Ik denk dat hij lief tegen de auto praat, maar dat duits he... niet de meest romantische taal van het universumquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef daNpy het volgende:
Heeft Vettel nu gewoon pech of gaat hij veel te lomp om met zijn auto?
Neem het hem niet kwalijk, alleen dat gedoe met die records, alsof hij in de buurt komt van jongens als Senna en Michael... hij mag hun schoenen nog niet poetsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hem niet kwalijk te nemen, hij en Mercedes maken weinig fouten
Webberquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
Ook interessant:
https://www.motorsport.co(...)l-miss-us-gp-962997/
Wie zou Gasly kunnen vervangen @ Austin trouwens?
Palmerquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
Ook interessant:
https://www.motorsport.co(...)l-miss-us-gp-962997/
Wie zou Gasly kunnen vervangen @ Austin trouwens?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
bla..
Stond op het punt om een Mercedes te bestellen en dat toch maar niet gedaan. Niet rationeel ofzo, maar gewoon, ik heb het even helemaal gehad met dat clubje daar.
Misschien volgend jaar beter, maar ik heb een hard hoofd in.
nou ja Ferrari zat er dit jaar qua snelheid goed bij, qua betrouwbaarheid nog niet, dat moet echt beter.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neem het hem niet kwalijk, alleen dat gedoe met die records, alsof hij in de buurt komt van jongens als Senna en Michael... hij mag hun schoenen nog niet poetsen.
Ondertussen is er al jarenlang geen reet meer aan de F1. Ja, de eerste helft van het seizoen was het weer even leuk.
Stond op het punt om een Mercedes te bestellen en dat toch maar niet gedaan. Niet rationeel ofzo, maar gewoon, ik heb het even helemaal gehad met dat clubje daar.
Misschien volgend jaar beter, maar ik heb een hard hoofd in.
Dat was het eerste wat in me opkwam jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Palmer![]()
Zoals iemand hier al zei toen ik over dit verhaal begon tijdens de race
Alonso en Massa waren gewoon aan het strijden voor een punt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:03 schreef Re het volgende:
toch prettig te zien dat mercedes een vertragingstactiek nodig had om Max op afstand te houden. Mooie start, Ric vertrekt altijd in safe-mode, vette actie op Vettel van Max (bougies waren daar al stuk maar hebben weinig invloed in de bochten), Massa en Alonso moet toch pijn doen als veteranen zo de race te moeten beïnvloeden. Leuke conversatie van max met pit over all-in, jammer dus van de blauwe vlaggen
Ze waren beter uit de winter gekomen dan Mercedes, maar Mercedes heeft de meeste mogelijkheden en die halen dan de achterstand wel weer in.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja Ferrari zat er dit jaar qua snelheid goed bij, qua betrouwbaarheid nog niet, dat moet echt beter.
ja, dus?... zowel HAM verloor tijd als dat Max weer werd geblokt, dat is gewoon beïnvloeding van de racequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Alonso en Massa waren gewoon aan het strijden voor een punt.
Deden alles gewoon netjes binnen de regels. Dus wat is het probleem?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja, dus?... zowel HAM verloor tijd als dat Max weer werd geblokt, dat is gewoon beïnvloeding van de race
Mercedes en Red Bull hebben ook veel last gehad van het feit dat ze ineens de vering moesten aanpassen vlak voor het seizoen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze waren beter uit de winter gekomen dan Mercedes, maar Mercedes heeft de meeste mogelijkheden en die halen dan de achterstand wel weer in.
De Ferrari was betrouwbaar en nu ineens niet meer, wat mij het idee geeft dat ze hebben gegokt en betrouwbaarheid opgeofferd hebben voor snelheid.
Hoe dan ook, het moet nog maar blijken dat Ferrari de slag met Mercedes volgend jaar aankan.
Er zit sowieso iets heel erg mis in de F1 sinds ze over zijn op 'Prius'-technologie. Doe mij maar weer een lekkere V10 of V12.
dat ik niet naar een seniorenwedstrijd op irrelevante plekken wil kijken ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Deden alles gewoon netjes binnen de regels. Dus wat is het probleem?
en Ferrari weer veel last van het inperken van het olieverbrandenquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mercedes en Red Bull hebben ook veel last gehad van het feit dat ze ineens de vering moesten aanpassen vlak voor het seizoen.
Wat ik het meest trieste aan de huidige Formule 1 vind ik nog het brandstof sparen en dat men afhankelijk is van de ERS hoe hard ze een rondje kunnen rijdenquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mercedes en Red Bull hebben ook veel last gehad van het feit dat ze ineens de vering moesten aanpassen vlak voor het seizoen.
Mercedes heeft overduidelijk het beste blok. Ze zijn 4 jaar geleden met een mega voorsprong begonnen en koppelen dat aan de grootste geldberg.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mercedes en Red Bull hebben ook veel last gehad van het feit dat ze ineens de vering moesten aanpassen vlak voor het seizoen.
De link van de F1 met de auto-industrie is onmiskenbaar, op dat gebied is hybride/elektrisch/zuinig rijden de toekomst en daar moet dus ook de F1 in mee. Hoe jammer het ook is dat er geen V12 en refueling meer zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat ik het meest trieste aan de huidige Formule 1 vind ik nog het brandstof sparen en dat men afhankelijk is van de ERS hoe hard ze een rondje kunnen rijden
F1 is gewoon van het padje af gegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat er fans zijn die zitten te wachten op een halve Formule E. Je wil zien wat de coureurs kunnen. Natuurlijk was er altijd al wel een team dat er even bovenuit stak, maar zoals nu kan ik mij niet heugen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat ik het meest trieste aan de huidige Formule 1 vind ik nog het brandstof sparen en dat men afhankelijk is van de ERS hoe hard ze een rondje kunnen rijden
Knap werk inderdaad, maar Ferrari zit er inmiddels gewoon bij. Dan heb je ook nog de factor banden die een bepalende rol kunnen spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mercedes heeft overduidelijk het beste blok. Ze zijn 4 jaar geleden met een mega voorsprong begonnen en koppelen dat aan de grootste geldberg.
Zoals het nu gaat zou alleen Porsche zoiets kunnen doorbreken, nu daar VAG geld achter zit (in combinatie met de know how die bij Porsche rondloopt). Maar die zullen ook wel eerst moeten groeien in die rol.
Neuh, gaat prima met Bottas zo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan Kovalainen weer van stal halen als tweede coureur, want Button en Rosberg bleken toch wat te goed.
Staat buiten kijf, die plotseling onbetrouwbaarheid moet wel een gevolg zijn van de crashes in Singapore en Malaysia (die hij schuld was)quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef daNpy het volgende:
Heeft Vettel nu gewoon pech of gaat hij veel te lomp om met zijn auto?
Mits ze mee zouden doen, is Porsche niet de enige denk ik. Maarde enige die ik naast hen ken bedenken is BMW en dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Knap werk inderdaad, maar Ferrari zit er inmiddels gewoon bij. Dan heb je ook nog de factor banden die een bepalende rol kunnen spelen.
Een ERS systeem van 250.000 euro gaat nooit geïntegreerd worden in een personen auto, maar ze zullen er misschien wat van leren...quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De link van de F1 met de auto-industrie is onmiskenbaar, op dat gebied is hybride/elektrisch/zuinig rijden de toekomst en daar moet dus ook de F1 in mee. Hoe jammer het ook is dat er geen V12 en refueling meer zijn.
Nee idd, hoop echt niet dat ze binnen 10 jaar ook 100% elektrisch gaan rijden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
F1 is gewoon van het padje af gegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat er fans zijn die zitten te wachten op een halve Formule E. Je wil zien wat de coureurs kunnen. Natuurlijk was er altijd al wel een team dat er even bovenuit stak, maar zoals nu kan ik mij niet heugen.
Jos de bossquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
Ook interessant:
https://www.motorsport.co(...)l-miss-us-gp-962997/
Wie zou Gasly kunnen vervangen @ Austin trouwens?
In de eerste helft van het seizoen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Knap werk inderdaad, maar Ferrari zit er inmiddels gewoon bij. Dan heb je ook nog de factor banden die een bepalende rol kunnen spelen.
Nee, dat is maar de helft van het F1 spel.quote:
Dat is toch Nascar?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of wil je ook weer stalen remschijven, carburateurs en een handgeschakelde 5 bak terug in de F1 hebben? Dan kan je pas echt zien 'wat coureurs kunnen'...
Loopt flink in op Vettel in het WDC.quote:
Omdat het stuurwiel daar alleen maar naar links staatquote:
Red Bull kan ook ferrari nog inhalen...quote:
...dan is het doorgaans niet NASCAR inderdaad.quote:
Singapore en Maleisie was Ferrari veruit de beste auto. Alleen deed Vettel raar en in Maleisie speelde de betrouwbaarheid parten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de eerste helft van het seizoen.
En bedenk: Red Bull leek vorig jaar het gat te kunnen dichten. Is ook niets van terecht gekomen.
Alleen als Bottas dan op het podium staat.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Vettel nog een keer crasht, gaat Bottas erlangs
ja ze hebben het laten afweten en vandaag was hij ook zeker niet kansloos geweest voor de overwinningquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Singapore en Maleisie was Ferrari veruit de beste auto. Alleen deed Vettel raar en in Maleisie speelde de betrouwbaarheid parten.
In theorie wel, maar dan moet Ferrari wel een keer of 3 vaker uitvallen dan Red Bull, want het gat is iets van 90 punten en da's best veel. Als beide teams met 2 wagens eindigen, krijgt Red Bull dat niet meer dicht.quote:
Achja, het is zuur maar dit is wel goed voor Vettel. Dit bouwt zijn karakter en daar wordt hij sterker van.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ze hebben het laten afweten en vandaag was hij ook zeker niet kansloos geweest voor de overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Welke race?quote:
Dat kun je wel als zekerheid gaan stellen. De hele automotive sector switched nu in hoog tempo naar EV, dan zal de F1 niet met historische techniek blijft rijden. Ik denk dat we ons er voor open moeten stellen en het moeten accepteren. Wellicht geeft het een lekker aggressief race beeld met die koppelcurves van EV techniek.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:24 schreef SnowOokami het volgende:
Nee idd, hoop echt niet dat ze binnen 10 jaar ook 100% elektrisch gaan rijden.
Nee, ik wil technologische ontwikkeling vanuit de renstallen en niet vanuit wat van bovenaf wordt opgelegd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, dat is maar de helft van het F1 spel.
Daarom kijk ik F1 en niet naar de Renault Clio Cup
Het zou dan ook idioot zijn om terug te gaan naar V12 motoren.
Of wil je ook weer stalen remschijven, carburateurs en een handgeschakelde 5 bak terug in de F1 hebben? Dan kan je pas echt zien 'wat coureurs kunnen'...
Hoop dat ze dan wel soundracer introducerenquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat kun je wel als zekerheid gaan stellen. De hele automotive sector switched nu in hoog tempo naar EV, dan zal de F1 niet met historische techniek blijft rijden. Ik denk dat we ons er voor open moeten stellen en het moeten accepteren. Wellicht geeft het een lekker aggressief race beeld met die koppelcurves van EV techniek.
Ik had eigenlijk wel meer pace van Kimi verwacht, Verstappen reed 1,5s per rondje bij Kimi weg na z'n pitstop... das best wel veel, zelfs al reed Kimi op relatief oude soft banden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ze hebben het laten afweten en vandaag was hij ook zeker niet kansloos geweest voor de overwinning
Niet stuk gaan is onderdeel van de beste auto zijn. Dus blijft Singapore over waar vooral de weersomstandigheden oorzaak waren van dat Hamilton kon winnen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Singapore en Maleisie was Ferrari veruit de beste auto. Alleen deed Vettel raar en in Maleisie speelde de betrouwbaarheid parten.
Te weinig tijd om het stuur aan te passen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vast al tig keer gezegd inmiddels, maar zet kubica lekker 1 race in de torro rosso
Of Norris van McLaren? of mag die niet rijden?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
Di Resta voor een race van Williams lenen?
Heeft de leeftijd toch nog niet?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of Norris van McLaren? of mag die niet rijden?
In de VS welquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
Norris is van 13 november 1999, dus nog geen 18 jaar. En dat mag nog niet
Ze lagen flink achter qua vermogen, toen moesten zij hun oliebrander ook nog veranderen en Mercedes niet, dan moet je de rand gaan opzoeken en vergroot je het risico dat er iets stuk gaat. Een auto die langere tijd superieur is, is bijna altijd ook de meest betrouwbare auto, gewoon omdat het team kan besluiten iets pas te doen als ze zeker zijn dat het heel blijft.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze waren beter uit de winter gekomen dan Mercedes, maar Mercedes heeft de meeste mogelijkheden en die halen dan de achterstand wel weer in.
De Ferrari was betrouwbaar en nu ineens niet meer, wat mij het idee geeft dat ze hebben gegokt en betrouwbaarheid opgeofferd hebben voor snelheid.Hoe dan ook, het moet nog maar blijken dat Ferrari de slag met Mercedes volgend jaar aankan.
Er moet een link blijven met de auto-industrie, die moet van de opgedane kennis kunnen profiteren en teams moeten engineers uit de industrie kunnen halen. Dat raakt aan wat de F1 is, het alternatief voor deze units is dan ook eerder volledig elektrisch dan een V10. Dat zie ik niet zitten.quote:Er zit sowieso iets heel erg mis in de F1 sinds ze over zijn op 'Prius'-technologie. Doe mij maar weer een lekkere V10 of V12.
Welke regels?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Deden alles gewoon netjes binnen de regels. Dus wat is het probleem?
ze hebben na Gasly voorlopig ook niemand meer achter de handquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Kloterij is dat als STR nu voor 1 race een Di Resta/Palmer/andere beschikbare ervaren rijder zou willen inzetten ze de rest van het jaar geen keuze meer hebben, en ze niemand meer van hun eigen opleiding in die wagen kunnen zetten omdat ze dan hun 4 rijders/per seizoen gebruikt hebben.
We zullen het allemaal zien. Halverwege het seizoen voorspelde ik al dat Mercedes de grip op het kampioenschap stevig terug in handen had en jij was toen ook heel positief over Ferrari.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze lagen flink achter qua vermogen, toen moesten zij hun oliebrander ook nog veranderen en Mercedes niet, dan moet je de rand gaan opzoeken en vergroot je het risico dat er iets stuk gaat. Een auto die langere tijd superieur is, is bijna altijd ook de meest betrouwbare auto, gewoon omdat het team kan besluiten iets pas te doen als ze zeker zijn dat het heel blijft.
Maar er waren ook al problemen met de stuurinrichting en de remmen. Zeker zo'n falende stuurinrichting lijkt me geen gevolg van het nemen van technische risico's omdat je moet, maar een fout omdat het team teveel hooi op zijn vork moet nemen om snel genoeg te zijn.
Toch zijn ze gewoon aan het inlopen, misschien nog wel harder sinds de zomerstop dan daarvoor. Als die trend zich doorzet hebben ze volgend jaar een gelijkwaardige auto.
[..]
Er moet een link blijven met de auto-industrie, die moet van de opgedane kennis kunnen profiteren en teams moeten engineers uit de industrie kunnen halen. Dat raakt aan wat de F1 is, het alternatief voor deze units is dan ook eerder volledig elektrisch dan een V10. Dat zie ik niet zitten.
[..]
Welke regels?
Als je alle races bekijkt is het vrij gelijkwaardig tussen Ferrari en Mercedes. Alleen gooit Vettel in Baku 12 punten weg en Singapore was ook gewoon onhandig. Daardoor liept hij niet een punt of 13 in maar verloor er 25 tov Hamilton. Dat scheelt dus 50 punten met nu een voorsprong van 59 van Hamilton had het vrij close kunnen zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet stuk gaan is onderdeel van de beste auto zijn. Dus blijft Singapore over waar vooral de weersomstandigheden oorzaak waren van dat Hamilton kon winnen.
Maar af en toe het beste pakket hebben (zoals Red Bull in Maleisië) en meestal de mindere zijn, daar ga je niet ver mee komen.
13 plus 25 is bij mij 38.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als je alle races bekijkt is het vrij gelijkwaardig tussen Ferrari en Mercedes. Alleen gooit Vettel in Baku 12 punten weg en Singapore was ook gewoon onhandig. Daardoor liept hij niet een punt of 13 in maar verloor er 25 tov Hamilton. Dat scheelt dus 50 punten met nu een voorsprong van 59 van Hamilton had het vrij close kunnen zijn.
O zo.quote:
dat klopt, maar ik zie Red Bull niet zo snel meer naar "buitenstaanders" grijpen voor STR zoals in het verleden met Bourdais. Dan zie ik nog eerder Da Costa of Buemi knstappen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hebben na Gasly voorlopig ook niemand meer achter de hand
Dat was toch ook niet onterecht als je naar de snelheid kijkt? Als Verstappen in Singapore niet tegen Raikkonen aanrijdt en Vettel daar met een flinke puntenvoorsprong uitkomt gaat Mercedes de motor misschien wat meer opschroeven met alle risico's van dien en doet Ferrari wat voorzichtiger. Daarnaast heeft Mercedes het ook best getroffen met een aantal koude weekenden, dat hoort er allemaal bij maar je moet er wel rekening mee houden bij de beoordeling van de onderliggende krachtsverhoudingen. Uiteindelijk had Mercedes dit seizoen net genoeg over van zijn suprematie, inclusief de betrouwbaarheid, om het in de gegeven omstandigheden te redden. De vraag is of de trend van de inlopende Ferrari zich doorzet of niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We zullen het allemaal zien. Halverwege het seizoen voorspelde ik al dat Mercedes de grip op het kampioenschap stevig terug in handen had en jij was toen ook heel positief over Ferrari.
Je weet dat ik graag hoop dat jij gelijk krijgt in jouw voorspelling.
Dat komt ook door het risico wat Mercedes heeft genomen en dat de overige motorbouwers die enorme voorsprong hebben gezien en het niet over een andere boeg hebben gegooid. Renault en Ferrari hadden ook 2015 kunnen opofferen voor 2017.quote:Vol elektrisch past wat mij betreft totaal niet bij F1. En van mij mag hybride best als de renstal het wil. Zoals bv Porsche in de 24h races begon met hybride.
Maar de units die ze nu gebruiken zijn door de strot geduwd en sindsdien is Mercedes koning F1.
Het is voorlopig afwachtenquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik zie Red Bull niet zo snel meer naar "buitenstaanders" grijpen voor STR zoals in het verleden met Bourdais. Dan zie ik nog eerder Da Costa of Buemi knstappen.
die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racetquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom niet gewoon kiviet terug in die auto voor de laatste paar races?
Gebeurt toch ook? Ze hebben alleen in Austin? Een probleem omdat gasly dan z'n kampioenschap race moet rijden in z'n eigen klasse van Honda.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom niet gewoon kiviet terug in die auto voor de laatste paar races?
Ow dat had ik even gemist.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racet
ik dacht juist dat ze 2 wagens voor een evenement moeten inschrijven....quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dat had ik even gemist.
Volgens mij kunnen ze ook gewoon een auto aan de kant houden toch? Reglementair gezien dan bedoel ik zonder dikke boetes.
Er is toch wel vaker maar 1 auto ingezet omdat een coureur gecrashed was en de auto niet op tijd klaar en/of geen reserve coureur?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht juist dat je 2 wagens voor een evenement moet inschrijven....
Logisch, Honda kan het kampioensschap winnen voor Toyota en Gasly kan ook z'n Super Formula titel winnen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racet
Die strafpunten zijn wel over de top zegquote:
Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.quote:
Oh die is er ook nog ja, maar denk dat je die echt in een auto moet duwen en met de zweep moet behandelen om überhaupt nog rond te rijden, die heeft er volgens mij echt geen zin meer in.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.
Button had recentelijk nog aangegeven niet meer open te staan voor een comeback. Invallen op Monaco deed hij alleen omdat Monaco.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.
Vettel al straf gekregen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:07 schreef Tinos85 het volgende:
http://f1.com/JPN-AlonsoFlags
Reprimande en twee strafpunten voor Alonso voor het negeren van de blauwe vlaggen.
De arrogante houding, straf maakt me niet uit, ik heb toch geen punten helpt misschienquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
[..]
Die strafpunten zijn wel over de top zeg![]()
Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.quote:
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht juist dat Button nog wel een optie zou zijn omdat-ie eerder dit jaar nog gereden heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Button had recentelijk nog aangegeven niet meer open te staan voor een comeback. Invallen op Monaco deed hij alleen omdat Monaco.
Nu nog een reprimande voor het overslaan van de interviews en hij mag gelijk doorvliegen naar Mexicoquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Een reprimande toch?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Button: I left it a year too long racing in F1quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht juist dat Button nog wel een optie zou zijn omdat-ie eerder dit jaar nog gereden heeft.
Ik doel op het zich niet melden in het vierkantje waar eerder dit jaar Max gewoon een straf voor kreeg.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Max kreeg geen strafquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doel op het zich niet melden in het vierkantje waar eerder dit jaar Max gewoon een straf voor kreeg.
Jack had het tijdens de uitzending over dat Engelse pers Vettel een boete aan wilde naaien. Die snapte ik al niet. Het is een regel. Overtreedt je die dan krijg je de bijbehorende straf.
Helemaal niet moeilijk en hoeft ook niet lang over nagedacht te worden. Waarom lees ik daar nog niets over?
25K boete las ik overal destijds.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:21 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max kreeg geen straf
5e keer dat dit gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |