Denk dat Max foutje had gemaakt ofzo.quote:
Jup. Die nieuwe bandjes schelen een bak. Nu al 1 seconde sneller in S1.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:41 schreef Ener-G het volgende:
Max voor de undercut, Lewis moet reageren
quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:43 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
DaFuq, Dat is een best sportief tempo
Ric ja, Bottas niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:43 schreef marcodej het volgende:
RIC en BOT moeten ook snel naar binnen nu lijkt me.
KOEKOEK.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:43 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
DaFuq, Dat is een best sportief tempo
RIC wrsch andere strategie, gaat zo lang mogelijk door denk ikquote:
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hopelijk krijgt Ham die banden niet aan de praat.
Degenen die een vroege pitstop moesten maken iig niet lijkt mequote:
Ham dus wel blijkbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degenen die een vroege pitstop moesten maken iig niet lijkt me
Kennelijk ja. Maar op zich werd dat ook wel verwacht voor de meesten.quote:
Botas rijdt (nog steeds) op Soft, die kunnen dus blijkbaar prima competief 27+ laps mee. Dus tenzij Max straks bij Ham komt en de bandjes kan helpen oproken, kan die prima uitrijden.quote:
In principe kan er nu gewoon geraced worden, Vettel ligt er toch al uit.quote:
met dit gat nog niet hoorquote:
waarom zou jet dat doenquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Max gaat gewoon stampen en dan terug naar de supers straks?
Mja die andere jongens kunnen 1.33 doen op de band, dus in dat opzicht relatief traag.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:49 schreef Peterselieman het volgende:
Toch een snelle ronde van Bottas ...
Mwoah, als HAM buiten blijft niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Max gaat gewoon stampen en dan terug naar de supers straks?
Pussyquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lewis durft de strijd niet aan met Maxie
RBR, en elk ander team, zou hetzelfde doen in die positie hoorquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:52 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik toch zo'n hekel hebben aan Mercedes
Nou,Nouquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:53 schreef Zorro het volgende:
Ik wens Bottas een bezoek aan de mur wegens een klapband door te lang doorrijden toe.
quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:53 schreef Gezicht het volgende:
Dit is de reden dat ik Vettel liever WDC zag worden.
Wat dacht je van Bottas zelfquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dat Jos die vrouw van Bottas eens gaat tikken
max kon niet winnen vandaag hoor, due kwam alleen maar korterbij vanwege dat bottas Lewis ophieldquote:
Mwah in feiten natuurlijk maar 1.quote:
Want Ferrari doet niet aan teamorders?quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:53 schreef Gezicht het volgende:
Dit is de reden dat ik Vettel liever WDC zag worden.
Is ook wel logisch, alleen als Maxi P1 wint is het leukerquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes gebruikte in het begin van het seizoen ook al teamorders. Ik snap niet dat daar zo moeilijk over wordt gedaan.
Daarom willen Mercedes en Ferrari geen motoren leveren aan Red Bullquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:57 schreef marcodej het volgende:
Als Max 30PK meer had gehad, was er geen houden meer aan geweest.
Rookgordijn.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM struggeling with the rears, Max zijn banden ok
Altijd als hij daarover zeurt cruised hij gewoon naar P1quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:57 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zal ook eens een keer niet janken
Wordt eerder naar onder kijken als Bottas zo begint te trappen.quote:
Ik vroeg me af of Max die vraag niet juist stelde omdat er iets niet goed voelde.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM struggeling with the rears, Max zijn banden ok
Ha ha ha Erg jaquote:
Max kan goed verdedigenquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wordt eerder naar onder kijken als Bottas zo begint te trappen.
Palmer>Sainzquote:Op zondag 8 oktober 2017 07:59 schreef Geralt het volgende:
Palmer +9 plaatsen
Onbegrijpelijk dat ze die eruit knikkeren.
Dichter bij nuquote:
Het mag natuurlijk maar de fans willen echt racen zien. Dit is gewoon jammer, ham moet met die bak van hem sowieso bij Max wegtrekken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes gebruikte in het begin van het seizoen ook al teamorders. Ik snap niet dat daar zo moeilijk over wordt gedaan.
Als DRS open gaat is er weinig te houden.quote:
Ik ben niet tegen teamorders, wel tegen dat hypocriete gedoe erover.quote:Op zondag 8 oktober 2017 07:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is ook wel logisch, alleen als Maxi P1 wint is het leuker
Heb je de gp van Spanje van vorig jaar gezien?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als DRS open gaat is er weinig te houden.
Dat het jammer vind dat Bottas daardoor even Max op houdt, betekend niet dat je tegen teamorders bent...quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen teamorders, wel tegen dat hypocriete gedoe erover.
Wordt al de hele tijd gedaan. Bottas en RIC zitten straks vlak achter hem.quote:
Was 10 seconden, paar rondjes later 9....quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
20 seconden Bottas en 10 op Ric. Echt niet.
Voordat ze er bij zijn, zijn de banden van hun sowieso al aan gort.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Was 10 seconden, paar rondjes later 9....
https://f1.tfeed.net/livequote:Op zondag 8 oktober 2017 08:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
Waar kan je trouwens de ronde tijden zien? Zonder in te loggen op de officeele site.
Talentje hoor. LeClerc komt er ook aan. Ocon. Paar goeie Fransen.quote:
11 en 21 nu....quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Was 10 seconden, paar rondjes later 9....
komen nu in verkeer. Laatste worden op een rondje gezet.quote:
zoals de pokemon?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:06 schreef Refragmental het volgende:
Verschrikkelijk hoe Mol Gasly uitspreekt
En een Franse GP volgend jaar!quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Talentje hoor. LeClerc komt er ook aan. Ocon. Paar goeie Fransen.
Josquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sky zegt dat Honda wellicht wil dat Gasly toch in Japan gaat rijden voor het kampioenschap. STR heeft wel een probleem dan; wie zetten ze in de 2e STR dan?
Palmerquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sky zegt dat Honda wellicht wil dat Gasly toch in Japan gaat rijden voor het kampioenschap. STR heeft wel een probleem dan; wie zetten ze in de 2e STR dan?
Zou er sowieso niet voor zijn gekomen.quote:
Herstel 1,7.. Inhalers?quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:09 schreef Justevo het volgende:
Max komt niet echt dichterbij maar Ham loopt ook niet verder uit.. blijft 2,3
Britta troosten (persdame van Vettel)quote:
Dat zo wel ironisch zijnquote:
Jos Verstappen of Doornbosquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Britta troosten (persdame van Vettel)
Google op Britta Röskequote:
Gedaanquote:
dit niet wetenquote:
Ik zou ook janken als ik voor hem moest werken.quote:Op zondag 8 oktober 2017 08:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die werkt al eeuwig met Seb
[ afbeelding ]
Het is vooral afwachten of ze nog bij dat groepje achterblijvers komenquote:Op zondag 8 oktober 2017 08:13 schreef Justevo het volgende:
Gaat hem niet worden hoor, blijft zo ruim 2 seconden. Ham en Max cruisen hem uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |