SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpgSame shit, different day
SC hopper present
Meniermenierdakêrrekedaheurtdanéééééét'quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik word altijd zo onzeker van dat accent eerlijk gezegdHet klinkt allemaal zo vragend voor mijn gevoel, dan voel ik me altijd alsof ik iets verkeerds zeg
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Meniermenierdakêrrekedaheurtdanéééééét'
Aldus een Mestreechse die me vriendelijk wees op het feit dat ik de Albert Heijn winkelkar in het vak van de C1000 probeerde te zetten. Kreeg het slot er niet op én mijn 50 cent niet terug. Zij stampen joh
Dan kende gij Tilburg nog nie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Brabant, zou ik me ook best thuis kunnen voelen
tis nu meer delluftsquote:
Subs?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aldus een Mestreechse die me vriendelijk wees op het feit dat ik de Albert Heijn winkelkar in het vak van de C1000 probeerde te zetten. Kreeg het slot er niet op én mijn 50 cent niet terug. Zij stampen joh
rose maandagquote:
Hahahahahá, des knoks weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABNquote:
Da's unnuh groate gajesbende doar.quote:
Wie sjoeën ós Limburg isquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABN
Twee weken loater, kalde iech schoen Mestreechs mit.
je doet je naam eer aanquote:
woh, da's snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het duurde drie keer antwoorden voordat ze doorhad dat ik haar écht niet verstond. Ik praatte dan ook puur ABN
Echtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tikkeltje welquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was laatst een paar dagen in Maastricht
quote:
Ze blast, from ze past!quote:
Ja, ontwikkelingshulp hè.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:58 schreef knokkels het volgende:
Duitse Chinees die Beiers dialect praat.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was laatst een paar dagen in Maastricht, zat op een terrasje, wilde een biertje bestellen en had me al voorbereid op een onverstaanbaar dialect... begint de terrasdrankbrengmevrouw ineens Engels te lullen. Ik helemaal van m'n apropotje
Die heb ik nu al zo vaak op Facebook voorbij zien komenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
If the earth's land was a cat, it would've knocked off Australia a long time ago.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
If the earth's land was a cat, it would've knocked off Australia a long time ago.
[ afbeelding ]
Nee, gewoon contant geld hebben ze daar het meest aan.quote:
Jij volgt mijn Facebook pagina?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik nu al zo vaak op Facebook voorbij zien komen
kinderen een kwartjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, gewoon contant geld hebben ze daar het meest aan.
* CindieY meldt zich als stalkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij volgt mijn Facebook pagina?
Mijn eerste stalkerquote:
Als rare overgang, dan DJ Knokkelsquote:
mwuhahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als rare overgang, dan DJ Knokkels
whutquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok aan het draaien: Buren bellen aan, of ik al verhuisplannen heb.
Tja...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als rare overgang, dan DJ Knokkels
"Ik niet! Jullie nu zeker wel hè?"quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Charlotte 1 en 2 gebeurd?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Den Helder is mooi, dezentijdschquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
klara 1,2,3 ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En met Koen01, Koen 02, Koen03, ..., Koen65?
Een hoestbui met open mic, gok ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef CindieY het volgende:
knokkels, wat heb je eigenlijk voor ons in de aanbieding vanavond?
telefoonnummer van Oscarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef CindieY het volgende:
knokkels, wat heb je eigenlijk voor ons in de aanbieding vanavond?
owjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En met Koen01, Koen 02, Koen03, ..., Koen65?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een hoestbui met open mic, gok ik.
buurmanquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik klaag 1x dat er geen nacht dienst is hier en nou heb je dit....![]()
Had ik het maar eerder geweten...
* Possie Stuitert mee!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef CindieY het volgende:
Hyper hyper
* CindieY stuitert het topic door
Ik heb mijn mic nog niet eens actief gezetquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een hoestbui met open mic, gok ik.
Is dit die Chinees?quote:
Wacht, wat. Ze kwamen echt aan de deur?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok weet wat ie doet. Buren verwezen naar radio 49, dus zal wel goed komen zo.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
Oh, Possie! Welkom bij de nachtdienstquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik was vanochtend op het werk aan het bellen en opeens had ik een kriebel in m'n keel. Lang leve de mute-knop. Tranen over m'n wangen johquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn mic nog niet eens actief gezet![]()
![]()
Als je zo wat stotterende muziek hoort, zet ik de mic actief![]()
Ik heb al minimaal 2 1 show geen hoestbui met open mic gehad
je moet gewoon je muts te vriend houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef sig000 het volgende:
Het lala gehalte is me iets te groot bij deze.
Het is zó slecht dat het weer goed isquote:
Wat denk je zelf als je op dit tijdstip dit aantal luisteraars hebt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wacht, wat. Ze kwamen echt aan de deur?
Had je me niet ff een WA oid kunnen sturen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, Possie! Welkom bij de nachtdienst
cultquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is zó slecht dat het weer goed is
Die luistert wel naar mijn altijd redelijke argumenten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef just me het volgende:
[..]
je moet gewoon je muts te vriend houden
Wie heeft dat gezegd? Leugens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok weet wat ie doet. Buren verwezen naar radio 49, dus zal wel goed komen zo.
Straks F1 kwalificatie...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Koen66 het volgende:
owja het is morgen pas zaterdag, ik had de hele dag het gevoel dat het zaterdag was vandaag
Een WA voor jou:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Had je me niet ff een WA oid kunnen sturen?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:08 schreef EggsTC het volgende:
omg in the name OF LOVE LOVE LOVE LVOE YEP YEP
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je op dit tijdstip dit aantal luisteraars hebt?
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een WA voor jou:
[ afbeelding ]
Welnee joh, of je mic het doet en zo...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd? Leugens!
Ik had hier bijvoorbeeld best tussenin kunnen gaan babbelen ofzo
verstop je onder de bank!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ho! dit is oorlog bij de buren uitlokken.
Mijn DM die vloog in de fik zo heet was ie netquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je me niet ff een WA oid kunnen sturen?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ho! dit is oorlog bij de buren uitlokken.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Hahaha, die liggen al te pitten!
Fijn weekend allemaal!X
truste nr 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Fijn weekend allemaal!X
FIJN WEEKENDquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Fijn weekend allemaal!X
Fijn weekend allemaal!X
wheheheh fijn weekend, slaapze, Tot snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Fijn weekend allemaal!X
Fijn weekend allemaal!X
Je weet het, maar hoe heet het? Je zegt dingesquote:
NCRV toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je weet het, maar hoe heet het? Je zegt dinges
Met Frank "Snuif" Masmeijerquote:
owja, Frank the manquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met Frank "Snuif" Masmeijer
frankie masmeijerquote:
Tja je kan helaas niet alles tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn DM die vloog in de fik zo heet was ie netEn ik was zelfs aan het voorbereiden
![]()
Ik probeerde het te verdoezelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
frankie masmeijer![]()
of martine, voor als je echt oud bent
Dank voor de deuntjesquote:
age is just a numberquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik probeerde het te verdoezelen
Ja, maar geen phone numberquote:
Noem je mij nou oud?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
frankie masmeijer![]()
of martine, voor als je echt oud bent
30 jaar geleden jonguh! 30!!quote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:15 schreef sig000 het volgende:
IK had possie nog aan de phone laatst midden in nacht.
Trustequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
Oh jee, en net nu ik wilde aankondigen dat ik weg ging lopen.
Ik ga mijn bed opzoeken. Veel plezier nog aan alle nachtluisteraars en nachtDJ Knokkels
Trustenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Veel plezier nog aan alle nachtluisteraars en nachtDJ Knokkels
Truste LLquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
Slaap lekker, livelink.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
vroegquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu iedereen toch aan het afscheid nemen is: ik peer 'm ook
Trustequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
Alleen livelink, maar toch welterustenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb zo mijn momentenquote:
Jij nam toch afscheid van livelink? nou danquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen livelink, maar toch welterusten
Ik ook...quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef CindieY het volgende:
Oeh, nu heb ik toch stiekem weer eens zin in een 90's feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij nam toch afscheid van livelink? nou dan
Binnenkort hier in de buurtquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef CindieY het volgende:
Oeh, nu heb ik toch stiekem weer eens zin in een 90's feestje
Remember the 90's is elk jaar in de IJsselhallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Binnenkort hier in de buurt
Just sayin'
(Ja wat nou geen initiatief nemen?)
Je kunt ook mobiel luisterenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Remember the 90's is elk jaar in de IJsselhallen
Zware dobber dudequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij brak mijn vislijntje
Ik ben al een aantal jaren niet geweestquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of viesdikke visquote:
oeh, je deed een spijkerbroekjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Of visdikke vis
* OscarMopperkont schuilt weer in de schuilkelder
Dat schijnt te werken....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, je deed een spijkerbroekje
Oh god.. ik krijg een reputatie.. da's niet bestquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ah, is dat de term er voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
da's beter dan een 'Koentje'quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh god.. ik krijg een reputatie.. da's niet best
knokkels deed een knokkeltjequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan er niet tegen scrollen joh.Slaap lekker, voor de mensen die gaan liggen.
Weet je hoe ver Den Helder is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef CindieY het volgende:
25 november 2017, knokkels. Kaartjes zijn altijd voor cheap te krijgen via vakantieveilingen.
Wie gaat er mee? R49 meetje?
Owja, thnx 4 the reminderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan er niet tegen scrollen joh.Slaap lekker, voor de mensen die gaan liggen.
Moet ik slapen van je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:23 schreef just me het volgende:
[..]Lucky, fijn dat je er was vanavond!
quote:
Ik las "kontje"quote:
Ooh ik dacht dat je wegging, misschien tijd voor mij om te gaan slapenquote:
Lucky gaat niet hoor. Tenzij je hem weg wilt hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:23 schreef just me het volgende:
[..]Lucky, fijn dat je er was vanavond!
* just me kruipt onder haar steenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lucky gaat niet hoor. Tenzij je hem weg wilt hebben
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je wegging, misschien tijd voor mij om te gaan slapen
kostda? Ik heb nog 20 euro VVV bonnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef CindieY het volgende:
25 november 2017, knokkels. Kaartjes zijn altijd voor cheap te krijgen via vakantieveilingen.
Wie gaat er mee? R49 meetje?
Nee joh, gekkiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je wegging, misschien tijd voor mij om te gaan slapen
jaja het is mij duidelijk, ik heb een vergissing gemaaktquote:
Ik geef je wel 20 euro voor die VVV bonnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
kostda? Ik heb nog 20 euro VVV bonnen
ja dat lijkt het welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles en iedereen op ons na.
Waar is je plaatje? Die is altijd zoquote:
Dibs, hahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Euh, ik heb een bankIk pas er languit liggend op.
* knokkels zoekt op knokkeltjequote:
Bij FvD toch?quote:
Bij Achmedquote:
slapen is overratedquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:28 schreef ok01 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik over 5 en een half uur alweer moet opstaan![]()
![]()
Sjoefquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:30 schreef chufi het volgende:
Niet dat ik luister... Maar hier is men nog wakker
Komt door de muziek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:30 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:30 schreef chufi het volgende:
Zij is gewoon super rebels....quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft de UI politie jou nooit aangesproken?
Dat sample hequote:
* just me wijst naar knokkels, zijn schuldquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:30 schreef just me het volgende:
[..]
* just me wijst naar knokkels, zijn schuld
Ik doe niet aan UI'squote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft de UI politie jou nooit aangesproken?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:31 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een verzoekje, ik moet alleen even bedenken welke.
Gewoon googlen op circadyan rhythm. Je kunt 8 uur slapen, maar als je op een bepaald tijdstip gáát slapen, dan heb je minder slaap nodigquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:28 schreef ok01 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik over 5 en een half uur alweer moet opstaan![]()
![]()
Dan heb je dus geen verzoekjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:31 schreef CindieY het volgende:
Ik heb een verzoekje, ik moet alleen even bedenken welke.
Ja maar hij luistert toch nietquote:
Ja, ik heb er ook eentje voor jouquote:
Mijn broer doet daar onderzoek naarquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:32 schreef knokkels het volgende:
Gewoon googlen op circadyan rhythm. Je kunt 8 uur slapen, maar als je op een bepaald tijdstip gáát slapen, dan heb je minder slaap nodig
Dat is niet simpel, maar gewoon tof.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:33 schreef CindieY het volgende:
Ah, ohja. Wat ik wilde is lekker simpel. Life is like a dance van Paultje Elstak
Heb ik welquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen verzoekje![]()
Die stond er heul toevallig al inquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:33 schreef CindieY het volgende:
Ah, ohja. Wat ik wilde is lekker simpel. Life is like a dance van Paultje Elstak
Die niet maar nu welquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe 3 dingen tegelijk..?! Lijk wel een wijf.
Wonderland - Be on a starquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand welk nummer het was met "would you like to be on a star".. .
Lastig nummer om te vinden, maar wel bekend.
Ik ken het maar wiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh! Oeh! Ik weet dat. Sterker nog die stond al in de queue.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
En gewoon die tekst in aanhalingstekens met lyrics erachter in googlee gooien. Winquote:
Ik was 8 seconden eerderquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En gewoon die tekst in aanhalingstekens met lyrics erachter in googlee gooien. Win
Bij die single zat toen zon programma om zelf muziek te maken iircquote:
Nee. Zie mijn eerdere postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |