rsken? En heeft zij deze , ook evt vanwege slechtweer op dat punt uitgezet. Dat maakt het evt afwijken van de anwb route aannemelijker vanaf die spoorwegovergang. Ze is wellicht gaan navigeren op de borden langs de paden. Dan heb je alsnog 2 opties: paltzerweg om het militair museum heen of de eerder logischere weg parallel aan het spoor den dolder uitkomend bij dolderseweg
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:33:11 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174278615
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:32 schreef mike83 het volgende:
Even over het punt van laatste zendsignaal van haar mobiel om 19.30 thv berkenlaantje. Op haar bewuste selfie zie je dat de batterijstatus 29% is? Dat was om 18.50 bij t paleis. In ben geen expert maar in theorie kan dan toch bij gebruik van meerdere apps (spotify anwb facebook etc) je batterij 40min later leeg rsken? En heeft zij deze , ook evt vanwege slechtweer op dat punt uitgezet. Dat maakt het evt afwijken van de anwb route aannemelijker vanaf die spoorwegovergang. Ze is wellicht gaan navigeren op de borden langs de paden. Dan heb je alsnog 2 opties: paltzerweg om het militair museum heen of de eerder logischere weg parallel aan het spoor den dolder uitkomend bij dolderseweg
Waar zie jij dat op die selfie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:33:31 #148
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174278624
quote:

[..]

[ afbeelding ]
vlakbij dus..niet onderzocht? feit ontbreekt..
  zondag 8 oktober 2017 @ 13:33:54 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_174278633
quote:
is een print screen van telefoon vriend Anne... Niet van haar telefoon.
pi_174278659
quote:
Nee die 29% is de batterij van de mobiel van der vriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')