Ze zijn nogal klef idd, maar ik vind Holly steeds leuker wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Pheno het volgende:
Gaan die twee de volgende aflevering nog tongen of zo? Dat gelebber de hele tijd, get a room.
Welke 2?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Pheno het volgende:
Gaan die twee de volgende aflevering nog tongen of zo? Dat gelebber de hele tijd, get a room.
Holly is leuk, kruimeltje komt nog wel uit de kast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze zijn nogal klef idd, maar ik vind Holly steeds leuker worden
team spruitjequote:
ik mis de cancer-rap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:40 schreef zoem het volgende:
Rhythm is a dancer, heerlijk terug naar de 90s
ok, ik vind het wel de beste dance duo.quote:
Klopt daarom weet je ook dat Holly en kruimeltje nu al gaat winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Oudere kandidaten vind ik toch wel minder in dit programma. Beetje houterig/robotachtig. Ze missen de energie, souplesse en strakke bewegingen tov de jongere stellen.
Houterig is het goede woord ja. Gee vloeiende bewegingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Oudere kandidaten vind ik toch wel minder in dit programma. Beetje houterig/robotachtig. Ze missen de energie, souplesse en strakke bewegingen tov de jongere stellen.
Dat zie je ook aan de oudere artiesten, Madonna is ook niet zo vloeiend meer qua bewegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:54 schreef viceversa het volgende:
[..]
Houterig is het goede woord ja. Gee vloeiende bewegingen.
Voor een volslanke dame doet zij het goed hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Ik had me haar iets slanker voorgesteld
Prima figuurquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Jullie weten dat het een dochter is van Holleeder?
Nichtjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Nee hoor die Holleeder is haar oom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:02 schreef ato het volgende:
Ja dom van mij, ik bedoelde ook dat zij een nicht isquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor die Holleeder is haar oom.
Ze schommelt dus. Soms maat 44 en ook wel eens maat 36 zei ze.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
zoek de songtext maar eens opquote:
Technisch gesproken heb je gewoon gelijk. Alleen bij die naam denk je aan haar oom en niet aan haar moeder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:07 schreef ato het volgende:
[..]
Ja ja wrijf het er maar in, ik bedoelde ook nicht
Jazeker dat zijn Holly en Soy.quote:Op maandag 27 augustus 2018 03:53 schreef Anonymousz het volgende:
Het is wel duidelijk welk koppel gaat winnen
Het is me op een vervelende manier te blij.quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
ken je dat,dat je een hekel aan een liedje hebt zonder echte reden?
dat heb ik met dit nummer van janet
Toch word ik altijd blij van dit programmaquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is me op een vervelende manier te blij.
nou dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2018 21:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is me op een vervelende manier te blij.
Ze was high van de medicijnen, dus ze zal wel eerder weg zijn gegaan.quote:Op zaterdag 1 september 2018 22:06 schreef static het volgende:
Waar is Bridget gebleven? Zag haar op geen enkel shot meer.
volgens mij jankt die ook als er een vlieg in de kamer is.quote:
Oh ja Urvin heet hij, leuk jong.quote:Op dinsdag 4 september 2018 20:30 schreef zoem het volgende:
Muziek uit de 90s is sowieso een plus. Veel dance en catchy nummers uit die tijd. Toen zag je ook heel veel snaarstrakke choreo's. Als je die dan laat doen door goede kandidaten als Holly, Urvin of Soy dan levert dat een mooie performance op.
Aaliyah, bedoel jequote:Op dinsdag 4 september 2018 20:48 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja Urvin heet hij, leuk jong.
Aalya vond ik destijds zeer goed, zo triest en jammer dat zij zo jong overleed.
Ook Destiny's Child, geweldig.
Oh ik vergat een paar letters, maar een geweldig talent was zij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |