http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja, maar dan zie ik het voor me dat dit een handeling moet zijn die je blindelings in je zak zult moeten kunnen uitvoeren, dus zonder allerlei ingewikkeld gedoe.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:20 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit is op android sowieso mogelijk door middel van verschillende apps. Denk dan aan op afstand telefoon kunnen bedienen en zo een foto met de front camera maken, een sos smsje naar iemand sturen door een bepaalde knop ingedrukt te houden, een foto maken als iemand je scherm probeert te ontgrendelen en daardoor verkeerde vingerafdruk of pincode intoets etc. Maar is verder off-topic.....Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Offtopic, maar bedankt voor het delen! Dit wist ik niet en gelijk even ingesteldquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:58 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Automatisch 112 bellen is al mogelijk door vijf keer op de power-knop te drukken (iPhone). Bij het gebruik van SOS-noodmelding, worden ingestelde contacten meteen op de hoogte gehouden van je situatie door middel van een bericht. Ook wordt je locatie naar hen doorgestuurd, zodat ze weten waar je bent. Dit zijn dezelfde contacten als die je ingesteld hebt in je Medische ID in de Gezondheid-app.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nee, dit is een oudere foto om te laten zien hoe de jas (en Anne) er droog uitzietquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Die eerste foto uit de OP, is dat nou die selfie?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
en zonder dat je die handelng per ongeluk 10 keer per dag blindelings uitvoert .quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie ik het voor me dat dit een handeling moet zijn die je blindelings in je zak zult moeten kunnen uitvoeren, dus zonder allerlei ingewikkeld gedoe.![]()
Nee dat is dezequote:Op zondag 8 oktober 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Die eerste foto uit de OP, is dat nou die selfie?
[ Bericht 6% gewijzigd door magikmichael op 08-10-2017 09:31:28 ]![]()
Ah oke.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dit is een oudere foto om te laten zien hoe de jas (en Anne) er droog uitziet![]()
Ik heb niet alles gevolgd maar wat me steeds opvalt is het tijdverschil tussen het appje naar haar vriend en de reactie daarop. Ik lees in de OP daar ook niets over. Weet iemand dit?![]()
Goedemorgen,
Benieuwd wat ze vandaag in gaan zetten en of dit de dag gaat worden dat ze eindelijk gevonden word.![]()
Precies. Maar om die reden dan nog een irritant trilsignaal van de tegenpartij, waardoor men het hopelijk opmerkt onbewust zo'n verzoek uit te hebben gezonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
en zonder dat je die handelng per ongeluk 10 keer per dag blindelings uitvoert .Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Ik vertrouw die vriend voor geen meter, vooral de manier waarop hij zei dat ze een eind ging fietsen, of woorden van die strekking.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Misschien omdat hij aan dat diner zat waar de pijn aan zijn rug halverwege over ging?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd maar wat me steeds opvalt is het tijdverschil tussen het appje naar haar vriend en de reactie daarop. Ik lees in de OP daar ook niets over. Weet iemand dit?![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:32 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Thanks. Kreeg hem nergens geupload. 5 sites geprobeerd en tinypic werkt bij mij niet mobiel.
Ga je alleen kijken of help je ook mee met zoekenquote:
https://twitter.com/nielskalkman/status/916929585631162368
Ook vandaag wordt weer rond dezelfde plek gezocht. Ik heb het idee dat de politie andere plekken heeft kunnen uitsluiten door tips.![]()
#spannendquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Truus1973 het volgende:
Goedemorgen,
Benieuwd wat ze vandaag in gaan zetten en of dit de dag gaat worden dat ze eindelijk gevonden word.![]()
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag...![]()
je moet er gewoon vanuit gaan dat de dader niet dom is en diverse scenario's in zijn hoofd had gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:26 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze altijd op het ,voor hen, juiste moment hun verwachtingspatroon aanpassen.
ik denk niet dat dit een spontane actie van de dader of daders is geweest."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Zouden ze vandaag ook niet in noord en westelijke richting verder zoeken?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag...![]()
Weet ik niet zeker maar hoop ik wel. Het is echt tijd dat het gebied wordt uitgebreid naar mijn mening...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:40 schreef chento het volgende:
[..]
Zouden ze vandaag ook niet in noord en westelijke richting verder zoeken?![]()
Jij kijkt continu op je telefoon?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Persefoneia het volgende:
ik denk dat de dader helemaal niet is gefiets of heeft de fiets nadat ze het meisje in de kofferbak heeft gelegd daar wel heen is gefiets.. Ik denk dat de dader een auto heeft gehad anders was het lichaam nu allang gevonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef Robin_fok het volgende:
Ik denk dat het best eens aan de westerlijke kant van de Amersfoortseweg heeft kunnen gebeuren, en de dader de route eigenlijk is terug gefietst. Kan de logische jas fiets tas volgorde ook verklaren. Ik hoop zo dat er wat gevonden wordt vandaag..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Why?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:30 schreef raptorix het volgende:
Is trouwens bekend of die foto met de frontcamera is genomen?![]()
Dat is niet waar, er zijn vergelijkbare zaken waarbij het lichaam pas veel later werd gevonden. Na een jaar bijv.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de dader helemaal niet is gefiets of heeft de fiets nadat ze het meisje in de kofferbak heeft gelegd daar wel heen is gefiets.. Ik denk dat de dader een auto heeft gehad anders was het lichaam nu allang gevonden.![]()
Wat nou als ze wel op dat kruispunt is overvallen. Daders gaan er vandoor met rugtas telefoon en fiets om de boel elders op waarde te onderzoeken en ze laten haar ontredderd achter...en een toevallige voorbijganger biedt 'hulp'![]()
jouw mening kan waar zijn en mijn mening kan ook waar zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn vergelijkbare zaken waarbij het lichaam pas veel later werd gevonden. Na een jaar bijv."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:50 schreef Robin_fok het volgende:
Klinkt niet hoopvol.twitter:KoenLaureij twitterde op zondag 08-10-2017 om 09:48:57Rond 10u gaat de zoekactie naar #AnneFaber verder. Volgens politie zit tussen de vele tips, nog geen concrete tip waar men mee verder kan. reageer retweet
![]()
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.![]()
Waarom zou die foto niet zelf gemaakt zijn? Dat is toch vrij duidelijk ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.![]()
Nouja het lukt wel maar ik zie niet in waarom ook maar iemand dat zou doen met je achterkant camera.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
Om vast te stellen of ze de foto zelf gemaakt heeft, ooit wel eens een selfie gemaakt met je achterkant camera? Dat lukt je vrijwel niet.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
de theorieën (die ik niet geloof) dat ze angstig is en iemand anders de foto maakte om geen argwaan te wekken ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou die foto niet zelf gemaakt zijn? Dat is toch vrij duidelijk ...![]()
De kwaliteit van de foto zegt me dat het de front camera is, maar ik denk echt dat wat betreft de selfie en bericht eronder er niet meer getwijfeld hoeft te worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Op een kruispunt voor een rood stoplichtquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.
Dat zijn idiote theorieën.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef chento het volgende:
[..]
de theorieën (die ik niet geloof) dat ze angstig is en iemand anders de foto maakte om geen argwaan te wekken ofzo![]()
Oh my ...quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?Curiosity cultured the cat
persoonlijk denk ik dat die confrontatie al was op het moment dat ze die foto maakte.....quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er worden dagelijks miljoenen van dat soort selfies gestuurd naar vriendjes of vriendinnetjes als het slecht weer is en je er middenin zit.![]()
Joh, wat raar gezien de omstandighedenquote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?(plensbui op je hoofd)
[quote]Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?
[ /quote]
Not this shit again
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Die foto discussie hebben we al gehad
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:00 schreef Maraca het volgende:
Joh, wat raar gezien de omstandigheden(plensbui op je hoofd)
Curiosity cultured the cat
not againquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal.
gewone selfie die uitdrukt gatver kijk nou, ik ben een verzopen katje!![]()
Oh klaasquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze kijkt inderdaad bang uit der ogen...als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van. Haar vriend wist toch ook dat ze in die regenbui aan het fietsen was....waarom dan nog zo een foto sturen. Die gezichtsuitdrukking is niet normaal.![]()
![]()
Lekker douchen. Ook zo dramatisch.Curiosity cultured the cat
Jij bent altijd vrolijk als je net tot op je onderbroek doorweekt bent geraakt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vrolijk vind ik haar niet kijken op de camera, en stel je voor je zou iemand ontvoeren, wat is er dan meer logisch om een selfie te sturen naar je vriend?![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ootje Kadootje heeft het volgens mij nog niet ter sprake gebracht.
Hebben jullie gezien hoeveel onweer er precies boven haar hoofd hing, zou ze ergens zijn gaan schuilen?![]()
Die foto discussie is inderdaad zinloos.
Ze is daarna verdwenen.
Het was haar laatste levensteken gedwongen of niet."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja, dan zet je er 'lekker douchen' bij of zoiets.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
als je zo leuk wil zijn om een foto te sturen dan maak je er toch nog een grapje van.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Snap je dan niet dat dat 'lekker douchen' eigenlijk totaal iets anders betekent?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan zet je er 'lekker douchen' bij of zoiets.
Zoiets als 'het schaap is gemolken' tijdens de D-Day invasie.
![]()
![]()
![]()
Je kan in wa ook eerst tekst typen en voor dat je dit verstuurd een foto nemen. Dus de intentie van een grappig bericht sturen was er maar werd onderbroken tijdens de foto maken![]()
Is zij familie van Ernest?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:11 schreef Nudedragons het volgende:
Je kan in wa ook eerst tekst typen en voor dat je dit verstuurd een foto nemen. Dus de intentie van een grappig bericht sturen was er maar werd onderbroken tijdens de foto maken. Wat een fantastische conclusie op basis van niets
![]()
![]()
'lekker douchen'
Code taal voor iets?
2 vingers?
2 mannen?
En haar haar?
Ook een signaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel![]()
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.
Ze trekt echt zo'n nep-zielig gezicht op die foto, voor de grap. Ziet er niet bepaald uit als iemand in de stress. In tegendeel zelfs (imo)"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Niet voor niets is dit forum voor autisten hequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
Ze trekt echt zo'n nep-zielig gezicht op die foto. Ziet er niet bepaald uit als iemand in de stress. In tegendeel zelfs (imo)
Kunnen geen lichaamstaal lezen.Twiddel![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:14 schreef summer2bird het volgende:
'lekker douchen'
Code taal voor iets?
2 vingers?
2 mannen?
En haar haar?
Ook een signaal?en ook bewust een bang gezicht op de foto laten zien...ja allemaal toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Was de policy trouwens niet het een beetje netjes houden. Hoop gevloek en beledig hier... succes ermee![]()
Idd, die kutposts kunnen nu wel weg mbt selfie. Als ik soms in de ub zit en ik haat het dan maak ik net zulke selfies, betekent dus niet dat ik op punt sta vermoord te worden of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want het is echt enorm logisch om als dader iemand te dwingen een grappige selfie naar een loved one te sturen, compleet met tekst. Gewoon, omdat het kan en zo enorm cunning is.![]()
Klaas, analyseer jij trouwens alles zo?
Lijkt mij moeilijk.
"barvrouw, u zei deze is van het huis en u gaf een knipoog, is dat geheimtaal voor uw achtervolgers?"Twiddel![]()
Ik denk altijd dat ze dan met me wil trouwen.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef summer2bird het volgende:
Klaas, analyseer jij trouwens alles zo?
Lijkt mij moeilijk.
"barvrouw, u zei deze is van het huis en u gaf een knipoog, is dat geheimtaal voor uw achtervolgers?"![]()
Logisch.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze dan met me wil trouwen.Twiddel![]()
vrolijk
ik ben bang
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Heeft ze nou een parka jas aan?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]![]()
ik merk het al .....jij gaat deze zaak vanaf vandaag volgen...quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dit is wel een goed punt trouwens. Het had net geregend en het was warm, met andere woorden erg plakkerig weer. Dan is het geen rare gedachte dat ze die jas had uitgetrokken na de regenbui en dat die op de bagagedrager gebonden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze al eens aan de kant richting Dennenweg gezocht rond dat fietspad waar de jas is gevonden? Gezien de temperaturen die vrijdag had ze de regenjas al fietsend wellicht helemaal niet meer aan maar op haar bagagedrager. Dader pakt uiteindelijk fiets en rijdt fietspad verder af, de jas gaat hem ergeren omdat er een mouw of zoiets los is komen te hangen. Gooit jas weg, rugtas niet ivm mogelijke inhoud. Dumpt vervolgens fiets in de vijver (kennis van gebied) en checked vervolgens lopend de inhoud in de rugtas en gooit daarna tas in bosjes. Met dit scenario kan de confrontatie al aanzienlijk eerder zijn gebeurd en komt ook meer overeen met locatie uitvallen van haar mobiel.
Confrontatie kan dus ook al zijn geweest vlak na de selfie terwijl de jas, fiets en tas nog steeds logisch zijn te verklaren met de vluchtroute van de dader."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Uit jezelf? Zonder dat degene tegenover je je daartoe dwingt?quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Idd, die kutposts kunnen nu wel weg mbt selfie. Als ik soms in de ub zit en ik haat het dan maak ik net zulke selfies, betekent dus niet dat ik op punt sta vermoord te worden of zo.![]()
![]()
Bij die 2e foto denk ik door haar vingers dat ze naar de kapper wil. En ik moet zeggen dat heur haar daar ook niet heel charmant zitquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]![]()
Of op het rekje voor en over het stuur, zodat de jas zo snel mogelijk zou drogen indien ze hem weer nodig zou hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is wel een goed punt trouwens. Het had net geregend en het was warm, met andere woorden erg plakkerig weer. Dan is het geen rare gedachte dat ze die jas had uitgetrokken na de regenbui en dat die op de bagagedrager gebonden.
Confrontatie kan dus ook al zijn geweest vlak na de selfie terwijl de jas, fiets en tas nog steeds logisch zijn te verklaren met de vluchtroute van de dader.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
En voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ze 25 minuten later nog met haar vader heeft geappt - dat past niet in de theoriequote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik was echt verbaast toen ik de beide foto's zag dat het dezelfde persoon was....quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij die 2e foto denk ik door haar vingers dat ze naar de kapper wil. En ik moet zeggen dat heur haar daar ook niet heel charmant zit"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Deze is in elk geval wel met de frontcamera gemaakt!quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:21 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is ook bang en somber.
Kan gewoon geen grapje zijn.![]()
Dat was vast en zeker ook onderdeel van de uitgekiende MO van de dader.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:23 schreef Rewimo het volgende:
En voor het gemak maar even over het hoofd zien dat ze 25 minuten later nog met haar vader heeft geappt - dat past niet in de theorieCuriosity cultured the cat
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
We hebben hier te maken met een uitermate sluw persoon!quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:24 schreef Copycat het volgende:
Dat was vast en zeker ook onderdeel van de uitgekiende MO van de dader.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Je zit op fok hèquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.![]()
![]()
Ik denk dat degenen die dat niet zien zich serieus eens op autisme moeten laten checken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die semizielige mimiek niet kunnen duiden.![]()
.......quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:
vrolijk
[ afbeelding ]
ik ben bang
[ afbeelding ]______!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Forum Opties Forumhop: Hop naar: