http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/quote:Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.
Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.
Bron: Politie
SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TIJDLIJNquote:VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.
Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.
In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.
link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter
Brontwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Fabertwitter:PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Linkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag
-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.![]()
Klopt we moeten alle opties open houden totdat we die kunnen uitsluiten. Maar alles wijst er tot nu toe op dat ze wel dat bospad heeft genomen want die lag op haar route en haar jas is ook aan het einde er van gevonden. Ik zag ook een wildernis herten foto ofzo die ze gemaakt had ergens? En ze gaat voor etenstijd even een paar uur fietsen dus het klinkt wel als een bikkel zeg maar die zo'n bospad nog wel zou nemen helemaal als het wat beschutting van de wind en regen zou bieden en een touristische route is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Het zou kunnen dat ze niet over het bospad (fietspad) is gegaan, waar de jas is gevonden. De route via de Rembrandtlaan en het fietspad bij N238 is namelijk veel korter om bij het fietspad naast de Amersfoortseweg te komen.Omdat ze vaker daar fietste zou ze de route wel goed kunnen kennen en lijkt me die omweg niet logisch.
De kortste route van de selfie plek naar de vindplek van de tas en fiets.
https://www.google.nl/map(...)329146,5.2405569,10z![]()
Het zou wel kunnen dat ze vanaf den dolder wel de kortste route heeft genomen, dan komt ze ook langs de plek waar haar tas en fiets zijn gevonden.![]()
Dat is helemaal niet bekend. Er is alleen bekend dat ze vaker fietstochtjes maakte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:46 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Het zou kunnen dat ze niet over het bospad (fietspad) is gegaan, waar de jas is gevonden. De route via de Rembrandtlaan en het fietspad bij N238 is namelijk veel korter om bij het fietspad naast de Amersfoortseweg te komen.Omdat ze vaker daar fietste zou ze de route wel goed kunnen kennen en lijkt me die omweg niet logisch.
De kortste route van de selfie plek naar de vindplek van de tas en fiets.
https://www.google.nl/map(...)329146,5.2405569,10z![]()
Ja daar ben ik ook benieuwd naar en zat ik ook aan te denken de inhoud van die tas of er spullen misten of niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:51 schreef chento het volgende:
Als er nog spullen/geld in tas zat, kan je roofmoord uitsluiten![]()
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus -onder bedreiging van steek of vuurwapen- jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat ze van haar bezittingen was ontdaan was - en zag he dit is wel een knappe meid en de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.
Maar: toch klopt er iets niet aan dit verhaal - ook al lijkt mij dit de meest logische op basis van wat we nu weten -. Wat klopt er niet aan? Het is wel heel toevallig dat de dader precies de route voortzet volgens de ANWB-route die Anne deed.
Hence: telefoontje verloor contact rondom Soest; terwijl de spullen verder op - volgens de ANWB route nog steeds - bij Huis ter Heide zijn gevonden.![]()
Fiets is gevonden in de vijver bij Blookerpark.
Misschien ligt Anne wel in het watertje bij Park Rodichem.
Niet zover uit elkaar.![]()
WTF. Er is een meisje vermist en er zijn wat spullen gevonden. Dat is alles wat we weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:52 schreef RokendeSigaret het volgende:
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.
Maar: toch klopt er iets niet aan dit verhaal - ook al lijkt mij dit de meest logische op basis van wat we nu weten -. Wat klopt er niet aan? Het is wel heel toevallig dat de dader precies de route voortzet volgens de ANWB-route die Anne deed.
Jij komt meteen met een verhaal over berovingen, verkrachtingen en keel doorsnijden.![]()
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerderI will do what i must !!![]()
Neergezet? De fiets lag in de vijver.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerder![]()
Ja hij had hem beter in de vijver kunnen gooien..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerder❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fiets staat daar heel vreemd en niet opslot volgens mij haastig neergezet door ontvoerder![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja hij had hem beter in de vijver kunnen gooien..![]()
![]()
Ze konden toch ook dezelfde kant op reizen? Het is logisch om dat bospad naar de toegangsweg aan het begin of einde te volgen afhankelijk van welke kant je komt en op gaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:52 schreef RokendeSigaret het volgende:
Speculatie (aangescherpt): in eerste instantie wat begon als roof kan verklaren waarom de jas uit moest. Als je iemand berooft wil je meestal altijd al zijn/haar bezittingen .Dus jas uit, rugzak af, broekzakken leegmaken (dus ook telefoon afstaan). Nadat de dader om zich heen keek en niemand anders kon bekennen haar meegevoerd de bosjes in. Fietsje tegen een boompje geparkeerd. Geprobeerd te verkrachten daarna keel doorgesneden (of iets dergelijks). En gevlucht met haar spulletjes op de fiets.
Maar: toch klopt er iets niet aan dit verhaal - ook al lijkt mij dit de meest logische op basis van wat we nu weten -. Wat klopt er niet aan? Het is wel heel toevallig dat de dader precies de route voortzet volgens de ANWB-route die Anne deed.![]()
ow dat had ik gemistquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Neergezet? De fiets lag in de vijver.I will do what i must !!![]()
Pff echt deze hele situatie. Als er echt 1 ding anders was geweest aan de bevindingen, bijvoorbeeld alle spullen bij elkaar gevonden, dan was het echt een stuk minder complex geweest.![]()
Man man manquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja hij had hem beter in de vijver kunnen gooien.."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Vreselijk dat mensen een kick krijgen van het speculeren wat er met Anne gebeurt zou kunnen zijn. kutmensenI wonder what it's all about![]()
Is er een blik bejaarden losgelaten op Fok? Wordt er door users überhaupt wat gelezen zoals een OP voordat men wat post?
Het is wel extreem nu...![]()
Wie weet speculeert de dader hier wel mee....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef Habbezak het volgende:
Vreselijk dat mensen een kick krijgen van het seculeren wat er met Anne gebeurt zou kunnen zijn. kutmensen❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Even over die zogenaamde 4K cameras van 200 euro; ik zit zelf in die business. Een 4K camera van 200 euro heeft die resolutie wel maar lang niet de lenskwaliteit, framerate, processor en nachtzicht om jou te bevredigen. Wil je filmkwaliteit kom je toch echt boven de 1000 euro uit, zelfs voor goede HD. En die opslag is juist totaal geen issue. 4x3TB en je kan alsnog weken opnemen op 4K.![]()
Er zijn zoveel zaken waar gewoon NIKS wordt gevonden. Zo'n Tanja Groen. Dat is pas bizar en complex. Of die ene fysio uit Rotterdam. Stond voor d'r eigen deur en weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef EternalNow het volgende:
Pff echt deze hele situatie. Als er echt 1 ding anders was geweest aan de bevindingen, bijvoorbeeld alle spullen bij elkaar gevonden, dan was het echt een stuk minder complex geweest."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Jij denkt hem echt op te lossen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:57 schreef EternalNow het volgende:
Pff echt deze hele situatie. Als er echt 1 ding anders was geweest aan de bevindingen, bijvoorbeeld alle spullen bij elkaar gevonden, dan was het echt een stuk minder complex geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |