abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:50:32 #1
470273 Maktub
It's written
pi_174266354
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
pi_174266377
Als er nog spullen/geld in tas zat, kan je roofmoord uitsluiten
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:51:51 #3
470273 Maktub
It's written
pi_174266394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Het zou kunnen dat ze niet over het bospad (fietspad) is gegaan, waar de jas is gevonden. De route via de Rembrandtlaan en het fietspad bij N238 is namelijk veel korter om bij het fietspad naast de Amersfoortseweg te komen.Omdat ze vaker daar fietste zou ze de route wel goed kunnen kennen en lijkt me die omweg niet logisch.

De kortste route van de selfie plek naar de vindplek van de tas en fiets.
https://www.google.nl/map(...)329146,5.2405569,10z
Klopt we moeten alle opties open houden totdat we die kunnen uitsluiten. Maar alles wijst er tot nu toe op dat ze wel dat bospad heeft genomen want die lag op haar route en haar jas is ook aan het einde er van gevonden. Ik zag ook een wildernis herten foto ofzo die ze gemaakt had ergens? En ze gaat voor etenstijd even een paar uur fietsen dus het klinkt wel als een bikkel zeg maar die zo'n bospad nog wel zou nemen helemaal als het wat beschutting van de wind en regen zou bieden en een touristische route is.
pi_174266395
Het zou wel kunnen dat ze vanaf den dolder wel de kortste route heeft genomen, dan komt ze ook langs de plek waar haar tas en fiets zijn gevonden.
pi_174266408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Het zou kunnen dat ze niet over het bospad (fietspad) is gegaan, waar de jas is gevonden. De route via de Rembrandtlaan en het fietspad bij N238 is namelijk veel korter om bij het fietspad naast de Amersfoortseweg te komen.Omdat ze vaker daar fietste zou ze de route wel goed kunnen kennen en lijkt me die omweg niet logisch.

De kortste route van de selfie plek naar de vindplek van de tas en fiets.
https://www.google.nl/map(...)329146,5.2405569,10z
Dat is helemaal niet bekend. Er is alleen bekend dat ze vaker fietstochtjes maakte.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:52:27 #6
470273 Maktub
It's written
pi_174266411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef chento het volgende:
Ja daar ben ik ook benieuwd naar en zat ik ook aan te denken de inhoud van die tas of er spullen misten of niet.
pi_174266423
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus -onder bedreiging van steek of vuurwapen- jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat ze van haar bezittingen was ontdaan was - en zag he dit is wel een knappe meid en de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.

Maar: toch klopt er iets niet aan dit verhaal - ook al lijkt mij dit de meest logische op basis van wat we nu weten -. Wat klopt er niet aan? Het is wel heel toevallig dat de dader precies de route voortzet volgens de ANWB-route die Anne deed.

Hence: telefoontje verloor contact rondom Soest; terwijl de spullen verder op - volgens de ANWB route nog steeds - bij Huis ter Heide zijn gevonden.
pi_174266452
Fiets is gevonden in de vijver bij Blookerpark.

Misschien ligt Anne wel in het watertje bij Park Rodichem.

Niet zover uit elkaar.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:54:41 #9
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174266500
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:52 schreef RokendeSigaret het volgende:
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.

Maar: toch klopt er iets niet aan dit verhaal - ook al lijkt mij dit de meest logische op basis van wat we nu weten -. Wat klopt er niet aan? Het is wel heel toevallig dat de dader precies de route voortzet volgens de ANWB-route die Anne deed.
WTF. Er is een meisje vermist en er zijn wat spullen gevonden. Dat is alles wat we weten.
Jij komt meteen met een verhaal over berovingen, verkrachtingen en keel doorsnijden.
pi_174266516
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerder
I will do what i must !!
pi_174266550
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerder
Neergezet? De fiets lag in de vijver.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:55:57 #12
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174266557
quote:
Ja hij had hem beter in de vijver kunnen gooien..
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_174266564
quote:
....
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:56:19 #14
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174266571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:56:25 #15
470273 Maktub
It's written
pi_174266580
quote:
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.

Ze konden toch ook dezelfde kant op reizen? Het is logisch om dat bospad naar de toegangsweg aan het begin of einde te volgen afhankelijk van welke kant je komt en op gaat.
pi_174266608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Neergezet? De fiets lag in de vijver.
ow dat had ik gemist
I will do what i must !!
pi_174266650
Pff echt deze hele situatie. Als er echt 1 ding anders was geweest aan de bevindingen, bijvoorbeeld alle spullen bij elkaar gevonden, dan was het echt een stuk minder complex geweest.
pi_174266659
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Man man man
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:57:55 #19
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174266687
Vreselijk dat mensen een kick krijgen van het speculeren wat er met Anne gebeurt zou kunnen zijn. kutmensen
I wonder what it's all about
pi_174266694
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

ow dat had ik gemist
really???/
pi_174266706
Is er een blik bejaarden losgelaten op Fok? Wordt er door users überhaupt wat gelezen zoals een OP voordat men wat post?

Het is wel extreem nu...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:58:28 #22
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174266712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Habbezak het volgende:
Vreselijk dat mensen een kick krijgen van het seculeren wat er met Anne gebeurt zou kunnen zijn. kutmensen
Wie weet speculeert de dader hier wel mee....
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_174266719
Even over die zogenaamde 4K cameras van 200 euro; ik zit zelf in die business. Een 4K camera van 200 euro heeft die resolutie wel maar lang niet de lenskwaliteit, framerate, processor en nachtzicht om jou te bevredigen. Wil je filmkwaliteit kom je toch echt boven de 1000 euro uit, zelfs voor goede HD. En die opslag is juist totaal geen issue. 4x3TB en je kan alsnog weken opnemen op 4K.
pi_174266723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef EternalNow het volgende:
Pff echt deze hele situatie. Als er echt 1 ding anders was geweest aan de bevindingen, bijvoorbeeld alle spullen bij elkaar gevonden, dan was het echt een stuk minder complex geweest.
Er zijn zoveel zaken waar gewoon NIKS wordt gevonden. Zo'n Tanja Groen. Dat is pas bizar en complex. Of die ene fysio uit Rotterdam. Stond voor d'r eigen deur en weg.
pi_174266771
quote:
Jij denkt hem echt op te lossen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:59:30 #26
470273 Maktub
It's written
pi_174266772
quote:
Had ze maar een kortere route gekozen, die route die ze heeft genomen dat maakt het zoek oppervlakte echt immens groot en ook nog eens in een heel bosrijk gebied. Ik ben echt niet verbaast dat ze haar nog niet gevonden hebben en dat het onderzoek langzaam lijkt te vorderen.
pi_174266829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Habbezak het volgende:
Vreselijk dat mensen een kick krijgen van het speculeren wat er met Anne gebeurt zou kunnen zijn. kutmensen
Ik krijg hier geen kick van ik hoop juist dat het snel opgehelderd word
I will do what i must !!
pi_174266860
Is er hier toevallig iemand die weet wie de screenshot van het WhatsApp-gesprek openbaar heeft gemaakt?

De politie? Haar vriend zelf?

(Misschien stom, maar vraag me oprecht af wat de toegevoegde waarde is om naast de twee foto's ook nog een screenshot van die foto's te delen...)

Edit: Of was het eerst het screenshot, later de foto's?
pi_174266870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:58 schreef Silven het volgende:
Even over die zogenaamde 4K cameras van 200 euro; ik zit zelf in die business. Een 4K camera van 200 euro heeft die resolutie wel maar lang niet de lenskwaliteit, framerate, processor en nachtzicht om jou te bevredigen. Wil je filmkwaliteit kom je toch echt boven de 1000 euro uit, zelfs voor goede HD. En die opslag is juist totaal geen issue. 4x3TB en je kan alsnog weken opnemen op 4K.
Wat een hoop onzin, je hebt er totaal geen verstand van. Discussie was waarom bewakingsbeelden zo kut kwaliteit zijn. Dat is heus niet omdat men geen 1080p kan betalen... En ze hoeven ook geen film kwaliteit met dolby surround ofzo. Wie heeft er nou film kwaliteit nodig als bewakingsbeelden :')

Je laatste zin is al helemaal ontzettend dom. 1 minuut 4k is 375 mb ongeveer. Dus terug naar de tekentafel.
pi_174266874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Moet je hier niet lukraak onzin komen posten, er zijn genoeg users hier die alles voor waar aannemen.
pi_174266902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:54 schreef YazooW het volgende:

[..]

WTF. Er is een meisje vermist en er zijn wat spullen gevonden. Dat is alles wat we weten.
Jij komt meteen met een verhaal over berovingen, verkrachtingen en keel doorsnijden.
Nee geen WTF. Zondagavond had in die omgeving nog een beroving plaatsgevonden waarbij het slachtoffer ook werd ontdaan van zijn rugzak en fiets ( https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vermiste-anne-faber ).En eerder dit jaar in omgeving Soest poging tot ontvoering van een meisje ( http://www.112vallei.nl/p(...)g-klemrijden-meisjes ).
pi_174266907
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Moet je hier niet lukraak onzin komen posten, er zijn genoeg users hier die alles voor waar aannemen.
Dit is een discussie forum
I will do what i must !!
pi_174266914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik heb steeds als iemand zoiets zegt dat ik moet denken aan het spreekwoord: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:04:20 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174266950
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Nee geen WTF. Zondagavond had in die omgeving nog een beroving plaatsgevonden waarbij het slachtoffer ook werd ontdaan van zijn rugzak en fiets ( https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vermiste-anne-faber ).En eerder dit jaar in omgeving Soest poging tot ontvoering van een meisje ( http://www.112vallei.nl/p(...)g-klemrijden-meisjes ).
Ga toch fietsen man. Ga anders lekker misdaadromans schrijven ofzo. Alleen zieke mensen kunnen zoiets bedenken wat jij net hebt opgeschreven.
pi_174266953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik heb steeds als iemand zoiets zegt dat ik moet denken aan het spreekwoord: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Je bent welkom een biertje te komen drinken
I will do what i must !!
pi_174266957
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef theDutcher het volgende:
Is er hier toevallig iemand die weet wie de screenshot van het WhatsApp-gesprek openbaar heeft gemaakt?

(Misschien stom, maar vraag me oprecht af wat de toegevoegde waarde is om naast de twee foto's ook nog een screenshot van die foto's te delen...)
Haar vriend op FB of twitter. Het was het eerste bericht waarin vermeld was dat ze vermist was. Het was overigens 1 foto, in de regen. De toegevoegde waarde heeft zich bewezen door alle aandacht die gegenereerd is.
pi_174266984
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:02 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin, je hebt er totaal geen verstand van. Discussie was waarom bewakingsbeelden zo kut kwaliteit zijn. Dat is heus niet omdat men geen 1080p kan betalen... En ze hoeven ook geen film kwaliteit met dolby surround ofzo.

Je laatste zin is al helemaal ontzettend dom. 1 minuut 4k is 375 mb ongeveer. Dus terug naar de tekentafel.
N00b. Hoeveel ruimte het in beslag neemt hangt ook van je framerate, bitrate, key frame interval etc. Je hebt een 1080p camera van 100 euro en een 1080p camera van 800 euro. Welke denk je dat als zeer scherp gezien wordt en welke als knudde? Je verkijkt je op resolutie op papier, wat jij verwacht te zien, en wat een duurdere camera laat zien. Verdiep je er eens in.

Ik heb vorige week 4 camera’s opgehangen van 3MP van een euro of 200 p.s.. Vandaag 3 stuks van 2MP van 600 euro p.s.. Welke denk jij dat beter en scherper beeld hebben?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 22:09:01 ]
pi_174266988
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Haar vriend op FB of twitter. Het was het eerste bericht waarin vermeld was dat ze vermist was. Het was overigens 1 foto, in de regen. De toegevoegde waarde heeft zich bewezen door alle aandacht die gegenereerd is.
Zie mijn edit. :)

Dan is het inderdaad logisch ^O^
pi_174266991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef chento het volgende:
Denk dat roofmoord op zo'n route en dat tijdstip sowieso al zeer onwaarschijnlijk is. Vooral als het gaat om een jonge vrouw/meisje. Als het om een moord gaat kan je vrij zeker van zijn dat het er eentje is op basis van lust.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174267047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Denk dat roofmoord op zo'n route en dat tijdstip sowieso al zeer onwaarschijnlijk is. Vooral als het gaat om een jonge vrouw/meisje. Als het om een moord gaat kan je vrij zeker van zijn dat het er eentje is op basis van lust.
Ja en met voorbedachte raden
I will do what i must !!
pi_174267049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ga toch fietsen man. Ga anders lekker misdaadromans schrijven ofzo. Alleen zieke mensen kunnen zoiets bedenken wat jij net hebt opgeschreven.
Heb jij de zaak Marianne Vaatstra dan nooit gevolgd? Of de kwestie van die toeriste in Zeeland - Gaby Schlösser. ( https://www.ad.nl/zeeland(...)in-zeeland~a04acf76/ ). Nu er al ruim een week niets is vernomen van Anne maar wel spullen van haar opduiken - geloof jij zeker in sprookjes en denk je dat ze vrolijk de benen heeft genomen en lekker vakantie aan het vieren is op Ibiza? Wie gelooft hier nou in rare verhalen.
pi_174267113
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:01 schreef theDutcher het volgende:

Edit: Of was het eerst het screenshot, later de foto's?
Ik zag het screenshot van het Whatsapp gesprek voor het eerst voorbijkomen op twitter account van een vriend van haar moeder.
Dat was zaterdag 30 september om 15:37 uur.

Het eerste Facebook bericht van de vriend van Anne is van Zaterdag 30 september om 17:33 uur.
Op 1 oktober om 1:13 uur heeft hij aan die post de selfie foto toegevoegd.
pi_174267124
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef Silven het volgende:

[..]

N00b. Hoeveel ruimte het in beslag neemt hangt ook van je framerate, bitrate, key frame interval etc. Je hebt een 1080p camera van 100 euro en een 1080p camera van 800 euro. Welke denk je dat als zeer scherp gezien wordt en welke als knudde? Je verkijkt je op resolutie op papier, wat jij verwacht te zien, en wat een duurdere camera laat zien. Verdiep je er eens in.
GoProotje is prima beeld met 1080p en 24 fps? Beter dan vrijwel elkebewakingscamera .
Tuurlijk heeft een camera van 1000 euro betere kwaliteit. Maar dat was de discussie ook niet simpele.

Anyway geen zin om hierover te discussiėren met een compleet incompetente. Zoek maar eens op Google waarom bewakingsbeelden kut kwaliteit is. Dat wil je maanden bewaren
pi_174267181
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:04 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Oh, en, het zijn toch twee foto's (hert + regen)?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:10:38 #45
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174267187
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Heb jij de zaak Marianne Vaatstra dan nooit gevolgd? Of de kwestie van die toeriste in Zeeland ( https://www.ad.nl/zeeland(...)in-zeeland~a04acf76/ ). Nu er al ruim een week niets is vernomen van Anne maar wel spullen van haar opduiken - geloof jij zeker in sprookjes en denk je dat ze vrolijk de benen heeft genomen en lekker vakantie aan het vieren is op Ibiza? Wie gelooft hier nou in rare verhalen
Dat dit verhaal waarschijnlijk niet goed gaat aflopen zal vast wel. Maar ga dan niet zo gedetailleerd interessant een scenario lopen bedenken. Zo te zien heb je ook nog speciaal op Fok geregistreerd om die onzin hier te posten.

Lees voor de grap nog eens je verhaaltje terug.

quote:
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus -onder bedreiging van steek of vuurwapen- jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat ze van haar bezittingen was ontdaan was - en zag he dit is wel een knappe meid en de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.

Hence: telefoontje verloor contact rondom Soest; terwijl de spullen verder op - volgens de ANWB route nog steeds - bij Huis ter Heide zijn gevonden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:11:53 #46
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174267230
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:05 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik heb vorige week 4 camera’s opgehangen van 3MP van een euro of 200 p.s.. Vandaag 3 stuks van 2MP van 600 euro p.s.. Welke denk jij dat beter en scherper beeld hebben?
het interesseert toch geen kont hoe duur het is? ik kan prima in china een camera kopen die alles haarscherp afspeelt voor de helft van de prijzen waar jij het over hebt.

een iphone kost ook over de 1000 eu, is die dan aantoonbaar zo veel beter? het gaat om een beveiligingscamera, ik denk dat ze bij Aldi zelfs al keurige kwaliteit verkopen waar 99% van de gebruikers meer dan tevreden mee is.
I wonder what it's all about
pi_174267241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik zag het screenshot van het Whatsapp gesprek voor het eerst voorbijkomen op twitter account van een vriend van haar moeder.

Het eerste Facebook bericht van de vriend van Anne is van Zaterdag 30 september om 17:33 uur.
Op 1 oktober om 1:13 uur heeft hij aan die post de selfie foto toegevoegd.
Ok, thanks! ^O^
pi_174267268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Dit is m.i. meer correct. Het WA gesprek is met haar vriend, vandaar mijn suggestie. De volgende dag is dit screenshot door meerdere verspreid op social media.
pi_174267279
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Oh, en, het zijn toch twee foto's (hert + regen)?
Foto van het hert heeft ie op FB gezet op Zaterdag 30 september 17:58 uur.
Dus nog voor de selfie foto.
pi_174267295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:11 schreef Habbezak het volgende:

[..]

het interesseert toch geen kont hoe duur het is? ik kan prima in china een camera kopen die alles haarscherp afspeelt voor de helft van de prijzen waar jij het over hebt.

een iphone kost ook over de 1000 eu, is die dan aantoonbaar zo veel beter? het gaat om een beveiligingscamera, ik denk dat ze bij Aldi zelfs al keurige kwaliteit verkopen waar 99% van de gebruikers meer dan tevreden mee is.
Je vergelijking is slecht. Die goedkope camera’s die HD en 4K claimen halen het niet bij de duurdere camera’s. Dat heeft met meerdere aspecten temaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')