Ze zijn nogal klef idd, maar ik vind Holly steeds leuker wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Pheno het volgende:
Gaan die twee de volgende aflevering nog tongen of zo? Dat gelebber de hele tijd, get a room.
Welke 2?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:39 schreef Pheno het volgende:
Gaan die twee de volgende aflevering nog tongen of zo? Dat gelebber de hele tijd, get a room.
Holly is leuk, kruimeltje komt nog wel uit de kast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze zijn nogal klef idd, maar ik vind Holly steeds leuker worden
team spruitjequote:
ik mis de cancer-rap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:40 schreef zoem het volgende:
Rhythm is a dancer, heerlijk terug naar de 90s
ok, ik vind het wel de beste dance duo.quote:
Klopt daarom weet je ook dat Holly en kruimeltje nu al gaat winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Oudere kandidaten vind ik toch wel minder in dit programma. Beetje houterig/robotachtig. Ze missen de energie, souplesse en strakke bewegingen tov de jongere stellen.
Houterig is het goede woord ja. Gee vloeiende bewegingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:44 schreef zoem het volgende:
Oudere kandidaten vind ik toch wel minder in dit programma. Beetje houterig/robotachtig. Ze missen de energie, souplesse en strakke bewegingen tov de jongere stellen.
Dat zie je ook aan de oudere artiesten, Madonna is ook niet zo vloeiend meer qua bewegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:54 schreef viceversa het volgende:
[..]
Houterig is het goede woord ja. Gee vloeiende bewegingen.
Voor een volslanke dame doet zij het goed hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Ik had me haar iets slanker voorgesteld
Prima figuurquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:55 schreef zoem het volgende:
Ik had me haar iets slanker voorgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |