http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja, maar dan zie ik het voor me dat dit een handeling moet zijn die je blindelings in je zak zult moeten kunnen uitvoeren, dus zonder allerlei ingewikkeld gedoe.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:20 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit is op android sowieso mogelijk door middel van verschillende apps. Denk dan aan op afstand telefoon kunnen bedienen en zo een foto met de front camera maken, een sos smsje naar iemand sturen door een bepaalde knop ingedrukt te houden, een foto maken als iemand je scherm probeert te ontgrendelen en daardoor verkeerde vingerafdruk of pincode intoets etc. Maar is verder off-topic.....Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Offtopic, maar bedankt voor het delen! Dit wist ik niet en gelijk even ingesteldquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:58 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Automatisch 112 bellen is al mogelijk door vijf keer op de power-knop te drukken (iPhone). Bij het gebruik van SOS-noodmelding, worden ingestelde contacten meteen op de hoogte gehouden van je situatie door middel van een bericht. Ook wordt je locatie naar hen doorgestuurd, zodat ze weten waar je bent. Dit zijn dezelfde contacten als die je ingesteld hebt in je Medische ID in de Gezondheid-app.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee, dit is een oudere foto om te laten zien hoe de jas (en Anne) er droog uitzietquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Die eerste foto uit de OP, is dat nou die selfie?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
en zonder dat je die handelng per ongeluk 10 keer per dag blindelings uitvoert .quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie ik het voor me dat dit een handeling moet zijn die je blindelings in je zak zult moeten kunnen uitvoeren, dus zonder allerlei ingewikkeld gedoe.![]()
Nee dat is dezequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Die eerste foto uit de OP, is dat nou die selfie?
[ Bericht 6% gewijzigd door magikmichael op 08-10-2017 09:31:28 ]![]()
Ah oke.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dit is een oudere foto om te laten zien hoe de jas (en Anne) er droog uitziet![]()
Ik heb niet alles gevolgd maar wat me steeds opvalt is het tijdverschil tussen het appje naar haar vriend en de reactie daarop. Ik lees in de OP daar ook niets over. Weet iemand dit?![]()
Goedemorgen,
Benieuwd wat ze vandaag in gaan zetten en of dit de dag gaat worden dat ze eindelijk gevonden word.![]()
Precies. Maar om die reden dan nog een irritant trilsignaal van de tegenpartij, waardoor men het hopelijk opmerkt onbewust zo'n verzoek uit te hebben gezonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en zonder dat je die handelng per ongeluk 10 keer per dag blindelings uitvoert .Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Ik vertrouw die vriend voor geen meter, vooral de manier waarop hij zei dat ze een eind ging fietsen, of woorden van die strekking.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Misschien omdat hij aan dat diner zat waar de pijn aan zijn rug halverwege over ging?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd maar wat me steeds opvalt is het tijdverschil tussen het appje naar haar vriend en de reactie daarop. Ik lees in de OP daar ook niets over. Weet iemand dit?![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:32 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Thanks. Kreeg hem nergens geupload. 5 sites geprobeerd en tinypic werkt bij mij niet mobiel.
Ga je alleen kijken of help je ook mee met zoekenquote:
https://twitter.com/nielskalkman/status/916929585631162368
Ook vandaag wordt weer rond dezelfde plek gezocht. Ik heb het idee dat de politie andere plekken heeft kunnen uitsluiten door tips.![]()
#spannendquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Truus1973 het volgende:
Goedemorgen,
Benieuwd wat ze vandaag in gaan zetten en of dit de dag gaat worden dat ze eindelijk gevonden word.![]()
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag...![]()
je moet er gewoon vanuit gaan dat de dader niet dom is en diverse scenario's in zijn hoofd had gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:26 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze altijd op het ,voor hen, juiste moment hun verwachtingspatroon aanpassen.
ik denk niet dat dit een spontane actie van de dader of daders is geweest."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Zouden ze vandaag ook niet in noord en westelijke richting verder zoeken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag...![]()
Weet ik niet zeker maar hoop ik wel. Het is echt tijd dat het gebied wordt uitgebreid naar mijn mening...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:40 schreef chento het volgende:
[..]
Zouden ze vandaag ook niet in noord en westelijke richting verder zoeken?![]()
Jij kijkt continu op je telefoon?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Persefoneia het volgende:
ik denk dat de dader helemaal niet is gefiets of heeft de fiets nadat ze het meisje in de kofferbak heeft gelegd daar wel heen is gefiets.. Ik denk dat de dader een auto heeft gehad anders was het lichaam nu allang gevonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Why?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef raptorix het volgende:
Is trouwens bekend of die foto met de frontcamera is genomen?![]()
Dat is niet waar, er zijn vergelijkbare zaken waarbij het lichaam pas veel later werd gevonden. Na een jaar bijv.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de dader helemaal niet is gefiets of heeft de fiets nadat ze het meisje in de kofferbak heeft gelegd daar wel heen is gefiets.. Ik denk dat de dader een auto heeft gehad anders was het lichaam nu allang gevonden.![]()
Wat nou als ze wel op dat kruispunt is overvallen. Daders gaan er vandoor met rugtas telefoon en fiets om de boel elders op waarde te onderzoeken en ze laten haar ontredderd achter...en een toevallige voorbijganger biedt 'hulp'![]()
jouw mening kan waar zijn en mijn mening kan ook waar zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn vergelijkbare zaken waarbij het lichaam pas veel later werd gevonden. Na een jaar bijv."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:50 schreef Robin_fok het volgende:
Klinkt niet hoopvol.twitter:KoenLaureij twitterde op zondag 08-10-2017 om 09:48:57Rond 10u gaat de zoekactie naar #AnneFaber verder. Volgens politie zit tussen de vele tips, nog geen concrete tip waar men mee verder kan. reageer retweet
![]()
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.![]()
Waarom zou die foto niet zelf gemaakt zijn? Dat is toch vrij duidelijk ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.![]()
Nouja het lukt wel maar ik zie niet in waarom ook maar iemand dat zou doen met je achterkant camera.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
de theorieën (die ik niet geloof) dat ze angstig is en iemand anders de foto maakte om geen argwaan te wekken ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou die foto niet zelf gemaakt zijn? Dat is toch vrij duidelijk ...![]()
De kwaliteit van de foto zegt me dat het de front camera is, maar ik denk echt dat wat betreft de selfie en bericht eronder er niet meer getwijfeld hoeft te worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Op een kruispunt voor een rood stoplichtquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.
Dat zijn idiote theorieën.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef chento het volgende:
[..]
de theorieën (die ik niet geloof) dat ze angstig is en iemand anders de foto maakte om geen argwaan te wekken ofzo![]()
Oh my ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?Curiosity cultured the cat
persoonlijk denk ik dat die confrontatie al was op het moment dat ze die foto maakte.....quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er worden dagelijks miljoenen van dat soort selfies gestuurd naar vriendjes of vriendinnetjes als het slecht weer is en je er middenin zit.![]()
Joh, wat raar gezien de omstandighedenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?(plensbui op je hoofd)
[quote]Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?
[ /quote]
Not this shit again
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die foto discussie hebben we al gehad
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:00 schreef Maraca het volgende:
Joh, wat raar gezien de omstandigheden(plensbui op je hoofd)
Curiosity cultured the cat
not againquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal.
gewone selfie die uitdrukt gatver kijk nou, ik ben een verzopen katje!![]()
Oh klaasquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal.![]()
![]()
Lekker douchen. Ook zo dramatisch.Curiosity cultured the cat
Jij bent altijd vrolijk als je net tot op je onderbroek doorweekt bent geraakt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ootje Kadootje heeft het volgens mij nog niet ter sprake gebracht.
Hebben jullie gezien hoeveel onweer er precies boven haar hoofd hing, zou ze ergens zijn gaan schuilen?![]()
Die foto discussie is inderdaad zinloos.
Ze is daarna verdwenen.
Het was haar laatste levensteken gedwongen of niet."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja, dan zet je er 'lekker douchen' bij of zoiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Snap je dan niet dat dat 'lekker douchen' eigenlijk totaal iets anders betekent?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan zet je er 'lekker douchen' bij of zoiets.
Zoiets als 'het schaap is gemolken' tijdens de D-Day invasie.
![]()
![]()
![]()
Je kan in wa ook eerst tekst typen en voor dat je dit verstuurd een foto nemen. Dus de intentie van een grappig bericht sturen was er maar werd onderbroken tijdens de foto maken![]()
Is zij familie van Ernest?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:11 schreef Nudedragons het volgende:
Je kan in wa ook eerst tekst typen en voor dat je dit verstuurd een foto nemen. Dus de intentie van een grappig bericht sturen was er maar werd onderbroken tijdens de foto maken. Wat een fantastische conclusie op basis van niets
![]()
![]()
'lekker douchen'
Code taal voor iets?
2 vingers?
2 mannen?
En haar haar?
Ook een signaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel![]()
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.
Ze trekt echt zo'n nep-zielig gezicht op die foto, voor de grap. Ziet er niet bepaald uit als iemand in de stress. In tegendeel zelfs (imo)"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Niet voor niets is dit forum voor autisten hequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
Ze trekt echt zo'n nep-zielig gezicht op die foto. Ziet er niet bepaald uit als iemand in de stress. In tegendeel zelfs (imo)
Kunnen geen lichaamstaal lezen.Twiddel![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:14 schreef summer2bird het volgende:
'lekker douchen'
Code taal voor iets?
2 vingers?
2 mannen?
En haar haar?
Ook een signaal?en ook bewust een bang gezicht op de foto laten zien...ja allemaal toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Was de policy trouwens niet het een beetje netjes houden. Hoop gevloek en beledig hier... succes ermee![]()
Idd, die kutposts kunnen nu wel weg mbt selfie. Als ik soms in de ub zit en ik haat het dan maak ik net zulke selfies, betekent dus niet dat ik op punt sta vermoord te worden of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.![]()
Klaas, analyseer jij trouwens alles zo?
Lijkt mij moeilijk.
"barvrouw, u zei deze is van het huis en u gaf een knipoog, is dat geheimtaal voor uw achtervolgers?"Twiddel![]()
Ik denk altijd dat ze dan met me wil trouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef summer2bird het volgende:
Klaas, analyseer jij trouwens alles zo?
Lijkt mij moeilijk.
"barvrouw, u zei deze is van het huis en u gaf een knipoog, is dat geheimtaal voor uw achtervolgers?"![]()
Logisch.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze dan met me wil trouwen.Twiddel![]()
vrolijk
ik ben bang
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Heeft ze nou een parka jas aan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]![]()
ik merk het al .....jij gaat deze zaak vanaf vandaag volgen...quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dit is wel een goed punt trouwens. Het had net geregend en het was warm, met andere woorden erg plakkerig weer. Dan is het geen rare gedachte dat ze die jas had uitgetrokken na de regenbui en dat die op de bagagedrager gebonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel.
Confrontatie kan dus ook al zijn geweest vlak na de selfie terwijl de jas, fiets en tas nog steeds logisch zijn te verklaren met de vluchtroute van de dader."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Uit jezelf? Zonder dat degene tegenover je je daartoe dwingt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Idd, die kutposts kunnen nu wel weg mbt selfie. Als ik soms in de ub zit en ik haat het dan maak ik net zulke selfies, betekent dus niet dat ik op punt sta vermoord te worden of zo.![]()
![]()
Bij die 2e foto denk ik door haar vingers dat ze naar de kapper wil. En ik moet zeggen dat heur haar daar ook niet heel charmant zitquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]![]()
Of op het rekje voor en over het stuur, zodat de jas zo snel mogelijk zou drogen indien ze hem weer nodig zou hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is wel een goed punt trouwens. Het had net geregend en het was warm, met andere woorden erg plakkerig weer. Dan is het geen rare gedachte dat ze die jas had uitgetrokken na de regenbui en dat die op de bagagedrager gebonden.
Confrontatie kan dus ook al zijn geweest vlak na de selfie terwijl de jas, fiets en tas nog steeds logisch zijn te verklaren met de vluchtroute van de dader.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
En voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ze 25 minuten later nog met haar vader heeft geappt - dat past niet in de theoriequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik was echt verbaast toen ik de beide foto's zag dat het dezelfde persoon was....quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij die 2e foto denk ik door haar vingers dat ze naar de kapper wil. En ik moet zeggen dat heur haar daar ook niet heel charmant zit"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Deze is in elk geval wel met de frontcamera gemaakt!quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is ook bang en somber.
Kan gewoon geen grapje zijn.![]()
Dat was vast en zeker ook onderdeel van de uitgekiende MO van de dader.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:23 schreef Rewimo het volgende:
En voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ze 25 minuten later nog met haar vader heeft geappt - dat past niet in de theorieCuriosity cultured the cat
Rewimo
![]()
We hebben hier te maken met een uitermate sluw persoon!quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:24 schreef Copycat het volgende:
Dat was vast en zeker ook onderdeel van de uitgekiende MO van de dader.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Je zit op fok hèquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.![]()
![]()
Ik denk dat degenen die dat niet zien zich serieus eens op autisme moeten laten checken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.![]()
.......quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]______!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Yup. Los dat bang er ook nog eens anders uitziet (opengesperde ogen), is met deze foto plus tekst zo overduidelijk dat het een normale 'kijk mij zielig verzopen zijn' foto betreftquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat degene die dat niet zien zich serieus eens op autisme moeten laten checken.![]()
Even verder geanalyseerd;quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]
Bovenste foto lijkt me met een normale camera gemaakt, gezien het flits gehalte van de foto. Maar, als je kijkt naar haar uiterlijke kenmerken, zie je dat beide foto's overeenkomen; klein vlekje onder de linkermondhoek (van onze kant gezien).
Als je die andere selfie bekijkt, van een onbekende, zie je dat de teksten in spiegelbeeld zijn, dus frontcamera. Dat lijkt dus niet zo te zijn met de selfie van Anne. Ik denk dat we hier toch wat meer tijd in moeten gaan steken, wie neemt een nou een selfie met de achterkant camera?!!?![]()
Is er in het begin gezocht met een helicopter?
Ik volg niet alles op voet maar vroeg het me af en heb er verder niks over gehoord.
Als het lichaam levenloos ergens ligt dan is het toch nog warm en kunnen ze dat ergens op zo'n warmte camera toch zien![]()
![]()
we hebben een foto
we hebben apps naar haar vader en vriend op een fietstochtje
hoeveel mensen gaan tijdens zo fietstochtje door de regen nog even zitten appen in de stromende regen...
De vraag is of ze dat normaal ook deed. Dat weten alleen de vriend en haar vader. En dat is informatie die politie niet naar buiten zal brengen in het kader van het onderzoek.
De politie heeft ook een mening over deze foto. Daar hebben ze specialisten voor die zullen al een mening daarover hebben."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even iets anders
Wat gaat er eigenlijk met die fiets gebeuren nu? Verkoopt de politie die na onderzoek? Ik heb namelijk een nieuwe fiets nodig en op zich natuurlijk wel leuk om een fiets met een verhaal te hebben.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zou ook het alibi van Beatrix eens checken. Zij woont daar in de buurt en verveelt zich al 2 jaar de pestpokken. Het zou me niks verbazen als ze dit allemaal in scène heeft gezet en anne vrij laat om vervolgens de troon terug te eisen in een triomfantelijke persconferentie.![]()
Ben je hier nou nog over bezig?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en ook bewust een bang gezicht op de foto laten zien...ja allemaal toeval![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou ook het alibi van Beatrix eens checken. Zij woont daar in de buurt en verveelt zich al 2 jaar de pestpokken. Het zou me niks verbazen als ze dit allemaal in scène heeft gezet en anne vrij laat om vervolgens de troon terug te eisen in een triomfantelijke persconferentie.![]()
![]()
Heel veel mensen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben een foto
hoeveel mensen gaan tijdens zo fietstochtje door de regen nog even zitten appen in de stromende regen...
De vraag is of ze dat normaal ook deed. Dat weten alleen de vriend en haar vader. En dat is informatie die politie niet naar buiten zal brengen in het kader van het onderzoek.
De politie heeft ook een mening over deze foto. Daar hebben ze specialisten voor die zullen al een mening daarover hebben.![]()
Als dit allemaal nep blijkt te zijn kan ze haar achternaam nog altijd veranderen in Fabel.Zonder wrijving geen glans![]()
Moest hardop lachen teringlulquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit allemaal nep blijkt te zijn kan ze haar achternaam nog altijd veranderen in Fabel.![]()
![]()
Ja, dat eerste weekend is er met een helikopter gezocht in de buurt van de locatie van de selfie.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Is er in het begin gezocht met een helicopter?
Ik volg niet alles op voet maar vroeg het me af en heb er verder niks over gehoord.
Als het lichaam levenloos ergens ligt dan is het toch nog warm en kunnen ze dat ergens op zo'n warmte camera toch zien![]()
Ah dankje.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat eerste weekend is er met een helikopter gezocht in de buurt van de locatie van de selfie.
Blijf het allemaal zo vaag vinden.
![]()
Familie gaat kapot aan onzekerheid. Zo sneu![]()
![]()
Ja, dramatische situatie voor familie en vrienden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah dankje.
Blijf het allemaal zo vaag vinden.
![]()
Familie gaat kapot aan onzekerheid. Zo sneu![]()
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 08-10-2017 om 10:31:56ME, politie, Rode Kruis en vrijwilligers verzamelen weer aan de Hobbemalaan in Huis ter Heide #AnneFaber https://t.co/5pFIU2GDDc reageer retweet
![]()
Je kan - op een iPhone - de camera draaien, zodat eventuele tekst bij een selfie goed te lezen is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even verder geanalyseerd;
Bovenste foto lijkt me met een normale camera gemaakt, gezien het flits gehalte van de foto. Maar, als je kijkt naar haar uiterlijke kenmerken, zie je dat beide foto's overeenkomen; klein vlekje onder de linkermondhoek (van onze kant gezien).
Als je die andere selfie bekijkt, van een onbekende, zie je dat de teksten in spiegelbeeld zijn, dus frontcamera. Dat lijkt dus niet zo te zijn met de selfie van Anne. Ik denk dat we hier toch wat meer tijd in moeten gaan steken, wie neemt een nou een selfie met de achterkant camera?!!?
[ Bericht 0% gewijzigd door Krollie op 08-10-2017 10:44:06 (SELFIE, kuttelefoon!) ]![]()
Waar haal je die goede grappen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even iets anders
Wat gaat er eigenlijk met die fiets gebeuren nu? Verkoopt de politie die na onderzoek? Ik heb namelijk een nieuwe fiets nodig en op zich natuurlijk wel leuk om een fiets met een verhaal te hebben.
![]()
![]()
Ik vroeg me ook al af of bea een alibi hadquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou ook het alibi van Beatrix eens checken. Zij woont daar in de buurt en verveelt zich al 2 jaar de pestpokken. Het zou me niks verbazen als ze dit allemaal in scène heeft gezet en anne vrij laat om vervolgens de troon terug te eisen in een triomfantelijke persconferentie.
Tap tap tap![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen bang gezicht, ontzettende retard.![]()
![]()
Laat. het. los.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben een foto
De politie heeft ook een mening over deze foto. Daar hebben ze specialisten voor die zullen al een mening daarover hebben.Tap tap tap![]()
Echt hequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef Leandra het volgende:
Jammer weer, die autisten die moeite hebben de juiste emoties af te lezen en daar dan weer een enorm drama van gaan maken.![]()
![]()
True, maar een enkele user is gewoon zo ontzettend debiel.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:17 schreef Nudedragons het volgende:
Was de policy trouwens niet het een beetje netjes houden. Hoop gevloek en beledig hier... succes ermee
Als ze die uit nws zouden laten werd dit topic vanzelf niet meer vervuild.![]()
Maar de vraag is: leeft ze nog?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet weinig van emoties he? Ik denk dat je dit onderwerp nou maar moet droppen. Het is wel genoeg geweest zo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]![]()
Als je de frontcamera gebruikt dan lijkt hij als een spiegel te werken, maar de foto is gewoon een foto, en niet in spiegelbeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:38 schreef Krollie het volgende:
[..]
Je kan - op een iPhone - de camera draaien, zodat eventuele tekst bij een selfservice goed te lezen is.![]()
Lijkt me wel.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef raptorix het volgende:
Is trouwens bekend of die foto met de frontcamera is genomen?
Je ziet haar ogen iets naar beneden gericht t.o.v. de lens. Dat is kenmerkend voor een selfie waarop je wil zien hoe de foto eruit komt te zien, omdat de frontlens hoger zit dan het scherm waarop je jezelf ziet.
Bij een foto gemaakt met de achterkant van de telefoon is het logischer om vol in de lens te kijken.![]()
Dennis van Ommeren @DvanOmmeren 28m28 minutes ago
ME is onderweg naar Huis ter Heide."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 08-10-2017 om 10:44:44Vrijwilligers krijgen instructies. ME staat in linie klaar. Ze gaan de bosjes doorzoeken waar eerder de jas van… https://t.co/2cWUMlmLmQ reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ik weet niet of de politie het volgende al gedaan heeft. Vanaf het selfiepunt op een zelfde soort fiets fietsen in de richting waar haar spullen zijn gevonden. Wellicht dat er onderweg nog iets te vinden is (kapot achterlicht). En zo krijg je echt een beeld hoelang het fietsen is in minuten.
Ik weet het verder ook niet.
Peter R de Vries heeft dat in die zaak van Cassandra gedaan. 5 km dezelfde route lopend afgelopen in de nacht. Er was toen sprake van dat zij dat ook gedaan zo hebben. (Bleek dus onmogelijk).Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Ik zou ze bellen!quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:46 schreef Razor21 het volgende:
Ik weet niet of de politie het volgende al gedaan heeft. Vanaf het selfiepunt op een zelfde soort fiets fietsen in de richting waar haar spullen zijn gevonden. Wellicht dat er onderweg nog iets te vinden is (kapot achterlicht). En zo krijg je echt een beeld hoelang het fietsen is in minuten.
Peter R de Vries heeft dat in die zaak van Cassandra gedaan. 5 km dezelfde route lopend afgelopen in de nacht. Er was toen sprake van dat zij dat ook gedaan zo hebben. (Bleek dus onmogelijk).
Misschijn krijg je wel die 10k beloning naar aanleiding van deze gouden tip?!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2017 10:49:03 ]![]()
![]()
Aangezien de omgeving rond Huis ter Heijde nu wel heel erg goed is doorzocht en zij daar niet is gevonden moet je naar andere scenarios gaan kijken.
Het kan best zijn dat op het moment dat het laatste telefoonsignaal werd geregistreerd deze telefoon al in het bezit was van de dader en dat de confrontatie heeft plaatsgevonden ergens tussen het moment van de laatste selfie en het moment van laatste telefooncontact.
In die omgeving is er ook meer bos en minder huizen dus meer kans dat ze daar is zonder dat ze is gevonden (en hoe goed is die omgeving doorzocht?).
Fiets/ kleding/ jas zijn dan pas gedumpt door de dader nadat hij al enkele kilometers was gevlucht op haar fiets, weg van de plek van het misdrijf. En omdat deze vluchtroute overeenkomt met de route die Anne logischerwijs gefietst zou hebben zoekt nu iedereen Anne op de verkeerde plek (bij Huis ter Heijde) en vindt haar dus niet."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
https://twitter.com/DvanOmmeren/status/916940435548803072quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:45 schreef StaceySinger het volgende:
Dennis van Ommeren @DvanOmmeren 28m28 minutes ago
ME is onderweg naar Huis ter Heide.![]()
Het achterlicht kan ook allang voor die bewuste vrijdag kapot zijn gegaan. Volgens mij is namelijk onbekend hoe oud de trein-met-fiets-foto is, waarop het achterlicht nog intact was.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:46 schreef Razor21 het volgende:
Peter R de Vries heeft dat in die zaak van Cassandra gedaan. 5 km dezelfde route lopend afgelopen in de nacht. Er was toen sprake van dat zij dat ook gedaan zo hebben. (Bleek dus onmogelijk).![]()
Ik ben wel benieuwd naar de telecomgegevens van andere telefoons die op dat moment daar ook aanstraalden. Betwijfel of de dader zo verstandig was om geen telefoon mee te nemen/uit te schakelen.![]()
Vind niet dat ze ver uit elkaar liggen hoogtens een paar minuten lopend. Het ligt allemaal mooi in een clustertje bij blookerpark. Die tas kan daar direct nadat de fiets in het water is gegooid al neergelgd zijn als je je route ten noorden vervolgt of als je dat bospad hebt afgelegd en je maakt meteen rechtsomkeert bij blookerpark om weer naar het noorden te gaan of om naar de doldersweg rechts naast blookerpark te komen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 03:10 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Ik vind het "typisch" dat de spullen relatief ver uit elkaar liggen, maar wel allemaal vrij dicht bij een weg/voetpad...
Als je de fiets in de vijver dumpt, vervolgens in noordelijke richting je weg vervolgd door de bossen, waarom dan niet eerder de tas verstoppen/dumpen?
Lijkt alsof 'ie er vanaf de andere kant ingelegd is.![]()
Dus zei ik wat ik zei. Ik weet niet wat voor telefoon ze heeft, maar ze kan de selfiecamera dus zo draaien dat het lijkt alsof ze een foto met de camera op de achterkant maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de frontcamera gebruikt dan lijkt hij als een spiegel te werken, maar de foto is gewoon een foto, en niet in spiegelbeeld.![]()
Moet het?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:53 schreef Landgeld het volgende:
Tijd dat Peter R de Vries zich ermee gaat bemoeien?![]()
Volgens mij doet de selfiecamera dat automatisch.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:52 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dus zei ik wat ik zei. Ik weet niet wat voor telefoon ze heeft, maar ze kan de selfiecamera dus zo draaien dat het lijkt alsof ze een foto met de camera op de achterkant maakt.![]()
Sterker nog de dader(s) kan op het toestel af hebben gelezen dat ze deze route volgde.. op het moment hij in het bezit kwam.![]()
Scherp! Dat zou dan dus betekenen dat deze in het bezit kwam van het toestel voor de verbinding wegviel.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:58 schreef Wolf2017 het volgende:
Sterker nog de dader(s) kan op het toestel af hebben gelezen dat ze deze route volgde.. op het moment hij in het bezit kwam.![]()
Ik weet niet of er in dat gebied camera's hangen ...dan zouden ze in ieder geval onderzoek kunnen doen naar alle kentekenplaten die rond dat tijdstip in dat gebied hebben gereden en of daar verdachte personen tussen zitten...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ze hebben pas net dat parkje en het einde van het bospad uitgekamt deels, ik zag gister al toen ze een dag later pas die fel gele tas vonden die op 150 meter afstand lag dat het allemaal minder snel gaat dan veel mensen hopen en denken dat het gaat. En dat het waarschijnlijk lang kan gaan duren omdat het een bosrijk gebied is en ze nog maar een fractie onderzocht hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien de omgeving rond Huis ter Heijde nu wel heel erg goed is doorzocht en zij daar niet is gevonden moet je naar andere scenarios gaan kijken.
Het kan best zijn dat op het moment dat het laatste telefoonsignaal werd geregistreerd deze telefoon al in het bezit was van de dader en dat de confrontatie heeft plaatsgevonden ergens tussen het moment van de laatste selfie en het moment van laatste telefooncontact.
In die omgeving is er ook meer bos en minder huizen dus meer kans dat ze daar is zonder dat ze is gevonden (en hoe goed is die omgeving doorzocht?).
Fiets/ kleding/ jas zijn dan pas gedumpt door de dader nadat hij al enkele kilometers was gevlucht op haar fiets, weg van de plek van het misdrijf. En omdat deze vluchtroute overeenkomt met de route die Anne logischerwijs gefietst zou hebben zoekt nu iedereen Anne op de verkeerde plek (bij Huis ter Heijde) en vindt haar dus niet.
Ik vind nog steeds hetzelfde scenario het meest logische en denk ook dat ze ergens aan die fiets route word gevonden.
Je moet voor de grap eens kijken hoe groot het gebied aan weerskanten van haar fietsroute is tussen waar ze haar signaal verloor en waar ze haar jas vonden. Heb je gezien hoe groot dat gebied is en wat een fractie ze nog maar uitgekamt hebben? Ze zijn nog niet eens op de helft, dat gaan ze echt niet even in een weekje dat hele gebied doorzoeken hoor.
Die Joey konden ze nog niet eens zomaar op een dorre berg vlakte vinden en die was niet eens op de fiets maar lopend dus een veel kleinere zoek radius en daar deden ze ook al een hele tijd over dat was geen bosrijk gebied waar je soms maar een meter of 3 voor je kan zien.![]()
De Dolderse weg (het stuk voor het laatste telefooncontact) ligt helemaal tussen de bomen en er zijn nauwelijks huizen, zo te zien op de satellietfoto's. Een dader zou haar kunnen hebben tegengehouden en onder bedreiging de bossen in geleid (met achterlating van fiets en jas/tas op bagagedrager) en daar vermoord. Daarna teruglopen naar de fiets en daarmee gevlucht. Spullen na enkele kilometers vlucht gedumpt bij Huis ter Heide.
Ik weet niet of er in die bossen al goed is gezocht."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Ik weet niks over wat er totnu toe bekend is bij de pol maar aan de hand van wat ze tot nu toe doen manier van onderzoek lijkt het erop dat ze aanwijzingen hebben dat het verderop de route heeft plaats gevonden in de buurt van vijver fietspad anders was bv een leger al ingezet om de locatie tussen laatste selfie en verbroken verbinding vollledig uit te kammen.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:48 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan best zijn dat op het moment dat het laatste telefoonsignaal werd geregistreerd deze telefoon al in het bezit was van de dader en dat de confrontatie heeft plaatsgevonden ergens tussen het moment van de laatste selfie en het moment van laatste telefooncontact.Het zou dus interessant kunnen zijn om na te gaan of er twee telefoons zijn geweest die gedurende een bepaalde periode hetzelfde patroon van aanroepen van zendmasten heeft gevolgd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:51 schreef Protoplanet het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de telecomgegevens van andere telefoons die op dat moment daar ook aanstraalden. Betwijfel of de dader zo verstandig was om geen telefoon mee te nemen/uit te schakelen.
Maar ik mag toch hopen dat de politie dat ook verzint?![]()
![]()
Maar dan zou er tijdelijk een fiets op het fietspad hebben gelegen/staan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:02 schreef SeLang het volgende:
De Dolderse weg (het stuk voor het laatste telefooncontact) ligt helemaal tussen de bomen en er zijn nauwelijks huizen, zo te zien op de satellietfoto's. Een dader zou haar kunnen hebben tegengehouden en onder bedreiging de bossen in geleid (met achterlating van fiets en jas/tas op bagagedrager) en daar vermoord. Daarna teruglopen naar de fiets en daarmee gevlucht. Spullen na enkele kilometers vlucht gedumpt bij Huis ter Heide.
Ik weet niet of er in die bossen al goed is gezocht.
Dat is een risico.![]()
Op een afgelegen bospaadje rond etenstijd tijdens slecht weer ja, een veel kleinere kans dat er toevallig iemand langs komt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar dan zou er tijdelijk een fiets op het fietspad hebben gelegen/staan?
Dat is een risico.![]()
Dat is echt nog een flink stuk hoor, zelfs op de fiets. (ongeveer een minuut of 20-30 en 6-9km)quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:03 schreef Wolf2017 het volgende:
Ik weet niks over wat er totnu toe bekend is bij de pol maar aan de hand van wat ze tot nu toe doen manier van onderzoek lijkt het erop dat ze aanwijzingen hebben dat het verderop de route heeft plaats gevonden in de buurt van vijver fietspad anders was bv een leger al ingezet om de locatie tussen laatste selfie en verbroken verbinding vollledig uit te kammen.
Al die kaarten die hier voorbij zijn gekomen verkijk je je op de schaal.![]()
Jawel, maar toch. Maar goed het is en blijft gissen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:05 schreef Maktub het volgende:
[..]
Op een afgelegen bospaadje rond etenstijd tijdens slecht weer ja, een veel kleinere kans dat er toevallig iemand langs komt.![]()
Inderdaad. Maar valt iemand dat op? Het kan ook nog zijn dat er meerdere daders zijn en één daarvan bij de fiets is gebleven of dat de dader deze direct uit het zicht heeft geplaatst. Mogelijk zijn er zijpaadjes waar dat makkelijk kan. Die fiets hoef je maar een paar meter verder achter een struik te leggen en niemand die het ziet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar dan zou er tijdelijk een fiets op het fietspad hebben gelegen/staan?
Dat is een risico."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Precies sommige mensen zijn zich flink op de schaal aan het verkijken en denken dat je dat zo maar even in een dagje meter voor meter doorzoekt een bosrijk gebied van een paar vierkante kilometer, dacht het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt nog een flink stuk hoor, zelfs op de fiets. (ongeveer een minuut of 20-30 en 6-9km)
Al die kaarten die hier voorbij zijn gekomen verkijk je je op de schaal.![]()
Dat kun je dus aan of uitzetten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet de selfiecamera dat automatisch.![]()
Ik heb er eigenlijk weinig twijfel over dat ze die informatie veilig zullen hebben gesteld. Daarmee vind je niet direct de dader maar als je eenmaal verdachte hebt kun je dit wel als bewijs gebruiken om hem op de plek van het misdrijf te plaatsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Het zou dus interessant kunnen zijn om na te gaan of er twee telefoons zijn geweest die gedurende een bepaalde periode hetzelfde patroon van aanroepen van zendmasten heeft gevolgd.
Maar ik mag toch hopen dat de politie dat ook verzint?"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Als ik het heb over dader kan dat best aangezien hij deze gebruikt kan hebben als vervoersmiddel richting zijn woning of opstap plaats.![]()
Voorbeeld is een impulsieve wandelaar die kunnen makkelijk 30 km van huis hun route lopen of met openbaar vervoer/auto naar een wandelroute gaan.![]()
Mijn iPhone draait automatisch de selfie foto in de zelfde richting als wanneer ik hem met de achterkant zou maken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even verder geanalyseerd;
Als je die andere selfie bekijkt, van een onbekende, zie je dat de teksten in spiegelbeeld zijn, dus frontcamera. Dat lijkt dus niet zo te zijn met de selfie van Anne. Ik denk dat we hier toch wat meer tijd in moeten gaan steken, wie neemt een nou een selfie met de achterkant camera?!!?![]()
Zo te zien werd dit laatste signaal bij een spoorwegovergang uitgezonden. Mogelijk dat de spoorbomen dicht waren en de dader zijn vlucht moest onderbreken. Dat lijkt een logisch moment voor de dader om de tas te onderzoeken en de telefoon te vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:48 schreef SeLang het volgende:
Het kan best zijn dat op het moment dat het laatste telefoonsignaal werd geregistreerd deze telefoon al in het bezit was van de daderEr zijn niet zoveel mogelijke vluchtroutes. Dus de kans dat de dader dezelfde route neemt die Anne gefietst zou hebben, is niet bizar klein.quote:En omdat deze vluchtroute overeenkomt met de route die Anne logischerwijs gefietst zou hebben zoekt nu iedereen Anne op de verkeerde plek (bij Huis ter Heijde) en vindt haar dus niet.
Kortom: mee eens. Je hypothese doorstaat de occam's razor test.![]()
Jawel, maar er zijn natuurlijk wel heel erg veel telefoons daar in de buurt. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat er een stuk minder telefoons zullen zijn die binnen het juiste tijdsframe zowel in de buurt van het misdrijf waren als op de plaats waar de spullen zijn gedumpt, als die punten ver uit elkaar zouden liggen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:16 schreef Wolf2017 het volgende:
Als ik het heb over dader kan dat best aangezien hij deze gebruikt kan hebben als vervoersmiddel richting zijn woning of opstap plaats.
Als je maar één plek hebt en de nauwkeurigheid van de peiling is een straal van zeg ~1km en de tijdsperiode ~1 uur dan wordt het allemaal wat overweldigend kwa hoeveelheid telefoons, denk ik."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Als de dader inderdaad de tas als laatste zou hebben gedropt, dan is hij lopend te voet verder gegaan. Hij zou dan (redelijk) in de buurt kunnen wonen, of de bus hebben gepakt. Er zijn 3 bushaltes in het park gebied (https://www.google.nl/map(...)2546922,16.79z?hl=en).
Ik vraag me af of de politie al heeft gecontroleerd op de camera's van deze bussen...![]()
De Dolderseweg in Huis ter Heide/Bosch en Duin is na het laatste telefooncontact.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:02 schreef SeLang het volgende:
Ik weet niet of er in die bossen al goed is gezocht.
Die in Soest is door de fietsroute alleen maar gekruist (overgestoken = knooppunt 57 op de kaart).![]()
Voor mij doorstaat die dat niet. Veel te lang stuk om met die spullen te fietsen, had ie allang ergens anders kunnen dumpen. Weet je langs hoeveel paden en mensen en huizen je dan nog komt? Je gaat ook nog nota bene bijna dwars door den dolder. Die hele afstand is 7 kilometer.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:21 schreef jaco het volgende:
[..]
Zo te zien werd dit laatste signaal bij een spoorwegovergang uitgezonden. Mogelijk dat de spoorbomen dicht waren en de dader zijn vlucht moest onderbreken. Dat lijkt een logisch moment voor de dader om de tas te onderzoeken en de telefoon te vinden.
[..]
Er zijn niet zoveel mogelijke vluchtroutes. Dus de kans dat de dader dezelfde route neemt die Anne gefietst zou hebben, is niet bizar klein.
Kortom: mee eens. Je hypothese doorstaat de occam's razor test.![]()
Ik volg het niet vanaf het begin maar op sommige nieuwssites staat dat ze na de regenselfie de snelste route naar Rijnsweerd heeft willen nemen.
Wat ik nu in dit topic lees zijn dat ook maar aannames maar als het zo is dan is de afslag richting Soestduinen onlogisch want dwars door Bilthoven fietsen is veel korter.Wie dit leest is gek![]()
Is er eigenlijk meer bekend gemaakt over de kleding die ze droeg die dag? Als die groene parka een regenjas was, is de kans groot dat ze die niet continu heeft gedragen en dat meer mensen haar misschien hebben gezien zonder het door te hebben.![]()
AD:Zeer te begrijpen reactie van de politie natuurlijk, maar aan de ene kant moet je alle risico's afwegen, er zijn in Europa veel incidenten met asielzoekers, ik denk (hoop) dat ze er niets mee te maken hebben, maar enkele agenten een kijkje laten nemen, of vragen of de inwoners daar iets gezien hebben kan toch geen kwaad?quote:11:12 Veel mensen vragen zich op sociale media af waarom er niet gekeken wordt bij het asielzoekerscentrum. Volgens de politie is er geen enkele aanleiding om welke instelling of welk bedrijf dan ook beter te onderzoeken.![]()
Haar laatste signaal is gewoon opgepikt op de route die ze al volgde. Het is dus aanneembaar dat ze gewoon de route heeft afgefietst en niet zo snel mogelijk naar huis wilde. Daar stond ze om bekend. Ze fietste dit soort routes voor haar plezier. Ik denk niet dat de regen haar tegenhield.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik volg het niet vanaf het begin maar op sommige nieuwssites staat dat ze na de regenselfie de snelste route naar Rijnsweerd heeft willen nemen.
Wat ik nu in dit topic lees zijn dat ook maar aannames maar als het zo is dan is de afslag richting Soestduinen onlogisch want dwars door Bilthoven fietsen is veel korter.![]()
Ik bedoelde ook niet strikt genomen de Dolderse weg maar die route die er min of meer aan parallel loopt door de bossen voor de spoorwegovergang.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Dolderseweg in Huis ter Heide/Bosch en Duin is na het laatste telefooncontact.
Die in Soest is door de fietsroute alleen maar gekruist (overgestoken = knooppunt 57 op de kaart)."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Een reactie bij HJ..
..We piekeren enorm wat er kan zijn gebeurd. Het is idd raar ook dat we ons afvragen waarom politie nog niet in Dijnselbos heeft gezocht aangezien iemand een verward meisje zou hebben gezien aan de andere zijde van de brede straat daar waar haar kleding is gevonden, het Dijnselbos ligt daar precies achter. Maar we kunnen alleen maar gissen en afvragen….
Kan natuurlijk van een fantast zijn, opmerkelijk is het wel.![]()
Dit beschrijft echt het gevoel van nu. Onzekerheid, mysterie, tragedie, wat is er gebeurd, waar ben je: Apart filmpje is puur toeval, vond t nummer op spotify.![]()
Natuurlijk kan je nog geen scenario helemaal uitsluiten, maar gezien de feiten tot nu toe , heb ik paar concluises op een rij gezet
1) de tas is achtergelaten=>voor mij betekent dit dat zij niet met een auto ontvoerd is in de eerste instantie, want waarom zou je anders de moeite doen om de tas te verstoppen ipv gewoon in de auto zetten
2)de fiets en de tas zijn verstopt in een park die best wel open is=> het lijkt alsof de dader zo snel mogelijk van de fiets en tas af wilde
3)de fiets is gedumpt in devijver omdat hij groot is en zou opvallen,
de tas is mogelijk ook megenomen naar het park omdat de dader hem eerst wilde doorzoeken en sterker nog het was een gele opvallend tas,
maar de jas, ik zie geen motief om jas mee te nemen en ergens te dumpen i.p.v met lichaam te verstoppen, (tenzij de dader de politie op een dwaalspoor wilde zetten) dus mij lijkt het meest waarschijnlijk dat de plaats delict die fietspad is waar de jas gevonden is, ten minste niet zover daarvandaan, ws daar in het bos. Het is wel een smalle fietspad in het midden van het bos
4)ze zitten in dat gebied al 4 dagen met zoveel man en honden te zoeken en geen enkele spoor van het lichaam gevonden=> als ze het lichaam niet vinden, hoog waarschijnlijk is die al verplaatst naar een andere plek maar hoe dan?
voor mij meest voorhandliggende scenario gaat zo:
Anne gaat van spoorlaan naar die enge smalle fietspad, en wordt achtervolgd door de dader. daar valt ie haar aan, zij stapt uit de fiets en rent het bos in ten weste van de fietspad. hij rukt haar jas af(of miss had ze die jas niet eens aan en ergens liet vallen), ze blijft nog paar honder meter in het bos rennen totdat hij haar pakt. Na de daad verstopt hij Anne ergens in de bos, gaat gelijk terug naar fiets om hem kwijt te raken want hij is groot en valt op. de jas blijft ook ergens in het bos. hij gooit de fiets in de vijver, zoekt de tas en verstopt die ook in het park. Daarna gaat de dader naar zijn huis, wat ook ergens in de buurt van de anwb route is, komt half uurtje later met zijn auto om het lichaam weg te halen. Je hebt bijvoorbeeld langs de Duinweg zo'n smalle parkeerterrein in het midden van het bos, wat op zo''n vrijdagavond ws helemaal leeg is. hij komt met de auto, het is nu donker, sjouwt het lichaam naar auto toe, geen tijd om de jas of tas weer te zoeken in het donker, gaat z.s.m weg van de locatie, naar Friesland of Duitsland om het lichaam ergens te begraven of in het water te gooien.
Zoals ik zei, zijn alle andere scenarios ook nog mogelijk, bijv de dader de politei op een dwaalspoor zet of dat er twee daders zijn. maar als ik de fietsroute zie, denk ik toch dat de plaats delict vlakbij de jas is.
Daarnaast lijkt me die AZC scenario ook niet zo logisch. Je verwacht toch niet dat iemand de taal nauwelijks spreekt en in een helemaal nieuw land zo de terrein bestudeert en plan heeft om het lichaam zo spoorloos weg te brengen? Ik zeg niet dat ze dit niet zouden doen maar wel dat ze meer fouten zouden maken![]()
Zullen we even samen mediteren?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:34 schreef EternalNow het volgende:
Dit beschrijft echt het gevoel van nu. Onzekerheid, mysterie, tragedie, wat is er gebeurd, waar ben je: Apart filmpje is puur toeval, vond t nummer op spotify.Curiosity cultured the cat
Wat bedoel je met HJ? En waar ligt het Dijnselbos precies want ik vind het niet op Google Maps?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Een reactie bij HJ..
..We piekeren enorm wat er kan zijn gebeurd. Het is idd raar ook dat we ons afvragen waarom politie nog niet in Dijnselbos heeft gezocht aangezien iemand een verward meisje zou hebben gezien aan de andere zijde van de brede straat daar waar haar kleding is gevonden, het Dijnselbos ligt daar precies achter. Maar we kunnen alleen maar gissen en afvragen….
Ze zullen achter de schermen echt wel nader onderzoek hebben gedaan. Dat gaan ze natuurlijk ook niet zo delen. Ze schrijven niet: ' Ja, tuurlijk hebben we hier al naar gekeken. Zowel azielzoekers als tbs kliniek hebben we volledig onderzocht'quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
AD:
[..]
Zeer te begrijpen reactie van de politie natuurlijk, maar aan de ene kant moet je alle risico's afwegen, er zijn in Europa veel incidenten met asielzoekers, ik denk (hoop) dat ze er niets mee te maken hebben, maar enkele agenten een kijkje laten nemen, of vragen of de inwoners daar iets gezien hebben kan toch geen kwaad?Love is in the air!![]()
Ze zullen veel tips krijgen, en misschien niet de mankracht om al die tips te controleren. Maar zou het kloppen, dan is het wel raar dat ze dat gebied niet onderzocht hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Een reactie bij HJ..
De politie heeft op basis van haar telefoongegevens geconcludeerd dat ze de route waarschijnlijk heeft gevolgd en op het punt bij de spoorwegovergang Berkenlaantje/Beaufortlaan/Paltzerweg is het laatste signaal opgepikt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat ik nu in dit topic lees zijn dat ook maar aannames maar als het zo is dan is de afslag richting Soestduinen onlogisch want dwars door Bilthoven fietsen is veel korter.
Dat ze na de selfie de kortste route naar Rijnsweerd zou hebben genomen strookt dus niet met wat de politie heeft gemeld, en zal voornamelijk het uitdragen van allerlei "ik zou dit en dat gedaan hebben" meningen zijn, omdat anderen het niet logisch vinden dat ze de route zou zijn blijven volgen.![]()
Bron?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Een reactie bij HJ..
Kan natuurlijk van een fantast zijn, opmerkelijk is het wel.Love is in the air!![]()
Wie bedoel ik; HJ is Henk Jan Korterink.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:35 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met HJ? En waar ligt het Dijnselbos precies want ik vind het niet op Google Maps?![]()
Als de dader die kant op moet omdat hij in die buurt woont dan is het een logische route. In de eerste instantie wil je zo snel mogelijk weg zijn bij de plaats van het misdrijf dus fiets je kilometers er vandaan. Pas op veilige afstand dump je de spullen, maar natuurlijk ook weer niet al te dicht bij waar je woont. Met zo weinig oppervlakte water in de buurt is die vijver en omgeving dan geen rare keuze imo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:28 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Voor mij doorstaat die dat niet. Veel te lang stuk om met die spullen te fietsen, had ie allang ergens anders kunnen dumpen. Weet je langs hoeveel paden en mensen en huizen je dan nog komt? Je gaat ook nog nota bene bijna dwars door den dolder. Die hele afstand is 7 kilometer."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
In een wereld waar op elke hoek van de straat een camera hangt, kunnen ze dan niet kijken met/via de camera's of ze iets verdachts zien, personen die op straat waren rond de tijd dat ze verdween, andere camera's in de buurt etc.
Denk niet dat die meid in de buurt is waar ze zoeken, dan hadden ze haar toch wel al gevonden na een dikke week zoeken.![]()
Maar die loopt niet parallel, die kruist.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet strikt genomen de Dolderse weg maar die route die er min of meer aan parallel loopt door de bossen voor de spoorwegovergang.![]()
Het dijnselbos bestaat helemaal niet. Of tenminste, niet meer, lees ik ergens. Vind er verder vrijwel niets over.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:35 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Wat bedoel je met HJ? En waar ligt het Dijnselbos precies want ik vind het niet op Google Maps?![]()
Bus 59 rijdt niet tot heel laat, maar zeker heen heel goed mogelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:23 schreef Robin_fok het volgende:
Als de dader inderdaad de tas als laatste zou hebben gedropt, dan is hij lopend te voet verder gegaan. Hij zou dan (redelijk) in de buurt kunnen wonen, of de bus hebben gepakt. Er zijn 3 bushaltes in het park gebied (https://www.google.nl/map(...)2546922,16.79z?hl=en).
Ik vraag me af of de politie al heeft gecontroleerd op de camera's van deze bussen...
Gelijk na de Dennenweg lijkt mij een plek waar men toch wel even mag kijken, daar is er ook geen parallelweg meer. Als de jas is weggegooid vanaf de fiets lijkt mij dat ook vrij snel te gebeuren en niet na 3 of 4 km.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Daarom gaat de zoektocht ook langzamer omdat de politie zich ook moet richten op het veilig stellen van bewijs. Ze zijn nu al een paar dagen bezig om 1 vijvertje te dreggen en te onderzoeken volgens mij. Ze zijn nu al een paar dagen daar bij dat vijvertje bezig terwijl het gebied rond blookerpark maar fractie is van de gebieden rond haar fiets route. Dat zou iedereen een idee moeten geven hoe langzaam de zoektocht kan gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk weinig twijfel over dat ze die informatie veilig zullen hebben gesteld. Daarmee vind je niet direct de dader maar als je eenmaal verdachte hebt kun je dit wel als bewijs gebruiken om hem op de plek van het misdrijf te plaatsen.
Ze hebben nu een groot deel van de gebieden naast dat einde van die bospad route uitgekamt maar voor hetzelfde geld is het veel verder terug op dat bospad gebeurt.
Als het aan het einde van het bospad was gebeurt waar de jas is gevonden dan was er ook minder reden om die fiets nog mee te nemen. Die fiets lijkt me juist te zijn meegenomen omdat tussen waar het gebeurt is en blookerpark nog een aardig stuk te overbruggen was, als je zonder fiets aan het andere eind van dat bospad staat bijvoorbeeld..![]()
Als je op zo'n manier denkt zou het kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als de dader die kant op moet omdat hij in die buurt woont dan is het een logische route. In de eerste instantie wil je zo snel mogelijk weg zijn bij de plaats van het misdrijf dus fiets je kilometers er vandaan. Pas op veilige afstand dump je de spullen, maar natuurlijk ook weer niet al te dicht bij waar je woont. Met zo weinig oppervlakte water in de buurt is die vijver en omgeving dan geen rare keuze imo.
Zou het in ieder geval als een scenario zetten wat iets verder weg staat. Voor als ze in dit gebied echt niks vinden.![]()
Svenquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
http://www.misdaadjournal(...)en-spullen/#comments
8 oktober 2017 - 00:53
Een getuige heeft omschreven dat Anne in het park op een bankje zat en heeft daarin ook een omschrijving van haar broek gegeven. De politie zou daarin haar hebben geinformeerd niet te weten wat voor kleding ze droeg. Conclusie: in de gevonden kledingstukken zou in dat geval NIET haar broek bij hebben gezeten (?) ofwel: geen intentie tot misbruik maar inderdaad misschien roof? Dan nog blijft de vraag wat is er gebeurd en waar is Anne… Een geheel andere getuige heeft een meisje zien staan aan de overzijde van de straat bij het inmiddels gesloten cafe “Spitfire”. Ze stond een beetje te dralen. Politie schijnt daar te hebben gekeken zonder resultaat. Echter het bos en percelen aldaar achter die Spitfire zijn ze nog niet geweest zover ons bekend! Ofwel mogelijke scenario: misschien roof vanuit de bosjes en ze heeft zich zonder fiets, tas en jas losgewurmd van de rovers en naar andere kant straat gerend?Love is in the air!![]()
Ik weet anders zonder op de kaart te kijken wat er bedoeld wordt, maar het zal wel een lokale benaming zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:39 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Het dijnselbos bestaat helemaal niet. Of tenminste, niet meer, lees ik ergens. Vind er verder vrijwel niets over.![]()
Oh jolly, het punt is bereikt waarop we comments van andere sites onder de loep gaan nemen.Curiosity cultured the cat
Bij die eerste selfie in de regen in Baarn, zou ik naar station Baarn fietsen en de trein terug nemen naar Utrecht. Maar misschien had ze geen ov kaart of geld bij zich. Maar goed, de regen weerhield haar niet om het stuk terug te fietsen. Ik zou op dat tijdstip en in die weersomstandigheden (bijna schemer achtig) daar niet zo snel in die omgeving fietsen op die bosfietspaden e.d. komt mij nogal 'unheimisch' over zo te zien op de eerder geplaatste 'streetview' Google foto's.![]()
Het houd je wel bezig he.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:
Oh jolly, het punt is bereikt waarop we comments van andere sites onder de loep gaan nemen.![]()
Persoonlijk denk ik dat haar jas en tas simpel weg voor en of achterop haar fiets zaten en dat die daarom zijn meegenomen toen de dader de fiets meenam en daar direct weg wilde ipv daar blijven staan om eerst dingen van de fiets af te gaan halen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:35 schreef gaydiriguppak het volgende:
Natuurlijk kan je nog geen scenario helemaal uitsluiten, maar gezien de feiten tot nu toe , heb ik paar concluises op een rij gezet
1) de tas is achtergelaten=>voor mij betekent dit dat zij niet met een auto ontvoerd is in de eerste instantie, want waarom zou je anders de moeite doen om de tas te verstoppen ipv gewoon in de auto zetten
2)de fiets en de tas zijn verstopt in een park die best wel open is=> het lijkt alsof de dader zo snel mogelijk van de fiets en tas af wilde
3)de fiets is gedumpt in devijver omdat hij groot is en zou opvallen,
de tas is mogelijk ook megenomen naar het park omdat de dader hem eerst wilde doorzoeken en sterker nog het was een gele opvallend tas,
maar de jas, ik zie geen motief om jas mee te nemen en ergens te dumpen i.p.v met lichaam te verstoppen, (tenzij de dader de politie op een dwaalspoor wilde zetten) dus mij lijkt het meest waarschijnlijk dat de plaats delict die fietspad is waar de jas gevonden is, ten minste niet zover daarvandaan, ws daar in het bos. Het is wel een smalle fietspad in het midden van het bos
4)ze zitten in dat gebied al 4 dagen met zoveel man en honden te zoeken en geen enkele spoor van het lichaam gevonden=> als ze het lichaam niet vinden, hoog waarschijnlijk is die al verplaatst naar een andere plek maar hoe dan?
voor mij meest voorhandliggende scenario gaat zo:
Anne gaat van spoorlaan naar die enge smalle fietspad, en wordt achtervolgd door de dader. daar valt ie haar aan, zij stapt uit de fiets en rent het bos in ten weste van de fietspad. hij rukt haar jas af(of miss had ze die jas niet eens aan en ergens liet vallen), ze blijft nog paar honder meter in het bos rennen totdat hij haar pakt. Na de daad verstopt hij Anne ergens in de bos, gaat gelijk terug naar fiets om hem kwijt te raken want hij is groot en valt op. de jas blijft ook ergens in het bos. hij gooit de fiets in de vijver, zoekt de tas en verstopt die ook in het park. Daarna gaat de dader naar zijn huis, wat ook ergens in de buurt van de anwb route is, komt half uurtje later met zijn auto om het lichaam weg te halen. Je hebt bijvoorbeeld langs de Duinweg zo'n smalle parkeerterrein in het midden van het bos, wat op zo''n vrijdagavond ws helemaal leeg is. hij komt met de auto, het is nu donker, sjouwt het lichaam naar auto toe, geen tijd om de jas of tas weer te zoeken in het donker, gaat z.s.m weg van de locatie, naar Friesland of Duitsland om het lichaam ergens te begraven of in het water te gooien.
Zoals ik zei, zijn alle andere scenarios ook nog mogelijk, bijv de dader de politei op een dwaalspoor zet of dat er twee daders zijn. maar als ik de fietsroute zie, denk ik toch dat de plaats delict vlakbij de jas is.
Daarnaast lijkt me die AZC scenario ook niet zo logisch. Je verwacht toch niet dat iemand de taal nauwelijks spreekt en in een helemaal nieuw land zo de terrein bestudeert en plan heeft om het lichaam zo spoorloos weg te brengen? Ik zeg niet dat ze dit niet zouden doen maar wel dat ze meer fouten zouden maken
Ik sluit me ook aan dat het dumpen van de fiets en tas in blookerpark gemakzuchtelijk en gehaast lijkt.![]()
Er zijn wel degelijk een aantal zogenaamde getuigen, de vraag natuurlijk hoe betrouwbaaeLove is in the air!![]()
Zijn deze getuigenverklaringen door de politie naar buiten gebracht?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Sven
Een getuige heeft omschreven dat Anne in het park op een bankje zat en heeft daarin ook een omschrijving van haar broek gegeven. De politie zou daarin haar hebben geinformeerd niet te weten wat voor kleding ze droeg. Conclusie: in de gevonden kledingstukken zou in dat geval NIET haar broek bij hebben gezeten (?) ofwel: geen intentie tot misbruik maar inderdaad misschien roof? Dan nog blijft de vraag wat is er gebeurd en waar is Anne… Een geheel andere getuige heeft een meisje zien staan aan de overzijde van de straat bij het inmiddels gesloten cafe “Spitfire”. Ze stond een beetje te dralen. Politie schijnt daar te hebben gekeken zonder resultaat. Echter het bos en percelen aldaar achter die Spitfire zijn ze nog niet geweest zover ons bekend! Ofwel mogelijke scenario: misschien roof vanuit de bosjes en ze heeft zich zonder fiets, tas en jas losgewurmd van de rovers en naar andere kant straat gerend?![]()
Je moet eens weten wat daar soms aan informatie voorbij komt..quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:42 schreef Copycat het volgende:
Oh jolly, het punt is bereikt waarop we comments van andere sites onder de loep gaan nemen.![]()
Houdt.quote:
Zo heel af en toe. Zoals op een druilerige zondagochtend.Curiosity cultured the cat
https://twitter.com/SemvanderWalNL/status/916961612170489856
"Politie vroeg net aan ons of we een groene Volvo op beeld hadden staan. Meerdere agenten hadden vreemd gevoel bij de bestuurder. #annefaber"![]()
Als deze twitteraar gelijk heeft kan dat wel zorgelijk zijn. Dan is er dus toch de mogelijkheid van een auto in het spel.
Niks staat nog vast natuurlijk.![]()
Dit vroegen ze aan een journalist. Dus denken ze dat de dader in de gaten houdt waar er wordt gezocht?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:44 schreef EternalNow het volgende:
"Politie vroeg net aan ons of we een groene Volvo op beeld hadden staan. Meerdere agenten hadden vreemd gevoel bij de bestuurder. #annefaber"![]()
Beetje naïef ook om daar te fietsen met zo'n weer en tegen de avond aan in deze tijd. Maar aan de andere kant, ik doe het ook meermaals per week, hebben hier ook een bos, ren er altijd doorheen met joggen, ook als het donker/schemerig is ren ik gewoon op de paadjes. Ben dan wel een man, maar zelf ook nooit het idee of de gedachte dat er iets kan gebeuren, kom er al zolang.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef plant35 het volgende:
Bij die eerste selfie in de regen in Baarn, zou ik naar station Baarn fietsen en de trein terug nemen naar Utrecht. Maar misschien had ze geen ov kaart of geld bij zich. Maar goed, de regen weerhield haar niet om het stuk terug te fietsen. Ik zou op dat tijdstip en in die weersomstandigheden (bijna schemer achtig) daar niet zo snel in die omgeving fietsen op die bosfietspaden e.d. komt mij nogal 'unheimisch' over zo te zien op de eerder geplaatste 'streetview' Google foto's.![]()
Aha. Ik dacht trouwens dat ze het vroegen aan iemand met een camera aan het huis.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:45 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Dit vroegen ze aan een journalist. Dus denken ze dat de dader in de gaten houdt waar er wordt gezocht?![]()
Wat een klapjosti dat hij dat openbaar maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:44 schreef EternalNow het volgende:
Knap meisje zeg. Wacht eens, ik zie in de reflectie een man...huh. Hoe kan dit??????quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie hem al de hele tijd tweeten en er staat dat hij cameraman is in het midden van het land. Dus dat moet wel betekenen dat de politie het opvalt dat er iemand hun in de gaten houdt tijdens de zoektocht.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:46 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht trouwens dat ze het vroegen aan iemand met een camera aan het huis.![]()
wel somber..maar ik zie geen angst in der ogenquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Alles voor de likesquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een klapjosti dat hij dat openbaar maakt.![]()
![]()
Inderdaad denk dat de meesten zo kijken als ze een plensbui op hun kop krijgen en natgeregend worden en nog kilometers terug naar huis moeten fietsen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel somber..maar ik zie geen angst in der ogen![]()
Ah, vandaar dat haar vriend die vrijdag een diner had.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Over die zogenaamde bruiloft, die zou zaterdag zijn, volgens een paar reageerders.
Ze verzinnen van alles en doen net alsof het feiten zijn.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die loopt niet parallel, die kruist.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Zou wat zijn als ze nu die Volvo weten te achterhalen en de dader wordt gepakt omdat hij zo stom is zich te laten zien.![]()
Of het is gewoon een ramptoerist of iemand die de weg zoekt en daarom opvalt door langzaam te rijdenquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:50 schreef Robin_fok het volgende:
Zou wat zijn als ze nu die Volvo weten te achterhalen en de dader wordt gepakt omdat hij zo stom is zich te laten zien.Wie dit leest is gek![]()
Zolang ze Anne niet hebben gevonden kan hij gewoon blijven ontkennen, zonder slachtoffer/lijk geen zaak.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:50 schreef Robin_fok het volgende:
Zou wat zijn als ze nu die Volvo weten te achterhalen en de dader wordt gepakt omdat hij zo stom is zich te laten zien.
Maar er word zoveel geroepen, even afwachten of die persoon in die Volvo er iets mee te maken heeft, ken mij genoeg vermissingszaken herinneren of poging tot ontvoering waarbij ze op zoek waren naar verdachte auto's die er achteraf niets mee te maken hadden.![]()
Nou barst het in die omgeving van de Volvo's, dus ze kunnen flink aan de slag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:50 schreef Robin_fok het volgende:
Zou wat zijn als ze nu die Volvo weten te achterhalen en de dader wordt gepakt omdat hij zo stom is zich te laten zien.![]()
Een dader die ervan geniet om te zien dat iedereen aan het werk is om zijn daad op te lossen
Erg verdacht die groene Volvo![]()
De nauwkeurigheid is tientallen meters in dat gebied (althans, waar haar signaal verloren ging, volgens de politie), dus dat moet zeker te doen zijn lijkt me. Vooral welke telefoons in de buurt van dat fietspad zijn geweest tussen 19:40 en 20:00 moet toch prima uit te vinden zijn? Ja het zijn er "veel" (honderd? Twee honderd? Ook weer niet absurd) met die foutmarge, maar als je iemand er een dagje op zet weet je zo wie daarna het gebied is 'onvlucht' na afloop (mensen die zijn gebleven in dat gebied waren vast gewoon thuis in de buurt), of wie er vanaf noordelijker van dat pad is gekomen en naar het einde is gegaan rond diezelfde tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn natuurlijk wel heel erg veel telefoons daar in de buurt. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat er een stuk minder telefoons zullen zijn die binnen het juiste tijdsframe zowel in de buurt van het misdrijf waren als op de plaats waar de spullen zijn gedumpt, als die punten ver uit elkaar zouden liggen.
Als je maar één plek hebt en de nauwkeurigheid van de peiling is een straal van zeg ~1km en de tijdsperiode ~1 uur dan wordt het allemaal wat overweldigend kwa hoeveelheid telefoons, denk ik.
Maar ik denk dat de vraag dan is: mag je dit zomaar bekijken? En dan nog, is die informatie bruikbaar? Je kunt waarschijnlijk moeilijk bij 5/10/50 mensen een inval gaan doen puur omdat ze in dat gebied waren en later niet meer (mensen van de tennisclub o.a.), dus dan zul je naast die info nog meer aanwijzingen moeten hebben dat iemand schuldig is.![]()
Misschien wel aangemeld om te helpen zoeken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:53 schreef Protoplanet het volgende:
Een dader die ervan geniet om te zien dat iedereen aan het werk is om zijn daad op te lossen
Erg verdacht die groene Volvo![]()
Godsamme..quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:53 schreef Protoplanet het volgende:
Erg verdacht die groene VolvoWie dit leest is gek![]()
Ik heb in mijn leven nog nooit een groene Volvo gezien, wel duizenden andere kleuren. Zo moeilijk zal het niet zijn om die te vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou barst het in die omgeving van de Volvo's, dus ze kunnen flink aan de slag.![]()
Politie en vrijwilligers zoeken sinds 10.00 uur naar Anne Faber
Vandaag wordt onder meer gezocht in de bodem van de vijver, waar eerder haar fiets werd gevonden, maar ook in tuinen van particulieren. Verslaggever Dennis van Ommeren zag vanochtend al een lange colonne van ME-busjes op weg naar Huis ter Heide. Vrijwilligers en politie doorzoeken nu de bosjes waar eerder de jas van Anne is gevonden.
Volgens de politie zijn er inmiddels voldoende mensen om de ME te helpen met de zoektocht. De zoekploeg bestaat vandaag uit zo'n 150 vrijwilligers.[RTV Utrecht]
![]()
Als ze zijn DNA op die jas/tas vinden en zijn telefoongegevens nakijken (als hij zijn mobieltje bij zich had kijken waar hij was), heeft hij wel heel wat uit te leggen. Ze kunnen hem dan onder druk zetten om het te vertellen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zolang ze Anne niet hebben gevonden kan hij gewoon blijven ontkennen, zonder slachtoffer/lijk geen zaak.
Maar er word zoveel geroepen, even afwachten of die persoon in die Volvo er iets mee te maken heeft, ken mij genoeg vermissingszaken herinneren of poging tot ontvoering waarbij ze op zoek waren naar verdachte auto's die er achteraf niets mee te maken hadden.
Eigenlijk wel benieuwd of ze bij dat punt waar haar mobieltje uit het netwerk ging, kunnen kijken welke andere mobieltjes in de buurt waren (dmv die 3-punt analyse).Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Hm, weet ik niet zeker om eerlijk te zijn. Althans, in het common law is veroordeling zonder lijk weleens voorgekomen. Maybe dat het overwaait naar Nederland. De rechter moet het bewijs overtuigend genoeg vinden. Ik kan me voorstellen dat wanneer er onwijs veel dna op spullen wordt gevonden, dat het dan sowieso een beetje vreemd is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zolang ze Anne niet hebben gevonden kan hij gewoon blijven ontkennen, zonder slachtoffer/lijk geen zaak.
Maar er word zoveel geroepen, even afwachten of die persoon in die Volvo er iets mee te maken heeft, ken mij genoeg vermissingszaken herinneren of poging tot ontvoering waarbij ze op zoek waren naar verdachte auto's die er achteraf niets mee te maken hadden.![]()
Er wordt er momenteel zelfs een te koop aangeboden op FOK!quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog nooit een groene Volvo gezien, wel duizenden andere kleuren. Zo moeilijk zal het niet zijn om die te vinden.
Zal in de meeste gevallen een parelmoer lichtgroen zijn.![]()
quote:
Volgens jou moeten we ABSOLUUT niet kijken naar de groene Volvo?
Ik vind het heel typisch dat je hier zo tegen ageert....![]()
Niks over de zaak ..quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:31 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Haar laatste signaal is gewoon opgepikt op de route die ze al volgde. Het is dus aanneembaar dat ze gewoon de route heeft afgefietst en niet zo snel mogelijk naar huis wilde. Daar stond ze om bekend. Ze fietste dit soort routes voor haar plezier. Ik denk niet dat de regen haar tegenhield.
Maar lange afstanden fietsen voor je plezier in de regen???
En het was die vrijdag geen beetje regen maar een boel
Ik fiets ook afstanden samen met me partner en een vriend , wij kijken op buienradar voor we gaan..
Tuurlijk je kan overvallen worden door een bui..maar dan is het plezier van het ritje wel weg..
Je kleding gaat klam/nat om je lichaam zitten wat helemaal niet prettig fiets..
De regen in je gezicht zeker de hoeveelheid van die vrijdag kan zelf zeer doen in je gezicht
Nee fietsen in de regen geeft ongemak..geen plezier![]()
Heel erg verdacht idd...quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:57 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik vind het heel typisch dat je hier zo tegen ageert....Wie dit leest is gek![]()
Hebben ze dan DNA gevonden op die spullen die niet van haar zijn? (heb het sinds eergisteren niet meer zo gevolgd)quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:56 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Als ze zijn DNA op die jas/tas vinden en zijn telefoongegevens nakijken (als hij zijn mobieltje bij zich had kijken waar hij was), heeft hij wel heel wat uit te leggen. Ze kunnen hem dan onder druk zetten om het te vertellen.
Eigenlijk wel benieuwd of ze bij dat punt waar haar mobieltje uit het netwerk ging, kunnen kijken welke andere mobieltjes in de buurt waren (dmv die 3-punt analyse).
Denk dat ze alle telefoons die verbinding maken met zo'n paal wel kunnen traceren, misschien een goed punt om te kijken wie die avond allemaal in de buurt was.![]()
Precies, daarom schreef ik ook dat het vooral nuttig is als je al verdachten in beeld hebt. Je kunt alibi's verifiëren e.d.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:54 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Maar ik denk dat de vraag dan is: mag je dit zomaar bekijken? En dan nog, is die informatie bruikbaar? Je kunt waarschijnlijk moeilijk bij 5/10/50 mensen een inval gaan doen puur omdat ze in dat gebied waren en later niet meer (mensen van de tennisclub o.a.), dus dan zul je naast die info nog meer aanwijzingen moeten hebben dat iemand schuldig is.
Maar als iemand's pad kwa tijd en plaats opvallend parallel loopt met het misdrijf dan kun je iemand natuurlijk opzoeken als mogelijke getuige zonder direct huiszoeking te gaan doen."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Nog niet zeker dat ze dat hebben gevonden, maar is wel te hopenquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hebben ze dan DNA gevonden op die spullen die niet van haar zijn? (heb het sinds eergisteren niet meer zo gevolgd)
Denk dat ze alle telefoons die verbinding maken met zo'n paal wel kunnen traceren, misschien een goed punt om te kijken wie die avond allemaal in de buurt was.Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Joggen in de regen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niks over de zaak ..
Ik fiets ook afstanden samen met me partner en een vriend , wij kijken op buienradar voor we gaan..
Tuurlijk je kan overvallen worden door een bui..maar dan is het plezier van het ritje wel weg..
De regen in je gezicht zeker de hoeveelheid van die vrijdag kan zelf zeer doen in je gezicht
Nee fietsen in de regen geeft ongemak..geen plezier![]()
Kan toch gewoon dat ze het lekker vind, veel zuurstof in de lucht, wie weet was het wel voor haar een terugkerend sportief momentje, even doorbijten in de regen.![]()
Als de politie er inderdaad al vraagtekens bij zit moet er wel echt iets opvallends zijn. Die gaan niet bij elke auto of persoon verdenkingen zetten.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:48 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Ik zie hem al de hele tijd tweeten en er staat dat hij cameraman is in het midden van het land. Dus dat moet wel betekenen dat de politie het opvalt dat er iemand hun in de gaten houdt tijdens de zoektocht.![]()
En ik gebruik voor één kledingstuk aan de waslijn altijd 2 dezelfde wasknijpers, van dezelfde kleur ook.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niks over de zaak ..
Nee fietsen in de regen geeft ongemak..geen plezier
Als jij dat niet doet is dat dus "raar" omdat je het anders doet dan ik?![]()
jij hebt het dan ook niet over ‘me partner’ hè ?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik gebruik voor één kledingstuk aan de waslijn altijd 2 dezelfde wasknijpers, van dezelfde kleur ook.
![]()
Maar wat een idioot die man, houd dat lekker voor jezelf... nu komt die Volvo niet weer langs natuurlijk, anders had ie gewoon op kunnen letten en de volgende keer een foto/video kunnen maken voor de politie zodat ze nummerbord en misschien zelfs wel persoon duidelijk op beeld haddenquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:00 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Als de politie er inderdaad al vraagtekens bij zit moet er wel echt iets opvallends zijn. Die gaan niet bij elke auto of persoon verdenkingen zetten.
En daarna misschien zelfs wel een inval bij die man. Er was onlangs een ontvoeringspoging door een man in een Volvo in de buurt, misschien is het hem nu wel gelukt.![]()
Als je net overvallen bent sta je niet te dralen..dan ren je door tot je hulp vind...quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:40 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Sven
Een getuige heeft omschreven dat Anne in het park op een bankje zat en heeft daarin ook een omschrijving van haar broek gegeven. De politie zou daarin haar hebben geinformeerd niet te weten wat voor kleding ze droeg. Conclusie: in de gevonden kledingstukken zou in dat geval NIET haar broek bij hebben gezeten (?) ofwel: geen intentie tot misbruik maar inderdaad misschien roof? Dan nog blijft de vraag wat is er gebeurd en waar is Anne… Een geheel andere getuige heeft een meisje zien staan aan de overzijde van de straat bij het inmiddels gesloten cafe “Spitfire”. Ze stond een beetje te dralen. Politie schijnt daar te hebben gekeken zonder resultaat. Echter het bos en percelen aldaar achter die Spitfire zijn ze nog niet geweest zover ons bekend! Ofwel mogelijke scenario: misschien roof vanuit de bosjes en ze heeft zich zonder fiets, tas en jas losgewurmd van de rovers en naar andere kant straat gerend?
Als ze zich losgewumd had, zo ze nu in levende lijve aangifte gedaan hebben van poging tot overval...![]()
Zou die verdachte in de groene volvo ook voortdurend op twitter zitten mee te lezen?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Maar wat een idioot die man, houd dat lekker voor jezelf... nu komt die Volvo niet weer langs natuurlijk, anders had ie gewoon op kunnen letten en de volgende keer een foto/video kunnen maken voor de politie zodat ze nummerbord en misschien zelfs wel persoon duidelijk op beeld haddenWie dit leest is gek![]()
Nee, als ik het daar over zou hebben dan zou ik het ook gelijk goed doen: muh partner.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
jij hebt het dan ook niet over ‘me partner’ hè ?![]()
Wie weet. Ik zou het denk ik doen als ik de dader zou zijn...quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zou die verdachte in de groene volvo ook voortdurend op twitter zitten mee te lezen?![]()
Helemaal mee eens. Hopen dat zo iemand niet alle twitter posts bijhoudt.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Maar wat een idioot die man, houd dat lekker voor jezelf... nu komt die Volvo niet weer langs natuurlijk, anders had ie gewoon op kunnen letten en de volgende keer een foto/video kunnen maken voor de politie zodat ze nummerbord en misschien zelfs wel persoon duidelijk op beeld hadden
En daarna misschien zelfs wel een inval bij die man. Er was onlangs een ontvoeringspoging door een man in een Volvo in de buurt, misschien is het hem nu wel gelukt.![]()
Nee, maar het is, op basis van een tweet en een gevoel van agenten, nog wel veel en veel te vroeg deze volvo direct aan een misdaad, verdachte te linken. Zoals je doet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:57 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik vind het heel typisch dat je hier zo tegen ageert....Love is in the air!![]()
Lijkt me dat die dader(s) aandachtig het nieuws aan het volgen is en het verloop van het onderzoek.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zou die verdachte in de groene volvo ook voortdurend op twitter zitten mee te lezen?![]()
Nee maar dat natte kleding absoluut niet prettig fiets is wel een feitquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik gebruik voor één kledingstuk aan de waslijn altijd 2 dezelfde wasknijpers, van dezelfde kleur ook.
Een getuige? bron? politie heeft hier niks over verteld..quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als je net overvallen bent sta je niet te dralen..dan ren je door tot je hulp vind...
Als ze zich losgewumd had, zo ze nu in levende lijve aangifte gedaan hebben van poging tot overval...![]()
Wel lastig.. Kijken of ze wat vinden, twitter lezen en groene volvo rijden tegelijk. Misschien ook nog masturberen voor de napret.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:07 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Wie weet. Ik zou het denk ik doen als ik de dader zou zijn...Wie dit leest is gek![]()
Als ze vandaag niets op die locatie vinden dan is het wel genoeg geweest daar...
ze fixeren zich teveel op die plek
tunnelvisie
Beter gaan ze nu zo langzamerhand andere sporen na"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hoezo is het zo raar dan ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:09 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
Een getuige? bron? politie heeft hier niks over verteld..
Als ze het overleefd heeft zouden we niet naar haar zoeken...![]()
Sowieso. Als je al in levende lijve gaat kijken wil je toch helemaal weten wat ze hebben? Dan word je van twitter / het nieuws veel wijzer dan alleen langs rijden...quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie dit beter kan beoordelen dan jij.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ze vandaag niets op die locatie vinden dan is het wel genoeg geweest daar...
tunnelvisie
Beter gaan ze nu zo langzamerhand andere sporen na![]()
jij weet helemaal niets wat ik wel en niet kan beoordelenquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie dit beter kan beoordelen dan jij.
het is duidelijk die dame is met een auto ergens anders heen gebracht"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
die mening heb ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
tunnelvisie
Beter gaan ze nu zo langzamerhand andere sporen na![]()
Je weet niet de reden dat ze daar zoeken, ze kunnen goede reden hebben daartoe zonder dat wij die kennen![]()
Inderdaad, heel triest dat er zelfs getuigenverklaringen worden verzonnen op allerhande dubieuze sitesquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:09 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
Een getuige? bron? politie heeft hier niks over verteld..![]()
Ik vind twee verschillende wasknijpers ook niet prettig, dat is voor mij ook een feit.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee maar dat natte kleding absoluut niet prettig fiets is wel een feit
Je eigen beperkte referentiekader heeft niets te maken met wat zij zou doen of gedaan heeft.
Op basis van het referentiekader van een groot deel van de posters in deze reeks zou ze niet eens aan het fietsen zijn.
Ergo; waarde eigen eferentiekader = 0,0![]()
Maargoed als die getuigen haar inderdaad hebben zien ronddwalen... Wellicht gewond geraakt door iemand maar toch weg gekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo is het zo raar dan ...
Als ze het overleefd heeft zouden we niet naar haar zoeken...
Hoewel mee eens dat na zo lang de kans steeds kleiner wordt.![]()
Als ze camerabeelden hadden met een persoon op die mogelijk verdacht was hadden ze die wel gedeeld denk ik he?![]()
Dat is dus ook niet duidelijkquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij weet helemaal niets wat ik wel en niet kan beoordelen
het is duidelijk die dame is met een auto ergens anders heen gebracht![]()
Rewimo
![]()
Straks krijgen we weer zo'n zelfde situatie als destijds na Apeldoorn met zwarte Suzuki'squote:Op zondag 8 oktober 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:
Nou barst het in die omgeving van de Volvo's, dus ze kunnen flink aan de slag.
Waarom zou jij het dan beter kunnen beoordelen dan de politie? Wat een onzin.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij weet helemaal niets wat ik wel en niet kan beoordelen
het is duidelijk die dame is met een auto ergens anders heen gebracht![]()
Als ze gewond zou zijn en ontsnapt aan de daders, dan ren je naar een huis met licht en bel je aan dat je hulp nodig hebt..lijkt mijquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed als die getuigen haar inderdaad hebben zien ronddwalen... Wellicht gewond geraakt door iemand maar toch weg gekomen.
Hoewel mee eens dat na zo lang de kans steeds kleiner wordt.![]()
en AZC beschuldigingen zoals bij Vaatstraquote:Op zondag 8 oktober 2017 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer zo'n zelfde situatie als destijds na Apeldoorn met zwarte Suzuki's![]()
En waarom zou ik of iemand anders dat niet kunnen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom zou jij het dan beter kunnen beoordelen dan de politie? Wat een onzin.
De politie maakt altijd veel fouten in dit soort zaken."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Om eerlijk te zijn: ze kan overal in Nederland liggen. Kan zijn dat deze dader inderdaad iets sluwer is dan andere, alles op dwaalspoor zet. En haar gewoon elders naar toe heeft genomen.
Ze hoeft imo niet per se daar te liggen waar ze zoeken.![]()
Sommigen denken dat dit hele gebied al is uitgekamt maar ze zijn toch nog steeds aan het zoeken bij de jas en de vijver, aan het einde van dat bospad dus, niet halverwege en niet aan het begin. Hoop dat ze snel hun aandacht ook meer naar het noorden van dat bospad en aan de andere kant van spoorlaan verschuiven. De jas fiets en tas lijkt allemaal op de vluchtroute van de dader te liggen en niet waar ze haar direct zullen vinden. Als ze die telefoon van haar of ander bewijs niet vinden door dat dreggen dan hebben ze een compleet weekend daaraan besteed om een vijvertje leeg te pompen en een klein parkje meermaals uit te kammen zonder een steek verder te komen.![]()
Zolang je /we niks weten is het ook niet uit te sluiten..quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en AZC beschuldigingen zoals bij Vaatstra
Daarom denk ik dat de politie meer info heeft![]()
Dat ligt er toch aan hoe je er mentaal aan toe bent.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als ze gewond zou zijn en ontsnapt aan de daders, dan ren je naar een huis met licht en bel je aan dat je hulp nodig hebt..lijkt mij![]()
Maar wat dan nog?quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:28 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Voor mij doorstaat die dat niet. Veel te lang stuk om met die spullen te fietsen, had ie allang ergens anders kunnen dumpen. Weet je langs hoeveel paden en mensen en huizen je dan nog komt? Je gaat ook nog nota bene bijna dwars door den dolder. Die hele afstand is 7 kilometer.
Wie valt het op dat een man op een damesfiets fietst en een rugzak en een jas meeheeft? Het risico dat hij loopt is nihil.![]()
Ook dat, maar het is een en al Villawijk daar, en geen protserige nieuw geld villa's (het gros iig niet), daar wordt dus veel Volvo gereden, en lang ook, die rijden rustig 15 jaar met dezelfde auto.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer zo'n zelfde situatie als destijds na Apeldoorn met zwarte Suzuki's![]()
Wow, je voelt je wel heel goed of niet? Laat dit soort zaken lekker aan de experts over. Beetje vanaf achter je computer doen alsof je het allemaal zo goed weet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En waarom zou ik of iemand anders dat niet kunnen dan?
De politie maakt altijd veel fouten in dit soort zaken.![]()
Kan beiden, politie heeft ook weer niet een soort van sensor waarmee ze precies alles meten. Blijft lastig.quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom zou jij het dan beter kunnen beoordelen dan de politie? Wat een onzin.![]()
En toch (ik probeer t nog 1 keer) kan het tunnelvisie z'n. Twee op zichzelf staande gebeurtenissen. Er zn op die route gewapende overvallen geweest waarbij een mountainbiker en een bromfietser hun spullen en vervoermiddel moesten afstaan. De daders vluchtten hiermee hun slachtoffers achterlatend. Wat als dit haar ook overkomen is? Het zou de getuigenis verklaring van iemand die haar zegt te meent hebben zien dralen verklaren. Vervolgens kan een gelegenheidsdader met auto z'n hulp hebben aangeboden. Overvallers met spullen in richting a er vandoor om dat op een verlaten plek op waarde te onderzoeken en te dumpen. Hulpbieder met auto en zgn goedebedoelingen de regio uit...![]()
Ja, die opmerking komt dan ook van iemand uit Almere, je verwacht het niet...quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en AZC beschuldigingen zoals bij Vaatstra![]()
Dat geld denk voor ons alle inprincipequote:Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wow, je voelt je wel heel goed of niet? Laat dit soort zaken lekker aan de experts over. Beetje vanaf achter je computer doen alsof je het allemaal zo goed weet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: