Eens. Hij had wel een lekkere assist op Pröpper bij die 1e goal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Achterhoker het volgende:
Gewoon sneu voor Robben. Dat zo'n wereldspeler met dit soort koekenbakkers in een team moet..
"We moeten realistischer gaan voetballen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan Van Marwijk het weer overnemen.
Ik vind jou wel altijd een wat gekke user. Ben jij echt een vrouw?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat vindt Hans van Breukelen hier nou van![]()
![]()
![]()
Who cares![]()
Anders kunnen ze geen witte shirtjes aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heet dat land in Nederland eigenlijk Wit-Rusland en niet gewoon Belarus?
Zodat we elkaar op kunnen gaan hangen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan Van Marwijk het weer overnemen.
Toen het nog verplicht was om minimaal 5 alcoholische versnaperingen te drinken voor elke wedstrijd.quote:
met 15 manquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
Als we hier gelijk spelen, met hoeveel moeten we dan van Zweden winnen?
En niet eens Loca IF gebruiken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef byah het volgende:
Waarom gebruikt ING die FUT kaarten? Dat ziet er zo armoedig uit.
Oh wacht, dat is het ook daadwerkelijk
letterlijke vertaling toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoezo? Lekker cashen zonder afbreukrisico. Die man lacht de lul uit zijn broek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neem aan dat die Russen maandag gewoon weer moeten werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dik betaalde vedettes en kunnen niet eens normaal passen. Wat is dat toch
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker cashen zonder afbreukrisico. Die man lacht de lul uit zijn broek.
Mei..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Pedroso het volgende:
Lekker in Mei als kanonnenvoer optreden in de oefenwedstrijden tegen WK-gangers. Heb er nu al zin an !
Niks slecht over Robbengod.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
het hele elftal
De coaches
Knvb
Louis van Gaal masterplangenotquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dik betaalde vedettes en kunnen niet eens normaal passen. Wat is dat toch
Tot de nok toe uitverkocht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zouden er nog kaartjes zijn voor de Arena tegen Zweden
Simpel a fantastic gamequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
waar zit ik naar te kijken man
Niemand had verwacht dat Advocaat het nog zou redden met Oranje. Hij krijgt dik betaald en als het niet lukt ligt het niet aan hem.quote:
He?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker cashen zonder afbreukrisico. Die man lacht de lul uit zijn broek.
En laten we eerlijk zijn, die spelen ook gewoon beter.quote:
Ja, maar hoe is dat een reactie op de post die je quote:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Advocaat het nog zou redden met Oranje. Hij krijgt dik betaald en als het niet lukt ligt het niet aan hem.
Geen afbreukrisico, wel cash.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja als Goalbein voor Nederland zou spelen dan hadden we ons wel gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nederland is rijd voor de sloop. Een land als Estland had dit allang afgemaakt.
Belly is wit in het Russisch.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef KingRoland het volgende:
vandaag heb ik geleerd dat Bela letterlijk wit betekent in het Engels volgens sommige mensen hier oké
Hallo Hans,quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef byah het volgende:
Met een gelijkspel is het toch sowieso klaar neem ik aan?
Hij is klaar Roland . Met voetbal op topniveauquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb het te doen met Robben. Net zo een lekkere knal, net ongelukkig voor die verdediger van Wit-Rusland.
Hij heeft zijn best gedaan
Nou ik vind dat ie weer heeft bewezen geen bijzondere coach te zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat Advocaat het nog zou redden met Oranje. Hij krijgt dik betaald en als het niet lukt ligt het niet aan hem.
Inb4 Robben terug naar Groningenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is klaar Roland . Met voetbal op topniveau
Voetbal is nog net zo slecht zoniet slechter dan onder Hiddink en Blind. Dat straalt ook zeker op Advocaat en Gullit af. Of het 'm verder boeit is een tweede.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Idem, op de euthanasie-manier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk wil ik dat NL verliest
zo simpel is het
6 miljoen doelpogingen zijn gesneuveld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Onnoman het volgende:
het moment waarop je tot de conclusie komt dat het Nederlands elftal nog slechter is dan Hitler ooit geweest is
Dat wist iedereen ook al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ie weer heeft bewezen geen bijzondere coach te zijn
De KNVB heeft weinig met treinen geloof ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Onnoman het volgende:
het moment waarop je tot de conclusie komt dat het Nederlands elftal nog slechter is dan Hitler ooit geweest is
Lege ArenAgenot dinsdagquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef Justevo het volgende:
Ik hoop oprecht dat het een gelijkspel wordt, dan is het tenminste gelijk klaar.
Lijkt me vrij helder dat het hem geen reet boeit. Anders had hij de klus niet aangenomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetbal is nog net zo slecht zoniet slechter dan onder Hiddink en Blind. Dat straalt ook zeker op Advocaat en Gullit af. Of het 'm verder boeit is een tweede.
GGMM is er niet meer voor advies...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vandaag al een banaan gegeten, maar wil nog een tweede eten..
Doen, of niet?
Dood?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
GGMM is er niet meer voor advies...
SnoeksGod leest met je meequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb het te doen met Robben. Net zo een lekkere knal, net ongelukkig voor die verdediger van Wit-Rusland.
Hij heeft zijn best gedaan
Nog niet. 1 jaartjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is klaar Roland . Met voetbal op topniveau
Hitler wist een beetje de schouders eronder en doorwerken wel te waarderen en zelfs Robben loopt niet of ie op de snelweg isquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Onnoman het volgende:
Dan heb je er totaal geen kijk opquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ie weer heeft bewezen geen bijzondere coach te zijn
Ik ook, zojuist een hele grote luier aangetrokkenquote:
Valse tussenstand. Ik zal het achter even doorgeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:11 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een keer met de zus van Memphis liggen ketsen..
Zoveel delen al de tering.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
NWS / Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht #33 Jas, Fiets en Tas gevonden
Naja. Rickazio en Paxcon zijn allebei gevallen(beide trouwe fans van Robben). Ben nog de enige supporter over. Jammer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel misschien als die niet meer hoeft mee te verdedigen
We missen een Sneijder uit 2010.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:11 schreef vincenzo78 het volgende:
We missen een type Van der Vaart. Eentje die de lijnen uitzet.
Van der Vaart is een speler die de bal van A naar B brengt.. Geen lijnenuitzetter..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:11 schreef vincenzo78 het volgende:
We missen een type Van der Vaart. Eentje die de lijnen uitzet.
Tja die ziet de bui al hangen. Geen reisje naar het WK.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef bombmannl het volgende:
Commentator heeft z'n stripje anti-depressiva niet genomen vandaag
En het catalaans referendum heeft maar 11 topics.quote:
Tuurlijk wel, het moet toch worden uitgezonden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Almerian het volgende:
[..]
Tja die ziet de bui al hangen. Geen reisje naar het WK.
Het doet zo'n pijnquote:
Ja, het WK van 2034quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef KingRadler het volgende:
Als Oranje gelijk speelt kunnen we het WK nog halen ?
Is ze wel een beetje lekker?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:11 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een keer met de zus van Memphis liggen ketsen..
Bianconeriquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het catalaans referendum heeft maar 11 topics.
Voornamelijk bianconeri die allemaal rare onzin roept dat alle Spanjaarden fascisten zijn enzo
Toivonen heeft alles verpestquote:
Nederland, Luxemburg en Malta ontbreken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doen er ondertussen 234 landen mee.
JR, zullen wij samen juichen voor Zuid-Korea?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doen er ondertussen 234 landen mee.
Winnaars van Morgen!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Dit doet pijn, maar hopelijk gaat er nu echt wat veranderen.
(gaat niet gebeuren, maar ik zeg het toch voor de 8e keer)
Vuile Belg..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ze wel een beetje lekker?
Vriendin van mij speelde bij Beerschot in het eerste, zodoende op een feestje de zus van Nainggolan geprobeerd te versieren.
Pas achteraf gehoord dat die meer succes heeft bij de vrouwen dan ik
Nee die moet je kort houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR, zullen wij samen juichen voor Zuid-Korea?
Bianconeri die onzin uitkraamt, dat moet een hoax zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het catalaans referendum heeft maar 11 topics.
Voornamelijk bianconeri die allemaal rare onzin roept dat alle Spanjaarden fascisten zijn enzo
Daar heb je vandaag niks aan.quote:
Hallo Roland010, dank voor je bijdrage..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
Dit is zoveel méér dan een kwalitatief probleem. De helft van het elftal speelt gewoon in de beste competitie ter wereld (misschien dan de meeste niet bij de top 4, maar goed), we hebben de topscorers van de competities van Rusland en Portugal, de 2e keeper van Barcelona + natuurlijk Robben Geen wereldtop, maar dit materiaal zou minstens goed voor WK-kwalificatie (en 4 klassen beter dan Wit-Rusland) moeten zijn. Misschien niet niveau Frankrijk maar wel makkelijk voorbij
niveau Zweden.
http://www.livescore.com/quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe doen de Fransen het nog tegen Bulgarije?
0-1quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
De trainers worden ook niet goed opgeleid in Nederland helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
Dit is zoveel méér dan een kwalitatief probleem. De helft van het elftal speelt gewoon in de beste competitie ter wereld (misschien dan de meeste niet bij de top 4, maar goed), we hebben de topscorers van de competities van Rusland en Portugal, de 2e keeper van Barcelona + natuurlijk Robben Geen wereldtop, maar dit materiaal zou minstens goed voor WK-kwalificatie (en 4 klassen beter dan Wit-Rusland) moeten zijn. Misschien niet niveau Frankrijk maar wel makkelijk voorbij
niveau Zweden.
0-1 nog steedsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Of misschien omdat ik dat niet wilde?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hierom ben jij geen moderator geworden.. Met je geëtter..
Dom varkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd wat GGMM nu op dit moment zou zeggen.
Jep. Geen probleem toch?quote:
Volledig mee eens! We kunnen ons niet meer meten op dit moment met landen als Duitsland en Brazilië, maar dit Nederland moet zich toch gewoon kunnen kwalificeren, dit elftal is nog altijd beter dan vele andere teams die zich wel kwalificeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
niveau Zweden
Volgende kwalificatiereeks gewoon Frank de Boer op de bank.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef Roland010 het volgende:
niveau Zweden.
Een maatje van mij ging in de jeugdopleiding bij RBC voetballen. Niet veel later gingen ze failliet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik woon in Roosendaal, keurig aan de goede kant van de grens.
Laagste kijkcijfers ooit voor Oranje danquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we dinsdag mooi naar de topper Portugal v Zwitserland kijken.
Hij brengt zijn linkerbal naar het gezicht van Estavana.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van der Vaart is een speler die de bal van A naar B brengt.. Geen lijnenuitzetter..
met beide benen op de grond (haha je moeder grapje)quote:
Ik zie een verbandquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een maatje van mij ging in de jeugdopleiding bij RBC voetballen. Niet veel later gingen ze failliet.
einde bericht
Ok..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef Alfje het volgende:
Je weet ook gewoon dat die depaay de eerste de beste bak die die vor zn voeten krijgt kansloos op doel gaat rammen, je moet hem er gelijk weer uithalen die egoist die het belangrijker vindt dat ie een miniem kansje heeft om de redder van oranje te worden dan gewoon het beste uit zon aanval te proberen te halen.
Goeie Vincent. Heb je een bijpassend gifje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij brengt zijn linkerbal naar het gezicht van Estavana.
Nu maakt dat niet uit, ze moeten eerst winnen vandaag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef KingRadler het volgende:
Hoeveel moet Nederland nu scoren Dinsdag ?
Bij 1-1 zijn ze uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef KingRadler het volgende:
2x de helft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef KingRadler het volgende:
Ik krijg nu een van der Laan momentje. niet doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef Coco. het volgende:
Je krijgt ook niet meer dat gevoel van dreiging als Robben de bal heeft.
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 22:17:00We vallen nu midden in een voetbalwedstrijd. Waar gaat dit om? #blrned reageer retweet
Niet overdrijven. We zijn prima poule opvulling en met een goede dag kunnen we stunten tegen landen als Zweden en een punt pakken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef ShaoliN het volgende:
We zijn nu echt gedegradeerd tot d-land. Categorie Luxemburg, Faroer eilanden, San Marino, Turkije.
Graag gedaan. Maar ik ben dat makkelijke gezeur over 'de spelers zijn niet goed genoeg' nogal zat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo Roland010, dank voor je bijdrage..
Harry van der Laan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik krijg nu een van der Laan momentje. niet doen
Van subtopper tot lachertje van Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef ShaoliN het volgende:
We zijn nu echt gedegradeerd tot d-land. Categorie Luxemburg, Faroer eilanden, San Marino, Turkije.
Heb je de PAUW tweet al in de aanslag Zipportal?quote:
Live op Ziggo Sport, genot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laagste kijkcijfers ooit voor Oranje dan
Niet zoveel, het doelsaldo van Bulgarije voor de strijd om de 3e plaats is veel slechterquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef KingRadler het volgende:
Die gewoon rustig man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef Alfje het volgende:
Je weet ook gewoon dat die depaay de eerste de beste bak die die vor zn voeten krijgt kansloos op doel gaat rammen, je moet hem er gelijk weer uithalen die egoist die het belangrijker vindt dat ie een miniem kansje heeft om de redder van oranje te worden dan gewoon het beste uit zon aanval te proberen te halen.
Lachen, gieren, brullenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Oranje bezocht vandaag weeshuis in Minsk.
Vreselijk die sombere gezichten zonder hoop op een mooie toekomst,aldus Dimitri 5 jaar. #WRUNED
(lol)
Nee, was ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de PAUW tweet al in de aanslag Zipportal?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet overdrijven. We zijn prima poule opvulling en met een goede dag kunnen we stunten tegen landen als Zweden en een punt pakken.
Matig, hij kan vandaag op zich welquote:
Die Pröpper doet het ook niet geweldig bij fucking Brighton.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar ik ben dat makkelijke gezeur over 'de spelers zijn niet goed genoeg' nogal zat.
Alleen al Propper is met z'n 15 miljoen meer waard dan die hele selectie van Wit-Rusland, laat staan iemand als Van Dijk, die zomaar de duurste verdediger ooit kan gaan worden komende winter/zomer.
FTFYquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van topper tot lachertje van Europa.
Ik onderstreep alles wat je zegt..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar ik ben dat makkelijke gezeur over 'de spelers zijn niet goed genoeg' nogal zat.
Alleen al Propper is met z'n 15 miljoen meer waard dan die hele selectie van Wit-Rusland, laat staan iemand als Van Dijk, die zomaar de duurste verdediger ooit kan gaan worden komende winter/zomer.
Ik ben benieuwd wat de KNVB te zeggen heeft morgen. WINNAARS VOOR MORGEN zal waarschijnlijk weer onder discussie staanquote:
21-0 ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:19 schreef Nielsch het volgende:
het kan toch gewoon nog... hier nog twee keer scoren en dan een goed resultaat tegen zweden...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet overdrijven. We zijn prima poule opvulling en met een goede dag kunnen we stunten tegen landen als Zweden en een punt pakken.
bijbelbeltjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef timmmmm het volgende:
We zijn hier wel echte jetsetters hè, de een kent een oud-jeugdspeler van RBC, de ander neukt de zus van Depay.
Zo kom je nog eens ergens.
Bij winst, ja. Doelsaldo van Portugal is 25 en dat van de Zwitsers 18quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal kan nog groepswinnaar worden toch.
Kijk hoe ze spelen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:19 schreef Nielsch het volgende:
het kan toch gewoon nog... hier nog twee keer scoren en dan een goed resultaat tegen zweden...
We hebben allemaal waterdragers. Met name op het middenveld loopt 0,0 creativiteit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
quote:
STERKquote:
quote:
laat hem een interview doen voor op de fpquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken ook familie van een jeugdspeler van Vitesse Julian Calor. Wat ben ik belangrijk
Ik juich dan voor Zwitserland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij winst, ja. Doelsaldo van Portugal is 25 en dat van de Zwitsers 18
En de vraag is dan niet waarom je dochter eigenlijk je zus is, maar vooral: zou je haar doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bijbelbeltje
niets mis mee
je dochter is tegelijkertijd je zus
Ik ken Zivkovic, wat krijg ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken ook familie van een jeugdspeler van Vitesse Julian Calor. Wat ben ik belangrijk
Ik heb een Dolly Dot en een Fa geneukt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:20 schreef timmmmm het volgende:
We zijn hier wel echte jetsetters hè, de een kent een oud-jeugdspeler van RBC, de ander neukt de zus van Depay.
Zo kom je nog eens ergens.
Kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Trump zou zijn dochter doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de vraag is dan niet waarom je dochter eigenlijk je zus is, maar vooral: zou je haar doen
Die heeft Piet de Visser allemaal al uitgewoond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
L_L en ik stellen voor dat we kunnen zoeken in Suriname voor talentjes.
GROOT
STERK
ZWART
Dit is wat vreemd Roland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
GROOT
STERK
ZWART
Die horen niet meer bij Nederland Hans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
GROOT
STERK
ZWART
Heb je Ria gedaan na haar overlijden ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een Dolly Dot en een Fa geneukt.
Voorzitter Joost de Wit had na mij verkering met Hester McClean.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
viesdik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAT VINDEN JULLIE VAN DE BIG TASTY XL JONGENS?
Zie hier het probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die horen niet meer bij Nederland Hans.
We zijn pas onder de indruk als je iemand van de fa-reclame hebt geneuktquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een Dolly Dot en een Fa geneukt.
Nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Als linksbuiten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor een fucking jeugdspeler ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat hem een interview doen voor op de fp
Ontzettend goor, zoals alles van McDOnalds.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |