abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174247444
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/

Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN
quote:
VRIJDAG 6 OKTOBER
- Rond 16.00 uur heeft de politie in het Blookerpark een rugzak gevonden die mogelijk ook van Anne is. Na de jas en de fiets is dit het derde concrete spoor dat mogelijk naar de vermiste Utrechtse leidt.
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. Volgens het NFI is de jas die dinsdagavond in Huis ter Heide werd aangetroffen ook van Anne.
- De ME onderzoekt de omgeving van de vrijwel leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. Als blijkt dat zich in de vijver zelf geen bruikbare aanwijzingen bevinden, wordt de zoekactie verplaatst naar de straten en voortuinen in het dorp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:49:32 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174247457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:46 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Zozo, wikipedia?
Dat jij primaire kennis ontbeert kan ik niets aan doen, educate yourself.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174247477
Hopelijk wordt er morgen nog een keer en uitgebreider gezocht bij de plek van de kleding... Lijkt het meest logische dat de kleding is vrijgekomen bij een worsteling en de dader deze niet meer heeft teruggevonden, om vervolgens met de fiets en tas naar de vijver te lopen en deze te dumpen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:50:58 #4
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174247482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:50 schreef Robin_fok het volgende:
Hopelijk wordt er morgen weer gezocht bij de plek van de kleding...
en dan ook westelijker
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:51:27 #5
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247486
Prachtig dit. Jij mag alles zeggen, maar van een ander accepteer je niets. En dat is niet de eerste keer he?
pi_174247491
quote:
Dat zal vast wel..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:52:08 #7
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174247493
Als ik morgen opsta, hoop ik dat de hele nachtmerrie voorbij is. Weltrutsen! Tot later vandaag misschien..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:52:17 #8
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174247497
quote:
wat ik heb gelezen op twitter, gaan ze de modder laag afgraven en onderzoeken in de vijver...ik denk waarschijnlijk dat ze dan tegelijkertijd weer op andere plaatsen in de buurt ook gaan zoeken weer.
pi_174247499
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat zal vast wel..
Misschien zondag ook....
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:52:40 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247501
quote:
Hopelijk wordt er morgen nog een keer en uitgebreider gezocht bij de plek van de kleding... Lijkt het meest logische dat de kleding is vrijgekomen bij een worsteling en de dader deze niet meer heeft teruggevonden, om vervolgens met de fiets en tas naar de vijver te lopen en deze te dumpen.
Vooralsnog weet ik alleen van plannen meer onderzoek te doen in de vijver waar de fiets gevonden is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174247502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:50 schreef zoekoog het volgende:

[..]

en dan ook westelijker
Ik merk wel op dat als je westelijker gaat je al gauw tegen een omheining en huizen oploopt. Er is daar in de breedte dus geen groot gebied. Maar ik vraag me af hoe diep en grondig in het gebied er daadwerkelijk is gezocht.
pi_174247510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:52 schreef zoekoog het volgende:
Als ik morgen opsta, hoop ik dat de hele nachtmerrie voorbij is. Weltrutsen! Tot later vandaag misschien..
Voor jou ja, voor de familie, vrienden begint het dan pas. Maar als jij maar weer lekker kunt tukken.
pi_174247515
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:52 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik merk wel op dat als je westelijker gaat je al gauw tegen een omheining en huizen oploopt. Er is daar in de breedte dus geen groot gebied. Maar ik vraag me af hoe diep en grondig in het gebied er daadwerkelijk is gezocht.
Er is toch al in tuinen bij huizen gezocht?
Was dat in een andere buurt dan?
pi_174247525
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Er is toch al in tuinen bij huizen gezocht?
Was dat in een andere buurt dan?
Ja dat was bij de vijver. Ik heb het over de andere kant van de Hobbemalaan waar de kleding is gevonden.
pi_174247528
Telt een gebied als doorzocht als Anja en Ria met hun thermoskan erdoorheen zijn gebanjerd?
pi_174247545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:54 schreef Protoplanet het volgende:
Telt een gebied als doorzocht als Anja en Ria met hun thermoskan erdoorheen zijn gebanjerd?
Tuurlijk!
pi_174247550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:54 schreef Protoplanet het volgende:
?
I´m back.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:57:37 #18
313849 Tonyvanheemschut
pi_174247555
ik ga ook proberen te slapen, eerst even hoofd leegmaken, want dit blijft een trieste zaak, hopelijk komt er een gouden tip bij de politie dat ze nog leeft. (dit is een wensgedachte) voor straks slaap lekker allen... :Z
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:57:38 #19
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247556
Ik vraag mij af wie er door het park heenloopt als het pikkedonker is, regent en onweert, volledig bewolkr en geen maanlicht.
pi_174247558
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor jou ja, voor de familie, vrienden begint het dan pas. Maar als jij maar weer lekker kunt tukken.
Ja ik denk ook dat familie en vrienden het steeds moeilijker krijgt.. ze vinden van alles... en dat geeft allerminst geruststelling..eerder meer vragen..zoals je hier ook ziet
Afstanden tas-jas, tas-fiets, fiets jas...
Afstand vindplaats fiets, tas , jas met betrekking uitvallen mobiel...
pi_174247568
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

?
Dat vrijwilligers overal en nergens hebben helpen zoeken, maar dat ik betwijfel of zij net zo grondig kunnen zoeken als politie.

Dus wie weet is er nu iets over het hoofd gezien door vrijwilligers terwijl de politie dat gebied als 'doorzocht' heeft aangemerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 00:59:26 ]
pi_174247579
Poepz0r je bent toch niet echt de dader he? :p je was zo druk allemaal wilde theorieën aan het spuwen tot ik zei dat het wel leek alsof je mensen op een andere gedachte wilde brengen en toen direct niks meer, zou er haast wat van gaan denken ;)

Ivm anderen die suggereerden dat de dader hier misschien wel actief was :')
pi_174247592
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:58 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Dat vrijwilligers overal en nergens hebben helpen zoeken, maar dat ik betwijfel of zij net zo grondig kunnen zoeken als politie.

Dus wie weet is er nu iets over het hoofd gezien door vrijwilligers terwijl de politie dat gebied als 'doorzocht' aanmerkt.
Ik denk ongeveer hetzelfde, met hun ogen. Zit weinig verschil tussen de ogen van een burger en een politie-agent.
I´m back.
pi_174247595
https://imgur.com/a/tyscM

Nu ik nog een keer Google Maps heb bestudeerd, vraag ik me af of er eigenlijk al in het bosgebied grenzende aan de Hobbemalaan is gezocht. De jas is gevonden bij het fietspad, de politie heeft daar dan ook verder gezocht, maar zijn ze helemaal tot de uiterste zijde gegaan? Blijft een mogelijk plek om het lichaam te hebben achtergelaten, waarna vervolgens met de fiets en de tas naar de vijver kan zijn gelopen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:00:23 #25
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247600
Even updaten, wat zei Poepz0r?
pi_174247621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:00 schreef Robin_fok het volgende:

Nu ik nog een keer Google Maps heb bestudeerd, vraag ik me af of er eigenlijk al in het bosgebied grenzende aan de Hobbemalaan is gezocht. De jas is gevonden bij het fietspad, de politie heeft daar dan ook verder gezocht, maar zijn ze helemaal tot de uiterste zijde gegaan? Blijft een mogelijk plek om het lichaam te hebben achtergelaten, waarna vervolgens met de fiets en de tas naar de vijver kan zijn gelopen.
Wel gezocht wrs, maar niet zo intensief wrs, ik zou dat voor morgen op de agenda zetten iig.
I´m back.
pi_174247622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:57 schreef Meedenken het volgende:
Ik vraag mij af wie er door het park heenloopt als het pikkedonker is, regent en onweert, volledig bewolkr en geen maanlicht.
Het was nog niet donker
Maar wasrom *iemand* in de regen daar loopt is mijn ook een vraag...
Maar zoals eerder iemand al opmerkte..ik was en ben ook niet opzoek naar iemand om iets asn te doen..
Om zoiets te doen moet je zowiezo al een kronkel in je hoofd hebben..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:01:17 #28
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247630
quote:

Zo wat de media bericht, is in elk geval alles in en om het park uitgekamd
pi_174247634
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:59 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Poepz0r je bent toch niet echt de dader he? :p je was zo druk allemaal wilde theorieën aan het spuwen tot ik zei dat het wel leek alsof je mensen op een andere gedachte wilde brengen en toen direct niks meer, zou er haast wat van gaan denken ;)

Ivm anderen die suggereerden dat de dader hier misschien wel actief was :')
:') Ik post enkel wat ik lees niet wat IK ervan denk.
pi_174247641
quote:

Volgens mij is dat stuk gedeeltelijk dinsdagavond (na vondst kleding) en daarna op woensdag 'redelijk grondig' doorzocht.
pi_174247644
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:01 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Zo wat de media bericht, is in elk geval alles in en om het park uitgekamd
Het park en de aangrenzende woningen ja. Ze hebben vanuit de vijver omhoog gewerkt. Maar dit gebied is juist aan de andere kant van de weg, waar buiten de keer dat ze dichtbij de jas zochten, volgens mij niet heel grondig is gezocht.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:02:50 #32
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247650
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Het was nog niet donker
Maar zoals eerder iemand al opmerkte..ik was en ben ook niet opzoek naar iemand om iets asn te doen..
Zonsondergang was om 19:15. tel. laatstgezien was om 19:30. tegen de tjd park bereikt nog later dus moet het al pikkedonker zijn geweest.
pi_174247655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Volgens mij is dat stuk gedeeltelijk dinsdagavond (na vondst kleding) en daarna op woensdag 'redelijk grondig' doorzocht.
Ik hoop het. Lijkt mij een hele voor de hand liggende plek waar ze zou kunnen liggen.
pi_174247660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:57 schreef Meedenken het volgende:
De zelfde soort mensen die daar fietsen en blijkbaar geen gevaar zien of dat spannend vinden.
pi_174247661
Ik hang nog altijd de hypothese aan dat iemand uit de Nederlandse Obesitas Kliniek haar heeft opgegeten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:04:12 #36
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik hoop het. Lijkt mij een hele voor de hand liggende plek waar ze zou kunnen liggen.
Ik denk dat er heel erg goed en gericht gezocht wordt.
De politie weet meer dan ze loslaten.
pi_174247678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Farenji het volgende:
Ik hang nog altijd de hypothese aan dat iemand uit de Nederlandse Obesitas Kliniek haar heeft opgegeten.
Zolang ze niet is gevonden is alles nog mogelijk.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:04:57 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174247688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Zonsondergang was om 19:15. tel. laatstgezien was om 19:30. tegen de tjd park bereikt nog later dus moet het al pikkedonker zijn geweest.
19.22 was zonsondergang en het duurt dan nog wel even voor het donker is, laat staan pikkedonker.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:05:06 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247691
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

De zelfde soort mensen die daar fietsen en blijkbaar geen gevaar zien of dat spannend vinden.
Serieus? 8)7
Het was verdorie begin vd avond...
En hoe moet dat in december, alle meiden en vrouwen moeten binnenblijven tussen 16:00 en 09:15 uur ofzo?!?
pi_174247698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Farenji het volgende:
Die kliniek was al dicht, denk ik.
I´m back.
pi_174247701
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Serieus? 8)7
:Y
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:05:44 #42
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247707
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Dat ben ik idd met je eens. Maar ik twijfel er wel ernstig aan of deze vrouw dit spannend dan wel noodzakelik vond.
pi_174247712
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:') Ik post enkel wat ik lees niet wat IK ervan denk.
Haha daar ging ik ook al wel vanuit ^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:06:54 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247728
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

:Y
Zie edit. Graag antwoord op de vraag. Alvast bedankt.
pi_174247734
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:02 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Nee weet ik zeker wij kwamen met de auto om 19.15 thuis in de hoosbui..
Ik moest 10 meter van me auto naar me huis en was zeiknat
Maar het was niet donker
Ik woon niet echt in de buurt van utrecht ..maar het zal kwa donker zijn niet veel schelen... zo rond half 9 was het wel echt donker
pi_174247737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:03 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

eens.

Hoop dat ze morgen hier (gebied hieronder) mee starten en dan verder noordelijk (parallel aan Hobbemanlaan) tot aan Vossenlaan. En daarna het gebied nog een stukje noorderlijker parallel aan Taveernelaan (beide kanten).

zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:07:42 #47
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247745
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

19.22 was zonsondergang en het duurt dan nog wel even voor het donker is, laat staan pikkedonker.
Ik zou zeggen, probeer het eens, ca. een halfuur na zonsondergang, zwaarbewolkt in gietende regen met onweerswolken. Zodra je terugkomt, zal je merken dat er mensen zijn die ook iets zinnigs zeggen, ook al heb je er een probleem mee dat te geloven.
pi_174247765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Dat ben ik idd met je eens. Maar ik twijfel er wel ernstig aan of deze vrouw dit spannend dan wel noodzakelik vond.
Als ze het niet fijn had gevonden, dan had ze wel iemand op de hoogte gebracht.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:08:50 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

eens.

Hoop dat ze morgen hier (gebied hieronder) mee starten en dan verder noordelijk (parallel aan Hobbemanlaan) tot aan Vossenlaan. En daarna het gebied nog een stukje noorderlijker parallel aan Taveernelaan (beide kanten).

[ afbeelding ]
Vooralsnog zijn er alleen plannen mbt zoeken in de vijver waar de fiets gevonden is voor zover ik weet.
pi_174247780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gaat wel vrij rap hoor als de zon onder is. Ik denk dat het rond 19:45-55 (toen ze daar geweest zou zijn) zeker onder de bomen gewoon echt nacht is geweest
pi_174247801
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:05 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Geen van beide gok ik
Ze deed wel vaker fietstochten is gezegd..op mijn vraag ook op dat tijdstip(etenstijd) werd ook gezegd dat dat niet vreemd was voor haar ..
Ze was onderweg naar der vriend, ipv de kortste /snelste route te nemen besloot ze een ommetje te maken.. overdags voor de hoosbui was het immer schitterend weer (23 tot 25 graden met veel zon)
Ze is zich denk ik niet bewust geweest van het noodweer wat op komst was..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:12:41 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174247824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens, ca. een halfuur na zonsondergang, zwaarbewolkt in gietende regen met onweerswolken. Zodra je terugkomt, zal je merken dat er mensen zijn die ook iets zinnigs zeggen, ook al heb je er een probleem mee dat te geloven.
Je denkt dat je wat nieuws zegt, maar het gaat er hier al bijna de hele week over hoe laat het donker is, niet dat dit een nieuwe discussie is hè.
Vanavond om 19.30 was het ook nog niet donker, en dat terwijl zonsondergang vandaag al om 19.06 was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:12:55 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247828
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:08 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Als ze het niet fijn had gevonden, dan had ze wel iemand op de hoogte gebracht.
Op de hoogte gebracht van wat?
Ze maakte een fietstocht, kreeg een hoosbui over zich heen, maakte een selfie, appte haar vriend, fietste gewoon verder, niks ad hand beetje nat vd regen.
pi_174247836
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Het was nog niet donker
Ik vind het heerlijk om buiten te lopen als het weer wat extremer is, vooral als het echt stormt ga ik vaak een rondje lopen. Zelfs als het er flink bij regent (maar niet met onweer, dan zit ik liever op m'n balkon, of binnen met het raam open). Maar goed, als ik dan buiten loop ben ik banger dat iemand mij wat aandoet op de relatief verlaten straten dan dat ik dat bij iemand zou doen :') dus zo gek zijn om in dat weer buiten te zijn staat niet gelijk aan zo gek zijn om iemand iets aan te doen
pi_174247845
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:11 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Geen van beide gok ik
Ze deed wel vaker fietstochten is gezegd..op mijn vraag ook op dat tijdstip(etenstijd) werd ook gezegd dat dat niet vreemd was voor haar ..
Ze was onderweg naar der vriend, ipv de kortste /snelste route te nemen besloot ze een ommetje te maken.. overdags voor de hoosbui was het immer schitterend weer (23 tot 25 graden met veel zon)
Ze is zich denk ik niet bewust geweest van het noodweer wat op komst was..
Jup dit denk ik ook. Daarom stuurde ze die selfie met tekst als grapje uit soort van teleurstelling.
pi_174247856
Misschien is het al voorbij gekomen, excuses, maar is het publiekelijk gemaakt wie haar fiets gevonden heeft?

Naar mijn weten stond het namelijk niet op de planning om die dag in en rondom de vijver te gaan zoeken (dan waren ze daar wel eerder aan begonnen, lijkt mij).

Zou een toevallige passant de fiets hebben zien liggen? Een (anonieme) tip? Of misschien toch wat wijzer geworden van eventuele camerabeelden...?

Gezien de locatie waar de fiets uit het water is gekomen (gezien vanaf de weg; het zuid-westen van de vijver, toch?), acht ik de volgorde jas > fiets > tas, ook het meest logisch...

Ik betrap mezelf er ook op dat ik af en toe zo iets heb van "kom op jongens, zoek hier, zoek daar!", maar dan kom ik weer met beide benen op de grond en realiseer ik me dat ze, hopelijk, veel meer weten dan ons, en écht wel weten waar ze mee bezig zijn...
pi_174247879
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:14 schreef theDutcher het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, excuses, maar is het publiekelijk gemaakt wie haar fiets gevonden heeft?

Naar mijn weten stond het namelijk niet op de planning om die dag in en rondom de vijver te gaan zoeken (dan waren ze daar wel eerder aan begonnen, lijkt mij).

Zou een toevallige passant de fiets hebben zien liggen? Een (anonieme) tip? Of misschien toch wat wijzer geworden van eventuele camerabeelden...?

Gezien de locatie waar de fiets uit het water is gekomen (gezien vanaf de weg; het zuid-westen van de vijver, toch?), acht ik de volgorde jas > fiets > tas, ook het meest logisch...

Ik betrap mezelf er ook op dat ik af en toe zo iets heb van "kom op jongens, zoek hier, zoek daar!", maar dan kom ik weer met beide benen op de grond en realiseer ik me dat ze, hopelijk, veel meer weten dan ons, en écht wel weten waar ze mee bezig zijn...
Dat laaste vooral..doorgaan en niet stoppen
pi_174247882
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Op de hoogte gebracht van wat?
Van haar situatie!
(jij hebt ook altijd extra uitleg nodig)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:16:15 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247886
quote:

De politie
pi_174247896
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:07 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee weet ik zeker wij kwamen met de auto om 19.15 thuis in de hoosbui..
Ik moest 10 meter van me auto naar me huis en was zeiknat
Maar het was niet donker
Ik woon niet echt in de buurt van utrecht ..maar het zal kwa donker zijn niet veel schelen... zo rond half 9 was het wel echt donker
Qua weer wellicht wel....
Waarom altijd vanuit eigen perspectief redeneren?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:16:44 #61
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247898
Ik ben er in eerste instantie (tegenover wat sommigen hier beweren) er echt heilig van overtuigd dat een mooi blond twintiger meisje zich helemaal veilig zal voelen, en ook echt veilig is en zich veilig kan wanen op een verlaten bospad tijdens een fikse regen/onweersbui. (UTOPIA!)
Dat is ook waarom ze graag in horrorfiloms een dergelijk scenario schetsen. Nl. om jonge meiden die er leuk uitzien zich lekker veilig te laten wanen.

Er zijn naturlijk vrouwen die iets meer gezet zijn, en zich graag vergelijken met mannen, zowel in postuur als kapsel en het vrouwengeslacht als zodanig willen vertegenwoordigen, die deze mening echt niet kunnen delen.
En dat mag. Ieder mag zeggen en vinden wat hij, zij of het wil.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:18:13 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174247921
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:15 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Van haar situatie!
(jij hebt ook altijd extra uitleg nodig)
Welke "situatie"?
Ze maakte een fietstocht, werd overvallen door een hoosbui, maakte een selfie, appte haar vriend, fietste door, beetje nat de regen, begin vd avond. Welke situatie?
pi_174247924
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Qua weer wellicht wel....
Waarom altijd vanuit eigen perspectief redeneren?
Omdat de feiten..zons ondergangtijd het idee wekken dat het rond die tijd al pikke donker was
pi_174247927
quote:

Dit hoop ik dus ook. Om de een of andere reden maak ik me steeds druk omdat ik steeds denk dat er op de foute plekken wordt gezocht maar dan besef ik me weer dat wij waarschijnlijk ook minder weten en de politie echt wel weet waar ze moeten zoeken. Als ze maar blijven doorgaan...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:18:42 #65
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174247931
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:16 schreef Meedenken het volgende:

Er zijn naturlijk vrouwen die iets meer gezet zijn, en zich graag vergelijken met mannen, zowel in postuur als kapsel en het vrouwengeslacht als zodanig willen vertegenwoordigen, die deze mening echt niet kunen delen.
Doe eens wat aardiger tegen Leandra.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:19:37 #66
470273 Maktub
It's written
pi_174247941
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zie edit. Graag antwoord op de vraag. Alvast bedankt.
Ja voor 9 uur thuis en je moet ook zon gps dingetje met je meenemen dat je altijd traceerbaar bent.
pi_174247948
quote:

Volgens mij niet bekend. Ik denk ook zeker dat de politie weet wat ze doen, maar ik moet ook zeggen dat dinsdag dat water al door mensen hier is geopperd. Dat je denkt komop zoek hier, zoek daar hoeft dus niet meteen te betekenen dat je ideeën niet goed zijn ^O^ Maar misschien moet je aantal dagen wachten tot zij dat ook denken. Kan zijn dat ze concrete tips hebben gehad, of misschien hebben genoeg mensen via dat tip formulier gesuggereerd dat ze de vijver checken? Blijft gissen
pi_174247955
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dit hoop ik dus ook. Om de een of andere reden maak ik me steeds druk omdat ik steeds denk dat er op de foute plekken wordt gezocht maar dan besef ik me weer dat wij waarschijnlijk ook minder weten en de politie echt wel weet waar ze moeten zoeken. Als ze maar blijven doorgaan...
Precies... -O-
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:21:46 #69
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247965
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Doe eens wat aardiger tegen Leandra.
Leandra zoekt het debat en beargumentaties op. Wat is er nou mis om niet met haar mee te gaan? Sympathie tonen voor feministe Anne Fleur is ook al niet goed! Wat kan nou wel dan?
pi_174247970
quote:
Ik ben er in eerste instantie (tegenover wat sommigen hier beweren) er echt heilig van overtuigd dat een mooi blond twintiger meisje zich helemaal veilig zal voelen, en ook echt veilig is en zich veilig kan wanen op een verlaten bospad tijdens een fikse regen/onweersbui. (UTOPIA!)
Dat is ook waarom ze graag in horrorfiloms een dergelijk scenario schetsen. Nl. om jonge meiden die er leuk uitzien zich lekker veilig te laten wanen.

Er zijn naturlijk vrouwen die iets meer gezet zijn, en zich graag vergelijken met mannen, zowel in postuur als kapsel en het vrouwengeslacht als zodanig willen vertegenwoordigen, die deze mening echt niet kunnen delen.
Er zullen ook mannen zijn die liever gezette vrouwen verkrachten. Maar idd. die zie je niet in horrorfilms.
pi_174247984
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:18 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Omdat de feiten..zons ondergangtijd het idee wekken dat het rond die tijd al pikke donker was
agree
pi_174247989
quote:

Ik denk dat levenservaring daarin ook uit zal maken...
Daar bedoel ik mee , hoe ga ik dat uitleggen zonder het weer persoonlijk te maken
Ouders die wel eens wat mee gemaakt hebben of in de buurt wat meegemaakt of gehoord hebben zullen hun kinderen eerder bewust maken, van gevaren en dus angstiger maken of meer op de hoede maken
Of vrienden of vriendinnen die wel eens een (schrik ) ervaring meegemaakt hebben en dat vertellen.. van zulke *dichtbij* ervaringen word je denk eerder bewust en banger in en om je omgeving...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:24:00 #73
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174247993
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:22 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Er zullen ook mannen zijn die liever gezette vrouwen verkrachten. Maar idd. die zie je niet in horrorfilms.
Jij ben wel heel specifiek. Silence of the Lambs.
pi_174248010
Niemand in dit topic heeft bv aangegeven op de plek te zoeken waar de tas werd gevonden. Dus idd vertrouw politie ze weten veeel meer dan ons.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174248023
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:23 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Daar bedoel ik mee , hoe ga ik dat uitleggen zonder het weer persoonlijk te maken
Ouders die wel eens wat mee gemaakt hebben of in de buurt wat meegemaakt of gehoord zullen hun kinderen eerder bewust maken, van gevaren en dus angstiger maken of meer op de hoede
Of vrienden of vriendinnen die wel erns een (schrik ) ervaring mergemaakt hebben en dat vertellen.. van zulke *dichtbij* ervaringen word je denk eerder bewust en banger in en om je omgeving...
Angst speelt zelfs een grotere rol dan uiterlijk.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:25:59 #76
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248028
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Niemand in dit topic heeft bv aangegeven op de plek te zoeken waar de tas werd gevonden. Dus idd vertrouw politie ze weten veeel meer dan ons.
De tas werd gevonden ten noorden van de vijver. De plek is volledig uitgekamd.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:26:17 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat daar vandaag al intensief gezocht is. Tot 2 speurhonden aan toe...
pi_174248045
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat daar vandaag al intensief gezocht is. Tot 2 speurhonden aan toe...
Ik bedoel meer te zeggen, we denken dat wij het hier zo goed weten en de politie maar wat aan het aankloten is. Dat is natuurlijk onzin.
pi_174248053
quote:

Ik heb het idee dat veel van die "blonde twintiger meisjes" de wreedheid van de wereld nogal eens onderschatten en waartoe mannen in staat zijn. Ik ken twee meisjes die in Panama zijn gaan wandelen, vrij spontane actie met last-minute vlucht daarheen, die ook vonden dat dat heus wel veilig was (geen voorbereiding, amper iets gecheckt, gewoon hop en gaan) en m'n ex wilde, toen ik nog met haar was, naar noord-oost Afrika omdat niemand daar heen gaat en dat echt wel mooi is (Ethiopië, Eritrea, Jemen, Somalië)... ik heb toen ook tegen d'r gezegd ben je helemaal van de pot gerukt, echt niet. Kennelijk maakt dat opgroeien in een aardig veilig land als Nederland ook best naïef wat betreft gevaar.

Ik zou me al niet veilig voelen in die landen, laat staan een jong blond meisje. En tot op zekere hoogte ook haar fietsroute als het donker wordt, zou ik zelf daar ook niet gaan doen en ik heb door zuid Europese genen en baard nog best een uiterlijk waarmee ik me iets veiliger zou kunnen voelen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:29:42 #80
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef Meedenken het volgende:

[..]

De tas werd gevonden ten noorden van de vijver. De plek is volledig uitgekamd.
Ze had alleen op de selfie in Baarn geen rugtas om. Haar vriend heeft verklaard dat zij misschien zijn motorrugtas had meegenomen. Er is wel een rugtas gevonen maar er staat nergens dat zij daadwerkelijk de rugtas bij zich had. Laat staan om welke reden tijdens een relatief korte fietstocht waar ze haar regenjas al aanhad.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:30:22 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248065
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik bedoel meer te zeggen, we denken dat wij het hier zo goed weten en de politie maar wat aan het aankloten is. Dat is natuurlijk onzin.
Owh, maar dat denk ik helemaal niet.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:32:25 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:29 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Ze had alleen op de selfie in Baarn geen rugtas om. Haar vriend heeft verklaard dat zij misschien zijn motorrugtas had meegenomen. Er is wel een rugtas gevonen maar er staat nergens dat zij daadwerkelijk de rugtas bij zich had. Laat staan om welke reden tijdens een relatief korte fietstocht waar ze haar regenjas al aanhad.
Een parka is een regenjas? En je kunt geen rugzak meenemen als je al een jas aanhebt? Een rugzak moet per definitie op je rug zitten? Kan niet op het bagarek voor of de bagagedrager achter? En hoezo relatief korte fietstocht?

8)7
pi_174248096
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:25 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Angst speelt zelfs een grotere rol dan uiterlijk.
Angst geeft je vaak een andere houding tegenover vreemde, waardoor een *dader* je mogenlijk eerder als doelwit zal kiezen
Mijn motto is altijd borst vooruit neus de lucht in en doe maar alsof je absoluut niet bang bent...
Zelf verzeketd overkomen..
Of het helpt kweet het niet...

Uiterlijk ... als je het van de ouders uit bekijkt..bijna ieder ouder vind zijn of haar kind de mooiste

Vanuit de dader gezien, er worden ook onaantrekkelijk vrouwrn verkravht, van hun fiets gerukt enz enz
Zeker kea verkrachting gaat het om het vrouw zijn..niet om hoe aantrekkelijk
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:34:04 #84
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248118
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:29 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat veel van die "blonde twintiger meisjes" de wreedheid van de wereld nogal eens onderschatten en waartoe mannen in staat zijn. Ik ken twee meisjes die in Panama zijn gaan wandelen, vrij spontane actie met last-minute, die ook vonden dat dat heus wel veilig was (geen voorbereiding, amper iets gecheckt, gewoon hop en gaan) en m'n ex wilde, toen ik nog met haar was, naar noord-oost Afrika omdat niemand daar heen gaat en dat echt wel mooi is (Ethiopië, Eritrea, Jemen, Somalië)... ik heb toen ook tegen d'r gezegd ben je helemaal van de pot gerukt, echt niet. Kennelijk maakt dat opgroeien in een aardig veilig land als Nederland ook best naïef wat betreft gevaar.

Ik zou me al niet veilig voelen in die landen, laat staan een jong blond meisje. En tot op zekere hoogte ook haar fietsroute als het donker wordt, zou ik zelf daar ook niet gaan doen en ik heb door zuid Europese genen en baard nog best een uiterlijk waarmee ik me iets veiliger zou kunnen voelen.
In diverse landen denken is dat misschien -ver van mijn bed- Daarnaast zijn er in diverse landen veel back-packers en jongeren die dezelfde routes nemen.
Met zekerheid kan je stellend dat je je een vrouw niet alleen meer in nederland door een bos of park laat fietsen waarvan je zeker weet dat het druk is. Ik denk dat daar niet eens een discussie over bestaat.
pi_174248122
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Een parka is een regenjas? En je kunt geen rugzak meenemen als je al een jas aanhebt? En hoezo relatief korte fietstocht?

8)7
Een parka is een jas tot over de heupen, die in het middel aangesnoerd is meestal met een centuur...vaak zijn ze meer waterdicht dan een gemiddelde andere jas, maar het is geen regenjas
pi_174248123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:29 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Ze kan de tas op haar rekje voorop hebben gehad natuurlijk, of haar telefoon kan er in hebben gezeten en dan had ze de tas natuurlijk af om die eruit te kunnen pakken
pi_174248132
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:23 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ouders die wel eens wat mee gemaakt hebben of in de buurt wat meegemaakt of gehoord zullen hun kinderen eerder bewust maken, van gevaren en dus angstiger maken of meer op de hoede
Of vrienden of vriendinnen die wel erns een (schrik ) ervaring mergemaakt hebben en dat vertellen.. van zulke *dichtbij* ervaringen word je denk eerder bewust en banger in en om je omgeving...
Toen mijn dochters in de puber leeftijd waren stonden wij er op dat zij altijd in het donker met meerdere naar huis zouden fietsen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:35:34 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248134
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:32 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Angst geeft je vaak een andere houding tegenover vreemde, waardoor een *dader* je mogenlijk eerder als doelwit zal kiezen
Mijn motto is altijd borst vooruit neus de lucht in en doe maar alsof je absoluut niet bang bent...
Zelf verzeketd overkomen..
Of het helpt kweet het niet...

Uiterlijk ... als je het van de ouders uit bekijkt..bijna ieder ouder vind zijn of haar kind de mooiste

Vanuit de dader gezien, er worden ook onaantrekkelijk vrouwrn verkravht, van hun fiets gerukt enz enz
Zeker kea verkrachting gaat het om het vrouw zijn..niet om hoe aantrekkelijk
Dat klopt wel.

Daders zoeken slachtoffers die er kwetsbaar uitzien/zich kwetsbaar gedragen.
Verkrachting heeft niet te doen met de aantrekkelijkheid vh slachtoffer en draait niet eens om lust, maar om macht.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:36:10 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248138
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:34 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Een parka is een jas tot over de heupen, die in het middel aangesnoerd is meestal met een centuur...vaak zijn ze meer waterdicht dan een gemiddelde andere jas, maar het is geen regenjas
Dat zeg ik...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:36:32 #90
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_174248140
Ze zijn dus ook opzoek naar haar telefoon. Zou die niet in die tas dan zitten? :)
pi_174248143
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:20 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Volgens mij niet bekend. Ik denk ook zeker dat de politie weet wat ze doen, maar ik moet ook zeggen dat dinsdag dat water al door mensen hier is geopperd. Dat je denkt komop zoek hier, zoek daar hoeft dus niet meteen te betekenen dat je ideeën niet goed zijn ^O^ Maar misschien moet je aantal dagen wachten tot zij dat ook denken. Kan zijn dat ze concrete tips hebben gehad, of misschien hebben genoeg mensen via dat tip formulier gesuggereerd dat ze de vijver checken? Blijft gissen
Tja, gissen, inderdaad...

Ik ben een vrij nuchter persoon, kan aardig goed relativeren en ben absoluut niet bang aangelegd, maar op de een of andere manier kan ik deze zaak niet loslaten... Het blijft letterlijk 24/7 door mijn kop spoken en bezorgd me nog net geen nachtmerries...

Je wilt iets doen, maar kan eigenlijk helemaal niks anders dan wachten op, hopelijk goed, nieuws...

Is het de spanning, de sensatie of het hele media-circus eromheen die mij 'hyped' houden? Geen idee... Waardeloos is het sowieso... Blegh!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:37:46 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248150
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:34 schreef Meedenken het volgende:

[..]

In diverse landen denken is dat misschien -ver van mijn bed- Daarnaast zijn er in diverse landen veel back-packers en jongeren die dezelfde routes nemen.
Met zekerheid kan je stellend dat je je een vrouw niet alleen meer in nederland door een bos of park laat fietsen waarvan je zeker weet dat het druk is. Ik denk dat daar niet eens een discussie over bestaat.
Owh?
En wie geeft jou het recht dat te beslissen voor een ander?
pi_174248155
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:36 schreef Claude_Viole het volgende:
Ze zijn dus ook opzoek naar haar telefoon. Zou die niet in die tas dan zitten? :)
Ze had misschien nog een tas bij, op de foto zie je een lederen band om haar nek.
pi_174248161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:34 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Triest toch eigenlijk. Nederland, daar moet alleen fietsen waar dan ook toch gewoon kunnen. Maar goed, dat dat niet zo is wist ik ook al wel langer. Kom zelf uit de rand van een stad en in de bos en weiland gebieden ernaast zijn meerdere aanrandingen geweest van meisjes van m'n school. Te triest voor woorden.
pi_174248167
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:36 schreef Claude_Viole het volgende:
Op twitter werd gezegd dat er ook gezocht is met een metaal detector,ivm de mobiel dit was gepost nadat de tas was gevonden..
Dus daarvanuit gaande zat hij niet in de tas
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:40:28 #96
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248175
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:34 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Praktisch denken. Okay.... prima.... ze had de rugtas van haar vriend meegenomen zonder dat zij het had gevraagd. Kan hoor.
Eeen fietstoch, beginnen ca 17:00, terug ca. 20:00 uur. dat vind ik een relatief kleine fietstocht. Als je in de ochtend om 07:00 weggaat en planned om 18:00 uur terug te komen dat heb je serieus proviand en materiaal nodig, waarvoor je een rugzak kunt gebruiken.
Fietstocht van van 2-3 uur dan heb je 2 euro nodig om onderweg water te kopen en een OV kaart voor als je een lekke band krijgt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:40:33 #97
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248177
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh?
Even stil zijn als de mannen praten, poes.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:41:37 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248183
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Even stil zijn als de mannen praten, poes.
:D

Dat wordt kennelijk verwacht ja _O-
pi_174248186
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:38 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ze had misschien nog een tas bij, op de foto zie je een lederen band om haar nek.
Die foto schijnt niet van afgelopen vrijdag te zijn
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:43:04 #100
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248195
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

wat probeer je daarmee te verdedigen? dat ze een ruigzak bij zich had?
pi_174248198
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee, maar ze kan wel een tweede tas mee hebben genomen.
Al je troep over kieperen in de rugtas kan natuurlijk ook.
pi_174248200
quote:

[..]

pi_174248207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat klopt wel.

Verkrachting heeft niet te doen met de aantrekkelijkheid vh slachtoffer en draait niet eens om lust, maar om macht.
Volgens mij kan een heel zelfverzekerd meisje ook gewoon verkracht worden hoor. Means, motive, opportunity. Een meisje overmeesteren op kracht zal veel mannen lukken (fysiek gezien werkt dat nou eenmaal zo) en zolang ze daar gelegenheid toe krijgen op een donker afgelegen plekje, maakt het denk ik weinig uit of je onzeker of heel zelfverzekerd overkomt. Dat onzekere (macht) kan de man ook zelf creëren door haar te overmeesteren, misschien kicken die Sicko's daar nog wel extra op
pi_174248209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:40 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Praktisch denken. Okay.... prima.... ze had de rugtas van haar vriend meegenomen zonder dat zij het had gevraagd. Kan hoor.
Eeen fietstoch, beginnen ca 17:00, terug ca. 20:00 uur. dat vind ik een relatief kleine fietstocht. Als je in de ochtend om 07:00 weggaat en planned om 18:00 uur terug te komen dat heb je serieus proviand en materiaal nodig, waarvoor je een rugzak kunt gebruiken.
Fietstocht van van 2-3 uur dan heb je 2 euro nodig om onderweg water te kopen en een OV kaart voor als je een lekke band krijgt.
Op een normale opoe fiets is dat toch best een stukkie hoor..
En een vrouw heeft altijd van alles mee.. dat is over het algemeen een vrouwendingetje...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:46:02 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248218
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat klopt wel.

Laten we vooral alle verkrachters over één kam scheren. Dé verkrachter bestaat niet, om met Maxima te spreken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:46:17 #106
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248221
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh?
Oh jee, ik wil helemaal geen recht ergens aan ontlenen of nemen.
Jij mag fietsen waar je wilt, en op elk moment dat je wilt. Ik heb het over situaties waar foute kerels het op meiden gemunt hebben. Voel je vooral niet aangesproken of getarget.
pi_174248228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:43 schreef Meedenken het volgende:

[..]

wat probeer je daarmee te verdedigen? dat ze een ruigzak bij zich had?
Ja dat er het vermoedde bestaat vanuit der vriend, dat ze zijn moterrugzak heeft mee genomen, dus niet een handtas waarvan je het leren bandje ziet
pi_174248243
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Volgens mij kan een heel zelfverzekerd meisje ook gewoon verkracht worden hoor. Means, motive, opportunity. Een meisje overmeesteren op kracht zal veel mannen lukken (fysiek gezien werkt dat nou eenmaal zo) en zolang ze daar gelegenheid toe krijgen op een donker afgelegen plekje, maakt het denk ik weinig uit of je onzeker of heel zelfverzekerd overkomt. Dat onzekere (macht) kan de man ook zelf creëren door haar te overmeesteren, misschien kicken die Sicko's daar nog wel extra op
Ja dat is ook zo..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:48:00 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Jazeker kan dat. Ik beweerde ook niet van niet. Echter: er wordt over het algemeen wel degelijk gezocht naar een slachtoffer dat men denkt aan te kunnen, mentaal en fysiek.

En dat is geen beschuldiging richting de dames.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:50:02 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248262
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Laten we vooral alle verkrachters over één kam scheren. Dé verkrachter bestaat niet, om met Maxima te spreken.
Laten we vooral alles wat we er over weten in de vuilnisbak pleuren. We willen niet vooringenomen zijn toch?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:50:19 #111
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248266
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja dat er het vermoedde bestaat vanuit der vriend, dat ze zijn moterrugzak heeft mee genomen, dus niet een handtas waarvan je het leren bandje ziet
Okay, ik wist niet dat er werd gesproken over een handtas. Het enige punt dat ik maak is dat ik geen rugtas zie waarvan haar vriend meent dat zij die misschien had meegenomen.
Vaststaat dat die rugtas wel is gevonden in een omgeving van zowel fiets als jas. Moeten wij nog afwachten dat het NFI heeft bevestigd dat het haar rugtas was? heb ik nog niet meegekregen.
pi_174248273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:38 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ligt aan de provider.

Misschien is hij tot de vindplaats van de jas gewoon in contact gebleven met de mast bij Berkenlaantje

Is dat uit een officiële bron dat de mast Berkenlaantje de laatste mast was?
Dat geldt voor meerdere providers. Er staan er echt veel die dichterbij het park staan dan die van Berkenlaantje. Zie www.antenneregister.nl

Ja, dat is uit officiële bron. In Opsporing Verzocht werd dat volgens mij ook gezegd.
Het is voor mij alleen niet duidelijk wat in dit geval bedoeld wordt met 'laatste zendmast'. Als de politie historische telecommunicatiegegevens opvraagt bij een provider (bijvoorbeeld van een verdachte), ontvangen ze namelijk standaard alleen de gegevens van het communicatieverkeer (bellen, smsen, internet). De momenten waarop een telefoon alleen verbinding heeft gemaakt met een mast, zitten daar dus niet bij. Die gegevens zouden door de provider ook slechts enkele uren worden bewaard.

Zie bijvoorbeeld ook: https://www.wodc.nl/binar(...)ekst_tcm28-72488.pdf
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:52:30 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248293
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:46 schreef Meedenken het volgende:

[..]

[..]

Oh jee, ik wil helemaal geen recht ergens aan ontlenen of nemen.
Jij mag fietsen waar je wilt, en op elk moment dat je wilt. Ik heb het over situaties waar foute kerels het op meiden gemunt hebben. Voel je vooral niet aangesproken of getarget.
Helemaal niet hoor. Want jij zei net toch niet dat meiden/vrouwen beperkt moesten worden in hun zelfbeschikkingsrecht? Nou dan...
pi_174248297
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jazeker kan dat. Ik beweerde ook niet van niet. Echter: er wordt over het algemeen wel degelijk gezocht naar een slachtoffer dat men denkt aan te kunnen, mentaal en fysiek.

En dat is geen beschuldiging richting de dames.
Klopt..
Even persoonlijk..
mijn zus stuk steviger dan mij 7 jaar ouder dan mij , mocht bijvoorbeeld niet alleen s avond op een station staan van me broers, maar ik toen dertijd maar 40 kg, 7 jaar jonger wel.. in dezelfde tijd..
pi_174248307
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:47 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo..
Pepperspray of een aantal lessen zelfverdediging kunnen daarentegen misschien wel wat uithalen :)
pi_174248329
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:54 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Pepperspray of een aantal lessen zelfverdediging kunnen daarentegen misschien wel wat uithalen :)
Sleutelbos in je handen..
Heb wel eens met een open broche in me handen gestaan.. toen een man me bleef volgen op het busstation
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:56:58 #117
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248336
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Helemaal niet hoor. Want jij zei net toch niet dat meiden/vrouwen beperkt moesten worden in hun zelfbeschikkingsrecht? Nou dan...
Ik vind dat jij gewoon in het donker overal moet kunnen fietsen waar jij wil en dat je dat ook gwoon moet doen.
Ik vind alleen wel dat de gradatie van gevaar die jij daarbij ondervindt en beleefd niet automatisch voor alle vrouwen geldt.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:57:54 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Ik vind dat jij gewoon in het donker overal moet kunnen fietsen waar jij wil en dat je dat ook gwoon moet doen.
Ik vind alleen wel dat de gradatie van gevaar die jij daarbij ondervindt en beleefd niet automatisch voor alle vrouwen geldt.
Want?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:59:05 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248361
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:56 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Sleutelbos in je handen..
Heb wel eens met een open broche in me handen gestaan.. toen een man me bleef volgen op het busstation
'Met deze broche benoem ik u tot....'

Dat werkt toch niet...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:59:38 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248366
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

We hadden het toch over in zijn algemeenheid.
Je toespitsen op een "multicul"-dader zonder een ook maar een enkele aanwijzing in die richting is niet "in zijn algemeenheid"...
pi_174248371
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dat we niet moeten doen alsof de immigratie verantwoordelijk is voor alle problemen in Nederland en dat direct met het beschuldigende vingertje naar immigranten moeten wijzen als er iets gebeurd, maar tegelijkertijd dat het geen kwaad kan om toch op te passen met wat we binnenhalen

[ Bericht 1% gewijzigd door Voordeurnaasthuis op 07-10-2017 02:05:19 ]
pi_174248384
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Simpel..eigenlijk moet iedereen die vrijheid kunnen hebben..klein groot man vrouw... helaas door de best wel uit de pan rijsende misdaden en gevolg, kan het voor iedereen oppassen zijn
Verkeerde plaats verkeerde tijd..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:02:27 #123
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248394
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want?
Nou ja, het zou best kunnen zijn dat er een verschil is in inzicht tussen aanvaller en slachtoffer m.b.t. een vrouwelijk profiel. Bij jou krijg ik een gevoel dat je meent dat daar geen onderscheid is.
pi_174248395
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

'Met deze broche benoem ik u tot....'

Dat werkt toch niet...
Met de naald tussen je vingers kan je in iedergeval 1 x uithalen
pi_174248443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:02 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Nou ja, het zou best kunnen zijn dat er een verschil is in inzicht tussen aanvaller en slachtoffer m.b.t. een vrouwelijk profiel. Bij jou krijg ik een gevoel dat je meent dat daar geen onderscheid is.
Ja om precies te weten waarom iemand het slachtoffer word, moet je in de kop van een dader kunnen kruipen
Ik ga er vanuit dat hier nu niemand zit die tot zulke misdaden instaat is of er over nadenkt... dus dan blijft het giswerk waarom die een persoon wel en een ander niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door b_engeltje op 07-10-2017 02:07:06 (Typo) ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:06:39 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:02 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Vertaling?
Anyway: (piep)jong en (stok)oud, mooi en lelijk, dik en dun, ongeschoold en hooggeschoold, maakt geen drol uit. In alle groepen zitten slachtoffers van seksueel geweld en moord.
pi_174248523
Voor wie zich bezig lijkt te houden met de vraag hoe licht/donker het was: Vorige week vrijdag omgeving Bilthoven, op mijn telefoon gekeken, nadat een korte hele heftige regenbui overging in mindering heftige regenval, om te kijken naar de buienverwachting, ik weet nog exact: 19:24 uur, het was toen behoorlijk schemerig, niet pikkedonker maar verre van midden-op-de-dag-licht, ook donkerder dan begin van schemering, grauw grijs en werd toen binnen een half uur snel donkerder. Om 18:00 uur begon het te regenen, omgeving Bilthoven dus, en daarmee werd het ook meteen grauw en snel schemerig. De mate van donkerheid om 19:24 kan ik visueel voor me zien maar weet niet hoe dit duidelijk te omschrijven.
pi_174248535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:15 schreef LouiseJB het volgende:
Voor wie zich bezig lijkt te houden met de vraag hoe licht/donker het was: Vorige week vrijdag omgeving Bilthoven, op mijn telefoon gekeken, nadat een korte hele heftige regenbui overging in mindering heftige regenval, om te kijken naar de buienverwachting, ik weet nog exact: 19:24 uur, het was toen behoorlijk schemerig, niet pikkedonker maar verre van midden-op-de-dag-licht, ook donkerder dan begin van schemering, grauw grijs en werd toen binnen een half uur snel donkerder. Om 18:00 uur begon het te regenen, omgeving Bilthoven dus, en daarmee werd het ook meteen grauw en snel schemerig. De mate van donkerheid om 19:24 kan ik visueel voor me zien maar weet niet hoe dit duidelijk te omschrijven.
Bedankt, altijd nuttig om te weten! ^O^
pi_174248558
Voor haar vriend\ ouders\ familie maakt het niet veel uit of er een asielzoeker of een boer of een patiënt of een rijke zakenman of ... bij betrokken is? Voorlopig niet in ieder geval emotie zal er niet meer of minder door zijn
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:21:26 #130
3542 Gia
User under construction
pi_174248563
Ik heb al vanaf het begin een onderbuikgevoel bij haar vriend. Vond zijn eerste oproep wat gekunsteld, met de vermelding van "mogelijk rugzak en luxe zonnebril"
Waarom zijn die zaken belangrijk om te vermelden.
Verder zei hij dat zij naar hem toe zou komen, maar heeft later dat 'alibi': bruiloft.

Kan best dat mr. X de dader is, maar vaak is de dader dichterbij huis dan gedacht wordt.

Bovenstaande is puur een gevoel, geen speculatie whatever.
pi_174248580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:21 schreef Gia het volgende:
Ik heb al vanaf het begin een onderbuikgevoel bij haar vriend. Vond zijn eerste oproep wat gekunsteld, met de vermelding van "mogelijk rugzak en luxe zonnebril"
Verder zei hij dat zij naar hem toe zou komen, maar heeft later dat 'alibi': bruiloft.

Kan best dat mr. X de dader is, maar vaak is de dader dichterbij huis dan gedacht wordt.

Dit gevoel heb ik ook.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:23:27 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174248581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:21 schreef Gia het volgende:

Hij heeft een alibi. Voor de 10 miljoenste keer
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:25:20 #133
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:22 schreef Meedenken het volgende:

[..]

Jij weet het
Even in de bottom line: wat je er vooral in moet houden....... is dat het gewoon heel normaal en verantwoord is dat een meisje van 25 in het pikkedonker over een bospad kan fietsen en dat je dat volledig moet blijven valideren dat het normaal is en moet kunnen. Ze lopen geen gevaar, er is niets aan de hand. Jij doet het toch ook?
pi_174248593
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Laat ook maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 02:30:42 ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:28:45 #135
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248605
quote:

[..]

Gia, wat is er met die bruiloft? waar staat dat? Interested!
pi_174248606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit gevoel heb ik ook.
Dat zei me partner ook gelijk
pi_174248612
Politie heeft iig een nieuw voorwerp om te zoeken. Het rode (gebroken) kapje van het achterlicht (mits deze nog niet kapot was voor haar fietstocht). De locatie waar dit ligt kan meer inzicht geven m.b.t. de plaats van eventuele worsteling / afgelegde route daarna / eventuele locatie van Anne.
pi_174248615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:29 schreef Pomtips het volgende:
Politie heeft iig een nieuw voorwerp om te zoeken. Het rode (gebroken) kapje van het achterlicht (mits deze nog niet kapot was voor haar fietstocht). De locatie waar dit ligt kan meer inzicht geven m.b.t. de plaats van eventuele worsteling / afgelegde route daarna / eventuele locatie van Anne.
Yep, als ze die niet al in de vijver gevonden hebben...
pi_174248620
quote:

[..]

de bruiloft
Maar toen zei mijn partner...waarom is zij niet mee naar de bruiloft
Je nodigd toch altijd iemand + eventuele partner uit...
pi_174248622
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

de bruiloft
Bruiloft was dag later
pi_174248628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:29 schreef Pomtips het volgende:
En zo niet ervoor bekeuren, zo te zien steekt de sleutel ook nog?
pi_174248638
Er is al eerder aangegeven dat opmerkingen over haar uiterlijk achterwegen gelaten zouden moeten worden
pi_174248646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:34 schreef LouiseJB het volgende:
Er is al eerder aangegeven dat opmerkingen over haar uiterlijk achterwegen gelaten zouden moeten worden
Is er iets mee mis dan?
pi_174248666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bruiloft was dag later
Ow? ik dacht dat zij de volgende dag in amsterdam een afspraak had waar zij niet is op komen dagen...

En dat die avond hij op een bruiloft zat waar hij haar onderandere appte dat hij sinds het diner geen rugpijn meer heeft
Berichtjes die ze niet ontvangen heeft (1 vinkje)

Ik kan de hele *bruiloft* ook niet terug vinden in het openingsstuk..

Wat was zijn alibi dan... dat/die diner?
Waarom was ze daar niet bij dan?
pi_174248672
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:30 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Tja, ik ben ook "bang" dat als er voorlopig geen nieuws komt en het op deze voet door blijft gaan, er snel een slotje op dit topic komt...

Volgens mij zijn er al een paar, in mijn ogen waardevolle, users vertrokken... -O-
Heeft misschien ook met de tijd vd dag te maken. Er was vandaag genoeg te melden op zich met o.a. de vondst van de rugzak, dus een slotje zou wat voorbarig zijn imo. De telefoon moet nog worden gevonden, de dader en zij zelf natuurlijk (het liefst bij de dader, dan zal ze nog wel leven)
pi_174248679
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:31 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

de bruiloft
(Volgens mij mogen we het daar niet meer over hebben, omdat het in voorgaande topics al tot in den treure is besproken. Maar goed... ;) )

Het is nog maar de vraag of er ook écht een bruiloft is geweest die vrijdag... Er is maar één bron geweest die het daar kort over heeft gehad.

Haar vriend had het wel over een "diner" (zie screenshot WhatsApp), maar dineren kun je overal.

Stel, er was wel een bruiloft, dan nog zijn er 101 redenen te bedenken waarom hij daar alleen was... Misschien hadden ze pas kort een relatie, b.v..
pi_174248686
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:42 schreef theDutcher het volgende:

[..]

(Volgens mij mogen we het daar niet meer over hebben, omdat het in voorgaande topics al tot in den treure is besproken. Maar goed... ;) )

Het is nog maar de vraag of er ook écht een bruiloft is geweest die vrijdag... Er is maar één bron geweest die het daar kort over heeft gehad.

Haar vriend had het wel over een "diner" (zie screenshot WhatsApp), maar dineren kun je overal.

Stel, er was wel een bruiloft, dan nog zijn er 101 redenen te bedenken waarom hij daar alleen was... Misschien hadden ze pas kort een relatie, b.v..
Woonde ze niet samen dan?
Omdat ze zijn ...moterrugzak kon lenen..ging ik daar vanuit

Ben het in de vorige topics niet tegen gekomen ..teminste niet uitgebreid.. heb toch alles dacht ik doorgelezen..
pi_174248702
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Naar mijn weten is dat niet bekend. Wel zou ze, na haar fietstocht, naar hem toe gaan.
pi_174248709
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:43 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Volgens mij niet idd. Zijn alibi moet toch vrij duidelijk zijn bij een diner (veel mensen). Tenzij dat diner maar tot 19:00-19:15 was, dan had ie nog makkelijk de tijd om op zijn motor (ga er vanuit dat ie dr 1 had ivm rugzak) haar onderweg te onderscheppen. Hij zei in zijn berichtje van 19:47 immers 'halverwege het diner had ik ...', dat suggereert dat hij daar al weer even weg was. Zou ook duidelijk maken waarom haar spullen langs de route lagen, hij wist dan immers van die route. Maar goed, die jongen heeft een alibi en hij heeft het niet gedaan :) maar ik kan me die twijfel dus ook wel inbeelden, zeker gezien de toon van z'n berichtjes en fb post (maar misschien is hij gewoon zo)
pi_174248720
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:39 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Heeft misschien ook met de tijd vd dag te maken. Er was vandaag genoeg te melden op zich met o.a. de vondst van de rugzak, dus een slotje zou wat voorbarig zijn imo. De telefoon moet nog worden gevonden, de dader en zij zelf natuurlijk (het liefst bij de dader, dan zal ze nog wel leven)
Sowieso het tijdstip, maar volgens mij hebben in een voorgaand topic al een paar users aangegeven er (voorlopig) klaar mee te zijn...
pi_174248726
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:49 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Volgens mij niet idd. Zijn alibi moet toch vrij duidelijk zijn bij een diner (veel mensen). Tenzij dat diner maar tot 19:00-19:15 was, dan had ie nog makkelijk de tijd om op zijn motor (ga er vanuit dat ie dr 1 had ivm rugzak) haar onderweg te onderscheppen. Hij zei in zijn berichtje van 19:47 immers 'halverwege het diner had ik ...', dat suggereert dat hij daar al weer even weg was. Zou ook duidelijk maken waarom haar spullen langs de route lagen, hij wist dan immers van die route. Maar goed, die jongen heeft een alibi en hij heeft het niet gedaan :) maar ik kan me die twijfel dus ook wel inbeelden, zeker gezien de toon van z'n berichtjes en fb post (maar misschien is hij gewoon zo)
Zijn fb deelt hij alleen een paar media berichten de rest is prive
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:51:40 #152
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248728
Is het waar dat van de vijver naar de vindplek van de jas, veel villa's met camera's staan?
pi_174248737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:51 schreef Morendo het volgende:
Is het waar dat van de vijver naar de vindplek van de jas, veel villa's met camera's staan?
gericht op hun eigen villa's ..ja
pi_174248750
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:50 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Sowieso het tijdstip, maar volgens mij hebben in een voorgaand topic al een paar users aangegeven er (voorlopig) klaar mee te zijn...
De helft staat ook vol met persoonlijke aanvallen op elkaar of bullshit als die code plaatjes, complottheorieën vd overheid/vriend/wat dan ook. Persoonlijk heb ik ook geen zin dat allemaal te hoeven lezen, als mensen het gewoon bij plausibele theorieën en nieuwsupdates houden zou dat mooi zijn ^O^
pi_174248754
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:54 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

De helft staat ook vol met persoonlijke aanvallen op elkaar of bullshit als die code plaatjes, complottheorieën vd overheid/vriend/wat dan ook. Persoonlijk heb ik ook geen zin dat allemaal te hoeven lezen, als mensen het gewoon bij plausibele theorieën en nieuwsupdates houden zou dat mooi zijn ^O^
^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:55:36 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248755
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

gericht op hun eigen villa's ..ja
Dat zal doorgaans het geval zijn, er hoeft maar één wél op de weg gericht zijn, en je bent veel wijzer.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:55:51 #157
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_174248758
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:49 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ik heb er wel moeite mee te oordelen hoe je als vriend van je meisje zou moeten reageren in een dergelijke situatie, Ik hoop het nooit mee te moeten maken. Al is het alleen maar omdat het best overkomt als -vrij relaxed- zoals meerderen akls ik het ervaren, Nogmaals, ik ga hier niet over.
pi_174248763
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:54 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Vergeet het maar, het is een verloren zaak vrees ik.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:58:04 #159
198365 Morendo
The Real Deal
pi_174248770
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:56 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Vergeet het maar, het is een verloren zaak vrees ik.
Voor Anne?

Ja, maar zolang ze niet gevonden wordt, bestaat een kans dat ze nog ergens leeft.....
  Forum Admin zaterdag 7 oktober 2017 @ 03:01:18 #160
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_174248782
Deze gaat even op slot tot morgenochtend voordat het helemaal uit de klauwen loopt.

Wees gerust. Het topic gaat gewoon weer open, maar blijkbaar kan het niet normaal als we niet actief meekijken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:28:52 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174251823
open
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:30:30 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174251849
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174251865
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:30:31 Agenten vechten zich in zoektocht #AnneFaber momenteel door t dichte struikgewas langs Amersfoortseweg, vlakbij de… https://t.co/1UBTiUqdaS reageer retweet
pi_174251891
Familie, vrienden, politie en ME zoeken door naar Anne

De zoektocht naar de vermiste Anne Faber gaat vandaag door. Opnieuw wordt gezocht rondom de vijver waarin eerder een fiets werd gevonden die vermoedelijk van Anne is. De politie krijgt daarbij hulp van familie en vrienden van Anne en ook medewerkers van het Rode Kruis zoeken mee.

[RTV Utrecht]
pi_174251901
Hopelijk vinden ze vandaag meer aanwijzingen.
Twiddel
pi_174251929
Ah ze lijken dus nu wat meer het gebied links van de jas te gaan onderzoeken. Interessant gebied is dat denk.
pi_174251935
Daarnaast is het de vraag of het laatste signaal ook het moment is dat de telefoon leeg danwel uitgeschakeld werd.

Op 2 manieren kan de foetstocht gemaakt worden

Situatie 1 printscreen van je route gemaakt en daarna rijden.

Situatie 2 live op een routeplanner rijden. Waarbij er constant verbinding met het netwerk gemaakt word.

Maar daar weten politie en evt de directe omg meer over.

Dmv aantal x signaal maken en het tijden van eerdere routes.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:36:17 #168
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174251950
ZEIST - De zoekactie naar de vermiste Anne Faber in Huis ter Heide is zaterdagochtend hervat. Ook het Rode Kruis helpt mee om de 25-jarige Utrechtse te vinden. Daarnaast krijgt de politie steun van de ME, familie en vrienden van Anne. Verslaggever Niels Kalkman (@NielsKalkman) is onderweg naar Huis ter Heide, om het nieuws op de voet te volgen. Hij zal verslag doen via Twitter.

In totaal 24 mensen van het Rode Kruis helpen mee. Ze maken deel uit van het burgerhulpnetwerk Ready2Help, dat kan worden ingezet bij noodsituaties. De mensen in dit team zijn door de politie getraind. In overleg met de politie is de hulp van dit team ingeroepen.
[Telegraaf]

https://twitter.com/nielskalkman
pi_174251975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:35 schreef Wolf2017 het volgende:
Daarnaast is het de vraag of het laatste signaal ook het moment is dat de telefoon leeg danwel uitgeschakeld werd.

Situatie 2 live op een routeplanner rijden. Waarbij er constant verbinding met het netwerk gemaakt word.

Tenzij een route van tevoren ingeladen is, dan hoeft het alleen met GPS.

+ Situatie 3: De ANWB fietsroutebordjes volgen
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174251984
quote:

Maar daar weten politie en evt de directe omg meer over.l

Of gewoon zonder op je telefoon te kijken natuurlijk.
pi_174252003
Ze zijn dus toch in het bos links van Hobbemalaaan aan het zoeken nu zoals ik hoopte. En nu nog hopen op meer nieuws.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:40:27 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174252031
was het de eerste keer dan dat ze deze route fietste, lijkt me niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:40:43 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174252036
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:40 schreef Re het volgende:
was het de eerste keer dan dat ze deze route fietste, lijkt me niet
Denk het ook niet. Een haar bekende foetsroute, gok ik.
Doe ik het zelf. Fietsroute, natuurlijk.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:42:53 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174252062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:33 schreef summer2bird het volgende:
Hopelijk vinden ze vandaag meer aanwijzingen.
Hopelijk vinden ze haar vandaag gewoon. Of niet :X
pi_174252068
quote:

Of: van papier
Of: uit je hoofd
Of: ter plekke kijken
Of: ........
pi_174252071
Ik zou niet mee durven zoeken denk ik, uit angst haar aan te treffen en hoe. Zouden jullie het durven?
pi_174252077
Klopt Mesinna en Fokker maar doordat je dat wel kan nagaan aan de hand van telecom gegevens maar die info niet is vrij gegeven tast je al in het duister over verdere gebeurtenissen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:44:03 #179
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174252078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:43 schreef Truus1973 het volgende:
Ik zou niet mee durven zoeken denk ik, uit angst haar aan te treffen en hoe. Zouden jullie het durven?
Ik vroeg mij exact hetzelfde af. Ik vermoed dat je vrij snel iets ziet en dat je het dan gewoon kan melden.
pi_174252094
quote:
Ja, maar als ze daar al ergens een week ligt zal het er niet al te prettig uitzien en ruiken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_174252104
Dit ziet er wel uit als een potentieel gebied om iemand te verstoppen. Ik hoop dat ze snel wordt gevonden, maar zou wel een beetje een blamage zijn voor de politie als ze zo kort bij de jas (dinsdag gevonden) zou worden gevonden.
pi_174252105
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:44 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vroeg mij exact hetzelfde af. Ik vermoed dat je vrij snel iets ziet en dat je het dan gewoon kan melden.
Lijkt me dat daar gewoon protocollen voor zijn. Als een burger iets ziet liggen, dat ze niet te dichtbij mogen komen in verband met sporen.
pi_174252107
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:43 schreef Wolf2017 het volgende:
Klopt Mesinna en Fokker maar doordat je dat wel kan nagaan aan de hand van telecom gegevens maar die info niet is vrij gegeven tast je al in het duister over verdere gebeurtenissen.
Hoezo? Vanaf laatste punt zijn er maar 2 of 3 plausibele routes eigenlijk. Die worden allemaal onderzocht want liggen vlak bij elkaar.

Die telefoon is gewoon uitgezet of uitgevallen opbdat tijdstip op die plek.
pi_174252109
quote:
Ik zou dat wel "durven". Je zal er niet ineens bovenop staan of zo.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:46:26 #185
470273 Maktub
It's written
pi_174252113
quote:
Ja als ik daar in de buurt woonde zou ik ook meehelpen zoeken.
pi_174252122
quote:
Ik zou het niet willen, dat is wat anders..
pi_174252130
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:46:52 Van vijver naar zoekplek struikgewas, pak m beet 300 meter #AnneFaber https://t.co/3MaW6dCzW2 reageer retweet
pi_174252142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:46 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ja als ik daar in de buurt woonde zou ik ook meehelpen zoeken.
Dit. Alle hulp helpt, hoe sneller ze gevonden wordt hoe beter
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:49:52 #189
470273 Maktub
It's written
pi_174252157
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:37:58 Enorm geworstel om door dat struikgewas te komen, agenten kunnen elkaar op 3 meter afstand amper zien #AnneFaber https://t.co/O5lbz8hE3G reageer retweet
Op die filmpjes zie je ook wel duidelijk waarom elke meter zo lang duurt om te doorzoeken, het is niet alsof ze bewijs materiaal op een vlak straatje aan het zoeken zijn of zo.
pi_174252159
Ik begrijp en vind het mooi om te zien dat er veel mensen zijn die willen helpen maar Ik denk dat veel van de mensen die nu ook mee zoeken er niet bij stil staan wat ze aan kunnen treffen.

Zelf zou ik er heel goed over na moeten denken in ieder geval.
pi_174252165
Dan kan je een senario namelijk als mogelijkheid houden of uitsluiten.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:50:56 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252174
quote:
Als het iemand uit mijn persoonlijke kring is zou ik daar overheen stappen.
Gezien het niet iemand uit mijn persoonlijke kring is zou ik het als ongepast zien me ermee te bemoeien (ramptoerisme), en dus ook niet met zo'n zoekactie meedoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174252184
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:50 schreef Wolf2017 het volgende:
Zo lang ze niet gevonden is maakt het sowieso weinig uit. We gaan de zaak hier op internet echt niet oplossen. De politie zal een stuk meer info hebben dan wij.
pi_174252189
Je kunt altijd nog met een paar thermoskannen koffie of thee aanbieden aan de zoekers.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:51:53 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174252190
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:50 schreef Leandra het volgende:

Gezien het niet iemand uit mijn persoonlijke kring is zou ik het als ongepast zien me ermee te bemoeien (ramptoerisme), en dus ook niet met zo'n zoekactie meedoen.
Dat dus.
Doet me denken aan de rugzakken vol krentenbollen bij die twee jochies een paar jaar terug
pi_174252195
quote:

[..]

Bij mij eerder andersom denk ik. En helpen is geen ramptoerisme toch.
pi_174252198
quote:

[..]

Dus iedereen die helpt zoeken is een ramptoerist, tenzij familie/vrienden?
pi_174252207
Vragen die daarbij komen zijn :

Fietste ze daar vaker
Kende ze het gebied
Fietste ze live realtime
Of van een upgeload kaartje
Had ze een kaart bij zich
Heeft ze op voorhand het gebied bekeken op haar bv computer.
pi_174252215
Heb er echt een slecht gevoel over. Jullie ook denk ik.
pi_174252216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:50 schreef Wolf2017 het volgende:
Zoals?
pi_174252220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb je gisteren de filmpjes gezien? :')
  Spellchecker zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:54:03 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174252223
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Je kunt altijd nog met een paar thermoskannen koffie of thee aanbieden aan de zoekers.
Je bedoelt met een kraampje langs de route gaan staan?
pi_174252224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:53 schreef Wolf2017 het volgende:

Fietste ze daar vaker
Kende ze het gebied
Fietste ze live realtime
De ANWB heeft toch paddenstoelen, of was dat vroeger in mijn fietstijd?
pi_174252225
JiriGlaap twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:52:56 Zo ziet het zoeken er van dichtbij uit. Alles wordt meegenomen. #rtvutrecht #annefaber https://t.co/a6j19D88ur reageer retweet
Daar kan je goed verstopt liggen
pi_174252227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Heb je gisteren de filmpjes gezien? :')
Nee. Staat iedereen op de filmpjes?
pi_174252230
quote:

[..]

Nja, ramptoerist zou ik niet willen zeggen, maar het is natuurlijk wel vreemd dat je gaat zoeken terwijl de politie daar niet om vraagt. Als er echt een oproep zou zijn (geweest) vind ik het al anders.
Maar goed, ieder z'n ding.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:54:35 #207
470273 Maktub
It's written
pi_174252231
quote:

[..]

Ik denk niet dat je daar veel mensen zult aantreffen die het leuk vinden om te zoeken maar gewoon willen meehelpen en bijdragen een vermiste landgenoot terug te vinden zodat die familie en vrienden duidelijkheid krijgen. Als je daar de hele dag gaat staan kijken en filmen en fotootjes schieten zonder een poot uit te steken ben je een ramptoerist.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:54:35 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252232
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Bij mij eerder andersom denk ik. En helpen is geen ramptoerisme toch.
Zolang de politie niet oproept om te helpen zoeken (en dat hebben ze nog niet gedaan), zou ik niet weten waarom mensen die niet uit de persoonlijke kring van Anne Faber komen denken te "helpen" door te gaan zoeken.
Als er werkelijk een dader is dan maak je het een dader wel heel makkelijk mee te doen, en dat moet je niet willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174252234
quote:

[..]

Nee, dat gevoel zou zij hebben, ik overigens ook.
pi_174252237
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef maily het volgende:

[..]

Je bedoelt met een kraampje langs de route gaan staan?
Kraampje lijkt me ietwat overdreven..
pi_174252241
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Nja, ramptoerist zou ik niet willen zeggen, maar het is natuurlijk wel vreemd dat je gaat zoeken terwijl de politie daar niet om vraagt. Als er echt een oproep zou zijn (geweest) vind ik het al anders.
Weet jij veel. Genoeg redenen te bedenken waarom iemand die behoefte heeft, zonder een ramptoerist te zijn.
pi_174252252
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:54:18 Alles kan belangrijk zijn. “Sjaak, hier ligt duct tape” #AnneFaber https://t.co/f7xr0XxLTb reageer retweet
Ze zijn wel grondig!
pi_174252260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee. Staat iedereen op de filmpjes?
Iedereen niet, maar wel Bep en Toos die door de tuinen baggeren. En een enkele die ongegeneerd door de ramen van woningen naarbinnen gluurde..
pi_174252262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet jij veel. Genoeg redenen te bedenken waarom iemand die behoefte heeft, zonder een ramptoerist te zijn.
Ja, dat kan goed. Daarom zeg ik: Ieder z'n ding. Misschien had ik beter kunnen zeggen: Ieder zo z'n reden.
Als je daar toch in de buurt woont, misschien...
pi_174252279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Iedereen niet, maar wel Bep en Toos die door de tuinen baggeren. En een enkele die ongegeneerd door de ramen van woningen naarbinnen gluurde..
Nou, als niet iedereen op 'de filmpjes' staan, hoe relevant is het dan ten aanzien van mijn post?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:58:07 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252281
quote:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg dat ik het voor mezelf als ongepast zou zien, het zou als ramptoerisme voelen.
Ik zeg niets over anderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174252313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:55 schreef chento het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 11:54:18 Alles kan belangrijk zijn. “Sjaak, hier ligt duct tape” #AnneFaber https://t.co/f7xr0XxLTb reageer retweet
Ze zijn wel grondig!
Dacht dat hij zei "Sjaak, je ZOCHT toch duct tape?"

Niet dat dat iets uitmaakt maar toch.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:00:14 #218
470273 Maktub
It's written
pi_174252314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Als de tijd dringt zoals hier kan je met een groep vrijwilligers erbij een veel groter gebied in kortere tijd dekken. De politie was met man en macht alleen al met dat honderd vierkante meter parkje al een dag bezig in de bosjes.
pi_174252344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:00 schreef Maktub het volgende:

[..]

Als de tijd dringt zoals hier kan je met een groep vrijwilligers erbij een veel groter gebied in kortere tijd dekken. De politie was met man en macht alleen al met dat honderd vierkante meter parkje al een dag bezig in de bosjes.
Als je evenveel burgers hebt die helpen met zoeken kun je een twee keer zo groot gebied doorzoeken. Aangezien ze door het donker al vaker zijn moeten stoppen kun je alle hulp gebruiken.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:04:15 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252367
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als je evenveel burgers hebt die helpen met zoeken kun je een twee keer zo groot gebied doorzoeken. Aangezien ze door het donker al vaker zijn moeten stoppen kun je alle hulp gebruiken.
Dan moeten de instanties oproepen te komen helpen zoeken, maar dat gebeurt nog niet.
De aanvulling van het rode kruis qua zoekers lijkt me dan wel weer nuttig.
Dat zou ook gelden voor bijvoorbeeld het leger.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174252373
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:02 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze kunnen ook hulp vragen aan het leger e.a. als ze echt hulp nodig zouden hebben.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:05:26 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174252379
en wat als de dader meezoekt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174252417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:53 schreef Wolf2017 het volgende:

Fietste ze daar vaker
Kende ze het gebied
Fietste ze live realtime
dat vraag ik me ook af
hoe weten ze voor 100% zeker dat ze die route genomen heeft ?
is dat een app die je aangeeft links of rechts te gaan ?
Met name na Station Den Dolder neemt ze niet de Dolderseweg maar de Reelaan & de Taveernelaan (langs de hoefslag)om bij de Vossenlaan te komen -
Die route die ze genomen heeft zou zonder telefoon en zonder App bijna niet te doen zijn voor iemand zonder kennis van dat gebied.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:00 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252431
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:05 schreef Re het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn :) Dan hopen dat die niks vind wat hij/zij eventueel zou kunnen vernietigen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174252432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af
Met name na Station Den Dolder neemt ze niet de Dolderseweg maar de Reelaan & de Taveernelaan (langs de hoefslag)om bij de Vossenlaan te komen -
Die route die ze genomen heeft zou zonder telefoon en zonder App bijna niet te doen zijn voor iemand zonder kennis van dat gebied.
Behalve dat er ANWB-bordjes staan.
pi_174252433
Anne Faber: het raadsel van de gevonden spullen
http://www.misdaadjournal(...)de-gevonden-spullen/

zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:32 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252443
quote:

[..]

dat vraag ik me ook af
Is een knooppuntenroute als ik mij niet vergis
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:09:52 #228
470273 Maktub
It's written
pi_174252449
quote:
Dat risico loop je altijd maar dat is een afweging tussen iemand in nood zo snel mogelijk levend terug vinden of een later strafrechtelijk onderzoek eventueel veilig stellen.
De autoriteiten houden echt wel in de gaten wie er allemaal meezoeken en hoe die zich gedragen.
pi_174252454
quote:

[..]

je verliest dan volgens mij wel mogelijkheid om bewijsmateriaal in rechtzaak te gebruiken, als tante Bep en de kleinkinderen overal met de handjes aangezeten hebben
pi_174252458
quote:
Niks, ze lopen in een linie erg kort op elkaar, dus die kan niks verbergen.
pi_174252460
quote:

[..]

dat vraag ik me ook af
De spullen die zijn gevonden lagen op de route. Het zou heel toevallig zijn dat het ergens anders is gebeurd en de dader vervolgens een grote afstand heeft afgelegd om de spullen op dezelfde route te verbergen.
pi_174252465
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Maktub het volgende:

[..]

Dat risico loop je altijd maar dat is een afweging tussen iemand in nood zo snel mogelijk levend terug vinden of een later strafrechtelijk onderzoek eventueel veilig stellen.
De autoriteiten houden echt wel in de gaten wie er allemaal meezoeken en hoe die zich gedragen.
na een week ga je niemand levend in de bosjes terugvinden
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:11:42 #233
470273 Maktub
It's written
pi_174252474
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je verliest dan volgens mij wel mogelijkheid om bewijsmateriaal in rechtzaak te gebruiken, als tante Bep en de kleinkinderen overal met de handjes aangezeten hebben
Die zoekgroepen krijgen echt wel instructies hoor dat ze eventueel bewijs materiaal of verdachte zaken niet moeten aanraken en een agent erbij roepen.
Daarom zag je ook dat die zoeklinies om de zoveel burgers een agent ertussen liep om het in goede banen te leiden.
pi_174252481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Ze kunnen ook hulp vragen aan het leger e.a. als ze echt hulp nodig zouden hebben.
Wie gaat dat betalen?
pi_174252490
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Behalve dat er ANWB-bordjes staan.
staat er bijv bij de oude garage op de Vossenlaan een anwb bordje nu naar links de Dennenweg op ? Nee
Op de Dolderseweg afslag Reelaan staat geen anwb bordje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174252501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal niet de eerste keer zijn :) Dan hopen dat die niks vind wat hij/zij eventueel zou kunnen vernietigen
Waar is dit eerder gebeurd?
Love is in the air!
pi_174252502
Uitleg over knooppunten voor de mensen die vragen blijven stellen over de route. Vrijwel de makkelijkste weg naar huis als je de nummers onthoudt of opschrijft.

pi_174252512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah ze lijken dus nu wat meer het gebied links van de jas te gaan onderzoeken. Interessant gebied is dat denk.
Lijkt me ook. Maar waaruit trek je deze conclusie?
Love is in the air!
pi_174252521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:38 schreef Robin_fok het volgende:
Ze zijn dus toch in het bos links van Hobbemalaaan aan het zoeken nu zoals ik hoopte. En nu nog hopen op meer nieuws.
Dat gebied hadden ze toch al uitgekamd?
Wel gebied zoeken ze nu? (Foto?)
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:15:32 #240
470273 Maktub
It's written
pi_174252522
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

na een week ga je niemand levend in de bosjes terugvinden
Er zijn regelmatig mensen na een week in de bosjes levend terug gevonden.
Ik hoorde een tijd terug van een vrouw die was gewoon met de auto in een greppeltje en bosje naast de snelweg beland en daar een dag of 10 in een autowrak naast de weg vast gezeten. Daar reden elke dag autos pal naast er langs.
pi_174252523
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wie gaat dat betalen?
Wij met z'n allen. Zoals we de politie ook met z'n allen betalen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat er bijv bij de oude garage op de Vossenlaan een anwb bordje nu naar links de Dennenweg op ? Nee
"Maps kan oude garage op de Vossenlaan niet vinden"

Als maps het niet weet, hoe moet ik het dan weten?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:15:54 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174252527
quote:
Je mag ook niet zelf uitkiezen waar je zoekt. Dat krijg je toegewezen.
pi_174252533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:15 schreef Messina het volgende:

[..]

Zo simpel werkt dat natuurlijk niet, dat weet je zelf ook wel :')
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:16:50 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:04 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Dit.
Bij een kind dat kwijtraakt op de hei (been there, done that) is het absoluut nuttig om met een grote groep mensen snel (binnen een paar uur) in linie te gaan zoeken, maar in dit geval zou ik dat graag overlaten aan partijen die daar ervaring in hebben.

Ik vind het echt zorgwekkend dat een eventuele dader mee zou kunnen helpen zoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:17:14 #245
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Anne Faber: het raadsel van de gevonden spullen
http://www.misdaadjournal(...)de-gevonden-spullen/

[ afbeelding ]
lees het verhaal maar eens vd link, staan goede opmerkingen in...de dader kent de omgeving idd goed, misschien opereert hij wel in een bepaald verband, en is hij verantwoordelijk voor nog andere vermissingen.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:17:26 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252547
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:13 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar is dit eerder gebeurd?
Heb zo geen namen voorhanden, maar heb wel eens wat voorbij zien komen dat de dader gewoon mee zat te zoeken. Of de vermiste persoon zelf :+
pi_174252553
quote:

[..]

[..]

Oh sorry daar was vroeger een Garage en benzinepomp op de Vossenlaan
pi_174252556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:16 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zo simpel werkt dat natuurlijk niet, dat weet je zelf ook wel :')
"Het Nederlandse leger helpt nog niet actief met de zoektocht. Volgens een woordvoerder is daarover ook nog geen officieel verzoek ingediend bij Defensie. Pas als politie, burgemeester of het Openbaar Ministerie hulp van het leger inroepen, komen soldaten eventueel in actie."

Dus, ze kunnen het gewoon vragen. Wie dat dan gaat betalen vind ik minder interessant om eerlijk te zijn. Potjes genoeg links en rechts.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:18:48 #249
470273 Maktub
It's written
pi_174252562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Bij een kind dat kwijtraakt op de hei (been there, done that) is het absoluut nuttig om met een grote groep mensen snel (binnen een paar uur) in linie te gaan zoeken, maar in dit geval zou ik dat graag overlaten aan partijen die daar ervaring in hebben.

Ik vind het echt zorgwekkend dat een eventuele dader mee zou kunnen helpen zoeken.
Een dader kan daar echt niet zomaar zijn of haar gang gaan. Je bepaald niet zelf waar en hoe je gaat zoeken en je zoekt ook niet op eigen houtje.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:18:48 #250
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252563
bron: http://www.misdaadjournal(...)de-gevonden-spullen/

Het lijkt er op dat de dader de omgeving goed kent. De jas, de fiets, de tas zullen niet in de vroege vooravond in het park zijn gedropt, teveel mensen rond het tijdstip (tegen 19.30) waarop het laatste signaal van Anne ’s telefoon werd ontvangen om daar iemand te overvallen zonder dat het opvalt.

Waarschijnlijk is dat ze een eind voor het Blookerpark, langs de Amersfoortseweg, door een dader zonder vervoer van haar fiets is afgetrokken en onder bedreiging van geweld naar een van de daarachter gelegen bosschages is gedirigeerd.

De fiets, jas, tas, zijn daarna door de dader meegenomen. Weg van de plaats delict om op het gemak, en bij beter licht dan in donkere struiken, te zien of er iets van waarde bij/in zit.

De jas is na doorzoeking vlak voor het park gedropt, in de berm.

De tas na doorzoeking in het park gedropt, onder struiken.

De fiets. Kennelijk was de dader inmiddels aardig in de buurt van zijn woon- of verblijfadres, en werd de fiets geloosd in de vijver.

Dit alles, het droppen/wegwerken van de spullen van Anne, zal veel later zijn gebeurd dan in de vroege vooravond. En voor middernacht, een redelijke tijd van thuiskomst van de dader, om lastige vragen te vermijden.
pi_174252572
quote:

[..]

[..]

Waarom zeg je dan zo stellig -Behalve dat er ANWB-bordjes staan.- ?
Er staan namelijk geen anwb bordjes
pi_174252574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh sorry daar was vroeger een Garage en benzinepomp op de Vossenlaan
Er zal niet op ieder kruispunt een bordje staan. Geen bordje is weg (ver)volgen volgens mij (dus rechtdoor op de weg waar je al rijdt). Ik weet trouwens niet of die Vossenlaan deel is van haar route en/of ANWB route, ik kom daar niet uit de buurt en ken het kaartje ook niet uit m'n hoofd. :)
pi_174252590
Waar vinden jullie de informatie over waar ze nu zoeken?
Love is in the air!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:21:22 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252591

Dit zijn toch de bordjes?
pi_174252595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:21 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:22:10 #256
470273 Maktub
It's written
pi_174252602
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:18 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Het lijkt er op dat de dader de omgeving goed kent. De jas, de fiets, de tas zullen niet in de vroege vooravond in het park zijn gedropt, teveel mensen rond het tijdstip (tegen 19.30) waarop het laatste signaal van Anne ’s telefoon werd ontvangen om daar iemand te overvallen zonder dat het opvalt.

Waarschijnlijk is dat ze een eind voor het Blookerpark, langs de Amersfoortseweg, door een dader zonder vervoer van haar fiets is afgetrokken en onder bedreiging van geweld naar een van de daarachter gelegen bosschages is gedirigeerd.

De fiets, jas, tas, zijn daarna door de dader meegenomen. Weg van de plaats delict om op het gemak, en bij beter licht dan in donkere struiken, te zien of er iets van waarde bij/in zit.

De fiets. Kennelijk was de dader inmiddels aardig in de buurt van zijn woon- of verblijfadres, en werd de fiets geloosd in de vijver.

Dit alles, het droppen/wegwerken van de spullen van Anne, zal veel later zijn gebeurd dan in de vroege vooravond. En voor middernacht, een redelijke tijd van thuiskomst van de dader, om lastige vragen te vermijden.
Om na het delict terug te keren met bewijs materiaal in je hand is veel opvallender dan alles dezelfde avond nog van de hand doen. Er zijn naar mijn weten ook geen aanwijzingen dat bewijs later pas is neergelegt en het lijkt allemaal niet heel doordacht maar opportunistisch. Dat vijvertje is ook het eerste beste vijvertje naast dat paadje dus het is aanemelijker dat de dader(s) het direct op de vluchtweg van de hand heeft gedaan de fiets en tas.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:22:27 #257
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252604
quote:
[ afbeelding ]

Ze 'denken' dat ze deze route is gereden
pi_174252611
quote:
[ afbeelding ]

Op de kaart ja
staan ze ook langs de weg ?
pi_174252615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:18 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
bron: http://www.misdaadjournal(...)de-gevonden-spullen/

Wat een amateurpsychologie

Hoe komt hij erbij dat de dader niet alleen woont. Wat een gezwam.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:23:33 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Op de kaart ja
Dat is wel gebruikelijk bij een ANWB route :)
pi_174252634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan zo stellig -Behalve dat er ANWB-bordjes staan.- ?
Er staan namelijk geen anwb bordjes
Nee omdat de fietsroute opde Vossenlaan daar rechtdoor gaat naar de Baarnseweg, en niet afslaat naar de Dennenlaan
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174252640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Op de kaart ja
Uiteraard.
pi_174252651
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:12:06 Struikgewas hier is trouwens al ns onderzocht. “Beter twee keer dan een keer te weinig,” zegt n agent #AnneFaber reageer retweet
Lijkt me nutteloos
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:25:04 #264
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:23 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

alles is gezwam, staat dit topic vol mee :P want niemand die het echt weet behalve de dader..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:25:18 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252656
https://www.fietseropuit.nl/fietsroute/utrecht/utrecht/ Hier kun je het ook zien (let op: deze site is niet super actueel, weet ik helaas uit ervaring :(, maar geeft wel een indicatie waar de bordjes staan)
pi_174252663
Aan Niels Kalkman hebben we ook niet veel..die is nog steeds onderweg.
pi_174252664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Is dit werkelijk waar? Ik voel me al enige schroom als ik dit topic lees.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:26:36 #268
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252668
Een ander mogelijk scenario is dat iemand met een auto Anne heeft zien fietsen en op dat moment een fout plan kreeg, heeft gevolgd en haar in de auto heeft meegenomen. Maar daarmee zijn de vindplaatsen van de spullen heel lastig te verklaren.

dit is ook al vaak vermeld ook door andere mensen dit scenario..
pi_174252670
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:26 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ja, dit is werkelijk waar.. :+
pi_174252672
Er is blijkbaar een fb geopend voor de zoektocht. Misschien dat deze up to date blijft

https://www.facebook.com/(...)cN1_4Doj8TdO1wYeTSuE
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:27:17 #271
470273 Maktub
It's written
pi_174252673
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:21 schreef Landgeld het volgende:
Waar vinden jullie de informatie over waar ze nu zoeken?
Ik denk dat het goed is dat ze ten westen en noorden van de jas zoeken. Volgens mij is het ook dichter bij de jas gebeurt en zijn de fiets en tas daarna meegenomen en iets verderop weg gegooid.
pi_174252680
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:26 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 13:20:55 Elke struik, tuin #AnneFaber Ze hebben nog niks gevonden https://t.co/Wt04CxcQpV reageer retweet
pi_174252687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, dit is werkelijk waar.. :+
Holy crap
pi_174252699
quote:

[..]

Svp geen onzin verkopen. Er staan wel bordjes. Eerste bordje weliswaar links van de weg, maar als je die mist kom je alsnog weer op de Vossenlaan.

Dolderseweg > Reelaan
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656

Vossenlaan > Baarnesweg (Dennenweg is niet de route)
https://www.google.nl/map(...)g!2e0!7i13312!8i6656
pi_174252703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:27 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ik denk dat het goed is dat ze ten westen en noorden van de jas zoeken. Volgens mij is het ook dichter bij de jas gebeurt en zijn de fiets en tas daarna meegenomen en iets verderop weg gegooid.
Denk ik ook. Maar wat is de bron dat ze nu (eindelijk) verder ten westen van die jas gaan zoeken?
Lijkt me meer kansrijk dan rond die vijver.
Love is in the air!
pi_174252714
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:29 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Denk ik ook. Maar wat is de bron dat ze nu (eindelijk) verder ten westen van die jas gaan zoeken?
Lijkt me meer kansrijk dan rond die vijver.
Omdat de rest onderzocht is volgens mij?

En hier zie je waar ze nu zitten:
https://twitter.com/VSchildkamp/status/916600706144096256
pi_174252733
Is het wel verstandig om familie/vrienden mee te laten zoeken? Stel dat die persoon Anne vindt en ze blijkt op gruwelijke wijze om het leven gebracht te zijn heeft die persoon een trauma voor het leven.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:32:02 #279
313849 Tonyvanheemschut
pi_174252744
JiriGlaap twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:29:08 Een nieuwe linie vormt zich langs de Hobbemalaan. Ze gaan een nieuw stuk hetzelfde bos doorzoeken #annefaber #rtvutrecht reageer retweet
pi_174252746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:27 schreef chento het volgende:

[..]

VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 13:20:55 Elke struik, tuin #AnneFaber Ze hebben nog niks gevonden https://t.co/Wt04CxcQpV reageer retweet
"kijk Henk, Anne zit gewoon in de huiskamer van Bert en Marja!"
Twiddel
pi_174252747
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:31 schreef Krollie het volgende:
Is het wel verstandig om familie/vrienden mee te laten zoeken? Stel dat die persoon Anne vindt en ze blijkt op gruwelijke wijze om het leven gebracht te zijn heeft die persoon een trauma voor het leven.
Tja, het is een keuze die ze zelf maken natuurlijk, dat risico lopen.
Ik snap vooral dat het nu kut is om niet mee te helpen voor hen, je kan dat niet verbieden.
pi_174252762
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]

"kijk Henk, Anne zit gewoon in de huiskamer van Bert en Marja!"
:')
pi_174252763
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:24 schreef barthol het volgende:

[..]

Nee omdat de fietsroute opde Vossenlaan daar rechtdoor gaat naar de Baarnseweg, en niet afslaat naar de Dennenlaan
ja zie het nu ook ja
maar bij de Baarnseweg staat ook geen bordje
linksaf fietspad op richting spoorlaan en Zeist

pi_174252775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja zie het nu ook ja

[ afbeelding ]
Die zal waarschijnlijk aan de andere kant staan. Paaltjes staan altijd rechts van de weg
pi_174252776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:33 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat mensen anders bezield om tijdens die zoektocht onbeschaamd in ramen te staan gluren :P
Twiddel
pi_174252778
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:33:40 Een van de vrijwilligers zegt me net dat er in principe genoeh hulp is. “Goed geïnstrueerd, meer mensen zijn nu niet nodig.” #AnneFaber reageer retweet
Het feit dat zo een vrijwilliger dat zelf zegt, die voelen zich echt fantastisch nu
pi_174252792
Ah, Niels is ter plekke.

nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:34:11 Ook zoekhonden kammen de bossen minutieus uit https://t.co/NzpC2dceBW reageer retweet
nielskalkman twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:31:11 In linies trekken agenten en vrijwilligers door de bossen hij Huis ter Heide, op zoek naar een spoor van #AnneFaber https://t.co/0V2FhE2RmO reageer retweet
pi_174252808
quote:

[..]

ja zie het nu ook ja

[ afbeelding ]
Wel een bordje.
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656

Die bordjes hangen echt wel goed. Zeker in zulke drukke gebieden. Die worden nagereden door pensionado's enzo.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:38:04 #289
313849 Tonyvanheemschut
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:38:06 #290
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174252831
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:38:07 #291
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174252832
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:23 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Dit soort moet wel van een Fok-gebruiker zijn.
graag verwijderen
pi_174252853
quote:

[..]

ja zie het nu ook ja

[ afbeelding ]
Op de vossenlaan bij de kruising met de Baarnseweg aan de paal van het voorangsbord zie je de bordjes. Ook op streetview
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174252854
Misschien zit ze wel een kelder opgesloten...
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:40:21 #294
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174252880
quote:
"Dan de telefoon van Anne. Elders op deze site werd onlangs geschreven dat de vrouw, sip kijkend, het V-teken naar haar vriend zou hebben verzonden, met daar weer een heel verhaal over een ‘verbroken relatie’ omheen, volgens diezelfde reageerder.

Wie verder kijkt ziet dat hetzelfde ‘V-teken’ ook voor het cijfer twee staat. Anne zou met dat teken hebben kunnen aangeven dat de batterij van haar GSM nog maar 2% aangaf, voordat deze leeg zou zijn. Ook dat kan een reden zijn waarom het laatste telefoonsignaal ruim voor de Amersfoortseweg werd opgepikt. De batterij was simpelweg leeg, verbinding onmogelijk."
graag verwijderen
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:40:33 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:34 schreef chento het volgende:
VSchildkamp twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 12:33:40 Een van de vrijwilligers zegt me net dat er in principe genoeh hulp is. “Goed geïnstrueerd, meer mensen zijn nu niet nodig.” #AnneFaber reageer retweet
Het feit dat zo een vrijwilliger dat zelf zegt, die voelen zich echt fantastisch nu
Vind het zelfs een gevaarlijke uitspraak van zo'n vrijwilliger. Hebben ze echt voldoende vrijwilligers?
pi_174252888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:38 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Dit soort moet wel van een Fok-gebruiker zijn.
Er staan vaak interessante reacties bij..
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:40:54 #297
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174252893
Stel, dat ze al dader(s) op het oog hebben... dan ga je voor bewijsstukken, die zichtbaar zijn lijkt me..die sporen zijn dan minder belangrijk?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:41:13 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174252898
quote:

[..]

Er staat hier op de Dennenweg gewoon een bordje richting knooppunt 50.
Hier op de hoek Barnseweg Spoorlaan ook gewoon een knooppuntenkaart.
Hier op de hoek Vossenlaan Barnseweg weer een bordje.
Hoek Taveernelaan Vossenlaan.
Dolderseweg Reelaan bordje.
Andreas Foxlaan - Dolderseweg; bordje
Bocht Andreas Foxlaan; bordje
Hoek Fornheselaan - Andreas Foxlaan; kaart en bordjes.

Overigens is het gros van de streetviewafbeeldingen van april 2010, dus mogelijk zijn er inmiddels wat bordjes aangepast.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:41:19 #299
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174252899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:40 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Schopje BNW :P
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:41:30 #300
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_174252903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:40 schreef zoekoog het volgende:
Stel, dat ze al dader(s) op het oog hebben... dan ga je voor bewijsstukken, die zichtbaar zijn lijkt me..die sporen zijn dan minder belangrijk?
Ze schijnen een ene Jack S. op het spoor te zijn.
graag verwijderen
pi_174252905
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')