quote:
Heb een verticale radiator naast het raam, maar ik wil een horizontale onder het raam.quote:
Ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Heb een verticale radiator naast het raam, maar ik wil een horizontale onder het raam.
Dus ik netjes radiator leeg laten lopen, vervolgens uit z'n steunen gehaald want kreeg de leiding er anders niet uit. Op het moment dat de leiding eruit springt, spuit het water overal heenen toen moest ik met mijn vinger het water stoppen en een 50kg radiator naar buiten slepen
![]()
quote:
kom je nu mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet te hard persen, krijg je aambeien van.
oeiquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Heb een verticale radiator naast het raam, maar ik wil een horizontale onder het raam.
Dus ik netjes radiator leeg laten lopen, vervolgens uit z'n steunen gehaald want kreeg de leiding er anders niet uit. Op het moment dat de leiding eruit springt, spuit het water overal heenen toen moest ik met mijn vinger het water stoppen en een 50kg radiator naar buiten slepen
![]()
Al vloekend en tierend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het gefilmd was, was het sowieso in de dag top 5 van dumpert gekomen
Wijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al vloekend en tierend.
Vandaag op sokken gesquat, lag echt aan de schoenen dat het zo gaar ging.
Nicequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al vloekend en tierend.
glij je dan niet weg?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al vloekend en tierend.
Nee, er ligt daar één of andere kunstof plaat op de vloer met structuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
glij je dan niet weg?Moet zo nog buik en rug doen op mijn bal
kleddernatquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:27 schreef xBubbles het volgende:
Het regent, het regent, de meisjes worden nat
kom jij die dan ff bevestigen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)isolatie_tochtwering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |