OH GADVERquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Zat net gelukzalig op de fiets en toen landde er een of ander kloddertje op m'n bovenlip en ik heb volgens mij net zolang gewreven dat ik nu geen bovenlip meer heb.
Het “theres something about Mary” effect.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Even met een selfie kijken of niet m'n hele gezicht en haar onder zit.
Fijn dat iemand m'n inspanningen kan waarderenquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:43 schreef aeque het volgende:
Wat zou het leven toch saai zijn zonder de verhalen van sommige mensen zoals CL.
Een niet nader te noemen iemand had dit tijdens een meet in Amsterdam, een stad waar ze normaliter al zo ontzettend dol op is.quote:
Het is kwart voor 11.quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:46 schreef Allures het volgende:
Iieeeuw het is toch veel te vroeg om te fietsen
Van de NSquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
van wie?
Ik moet straks op bezoek en ik dacht ik maak wat lekkers. Dus ik vraag waar houden ze van 'gewoon taart denk ik'
Nu nog even bedenken wat gewoon taart is
Een uur in totaal. 10 minuten langer dan zonder busquote:Op zondag 8 oktober 2017 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis hoe lang ben je wel niet onderweg?
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:54 schreef Elvi het volgende:
En ik ben een riem vergeten om te doen dus m'n broek zakt van m'n reet af
quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:43 schreef aeque het volgende:
Wat zou het leven toch saai zijn zonder de verhalen van sommige mensen zoals CL en Elvi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |