quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:08 schreef ToT het volgende:
Het oordeel over de balkenbrij: "It's acceptable!"![]()
![]()
quote:
Meh, ze heeft pakweg de helft opgegeten en ikzelf vind deze soort ook niet echt wat.quote:
Ik heb ook nog nooit gehoord dat er anijs door gaat...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ze heeft pakweg de helft opgegeten en ikzelf vind deze soort ook niet echt wat.
Nu snap ik wel waarom mensen zeggen dat ze er niet van houden. Die soort die ik ken is veel hartiger.
Is ook voor mij de eerste ke........ oww wacht er staat me iets bij dat ze na verloop van tijd die anijs hebben toegevoegd als tegenhanger van de hartigheid. Moet je de anijs vooral niet overdrijven aangezien dat nogal snel naar de voorkant komt qua smaakquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gehoord dat er anijs door gaat...
Ahhhh check!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ook voor mij de eerste ke........ oww wacht er staat me iets bij dat ze na verloop van tijd die anijs hebben toegevoegd als tegenhanger van de hartigheid. Moet je de anijs vooral niet overdrijven aangezien dat nogal snel naar de voorkant komt qua smaak
Blijkbaar scheelt het ook waar je moeder(oma, overgrootoma) geboren is. Grijze ten opzichte van rode balkenbrij.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef CindieY het volgende:
Wat een nare miezer buitenNog maar eens een kopje thee, stoofpeertjes maken en een bijpassend muziekje.
Prettyquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:07 schreef CindieY het volgende:
Ik heb echt zin in herfstige muziekjes
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.quote:
Gtaboyquote:
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens het rooster niet. Melting draait van 9 tot 11.
Ela!quote:
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah. Was vroeger altijd foute muziek op zaterdagavond.
Moet het maar eens in de gaten houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitGewoon regelmatig het rooster komen checken.
Iets te doen? Fokkers? Onmogelijk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzo
Plottwist ... kwartje valt in 3 2 1quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
DJ_Vout draait regelmatig als Melting niet draaitGewoon regelmatig het rooster komen checken.
Dat kwartje is allang gevallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Plottwist ... kwartje valt in 3 2 1
Ik heb nu wel weer een redelijke voute collectie kunnen opbouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt. Maar mensen hebben soms ook iets anders te doen, of geen zin, of ze hebben per ongeluk al hun muziek verwijderd ofzo
quote:
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu wel weer een redelijke voute collectie kunnen opbouwen.
Sally'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 16:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je ook guilty pleasure fout? Daar heb ik wel weer eens zin inVroeger had je in Zwolle een kroeg die elke woensdag avond Foute Verzoekjesavond had, ik mis dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |