quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2017 19:11
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 10051
2. aloa / 9077
3. devzero / 8181
4. FlippingCoin / 7205
5. Martin_marvellous / 6845
6. noodgang / 5572
7. Handleiding / 5297
8. appartementencomplex / 4816
9. Homijn / 4500
10. MichaelScott / 4486
11. Stien_Struis / 4251
12. Hdero / 3949
13. _--_ / 3315
14. Pharkus / 3059
15. hemarookworst / 2854
16. CarltonBanks / 2839
17. magnetronkoffie / 2628
18. Pg_up / 2573
19. Geerd / 1770
20. mtchel112 / 1714
21. KoningPils / 1687
22. Borrelnootje00 / 1523
23. Zolderkamer / 1360
24. Mojo.jojo / 1165
25. HerrFritz / 1029
26. Tassendief / 1007
27. LurkJeRot / 897
28. Sparkle_Bunny / 799
29. PrisTheShiz / 696
30. sig000 / 544
31. Fokker89 / 525
32. murp / 511
33. Amoeba / 456
Ja klopt!!! Pitt bier en Export vind ik eigenlijk de enige 2 niet lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
De Klok vond ik niks. Dors nog nooit geprobeerd.
Veltins is ook lekker, zo nu en dan in de aanbieding bij de Laidel voor 12 euro voor traytje
Welke piratenfilm?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:48 schreef Geerd het volgende:
Straks kip met aardappels en uien uit oven met pils en de nieuwe piratenfilm kijken !!
Downloads\PIRATES OF THE CARIBBEAN DEAD MEN TELL NO TALES (2017) x264 1080p Bluray DD5.1 NL SUBS -QoQ-quote:
Oo die moet ik eigenlijk ook nog eens zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Downloads\PIRATES OF THE CARIBBEAN DEAD MEN TELL NO TALES (2017) x264 1080p Bluray DD5.1 NL SUBS -QoQ-
Met Maan.quote:
AH Basic vond ik ook niet zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt!!! Pitt bier en Export vind ik eigenlijk de enige 2 niet lekker.
Oh, weet ik niet.quote:
Oh ik vind het een knappe meid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo superlekker vind ik Maan niet
Is voor mij meer vd categorie normaaltjes, maar niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik vind het een knappe meid.
Pleun?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
De dikke tieten van Pleun daarentegen....
Lucky you.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is voor mij meer vd categorie normaaltjes, maar niks mis mee.
Gewoon ff hoer pakken. Of een hertje/sletje vh corps in een studentenstad meenemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien ooit maar heb het al opgegeven
ik heb een vervelende ervaring met jehovaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
De jehova van hier is trouwens een prima gozer, kwam eens langs toen ik ziek thuis was, zei gelijk oh dan ga ik maar door beterschap; kunnen die kutstudenten die je wat aan willen smeren nog van leren.
Die studenten die promotiewerk doen en je voor de voeten lopen in de stadquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
De jehova van hier is trouwens een prima gozer, kwam eens langs toen ik ziek thuis was, zei gelijk oh dan ga ik maar door beterschap; kunnen die kutstudenten die je wat aan willen smeren nog van leren.
Ja psies, die lui.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die studenten die promotiewerk doen en je voor de voeten lopen in de stad![]()
![]()
een hele?quote:
wie het kleine niet eert....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:34 schreef appartementencomplex het volgende:
toch weer mooi een puntje op mijn conto bij kunnen schrijven, dat is ook wat waard
is een lulquote:
quote:
quote:Dieser korpulente Fettsack verkörpert sinnbildlich den dramaturgischen Ethos unseres Zeitgeists. Ein epischer Monolog der in der abendländischen Philosophie seines Gleichen sucht. Darauf trink ich ein.
Vind je dat hij gelukkig lijkt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef appartementencomplex het volgende:
die mensen lijken altijd gelukkig, hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef devzero het volgende:
Kijk hdero, dat is nou wel mooi Duits.
Bijna het zelfde als in het Nederlands. Dramaturgie, de leer van het theater spel. Ik lees het als 'de dramatische aard van de huidige tijdgeest'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:42 schreef Hdero het volgende:
dramaturgisch
Dieses Wort verstehe ich nicht.
Kende dat woord in het Nederlands ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna het zelfde als in het Nederlands. Dramaturgie, de leer van het theater spel. Ik lees het als 'de dramatische aard van de huidige tijdgeest'.
En daar drink ik opquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Die dikzak is het product van de dramatische aard van de huidige tijdsgeest. Een monoloog die ons aan het denken zet over onze plaats in de maatschappij en wat arbeid ons doet.
al ben ik het daar niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Die dikzak is het product van de dramatische aard van de huidige tijdsgeest. Een monoloog die ons aan het denken zet over onze plaats in de maatschappij en wat arbeid ons doet.
Das ist fehlerhaft übersetzt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou "korpulente Fettsack" vertalen als "volgevreten dikzak" om het pleonasm extra te benadrukken.quote:
ok brand maar losquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
al ben ik het daar niet helemaal mee eens
ik dacht zelf meer aan: wat een overvloed van vet eten in onze nabijheid met ons doetquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:55 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
vervang het door: wat de invloed van massamedia met ons doet.
in die richting denk ik dan meer
wie zegt dat ik het vertaald hebt lamlul. is gewoon mijn eigen bewerking interpretatiequote:
Wie schreef dit?quote:Wir wollen diese Vermutung (deren Inhalt im folgenden „Prinzip der Relativität“ genannt werden wird) zur Voraussetzung erheben und außerdem die mit ihm nur scheinbar unverträgliche [892] Voraussetzung einführen, daß sich das Licht im leeren Raume stets mit einer bestimmten, vom Bewegungszustande des emittierenden Körpers unabhängigen Geschwindigkeit V fortpflanze.
Ok schijtzak is goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het vertaald hebt lamlul. is gewoon mijn eigen bewerking interpretatie
zo voor het eerst dat paps en mams niet thuis is, stiekem laat opblijven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:08 schreef appartementencomplex het volgende:
![]()
#zaterdagavondalleenthuisgenot !
al vakerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo voor het eerst dat paps en mams niet thuis is, stiekem laat opblijven?
Lol op z'n vroegst ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
In 2030 doen we vast wel weer mee.
mocht zeker op 5 oktober ook lekker thuisblijven omdat de basisschoolleraren aan het staken waren?quote:
moet er heel wat veranderenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mocht zeker op 5 oktober ook lekker thuisblijven omdat de basisschoolleraren aan het staken waren?
eigenlijk echt raar dat 'we' wordt gebruikt. alsof we met 17mln de veld op gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:12 schreef MichaelScott het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mocht zeker op 5 oktober ook lekker thuisblijven omdat de basisschoolleraren aan het staken waren?
quote:
quote:Deutschland qualifiziert sich für WM in Russland
Pflicht erfüllt: Nach dem neunten Erfolg im neunten Gruppenspiel hat sich die deutsche Nationalmannschaft die Teilnahme an der WM in Russland gesichert. Gegen Nordirland reichte eine starke Anfangsphase.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eigenlijk echt raar dat 'we' wordt gebruikt. alsof we met 17mln de veld op gaan
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef appartementencomplex het volgende:
ik geef niks om voetbal heb nog nooit een wedstrijd gezien
Zonder dat gevoel zouden profvoetballers lang niet zo veel kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eigenlijk echt raar dat 'we' wordt gebruikt. alsof we met 17mln de veld op gaan
Nou ik hoor dan neit bij de 'we'quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef appartementencomplex het volgende:
ik geef niks om voetbal heb nog nooit een wedstrijd gezien
Dan juich ik liever voor Rusland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:16 schreef Hdero het volgende:
Nu moeten we dus onze oosterse buren toejuichen naar de kampioenschap?
oh het is best grappig om te kijken met een biertje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ik hoor dan neit bij de 'we'
Af en toe een balletje trappen en mijn voet 'per ongeluk' in de maag of gezicht van de tegenstander planten is wel leuk.
Maar voor de rest boeit die voetbalwedstrijden mij echt geen reet.
Man soll alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen.quote:
Es bildet sich...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:37 schreef appartementencomplex het volgende:
Es bildet ein Talent sich in der Stille, Sich ein Charakter in dem Strom der Welt.
Das stimmt ganz, aber wie wirklich ist so ein Traum?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 22:39 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
Man soll alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen.
Ja niet zo fantastisch...quote:
jij ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:13 schreef Hdero het volgende:
Ik ga nu weg om een boek if artikel te lezenz dus veel plezier met doortypen!
Ja wie allemaal?quote:
fijne avond verderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:13 schreef Hdero het volgende:
Ik ga nu weg om een boek of artikel te lezen dus veel plezier met doortypen!![]()
quote:
zeg het maar gewoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:15 schreef appartementencomplex het volgende:
raad maar ik zeg wel ja
of nee
huh?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij gelooft echt dat ik iemand zn kloon ben trouwens?
is dit poëzie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:29 schreef Hdero het volgende:
Es ist hier keiner Mensch, der das Begriff Klon ganz versteht.
leg het even uit, jij bent een kloon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:32 schreef Hdero het volgende:
Er is hier geen enkele mens, die het begrip kloon helemaal begrijpt.
Und wo wohne ich?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
leg het even uit, jij bent een kloon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |