abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174252923
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Update zaterdag 7 october- Huis ter Heide opnieuw uitgekamd in zoektocht naar Anne Faber
Link

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 07-10-2017 12:48:24 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174252926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:40 schreef zomer86 het volgende:

[..]

:')
Het zijn altijd de verkeerde mensen die zoekraken.
pi_174252942
Ik neem aan dat ze duidelijke redenen hebben om daar opnieuw te zoeken. Ze delen heus niet alles met publiek ivm daderinformatie
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:43:54 #4
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174252953
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:42:04 Bij de vijver die gisternacht werd leeggepompt is nu weinig activiteit. Zoektocht concentreert zich nu op de bossen https://t.co/ILUePBHh70 reageer retweet
pi_174252957
Bron dat ze ene "Jack S." op het spoor zijn?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:44:34 #6
405257 Fred0w
Life is Music
pi_174252969
''Wie verder kijkt ziet dat hetzelfde ‘V-teken’ ook voor het cijfer twee staat. Anne zou met dat teken hebben kunnen aangeven dat de batterij van haar GSM nog maar 2% aangaf, voordat deze leeg zou zijn. Ook dat kan een reden zijn waarom het laatste telefoonsignaal ruim voor de Amersfoortseweg werd opgepikt. De batterij was simpelweg leeg, verbinding onmogelijk.''
http://www.misdaadjournal(...)de-gevonden-spullen/
Hier heb ik nog niet eens aan gedacht joh.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:45:17 #7
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174252978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:44 schreef Fred0w het volgende:
''Wie verder kijkt ziet dat hetzelfde ‘V-teken’ ook voor het cijfer twee staat. Anne zou met dat teken hebben kunnen aangeven dat de batterij van haar GSM nog maar 2% aangaf, voordat deze leeg zou zijn. Ook dat kan een reden zijn waarom het laatste telefoonsignaal ruim voor de Amersfoortseweg werd opgepikt. De batterij was simpelweg leeg, verbinding onmogelijk.''
Neem je toch ook niet serieus mag ik hopen? B-)
graag verwijderen
pi_174252980
quote:
Wat een onzin zeg :’)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174252995
quote:
Dit lijkt me echt allemaal veel te ver gezocht. Het bericht dat ze onder de foto stuurde maakte duidelijk dat het gewoon een grap was.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:46:19 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252999
quote:
Het is een selfie waarin ze beteuterd kijkt omdat ze is natgeregend :D Niks meer, niks minder
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:46:37 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat hier op de Dennenweg gewoon een bordje richting knooppunt 50.
Hier op de hoek Barnseweg Spoorlaan ook gewoon een knooppuntenkaart.
Hier op de hoek Vossenlaan Barnseweg weer een bordje.
Hoek Taveernelaan Vossenlaan.
Dolderseweg Reelaan bordje.
Andreas Foxlaan - Dolderseweg; bordje
Bocht Andreas Foxlaan; bordje
Hoek Fornheselaan - Andreas Foxlaan; kaart en bordjes.

Overigens is het gros de helft van de streetviewafbeeldingen van april 2010, dus mogelijk zijn er inmiddels wat bordjes aangepast.
Eigenlijk moeten ze even andersom, in de volgorde van de route:
Hoek Fornheselaan - Andreas Foxlaan; kaart en bordjes.
Bocht Andreas Foxlaan; bordje
Andreas Foxlaan - Dolderseweg; bordje
Dolderseweg Reelaan bordje.
Hoek Taveernelaan Vossenlaan.
Hier op de hoek Vossenlaan Barnseweg weer een bordje.
Hier op de hoek Barnseweg Spoorlaan ook gewoon een knooppuntenkaart.
Er staat hier op de Dennenweg gewoon een bordje richting knooppunt 50.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:46:44 #12
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253005
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg :’)
Maar dat stuk van het daderprofiel, dat hij uit de buurt komt kan ik wel in mee...hij kent de omgeving goed
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:46:58 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174253007
quote:
Dit gaat helemaal nergens meer over. Het was GEWOON een onschuldige selfie, zoals alle selfies.
pi_174253017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:40 schreef zomer86 het volgende:

[..]

_O- _O-

Deze mensen zijn knettergek
pi_174253018
quote:
jeetje wat enorm vergezocht. Als op moment van nemen van foto de telefoon nog maar 2% had kon ze niet daarna nog selfie versturen en whatsapp bericht typen
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:47:42 #16
470273 Maktub
It's written
pi_174253021
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:30:08 Gaan we weer: “Met verkorte tussenruimte schouder aan schouder,” roept de leiding #AnneFaber https://t.co/MECYNx4tFr reageer retweet
Hier kan je wel een beetje zien dat je daar echt niet zomaar als dader tussen gaat staan en op je dooie gemak onder toeziend oog van een paar dozijn agenten en vrijwilligers bewijs gaat lopen planten en wegmaken. Dat is echt zo opvallend dan word het alleen maar sneller opgelost. Ik zie die dader(s) daar al rondlopen met hun fel gele rugzakje wachtend tot niemand kijkt om het snel ergens in de bosjes te leggen dan heb je echt een doodswens.
pi_174253022
quote:
Wat.Een.Slecht.Stuk.
pi_174253023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:46 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

Maar dat stuk van het daderprofiel, dat hij uit de buurt komt kan ik wel in mee...hij kent de omgeving goed
Waaruit blijkt dat? Een jas en tas in het bos en een fiets in een vijver?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:48:15 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174253025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:47 schreef Maktub het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:30:08 Gaan we weer: “Met verkorte tussenruimte schouder aan schouder,” roept de leiding #AnneFaber https://t.co/MECYNx4tFr reageer retweet
Hier kan je wel een beetje zien dat je daar echt niet zomaar als dader tussen gaat staan en op je dooie gemak onder toeziend oog van een paar dozijn agenten en vrijwilligers bewijs gaat lopen planten en wegmaken. Dat is echt zo opvallend dan word het alleen maar sneller opgelost. Ik zie die dader(s) daar al rondlopen met hun fel gele rugzakje wachtend tot niemand kijkt om het snel ergens in de bosjes te leggen dan heb je echt een doodswens.
Kan natuurlijk ook zijn om je op die manier minder verdacht te maken :)
pi_174253041
Ook op de site van HJ

“Ik ken dat parkje en die McDonald’s goed. Begin jaren 90 zat ik in De Lindenhorst, een half gesloten en gesloten inrichting voor meisjes. Dat ligt vlakbij, op loopafstand. Het was echt een privilege om naar buiten te mogen. Als je in het halfopen deel kwam (gezinsvervangend of driekwart PIJ) dan kon dat wat vaker.

Dan ging je naar de McDonald’s. Maar als je dan naar de overkant ging, had je kans daar jongens uit Den Engh te kunnen treffen. We hadden allerlei manieren om ‘afspraakjes’ te maken. Onder andere door te krassen in de deur van de wc’s van McDonald’s.
Er zijn dus heel veel ex-cliënten van Den Engh die aan dat parkje warme en zelfs pikante herinneringen hebben. Naar mijn gevoel kan dit wel eens met de verdwijning van Anne Faber te maken hebben. Er zaten daar natuurlijk jongens voor verkrachting of aanranding. Ik denk dat het een oude Den Engher is die nu in de veertig is of zo die met een jongere vrouw wil herbeleven wat zijn beste herinneringen aan die tijd was. Dit was mijn tip.”
Zegt Lieke
pi_174253050
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als of de politie bij de een aantal verdachten gaat denken "oh jij hebt meegeholpen, dan ben jij zeker de verdachte niet" :') Hoe dom denk je dat ze zijn bij de politie?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:50:39 #22
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174253068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als of de politie bij de een aantal verdachten gaat denken "oh jij hebt meegeholpen, dan ben jij zeker de verdachte niet" :') Hoe dom denk je dat ze zijn bij de politie?
Ik denk niet dat de politie dom is, ik denk dat de dader dom is :) Maar is het een algemeen gezegde: "a criminal always return to the scene of the crime"
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:50:54 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174253072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is een selfie waarin ze beteuterd kijkt omdat ze is natgeregend :D Niks meer, niks minder
Nee man, die facebookgeneratie mensen zijn echt wat op het spoor. Ik denk dat de illuminatie er mee te maken hebben.
pi_174253074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Ook op de site van HJ

“Ik ken dat parkje en die McDonald’s goed. Begin jaren 90 zat ik in De Lindenhorst, een half gesloten en gesloten inrichting voor meisjes. Dat ligt vlakbij, op loopafstand. Het was echt een privilege om naar buiten te mogen. Als je in het halfopen deel kwam (gezinsvervangend of driekwart PIJ) dan kon dat wat vaker.

Dan ging je naar de McDonald’s. Maar als je dan naar de overkant ging, had je kans daar jongens uit Den Engh te kunnen treffen. We hadden allerlei manieren om ‘afspraakjes’ te maken. Onder andere door te krassen in de deur van de wc’s van McDonald’s.
Er zijn dus heel veel ex-cliënten van Den Engh die aan dat parkje warme en zelfs pikante herinneringen hebben. Naar mijn gevoel kan dit wel eens met de verdwijning van Anne Faber te maken hebben. Er zaten daar natuurlijk jongens voor verkrachting of aanranding. Ik denk dat het een oude Den Engher is die nu in de veertig is of zo die met een jongere vrouw wil herbeleven wat zijn beste herinneringen aan die tijd was. Dit was mijn tip.”
Zegt Lieke
Lekker onderbuik gevoel, net zoals meteen verwijzen naar het AZC...
pi_174253076
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:44:21 Dit is hoeveel politie en ME er hier aanwezig is bij de zoektocht naar #AnneFaber https://t.co/KaipLVaf6a reageer retweet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:51:31 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174253088
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee man, die facebookgeneratie mensen zijn echt wat op het spoor. Ik denk dat de illuminatie er mee te maken hebben.
Ja, en ook van "er staat een man achter en die kijkt moeilijk!! :o " Ja, omdat er een plensbui naar beneden komt doos :') :P
pi_174253091
Even wat betreft die gele tas. Het lijkt mij logisch dat Anne wél op de hoogte was van de weersvoorspellingen en daarom die bewuste tas (want waterdicht) bij zich had. Een vrouw heeft nu eenmaal (bijna) altijd een tas bij zich, maar als je regen verwacht is een simpel schoudertasje niet praktisch. En het kan natuurlijk ook goed dat er in die tas dingen zaten als een regenbroek, paraplu, fles water en broodjes. Of ze vertrok zonder jas aan en die jas zat ook nog in die tas. Dat pas allemaal niet in het gemiddelde handtasje.
Verder vind ik het ook niet vreemd dat haar vriend niet zeker wist of zij die rugzak had meegenomen. Het kan goed dat hij twijfelde of de tas als laatst bij hem thuis lag of bij haar (ze woonden niet officieel samen toch?) of ergens anders.

Oh enne.. niet om het onderwerp weer aan te halen ;), maar ik kan heel goed begrijpen dat zij van lange fietstochten hield en zich niet tegen liet houden door een evt. slechte weersvoorspelling, zeker als het op het moment van vertrek goed weer was. Ik zou zelf ook zo zijn. Ook het tijdstip vind ik niet gek. Het enige wat ik zelf nooit zou doen is voor (half)donkere bospaadjes kiezen, maar dat is persoonlijk. Ik ben gewoon banger aangelegd haha. En als je gewoon rationeel kijkt naar de kans dat er iets gebeurt: die is natuurlijk echt nihil. Dus ook wat dat betreft vind ik haar keuze niet heel naïef.

Ik denk zelf niet dat ze meegenomen is, maar daar in de buurt (van de spullen) alsnog ergens ligt... Of eerder op de route, dichterbij het punt (omgeving Berkenlaantje) waar haar telefoon vermoedelijk is uit gegaan. Overigens had haar telefoon bij het Berkenlaantje nog contact met een zendmast toch, dus is ie daarna ergens uit gegaan? Dat is me niet helemaal duidelijk. En wat me ook niet duidelijk is is waar nu precies allemaal gezocht is, heeft iemand daar een kaartje/overzicht van?
pi_174253101
quote:
Ook op de site van HJ

“ Ik denk dat het een oude Den Engher is die nu in de veertig is of zo die met een jongere vrouw wil herbeleven wat zijn beste herinneringen aan die tijd was. Dit was mijn tip.”
Zegt Lieke
Oké Lieke, bedankt.

Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:53:03 #29
470273 Maktub
It's written
pi_174253118
quote:

[..]

Als het op een serieuze verdenking of rechtzaak uitkomt dan gaat het feit dat je mee hebt geholpen zoeken je echt niet vrij pleiten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:53:19 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174253123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:53 schreef Maktub het volgende:

[..]

Meehlpen zoeken om jezelf minder verdacht te maken maakt niets uit als je dna

[..]

Als het op een serieuze verdenking of rechtzaak uitkomt dan gaat het feit dat je mee hebt geholpen zoeken je echt niet vrij pleiten.
Dat zeg ik helemaal niet :')
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:53:50 #31
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253129
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:51:17 In dit gebied, naast kazerne Walaardt, kamen een stuk of honderd mensen (politie en vrijwilligers) centimeter voor… https://t.co/klVRmNUkpw reageer retweet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:19 #32
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253135
quote:
Ze zou dat dan in een berichtje hebben kunnen schrijven..batterij leeg, helaas..
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174253136
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoezo meteen?
Er hoeft maar een zin te zijn waar AZC in voorkomt en half NL gaat weer steigeren itt jeugdinrichtingen en dergelijke.
Alle opties open houden, toch?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:54 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174253144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:51 schreef Eliah het volgende:

Ik denk zelf niet dat ze meegenomen is, maar daar in de buurt (van de spullen) alsnog ergens ligt... Of eerder op de route, dichterbij het punt (omgeving Berkenlaantje) waar haar telefoon vermoedelijk is uit gegaan. Overigens had haar telefoon bij het Berkenlaantje nog contact met een zendmast toch, dus is ie daarna ergens uit gegaan? Dat is me niet helemaal duidelijk. En wat me ook niet duidelijk is is waar nu precies allemaal gezocht is, heeft iemand daar een kaartje/overzicht van?
Volgens mij zoeken ze meer richting de Amersfoortseweg heb ik het idee. Hoewel wat noordelijker ook een mogelijkheid kan zijn inderdaad.
pi_174253150
quote:
Ook op de site van HJ

Zegt Lieke
Zit/zat in Den Dolder, heeft nu een andere naam want vallend onder een ander ministerie sinds 2009, dependance in Ossendrecht (N-Br.). Niet opsluiten maar opvoeden was het adagium.

http://campusblog.nl/2010(...)telling-almata-werd/

Is ze wel ongeveer langs gereden in ieder geval: https://www.google.nl/map(...)2.1394943!4d5.249312
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:55:45 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:53 schreef Maktub het volgende:

[..]

Meehlpen zoeken om jezelf minder verdacht te maken maakt niets uit als je dna

[..]

Nee, maar het kan wel de aanwezigheid van je DNA verklaren.... en dat zou vervelend zijn als ze daardoor niet meer hard kunnen maken dat je de dader bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:57:53 #37
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253187
https://pbs.twimg.com/media/DLZDZmEX0AEAsgk.jpg

Wordt zo'n beeld ook nog goed bekeken.. zit er een holte in dat beeld? Misschien daar nog iets snel ingepropt door dader of A.?
pi_174253196
quote:

[..]

Zeker niet. Juist eerder meer verdacht. Als een naam dmv een tip in beeld komt en diegene heeft meegezocht gaan er juist alarmbellen rinkelen.
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:59:20 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174253209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:57 schreef zoekoog het volgende:

Wordt zo'n beeld ook nog goed bekeken.. zit er een holte in dat beeld? Misschien daar nog iets snel ingepropt door dader of A.?
pi_174253212
Als ze daar ligt zou dat na een week dan niet al te ruiken moeten zijn?

Laat staan voor gespecialiseerde honden
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:00:00 #41
470273 Maktub
It's written
pi_174253220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar het kan wel de aanwezigheid van je DNA verklaren.... en dat zou vervelend zijn als ze daardoor niet meer hard kunnen maken dat je de dader bent.
Excuses voor de slechte formatting ik double quote de hele tijd reacties, het moest zijn "als ze je dna vinden dan maakt het niet uit of je meehielp" maar je hebt gelijk op die manier kan je wel je dna op het plaats delict verklaren als je toevallig op diezelfde plaats was toegewezen om te zoeken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:00:04 #42
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253221
Op de telegraaf staat ook een video verslag met een misdaadjournalist, misschien interessant om eens te kijken..getiteld: 'Zaak Anne Faber is vrij zeldzaam'
pi_174253225
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:59 schreef Protoplanet het volgende:
Als ze daar ligt zou dat na een week dan niet al te ruiken moeten zijn?

Laat staan voor gespecialiseerde honden
Juist des te meer (ontbinding)
Love is in the air!
pi_174253228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:57 schreef zoekoog het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/DLZDZmEX0AEAsgk.jpg

Er zijn honden bij geweest. Het zijn geen beunhazen daar.
pi_174253229
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Precies
pi_174253230
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat dachten ze vorige maand in Groningen ook

http://regio.tpo.nl/2017/(...)d-verlof-stilhouden/
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174253247
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:52 schreef Messina het volgende:

[..]

Oké Lieke, bedankt.

Die houden we erin..als vervanger voor bedankt, Hans!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:01:59 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174253250
Als ze daar echt ergens ligt zou je toch zeggen dat ze haar snel moeten kunnen vinden...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:02:43 #49
470273 Maktub
It's written
pi_174253257
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ja ik hoop ook dat ze opnieuw met honden door het gebied gaan want die kunnen de eerste keer ook weleens wat missen, het reuk vermogen van honden is ook niet 100% foutloos zoals sommigen denken.
pi_174253258
quote:
Een foto maken én versturen vraagt meer van je lege batterij dan melden dat je batterij bijna leeg is. Bovendien is het minder duidelijk. Haar vriend, die haar wat beter kent, heeft het kennelijk zo niet begrepen.
pi_174253271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:00 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Dat dachten ze vorige maand in Groningen ook

http://regio.tpo.nl/2017/(...)d-verlof-stilhouden/
Volgens mij dachten ze toen vrij snel aan hem, vrij snel gepakt ook.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:04:18 #52
470273 Maktub
It's written
pi_174253287
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:02 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Een foto maken én versturen vraagt meer van je lege batterij dan melden dat je batterij bijna leeg is. Bovendien is het minder duidelijk. Haar vriend, die haar wat beter kent, heeft het kennelijk zo niet begrepen.
Ik denk dat haar telefoon accu gewoon leeg is gegaan eerlijk gezegd helemaal als ze tijdens het fietsen fotos maakte, naar muziek luisterde en haar gps navigatie gebruikte voor haar route dan is het echt zo leeg helemaal aan het einde van de dag toen ze aan het fietsen was.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:04:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253291
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:00 schreef Maktub het volgende:

[..]

Excuses voor de slechte formatting ik double quote de hele tijd reacties, het moest zijn "als ze je dna vinden dan maakt het niet uit of je meehielp" maar je hebt gelijk op die manier kan je wel je dna op het plaats delict verklaren als je toevallig op diezelfde plaats was toegewezen om te zoeken.
Punt is een beetje dat je het risico loopt dat ze, als ze wat vinden, achteraf niet precies weten wie er nou wel of niet op die locatie was of geweest is, of zelfs komt zodra er wat gevonden wordt, dus als iemand dan wel bij de zoekers hoorde, of zelfs vastgelegd is als zoeker (gegevens dan wel foto's), dan heb je kans dat iemand daar mee wegkomt.
Want ja, dan was iemand erbij, en dan is mogelijk achteraf niet bekend of hij/zij tijdens het zoeken helemaal niet in de buurt is geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174253297
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens mij zoeken ze meer richting de Amersfoortseweg heb ik het idee. Hoewel wat noordelijker ook een mogelijkheid kan zijn inderdaad.
Meer noordelijk is in eerste instantie gezocht toch, in de omgeving van het Berkenlaantje of heb ik dat mis? Maar daar zit natuurlijk nog een heel groot stuk tussen waar nog niet gezocht is als ik het goed begrijp...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:05:03 #55
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:51 schreef Eliah het volgende:
Even wat betreft die gele tas.
Wat is de inoudsmaat van deze tas? of Lengte x hoogte x breedte?
pi_174253321
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ik denk dat haar telefoon accu gewoon leeg is gegaan eerlijk gezegd helemaal als ze tijdens het fietsen fotos maakte, naar muziek luisterde en haar gps navigatie gebruikte voor haar route dan is het echt zo leeg helemaal aan het einde van de dag toen ze aan het fietsen was.
Wel toevallig dat dat precies gebeurde vlak voordat er iets gebeurd is...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:06:40 #57
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253326
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef Eliah het volgende:

[..]

Meer noordelijk is in eerste instantie gezocht toch, in de omgeving van het Berkenlaantje of heb ik dat mis? Maar daar zit natuurlijk nog een heel groot stuk tussen waar nog niet gezocht is als ik het goed begrijp...
ze gaan het systematisch aanpakken, denk heel het gebied van huis ter heide (rondom de vijver) en langzaam uitbreiden, het zoekgebied is erg groot..kan wel weken gaan duren
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:07:49 #58
470273 Maktub
It's written
pi_174253341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Punt is een beetje dat je het risico loopt dat ze, als ze wat vinden, achteraf niet precies weten wie er nou wel of niet op die locatie was of geweest is, of zelfs komt zodra er wat gevonden wordt, dus als iemand dan wel bij de zoekers hoorde, of zelfs vastgelegd is als zoeker (gegevens dan wel foto's), dan heb je kans dat iemand daar mee wegkomt.
Want ja, dan was iemand erbij, en dan is mogelijk achteraf niet bekend of hij/zij tijdens het zoeken helemaal niet in de buurt is geweest.
Daar ben ik het mee eens en het is ook niet iets wat de autoriteiten lichtjes nemen denk ik. Vrijwilligers hebben er ook vaak aan bij gedragen om zaken sneller op te lossen en slachtoffers sneller terug te vinden dus het is een wel overwogen afweging om vrijwilligers er bij te betrekken.
Ik heb er zelf verder wel vertrouwen in dat de politie de zoek acties in goede banen lijd, ze nemen deze zaak heel serieus en werken er met man en macht aan voor zover ik heb gezien.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:08:01 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253346
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:06 schreef Eliah het volgende:

[..]

Wel toevallig dat dat precies gebeurde vlak voordat er iets gebeurd is...
Zo is het ook toevallig dat ze in Huis Ter Heide iedere keer wat vinden als ze net in de Soesterduinen weer willen gaan zoeken of zijn begonnen met zoeken.
Maar goed, toeval bestaat nou eenmaal, het is niet anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:09:06 #60
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253362
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 13:06:52 De groep agenten en vrijwilligers is aan de andere kant het bos uitgelopen en begint weer opnieuw https://t.co/D43DJ5IuFU reageer retweet
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:09:23 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:07 schreef Maktub het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens en het is ook niet iets wat de autoriteiten lichtjes nemen denk ik. Vrijwilligers hebben er ook vaak aan bij gedragen om zaken sneller op te lossen en slachtoffers sneller terug te vinden dus het is een wel overwogen afweging om vrijwilligers er bij te betrekken.
Ik heb er zelf verder wel vertrouwen in dat de politie de zoek acties in goede banen lijd, ze nemen deze zaak heel serieus en werken er met man en macht aan voor zover ik heb gezien.
Ik weet dat er vaak dingen opgelost worden dankzij de oplettendheid van het publiek, maar dat is nagenoeg nooit omdat men en masse ging zoeken, maar meestal letterlijk door de oplettendheid van mensen, die dus iets toevallig zien gebeuren of die 1 en 1 bij elkaar optellen van wat ze weten of gezien hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174253369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo is het ook toevallig dat ze in Huis Ter Heide iedere keer wat vinden als ze net in de Soesterduinen weer willen gaan zoeken of zijn begonnen met zoeken.
Heel misschien vertelt de politie ons ook niet alles? :')
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:10:25 #63
313849 Tonyvanheemschut
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:11:29 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:09 schreef Kravist het volgende:

[..]

Heel misschien vertelt de politie ons ook niet alles? :')
Ik mag hopen dat ze dat idd niet doen.
Maar dat betekent niet dat het niet toevallig is dat ze in HTH iedere keer wat vinden als ze tussen de Soesterduinen en Den Dolder willen gaan zoeken dan wel net begonnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174253398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:05 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Wat is de inoudsmaat van deze tas? of Lengte x hoogte x breedte?
Inhoud is 25 liter (even gegoogeld)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:12:36 #66
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174253412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo chaotisch gaat het niet. Zodra er iets gevonden wordt moet iedereen daar onmiddellijk weg en wordt het ruim afgezet. Dan neemt de politie het over.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:13:47 #67
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253431
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze dat idd niet doen.
Maar dat betekent niet dat het niet toevallig is dat ze in HTH iedere keer wat vinden als ze tussen de Soesterduinen en Den Dolder willen gaan zoeken dan wel net begonnen zijn.
inderdaad bij de soesterduinen, dit stuk hebben ze nog niet onderzocht volgens mij

https://www.google.co.uk/(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:14:32 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zo chaotisch gaat het niet. Zodra er iets gevonden wordt moet iedereen daar onmiddellijk weg en wordt het ruim afgezet. Dan neemt de politie het over.
En dan weet je dus ook zeker dat iemand daar niet geweest is? Plus dat je dat voor de rechter ook kunt blijven hardmaken?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:15:56 #69
470273 Maktub
It's written
pi_174253465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet dat er vaak dingen opgelost worden dankzij de oplettendheid van het publiek, maar dat is nagenoeg nooit omdat men en masse ging zoeken, maar meestal letterlijk door de oplettendheid van mensen, die dus iets toevallig zien gebeuren of die 1 en 1 bij elkaar optellen van wat ze weten of gezien hebben.
In Nederland niet misschien maar masale zoekacties leveren regelmatig ook wel resultaten op. Vaak lopen daders ook in de gaten zodra ze zich actief met het onderzoek gaan bemoeien en proberen het onderzoek te beinvloeden.
pi_174253469
Iemand die weet wat die ME in vuilniszakken meedraagt? Er zitten spullen in. Vast geen lunchpakket?
Ze lopen er allemaal mee namelijk.
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:16:30 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174253474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet wat die ME in vuilniszakken meedraagt? Er zitten spullen in. Vast geen lunchpakket?
Spullen om gevonden spullen te confisqueren lijkt me?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:17:59 #72
470273 Maktub
It's written
pi_174253496
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Soesterduinen is inderdaad ook nog een heel stuk wat ze niet doorzocht hebben en vlak onder waar ze haar signaal verloor.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:18:11 #73
402995 FLUXE
positively charged
pi_174253499
Die twitter post haal ik ook aan. Ik weet ook wel dat het zeer waarschijnlijk niks is, maar er zit een heel kleine kans in dat het wel wat is. (ook al is die 1/1 miljoen oid) dus vandaar de vraag of er meer mensen dit zien. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:18:32 #74
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:53 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:51:17 In dit gebied, naast kazerne Walaardt, kamen een stuk of honderd mensen (politie en vrijwilligers) centimeter voor… https://t.co/klVRmNUkpw reageer retweet
kazerne walaardt ...coördinaten? kaartje
pi_174253510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Spullen om gevonden spullen te confisqueren lijkt me?
Check. Lint ed. dus
Love is in the air!
pi_174253512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op twitter was er ook al zon post :P
Mensen slaan echt te ver door met dit soort zaken
pi_174253530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:18 schreef zoekoog het volgende:

[..]

WS kamp op google maps. Wallaert Sacré kamp. https://www.google.nl/maps/@52.114798,5.2505137,17z
I´m back.
pi_174253541
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:19 schreef marsan het volgende:

[..]

Als je heel goed kijkt zie je ook een ufo boven die man met pet. Moet je een beetje scheel kijken en je monitor in een hoek van precies 73 graden zetten.
Ik zie een duivel op d'r jas aan de rechterkant.
En het is helemaal niet vreemd dat ik dit zie, want hersenen vullen graag dingen in als er vormen zijn.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:22:13 #79
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:18 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Wallaardt Sacré Kamp
aan de Hobbemalaan 5
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:23:03 #80
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253576
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

WS kamp op google maps. Wallaert Sacré kamp. https://www.google.nl/maps/@52.114798,5.2505137,17z
bedankt kerel! staat dat kazerne terrein leeg, is het nog in gebruik, werken daar mensen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:23:22 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174253586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan weet je dus ook zeker dat iemand daar niet geweest is? Plus dat je dat voor de rechter ook kunt blijven hardmaken?
Ze zoeken toch stukken af? Ik denk ook in rechte lijnen. Zo snel komt iemands DNA niet op een gevonden tas of zo omdat je in het zoekteam zit. Je wordt geïnstrueerd nooit ergens aan te komen.
pi_174253590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:23 schreef zoekoog het volgende:

[..]

bedankt kerel! staat dat kazerne terrein leeg, is het nog in gebruik, werken daar mensen?
Geheim opco kamp, staat niet leeg volgens mij.
I´m back.
pi_174253594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

En gewoon speurwerk.

Ze gaan gegarandeerd een lijst samenstellen van telefoons die in die periode met hun mobiel in de buurt van Huis ter Duin zijn geweest.

Je weet nooit of het wat oplevert.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:24:06 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253599
Zet gewoon een TR voor dat soort posts, ipv hem tig keer te quoten
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174253609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:24 schreef Leandra het volgende:
Zet gewoon een TR voor dat soort posts, ipv hem tig keer te quoten
Mag ook wel in de OP erbij bij verboden onderwerpen wat mij betreft. ^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:26:19 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:23 schreef Buster24 het volgende:

[..]

En gewoon speurwerk.

Ze gaan gegarandeerd een lijst samenstellen van telefoons die in die periode met hun mobiel in de buurt van Huis ter Duin zijn geweest.

Je weet nooit of het wat oplevert.
Ik hoop dat ze dat doen van Huis ter Heide, maar met die Mac op de hoek zal het daar nogal druk zijn.
Voordeel is wel dat het een buitengewoon ruim opgezette woonomgeving is, dus in tegenstelling tot de gemiddelde vinexwijk heb je wat dat betreft weer een stuk minder verbindingen.

Maar het is vooral de vraag wat ze wat dat betref mogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:27:02 #87
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:22 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

Wallaardt Sacré Kamp
aan de Hobbemalaan 5
bedankt!
pi_174253647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:16 schreef Landgeld het volgende:
Mogelijk bewijsmateriaal verzamelen.

Stel er ligt een zakdoek of een pen, die gaat mee, meestal is het niets maar het kan een spoor opleveren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:29:06 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174253668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat doen van Huis ter Heide, maar met die Mac op de hoek zal het daar nogal druk zijn.
Voordeel is wel dat het een buitengewoon ruim opgezette woonomgeving is, dus in tegenstelling tot de gemiddelde vinexwijk heb je wat dat betreft weer een stuk minder verbindingen.

Uiteindelijk kunnen ze toch makkelijk zien welke telefoons gekruist hebben nabij waar haar toestel is uitgezet/uitgevallen. Denk dat dat de grootste kans geeft op een mogelijke getuige/dader.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:29:20 #90
313849 Tonyvanheemschut
pi_174253672
Politie heeft ook nog niks vermeld of de camerabeelden wat ze hebben ontvangen informatie bevat, aanknopingspunten, maar voor hetzelfde geld zijn ze er nog volop mee bezig.
pi_174253678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mmmmmm op het moment dat het moord is wel - zie de zaak Seveke - maar bij vermissing nog niet vermoed ik, er is op dit moment geen sprake van een misdrijf.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:30:13 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174253681
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk kunnen ze toch makkelijk zien welke telefoons gekruist hebben nabij waar haar toestel is uitgezet/uitgevallen. Denk dat dat de grootste kans geeft op een mogelijke getuige/dader.
Dat denk ik ook, maar het is de vraag nog maar of ze dat legaal kunnen doen, en als ze dat illegaal doen wordt het misschien wat lastig het als bewijs in te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:30:30 #93
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174253684
quote:

[..]

Ja dat zou je dan wel verwachten? Kan dit technisch?
pi_174253685
quote:

[..]

Ze weten niet waar haar telefoon is uitgevallen.
pi_174253698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:30 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Ja dat zou je dan wel verwachten? Kan dit technisch?
Ze kunnen alleen zien of de telefoon van een eventuele dader in dezelfde omgeving is geweest als de telefoon van Anne
pi_174253711
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:31 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ze kunnen alleen zien of de telefoon van een eventuele dader in dezelfde omgeving is geweest als de telefoon van Anne
Als die een telefoon bij zich had/aan had staan.
pi_174253720
Het probleem is dat, weer door toeval, haar telefoon zomaar eens kan zijn uitgevallen voor het misdrijf. Dus de plek waar de telefoon het laatst actief was hoeft helemaal niet de plek te zijn waar iets is gebeurd. De plek waarop de spullen zijn gevonden maken het ook erg onaannemelijk dat Anne al rondom het Berkenlaantje zou zijn aangevallen.
pi_174253728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:32 schreef Messina het volgende:

[..]

Als die een telefoon bij zich had/aan had staan.
Uiteraard maar de recherche zou slecht werk leveren als je die lijst NIET maakt.
Dan kan je achteraf nog kijken of hij nuttig is.
pi_174253735
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:56:55 Zoektocht #AnneFaber gaat verder. Pers moet verder op afstand blijven dus ik ga even ergens anders kijken https://t.co/nomeKOVty1 reageer retweet
Ponyweide tussen de Hobbemalaan en het Spoorlaan fietspad ook uitgekamd. Hopelijk doen ze straks de andere kant van dat fietspad (nog een keer).

Sowieso zou het handig zijn als iedereen in die omgeving daar zijn eigen tuin eens zou controleren. Met zulke gigantische tuinen zou ze best lang onopgemerkt kunnen blijven als ze ergens over het hek is gegooid.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:35:40 #100
470273 Maktub
It's written
pi_174253744
quote:

[..]

Ze kunnen niet letterlijk zien welke telefoon haar pad gekruist heeft, alleen welke toestellen er op dat tijdstip in die omgeving aanwezig waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')