abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174257655
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
pi_174257667
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:34 schreef theDutcher het volgende: Is deze al voorbij gekomen? https://dag6.nl/nieuws/38(...)-van-anne#gs.wfCZiYc Blijkbaar hebben ze toch gekeken naar welke mobiele telefoons er, op het vermoedelijke moment van haar verdwijning, in de buurt waren...
Nice.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:39:38 #3
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174257670
Kan de politie niet zien welke mobieltjes er allemaal actief waren in het gebied van de vermissing?
Hilde: ‘Voor zover ik weet hebben wij gekeken naar de mobieltjes die op dat moment in de buurt waren. Dit neemt de politie zeker mee in het onderzoek. Sommige dingen doen we wel, maar vertellen we niet direct. Op welke plekken we zoeken, vertellen we bijvoorbeeld wel meteen.’

interessante link, dank..

https://dag6.nl/nieuws/38(...)-van-anne#gs.ZaHBLlo
pi_174257684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:35 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Kan zijn dat er gewoon niks wordt losgelaten maar er wel degelijk iets is gevonden. Ik denk eigenlijk dat, zeker wanneer het lichaam is gevonden, dat niet wordt gezegd voor een lange tijd om eerst familie etc. in te lichten, onderzoek te doen en voor te bereiden terwijl de pers nog rustig blijft.
Als er iets is gevonden dan wordt dat over het algemeen vrij snel verraden door een mobiel forensisch lab (wit huisje) op lokatie.
pi_174257685
Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreefb_engeltje het volgende:

[..]

Ja wel hoor fietstochten van 40 km
Mijn parter ik en ern vriend met een hondekar erachter..
We nemen drinken mee , mijn partner is hartpatient dus ook sray daarvoor..
Ik heb altijd een jas bij me ..en een lange sportbroek..ik krijg het snel koud...water voor de hond, riem van de hond want die mag halverwege ff wandelen..
Die vriend neemt zelfs een plakzet en fietspomp en hij rijd electrisch een extra accu
Dan heb ik me handtas in me fiets mandje ..daar zitten altijd dezelfde dingen in +mobiel ...

Nog een karretje achter die hondenkar dan?

Nee hoor past in de fietstas..oke die fietspomp vind ik ook teveel maar als hij zich daarbij prettig vind...
pi_174257699
-

[ Bericht 100% gewijzigd door chento op 07-10-2017 16:42:01 ]
pi_174257712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:40 schreef b_engeltje het volgende:
Op zaterdag 7 oktober 2017 16:36 schreefb_engeltje het volgende:

[..]

Ja wel hoor fietstochten van 40 km
Mijn parter ik en ern vriend met een hondekar erachter..
We nemen drinken mee , mijn partner is hartpatient dus ook sray daarvoor..
Ik heb altijd een jas bij me ..en een lange sportbroek..ik krijg het snel koud...water voor de hond, riem van de hond want die mag halverwege ff wandelen..
Die vriend neemt zelfs een plakzet en fietspomp en hij rijd electrisch een extra accu
Dan heb ik me handtas in me fiets mandje ..daar zitten altijd dezelfde dingen in +mobiel ...

Nog een karretje achter die hondenkar dan?

Nee hoor past in de fietstas..oke die fietspomp vind ik ook teveel maar als hij zich daarbij prettig vind...
Wauw hey. Al die onzin voor een tochtje van 40km. Daar voor neem ik hooguit een flesje water mee. Een plakset en fietspompje vind ik de meest logische en nuttige dingen van al die shit die je opnoemt. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 16:43:07 ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:41:56 #8
313849 Tonyvanheemschut
pi_174257714
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 16:39:23 Het zoeken gaat vandaag door tot het te donker wordt. Of tot het gebied is uitgekamd of er iets wordt gevonden. reageer retweet
pi_174257737
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je denkt dat je doorweekt gaat raken van de regen kan dat wel handig zijn.

Maar in dit geval wel onlogisch idd.
Ik ben vandaag uren buiten geweest en het regent hier met vlagen stevig.

Totaal niet aan gedacht om een droge onderbroek mee te nemen. Is ook onzinnig ook.
pi_174257769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ben vandaag uren buiten geweest en het regent hier met vlagen stevig.

Totaal niet aan gedacht om een droge onderbroek mee te nemen. Is ook onzinnig ook.
Niet onzinnig als je op doorreis bent en alles droog mee hebt. Als je gewoon thuis terugkeert uiteraard wel.

Waarom gaat het hier eigenlijk over ondergoed? :')
pi_174257786
Ik bleef elke dag hoopvol dat ze haar snel vinden, aangezien er ook elke dag nieuwe aanwijzingen/spullen werden gevonden. Vandaag nog geen ontwikkelingen helaas ...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:45:15 #12
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174257796
Vraag aan de groep: Wie had vandaag het lichaam verwacht? ( Als het vandaag niet wordt gevonden, aangenomen..)
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174257813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:45 schreef zoekoog het volgende:
Vraag aan de groep: Wie had vandaag het lichaam verwacht?
Gehoopt. Mijn verwachtingen zijn op dit moment lager dan ooit. Dit kan heel lang duren.
pi_174257815
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:41 schreef Silven het volgende:

[..]

Wauw hey. Al die onzin voor een tochtje van 40km. Daar voor neem ik hooguit een flesje water mee. Een plakset en fietspompje vind ik de meest logische en nuttige dingen van al die shit die je opnoemt. :D
Ach de fietstas draagt het..niet ik
En met een hondekar kan je niet up tempo rijden he.. wij doen er dan langer over dan een gemiddelde persoon...maar we vinden het leuk..zien we wat van de omgeving

Maar ik bedoelde met een vrouw neemt van alles mee in een tas..niet alleen met fietsen... schut maar is een handtas leeg van een vrouw... wat je daar allemaal in vind...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:46:02 #15
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174257820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:44 schreef chento het volgende:
Ik bleef elke dag hoopvol dat ze haar snel vinden, aangezien er ook elke dag nieuwe aanwijzingen/spullen werden gevonden. Vandaag nog geen ontwikkelingen helaas ...
Niks vinden kan ook een ontwikkeling zijn aangezien je daarmee ook dingen uit kan sluiten.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_174257830
Welk fietspad is dit eigenlijk?
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:23:52 Fietspad langs Amersfoortseweg is nu afgezet, twee witte busjes zijn gekomen, pers mag er niet meer bij #AnneFaber https://t.co/E3pKXufMIT reageer retweet
pi_174257860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef chento het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 14:23:52 Fietspad langs Amersfoortseweg is nu afgezet, twee witte busjes zijn gekomen, pers mag er niet meer bij #AnneFaber https://t.co/E3pKXufMIT reageer retweet
-O-
pi_174257862
quote:
Vraag aan de groep: Wie had vandaag het lichaam verwacht? ( Als het vandaag niet wordt gevonden, aangenomen..)
Ik denk dat de kans steeds groter wordt dat ze toch elders mee naartoe is genomen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174257865
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Niet onzinnig als je op doorreis bent en alles droog mee hebt. Als je gewoon thuis terugkeert uiteraard wel.

Waarom gaat het hier eigenlijk over ondergoed? :')
Haha omdat ik me afvroeg waarom er niks bekend is gemaakt over de andere kleding die gevonden is en me toen afvroeg of dat soms zo was omdat er ondergoed gevonden was ;)
pi_174257866
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Niks vinden kan ook een ontwikkeling zijn aangezien je daarmee ook dingen uit kan sluiten.
Maar als ouders en familie en vrienden kan je het niet afsluiten.. de onzekerheid en de hoop blijft
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:48:33 #21
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174257873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:45 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Gehoopt. Mijn verwachtingen zijn op dit moment lager dan ooit. Dit kan heel lang duren.
Dat lijkt me nog het meest nare. Zoektochten die gestaakt worden.

Mocht ze nog in leven zijn, en dus waarschijnlijk ontvoerd zijn, en nu misbruikt en gemarteld worden, dan is het signaal dat niemand meer naar je zoekt (wat een beetje psychopaat maar al te leuk vind om te vertellen) het meest deprimerend.
pi_174257875
quote:
ik, maar mijn gevoel zegt dat vanwege de omtrek en grootte van het gebied ze misschien net niet ver genoeg zijn nog.
pi_174257877
quote:
Geloof dat vanuit spoorlaan naar de amserfoortweg (langs de overheidsinstelling en of tennisclub
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174257878
quote:
Ja, ik had dat wel verwacht idd.
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:48:53 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174257888
quote:
Ik had dat eigenlijk al verwacht binnen 24 uur nadat ze de fiets hadden gevonden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174257889
quote:
Ten westen van de Hobbemalaan waar de jas is gevonden.
pi_174257921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef mike83 het volgende:

[..]

ik, maar mijn gevoel zegt dat vanwege de omtrek en grootte van het gebied ze misschien net niet ver genoeg zijn nog.
ik had het gehoopt...
Voor de familie en vrienden
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:50:06 #28
313849 Tonyvanheemschut
pi_174257926
quote:

[..]

mee eens..gebied moet groter, maar dat betekend meer mankracht..
pi_174257934
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ten westen van de Hobbemalaan waar de jas is gevonden.
kaartje?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:50:21 #30
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174257936
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Maar als ouders en familie en vrienden kan je het niet afsluiten.. de onzekerheid en de hoop blijft
Ik bedoelde het als een ontwikkeling op korte termijn. Als dat de status blijft, dan is dat natuurlijk vreselijk en zorgt dat idd voor onzekerheid.
pi_174257939
quote:
Niks verwacht eigenlijk, wel gehoopt idd. Ik kan wel hopen dat ze nog levend gevonden wordt, maar die hoop heb ik niet, dus dan hoop ik haar iig haar lichaam gevonden (en dan hopelijk ook duidelijk wordt wat er gebeurd is wordt) ipv dat ze echt spoorloos verdwenen blijft..
pi_174257951
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

kaartje?
Nee, dit is al zo vaak voorbij gekomen inmiddels. Bekijk de OP maar.
pi_174257952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

mee eens..gebied moet groter, maar dat betekend meer mankracht..
Ze hadden het leger erbij moeten halen maar dat wil de politie niet.
pi_174257962
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans steeds groter wordt dat ze toch elders mee naartoe is genomen..
Klopt idd.
I´m back.
pi_174257988
quote:

[..]

Ja dat gevoel heb ik ook. Kan me zo voorstellen dat de dader haar zover mogelijk het bos in heeft gesleept
pi_174257989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef Captain_Ghost het volgende:
Geloof dat vanuit spoorlaan naar de amserfoortweg (langs de overheidsinstelling en of tennisclub
ten oosten van tennisclub en perceel naast zorggroep is volgens mij ook nog niet geheel doorzocht. Die busjes en politie gingen wel allemaal naar het fietspad toe. het lijkt mij toch dat er langs dat fietspad in noordeliijke richting iets moet zijn gevonden
pi_174258001
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nice.
Mee eens. Simpel en duidelijk.

Misschien een linkje in de OP?
pi_174258017
Voelt gewoon alsof alles veel te traag gaat ...
Er moeten zoveel gebieden nog worden uitgekamd waar ze kán zijn en er een logische verklaring zou zijn (laatste gsm-signaal, jas, ...). Mijn gevoel zegt: zoveel mogelijk manschappen en alles uitkammen maar! Maarja, zo gaat het niet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:53:47 #39
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze hadden het leger erbij moeten halen maar dat wil de politie niet.
vroeg of laat gaat dit toch gebeuren denk ik..wil je de vindkans vergroten, omdat het gebied ook zo uitgebreid is..
pi_174258024
Om 18:00 persco.
pi_174258026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef mike83 het volgende:

[..]

ten oosten van tennisclub en perceel naast zorggroep is volgens mij ook nog niet geheel doorzocht. Die busjes en politie gingen wel allemaal naar het fietspad toe. het lijkt mij toch dat er langs dat fietspad in noordeliijke richting iets moet zijn gevonden
Hopelijk
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:54:31 #42
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258036
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef Silven het volgende:
welke zender?
pi_174258037
quote:
Ohohoh, gevonden? Icm de busjes enzo ...
pi_174258038
quote:
ow shit...
pi_174258042
quote:
Bron?
pi_174258043
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:53 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

vroeg of laat gaat dit toch gebeuren denk ik..wil je de vindkans vergroten, omdat het gebied ook zo uitgebreid is..
Ze hadden veel eerder moeten beginnen. Lekker zoeken naar iemand terwijl die al 2-3 dagen weg is ( ze begonnen pas met actief zoeken op dinsdag).
pi_174258053
quote:
JeSuisAnneDrank
pi_174258056
quote:
Mooi
pi_174258057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef chento het volgende:

[..]

Ze kan toch haast niet in de buurt van de gevonden jas zijn? Dan hebben ze de afgelopen dagen echt steken laten vallen..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:55:11 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174258058
quote:
Bron?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174258061
quote:
Om te melden dat ze niets gevonden hebben of iets gevonden hebben?
Ze zullen eerst familie inlichten als ze iets gevonden hebben, schat ik in.
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:55:44 #52
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258071
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef chento het volgende:

[..]

kan, maar hoeft niet...gewoon de laatste stand van zaken? hoop wel dat ze gevonden is..
pi_174258079
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze hadden veel eerder moeten beginnen. Lekker zoeken naar iemand terwijl die al 2-3 dagen weg is ( ze begonnen pas met actief zoeken op dinsdag).
Zie hier: https://dag6.nl/nieuws/38(...)-van-anne#gs.wfCZiYc
pi_174258080
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ze kan toch haast niet in de buurt van de gevonden jas zijn? Dan hebben ze de afgelopen dagen echt steken laten vallen..
Mwa hoeft niet. Als ze eerst de Oostkant uitkammen en dan de Westkant en dan wat vinden tja dat kan he.
pi_174258098
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:')
pi_174258104
quote:
Shit just got real
pi_174258114
quote:
Troll. Zielig.
pi_174258121
quote:
Valse tussenstand.
pi_174258134
Lees niets over een persco.
pi_174258135
persconferentie? waarover?
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:58:51 #61
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Troll. Zielig.
ja erg dit... :(
pi_174258159
Ik bedoelde dat ik een persco aan voel komen ergens rond het avonduur gezien de opschaling qua diensten daar en wegsturen pers. Sorry als dat niet helemaal zo overkwam. :$
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:59:35 #63
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_174258160
Geen bron = geen persco
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_174258162
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:59 schreef Silven het volgende:
Ik bedoelde dat ik een persco aan voel komen ergens rond het avonduur gezien de opschaling qua diensten daar en wegsturen pers. Sorry als dat niet helemaal zo overkwam. :$
Bekijk jij het maar.
pi_174258172
jesis vent schrijf het ff fatsoenlijk op dat je dat denkt dat dat kan komen, zo krijg je nu stom geklets
pi_174258173
Het werd ook tijd dat de politie opening van zaken geeft over de zoekacties. Zoveel ' sociale' media aandacht en live stream verbindingen. Het moet geen Trump Twitter Show worden.
pi_174258176
quote:
:')
pi_174258177
quote:
:{.
I´m back.
pi_174258179
quote:
....
pi_174258181
Ik zat al te googlen op een bron maar kon al niks vinden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:00:36 #71
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258183
quote:
neem aan dat je weet als je zoiets roept, hoe gevoelig dat ligt? :{
pi_174258195
quote:
Jij doet niet meer mee.
pi_174258207
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zat al te googlen op een bron maar kon al niks vinden.
Ja, ik probeerde te zoeken op twitter.... kon niets vinden.
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:01:52 #74
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258211
quote:
Zeg dan iets van ‘inb4’ of ‘dit wordt een persco’tje’ of iets in die richting. Sjezus
pi_174258216
quote:
Banwaardig
pi_174258218
quote:
Onzin, je was gewoon aan het trollen, wachtte even wat reacties af en toen kwam je hiermee..
pi_174258225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mwa hoeft niet. Als ze eerst de Oostkant uitkammen en dan de Westkant en dan wat vinden tja dat kan he.
Buiten dat, pas na het vinden van de jas hadden ze een idee waar ze moesten zoeken.
Tot die vondst wisten ze maar 2 dingen:

1) Een globale route.
2) De plaats waar de telefoon was uitgezet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:02:31 #79
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258228
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jij doet niet meer mee.
http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_meer_mee_.html
pi_174258230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:00 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

neem aan dat je weet als je zoiets roept, hoe gevoelig dat ligt? :{
Is dat zo? Al dat gespeculeer en verzinnen van waarheden hier niet dan? Ook wel grappig dat men een half orgasme krijgen als ze iemand zonder bronvermelding zoiets horen zeggen.
pi_174258237
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:01 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Banwaardig
eensch
pi_174258239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:52 schreef mike83 het volgende:

[..]

Mee eens. Dan horen we het vanavond denk ik. Nadat de familie is ingelicht.
pi_174258240
quote:
Rot op man. Gek.
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:03:15 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174258247
Ik heb steeds zo gedacht: als gevonden spullen dicht bij elkaar liggen maar zij wordt daar niet aangetroffen dan kan ze ontvoerd zijn oid en dus heel ergens anders zijn. Maar Jas, fiets en rugzak liggen ver uit elkaar. Dan ligt het imo niet voor de hand dat een dader met haar (dood of levend) heeft lopen rondslepen en zou ze dus nog in dat gebied moeten zijn. Want een dader gaat niet zowel met haar slepen als allerlei spullen op verschillende plekken neerleggen.

Dat spullen op verschillende plekken liggen kan dan zijn omdat de dader de fiets aanvankelijk gebruikt om te vluchten en dat rugzakje in de eerste instantie meeneemt (kan geld, telefoon etc in zitten), leeghaalt en uiteindelijk weggooit. Maar het lijkt mij niet waarschijnlijk dat hij haar dan bij zich zou hebben.

Maar goed ze hebben haar dus nog steeds niet gevonden. Een lichaam is groot en volgens mij redelijk makkelijk te vinden als het zo kort geleden is. Je kunt nog steeds zien of grond verstoord is en dat soort dingen en een speurhond moet het makkelijk kunnen ruiken zou ik denken.

Best wel een mysterie dit. Ik had echt gedacht dat ze heel snel gevonden zou worden met zoveel aanknopingspunten (vrij exacte tijden en locaties bekend en gevonden jas/ fiets/ rugzakje)
Mijn reisverslagen
pi_174258249
Overigens zou het zoekgebied westelijker kunnen zijn. Uitgaande van een overrompeling in de buurt van blookerpark (gezien kleding...etc) is zij misschien verderop langs a'foortseweg in westelijke richting aan haar einde gekomen. Dader gaat met kennis van omgeving oostelijk om jas , fiets en tas te verbergen
pi_174258250
quote:
Yeah right...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:03:30 #87
313849 Tonyvanheemschut
pi_174258255
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:02 schreef Silven het volgende:

[..]

Is dat zo? Al dat gespeculeer en verzinnen van waarheden hier niet dan? Ook wel grappig dat men een half orgasme krijgen als ze iemand zonder bronvermelding zoiets horen zeggen.
zo kan hij wel weer, dacht ik zo... :6
pi_174258269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om te melden dat ze niets gevonden hebben of iets gevonden hebben?
Ze zullen eerst familie inlichten als ze iets gevonden hebben, schat ik in.
die zoeken mee begreep ik
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:04:11 #89
92279 N.icka
Windforce 11
pi_174258272
quote:

[..]

Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
pi_174258279
Ik denk dan; laat zo'n groep honden, onder begeleiding van een paar agenten, toch gewoon zoeken op een plek waar je nu zelf niet aan toekomt. Gaat toch allemaal te langzaam zo.

japjaapie twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:13:45 @PolitieUtrecht De @reddingshonden van Rhww zijn berijd om ook nu met dit weer🌧 te helpen zoeken naar #Annefaber #samenstaanwesterk reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:15:36 @japjaapie @reddingshonden Bedankt voor het aanbod. Op dit moment hebben we genoeg (verschillende soorten) politiespeurhonden die meezoeken. reageer retweet
japjaapie twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 15:20:30 @PolitieUtrecht @reddingshonden Alle beetjes helpen en wij zijn gespecialiseerd om in linies met veel honden te kom... https://t.co/rGYWChILuF reageer retweet
pi_174258290
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

die zoeken mee begreep ik
Ik moet er toch niet aan denken mee te zoeken. Zoiets - als je wat vind - zorgt voor een onvergetelijk trauma gok ik zo.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:05:07 #92
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258295
quote:

[..]

De enige die hier echt een waarheid verzint was jij, verder is speculatie normaal, en scenario’s worden uitgezet in context. Dat zijn idd hersenspinsels en die zijn die vaak niet waar, maar het uitdenken ervan moet ergens beginnen.
pi_174258313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik moet er toch niet aan denken mee te zoeken. Zoiets - als je wat vind - zorgt voor een onvergetelijk trauma gok ik zo.
Daar heb ik geen last van. Liveleak en BestGoreGoden.
pi_174258320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef SeLang het volgende:
Ik heb steeds zo gedacht: als gevonden spullen dicht bij elkaar liggen maar zij wordt daar niet aangetroffen dan kan ze ontvoerd zijn oid en dus heel ergens anders zijn. Maar Jas, fiets en rugzak liggen ver uit elkaar. Dan ligt het imo niet voor de hand dat een dader met haar (dood of levend) heeft lopen rondslepen en zou ze dus nog in dat gebied moeten zijn. Want een dader gaat niet zowel met haar slepen als allerlei spullen op verschillende plekken neerleggen.

Dat spullen op verschillende plekken liggen kan dan zijn omdat de dader de fiets aanvankelijk gebruikt om te vluchten en dat rugzakje in de eerste instantie meeneemt (kan geld, telefoon etc in zitten), leeghaalt en uiteindelijk weggooit. Maar het lijkt mij niet waarschijnlijk dat hij haar dan bij zich zou hebben.

Maar goed ze hebben haar dus nog steeds niet gevonden. Een lichaam is groot en volgens mij redelijk makkelijk te vinden als het zo kort geleden is. Je kunt nog steeds zien of grond verstoord is en dat soort dingen en een speurhond moet het makkelijk kunnen ruiken zou ik denken.

Best wel een mysterie dit. Ik had echt gedacht dat ze heel snel gevonden zou worden met zoveel aanknopingspunten (vrij exacte tijden en locaties bekend en gevonden jas/ fiets/ rugzakje)
Kan ze nog bewusteloos in een kofferbak liggen, maar een auto kan dáár niet makkelijk bij.
I´m back.
pi_174258343
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte
Ik ook als ik dit topic lees. Maargoed, ik laat jullie weer verder Cluedo’en. Excuses voor de verwarring.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 17:07:24 ]
pi_174258356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]

:') Stoere man
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:07:42 #97
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258375
quote:

[..]

Effe offtopic, maar waarom kijk je dat soort dingen vrijwillig. Waarom is daar markt voor?
pi_174258378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef SeLang het volgende:

ja maar je vergist je in hoe groot het zoekgebied is, nadat de spullen zijn gevonden. Hoe meer ze rondom hobbemalaan 100% doorzocht hebben en daar geen lichaam vinden, veranderd de situatie ook . want een dader heeft dan haar spullen langer bij zich gehad om te dumpen. Dan neemt het zoekgebied ook weer toe
pi_174258385
quote:

[..]

Precies hetzelfde als real life inderdaad!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174258386
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:05 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

De enige die hier echt een waarheid verzint was jij, verder is speculatie normaal, en scenario’s worden uitgezet in context. Dat zijn idd hersenspinsels en die zijn die vaak niet waar, maar het uitdenken ervan moet ergens beginnen.
Ik speculeerde op een persconferentie maar zei het niet zo handig.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:08:07 #101
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174258388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:03 schreef mike83 het volgende:
Overigens zou het zoekgebied westelijker kunnen zijn. Uitgaande van een overrompeling in de buurt van blookerpark (gezien kleding...etc) is zij misschien verderop langs a'foortseweg in westelijke richting aan haar einde gekomen. Dader gaat met kennis van omgeving oostelijk om jas , fiets en tas te verbergen
Eensch. Waarom wordt er niet naar het westen uitgebreid?
pi_174258390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ze nog bewusteloos in een kofferbak liggen, maar een auto kan dáár niet makkelijk bij.
Daar gaan we de hele tijd vanuit, maar ook dat blijf ik twijfelachtig vinden. Zeker als we eventueel uitgaan van het scenario dat ze overvallen is op de bredere Hobbemalaan en is gevlucht richting westen door de bossen, waar haar jas is gevonden.
pi_174258405
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

ja lijkt mij ook....maar van stilzitten en wachten word je ook gek

[ Bericht 0% gewijzigd door b_engeltje op 07-10-2017 17:09:05 (Typo) ]
pi_174258411
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:07 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Effe offtopic, maar waarom kijk je dat soort dingen vrijwillig. Waarom is daar markt voor?
Denk dat men tegenwoordig dusdanig emotioneel afgestompt is en sensatie zoekt dat ze zulke extreme shit willen zien om soort van te voelen dat ze leven ofzoiets.
pi_174258415

Waarop is gebaseerd dat ze het fietspad genomen moet hebben?
Als ik de locatie "telefoon uit" ingeef met de locatie waar de jas is gevonden krijg ik 3 gelijkwaardige routes.

Zie ik iets over het hoofd?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:09:24 #106
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174258423
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een vrouw in de kofferbak zou ik denken dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan dingen als rugzak, jas en fiets op heel verschillende plaatsen te leggen. Je neemt of alles mee of dumpt alles op één plek, toch?
Mijn reisverslagen
pi_174258425
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:53 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Mee eens. Simpel en duidelijk.

Misschien een linkje in de OP?
Ja, zou kunnen.

Hoewel ik hoop dat het klopt, ben ik nog niet helemaal overtuigd. Dat een woordvoerder "voor zover ik weet.." gebruikt, vind ik opvallend. :P
pi_174258429
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:08 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ja lijkt mij ook....maar van stilzitten en wachten word je ook grk
Nouja een vriend van mij kopte ooit een trein. Die was ''gelukkig'' maar 2 dagen weg maar ken het gevoel een beetje, alhoewel de situatie heel anders was aangezien we het wel aan zagen komen gedeeltelijk.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:09:34 #109
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174258430
quote:

[..]

Banwaardig
Laat GGMM toch joh
RED ONS HENNIEGOD
pi_174258439
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:09 schreef Buster24 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Als ik de locatie "telefoon uit" ingeef met de locatie waar de jas is gevonden krijg ik 3 gelijkwaardige routes.

Dat is gebaseerd op het feit dat de ANWB route die ze volgde via het fietspad langs de Hobbemalaan ging. Het kan ook zijn dat ze haar telefoon op vliegtuigstand heeft gehad, maar evengoed de route heeft gevolgd.
pi_174258444
Romy van Buuren en haar kind. Ik werkte voor een krant. Die is na vijf jaar gevonden omdat iemand zijn mond niet meer kon houden,
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174258452
quote:

De woonplaats van haar vriend waar ze naartoe op weg was maakt het logischer dat ze door de bossen is gegaan.
pi_174258471
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:07 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Als een dief te grazen wordt genomen, is dat wel genot.
pi_174258500
quote:

Ja route 115802 zie je over het hoofd. Volgens de politie de waarschijnlijke route die Anne volgde.
Is daarmee uiteraard geen 100% zekerheid, maar komt (toevallig ?) wel overeen met vindplaats jas. (= knooppunt 50)

zie routekaart

Edit: die locatie Duinweg die je gebruikt klopt overigens ook niet.
pi_174258507
quote:

[..]

Banwaardig
Mensen die vragen krijgen zelf een ban.
pi_174258512
Zelf geen hondenkenner, maar zou een gewone hond iets of iemand in het bos een eindje van het pad opmerken? Ik neem aan dat er mensen zijn die daar hun hond uitlaten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:12:43 #117
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258518
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:08 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik speculeerde op een persconferentie maar zei het niet zo handig.
Dat is een understatement..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:12:52 #118
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174258520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:10 schreef Soury het volgende:
Romy van Buuren en haar kind. Ik werkte voor een krant. Die is na vijf jaar gevonden omdat iemand zijn mond niet meer kon houden,
Daarom zouden ze ook zsm een beloning voor de gouden tip moeten uitloven bij deze zaak, dat zou ervoor kunnen zorgen dat sommige types minder lang hun mond houden.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174258571
Er komen wel ineens weinig ontwikkelingen meer, en het gebied is nu al zo'n 3 uur afgezet. Zou de politie toch gefocust blijven op dezelfde plek en iets (lichaam) gevonden hebben?
pi_174258575
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:12 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Daarom zouden ze ook zsm een beloning voor de gouden tip moeten uitloven bij deze zaak, dat zou ervoor kunnen zorgen dat sommige types minder lang hun mond houden.
Dat was met meerdere daders. Ik denk niet dat dit het geval is.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_174258584
hier is nog een Vijver (achter Stichting Christophorus)

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:15:36 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174258592
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:14 schreef Robin_fok het volgende:
Er komen wel ineens weinig ontwikkelingen meer, en het gebied is nu al zo'n 3 uur afgezet. Zou de politie toch gefocust blijven op dezelfde plek en iets (lichaam) gevonden hebben?
marcomoonnin twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 17:08:03 Update op de Amersfoortseweg Huis ter Heide zijn de bussen met speurhonden net vertrokken Het ziet er rustig uit nu #AnneFaber reageer retweet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:15:49 #123
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Precies hetzelfde als real life inderdaad!
Heb wel eens een onderzoek gelezen dat de kracht van video best onderschat is aangezien het zien/suiten op een video van een dodelijk ongeval/moord/etc net zo geschokt kan raken als in het echt. Lijkt me ook niet raar, het gaat om de wetenschap dat het ‘echt’ is. Of je dat nu ervaart met je eigen ogen of doormiddel van een scherm lijkt me niet zoveel uit te maken.
pi_174258602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat was met meerdere daders. Ik denk niet dat dit het geval is.
Een dader verteld in 9 vd 10 gevallen aan minimaal 1 persoon wat hij gedaan heeft.
pi_174258612
deleted
pi_174258622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Een dader verteld in 9 vd 10 gevallen aan minimaal 1 persoon wat hij gedaan heeft.
Laten we het hopen
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:16:34 #127
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174258623
quote:

De meest linkse route heb ik altijd het meest voor de hand liggend gevonden. Dat is de route die ik zelf zou pakken als terug naar Utrecht moest. Bovendien klopt dat met de locatie van de jas, waar je zou verwachten dat een misdrijf heeft plaatsgevonden (alleen verwacht je Anne daar dan te vinden, wat tot nu toe niet het geval is).

De locatie van de fiets is dan ook logisch als die gebruikt is voor de initiële vlucht om de eerste paar honderd meter weg te zijn van de plaats van het misdrijf. vervolgens kiepert de dader die in de vijver en gaat te voet verder door de bosjes met de rugzak, die na leeghalen (telefoon, geld etc) wordt weggegooid.

Dit zou imo logisch zijn en kloppen met de locatie van de gevonden voorwerpen. Enige rare is dat Anne nog niet is gevonden in de buurt van waar de jas was.
Mijn reisverslagen
pi_174258627
quote:

nee, die route oostelijk langs museum is vrijwel qua afstand gelijk. Maar is volgens mij veel meer geaccidenteerd (bos) dan het stukje noordelijk langs fornheselaand richting den dolder. Nogmaals we weten niet alles, maar stel dat er camerabeelden zijn bij de politie dan lijkt me het cruciaal of anne daarop staat. Dit sluit immers uit dat ze door de jouw genoemde route gefiets heeft en het dus weer bevestigd dat haar noordelijk blookerpark of westelijk iets moet zijn overkomen.
pi_174258628
Dat was het dus voor vandaag
pi_174258631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:09 schreef SeLang het volgende:

[..]

Met een vrouw in de kofferbak zou ik denken dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan dingen als rugzak, jas en fiets op heel verschillende plaatsen te leggen. Je neemt of alles mee of dumpt alles op één plek, toch?
Ja, is onwaarschijnlijk, maar zou eventueel kunnen, ware het niet dat eea toch wel te veel opvalt. Dus ja ik dacht toch ook een aanval daar ergens op dat fietspaadje, redelijk beschut tegen voorbijgangers. Dan doen wat-ie gedaan heeft en daarna lichaam verstoppen en de rest. Vervolgens op huis aan.
I´m back.
pi_174258694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:12 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ja route 115802 zie je over het hoofd. Volgens de politie de waarschijnlijke route die Anne volgde.
Is daarmee uiteraard geen 100% zekerheid, maar komt (toevallig ?) wel overeen met vindplaats jas. (= knooppunt 50)

zie routekaart

Edit: die locatie Duinweg die je gebruikt klopt overigens ook niet.
Oeps dat is toch de vindplaats van de jas (bij het fietspad)
pi_174258697
quote:
AZC'er maar natuurlijk, hopelijk mogen we de dader stenigen. SMS Steen aan om kans te maken een steen te werpen live op SBS6.
pi_174258706
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:20 schreef Nober het volgende:

[..]

AZC'er maar natuurlijk, hopelijk mogen we de dader stenigen. SMS Steen aan om kans te maken een steen te werpen live op SBS6.
Dat niet maar wel opvallend dat daar niet gekeken word.
pi_174258711
dotcomnieuws twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 17:19:16 #AnneFaber - ik passeerde net de pekelopslag in Huis ter Heide, dus om de hoek van de vijver, daar blokkeren nu 2 witte bussen de ingang reageer retweet
pi_174258732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat niet maar wel opvallend dat daar niet gekeken word.
Denk dat als Anne daar is ze best opvalt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:22:03 #137
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_174258739
Zijn ze al alle huizen nagegaan in de buurt die een kelder hebben.
pi_174258751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
dotcomnieuws twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 17:19:16 #AnneFaber - ik passeerde net de pekelopslag in Huis ter Heide, dus om de hoek van de vijver, daar blokkeren nu 2 witte bussen de ingang reageer retweet
Dat is neem ik aan de 'activiteit' die we al twee uur lang zien en bespreken rondom het fietspad (vindplaats jas)
pi_174258752
wtf
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174258770
quote:
Kan daar niet goed tegen, dat AZC gelul altijd, dan kan ik ook zeggen dat dit een pure white crime is...romy, savannah, marianne vaatstra. Boeren zijn het meestal. Dus omdat er een AZC is dan is het verdacht, rare wending, vind dat stereotypering.
pi_174258792
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:23 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Kan daar niet goed tegen, dat AZC gelul altijd, dan kan ik ook zeggen dat dit een pure white crime is...romy, savannah, marianne vaatstra. Boeren zijn het meestal. Dus omdat er een AZC is dan is het verdacht, rare wending, vind dat stereotypering.
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat het raar is dat het uitgesloten word/ niet over gesproken word. Het kan een blanke, gele of zwarte dader zijn dat is niet belangrijk, maar het expres uitsluiten vanwege reacties in het land is triest.
pi_174258798
dan moeten ze eerst een huiszoekingsbevel hebben? vraag me af of ze daarvoor al voldoende bewijs hebben verzameld.
There are only 151 Pokémon.
pi_174258816
#offtopic

Was het maar zo afgelopen voor Anne denk je dan:

Getuigen gezocht van aanranding jonge vrouw te Nijkerk

Nijkerk - In de nacht van zaterdag 23 op zondag 24 september rond 01.30 uur werd een jonge vrouw aangerand door een onbekende man op het fietspad gelegen langs de Bieslook, ter hoogte van de Bunschoterweg in Nijkerk.

De onbekende man trok de vrouw met geweld van haar fiets af toen zij daar op weg naar huis fietste. Een auto die vrijwel op datzelfde moment vanuit de richting van de Bunschoterweg de Bieslook op reed, maakte dat de onbekende man zijn aanval staakte en snel er vandoor ging. De jonge vrouw bleef geschrokken achter. De onbekende man was blank, tussen de 20 en 35 jaar oud, had een fors postuur en was ongeveer 1.80 m lang. Hij droeg een zwarte jas.

bron: Politie
pi_174258820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Is dat echt zo? Wel een interessant gegeven
pi_174258835
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:23 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Zal ook wel liggen aan de veronderstelling dat asielzoekers verkrachters zijn. Hep op feesboek gestaan.
pi_174258840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

De meest linkse route heb ik altijd het meest voor de hand liggend gevonden. Dat is de route die ik zelf zou pakken als terug naar Utrecht moest. Bovendien klopt dat met de locatie van de jas, waar je zou verwachten dat een misdrijf heeft plaatsgevonden (alleen verwacht je Anne daar dan te vinden, wat tot nu toe niet het geval is).

De locatie van de fiets is dan ook logisch als die gebruikt is voor de initiële vlucht om de eerste paar honderd meter weg te zijn van de plaats van het misdrijf. vervolgens kiepert de dader die in de vijver en gaat te voet verder door de bosjes met de rugzak, die na leeghalen (telefoon, geld etc) wordt weggegooid.

Dit zou imo logisch zijn en kloppen met de locatie van de gevonden voorwerpen. Enige rare is dat Anne nog niet is gevonden in de buurt van waar de jas was.
Oke en omgedraaid.

Dader slaat toe ter hoogte van het Berkenlaantje - daar gaat haar telefoon uit - neemt fiets, jas, rugzak mee.

Rugzak wordt doorzocht, leeggehaald en gedumpt, de fiets aansluitend de vijver in op steenworp afstand van vindplaats rugzak.

Een paar honderd meter verderop gaat de jas de stuiken in.
pi_174258853
-nvm-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 17:28:21 ]
pi_174258858
Hebben jullie al ergens een aanwijzing dat Anne werd belaagd door iemand of dat er iets anders aan de hand was?
,,Nee. Geen enkele. En ja, we weten dat er niet zo lang geleden een beroving is geweest in de buurt van de plek waar Annes jas is gevonden. En alles nemen we mee in het onderzoek.’

https://www.ad.nl/binnenl(...)en-ongeluk~aa7e1984/
pi_174258871
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Zal ook wel liggen aan de veronderstelling dat asielzoekers verkrachters zijn. Hep op feesboek gestaan.
Dat idd. Lijkt me goed als de politie die tunnelvisie niet heeft, al mogen ze er natuurlijk wel onderzoek doen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:27:54 #150
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_174258878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:22 schreef Zeus2017 het volgende:
Nog even en ik word beschuldigd van mythologische daderkennis omdat de godin Ceres heeft gezien wie de fiets in de vijver dumpte en hoe ze die er weer uit haalden..

Ceres=Demeter en Persephon

Demeter, de godin van de vruchtbaarheid, hield geweldig veel van haar dochter en
waakte over haar als een moederkloek. Maar toch werd Persephone ontvoerd, juist
toen ze bloemen plukte in het veld. Hades (Pluto), de god van de onderwereld en
heerser over de doden, kwam met paard en wagen op uit een kloof in de schoot van
de aarde en trok haar op zijn wagen. Tevergeefs riep Persephone om hulp, maar
het mocht niet baten: ze verdween met hem in de duisternis.
Demeter stortte zich in een diep verdriet. Ze zwierf wanhopig en tevergeefs de
aarde rond om haar dochter te vinden, tot de oude Helios, de zonnegod die alles
had gezien, medelijden kreeg en haar vertelde waar ze was: in de onderwereld bij
Hades, die haar tot vrouw had genomen. Demeter was volkomen machteloos en in
haar treurnis over het verlies bracht ze een dorre winter op aarde en veel
mensen leden hongersnood.
Toen het al te erg werd gebood Zeus zijn broer Hades om Persephone aan haar
moeder terug te geven. Hades stemde toe, maar liet zijn gemalin eerst een pit
van een granaatappel eten. Wanneer men wat eet in de onderwereld zal men daar
voor altijd willen blijven. Hierdoor moest Persephone steeds weer naar hem, naar
de liefde terugkeren. En zo gebeurde het dat zij elk jaar in de lente en een
deel van de zomer, het groei- en bloeiseizoen, bij haar moeder was en daarna
weer terugging naar de onderwereld, naar Hades. Met Persephone kwam dus elk jaar
de lente op aarde, en sprak men van de Anodos van Persephone. De mythe van
Demeter, Hades en Persephone kan zo gezien worden als de Griekse verklaring van:
*** het ontstaan en voortduren van de seizoenen. ***
De Romeinse naam van het meisje is
Proserpina dochter van Ceres.
Wut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')