SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Als iemand zich afvraagt waarom je Muis overal ziet; vandaag wordt Muis begraven.
ToT heeft een geweldige UI gemaakt van de welbekende MaryMouse UI, met een kaarsje.
Als je ook deze UI als eerbetoon aan Muis wilt, kun je die hier vinden. https://i.imgur.com/PUoVulO.jpg of https://i.fokzine.net/usericons/180477/MiSgKOZh.jpg
Hoe danquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik ook bewust de tekst hoor
Juistquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit ging dus niet over user MM.
Oscar, please...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Juistje weet dondersgoed wat je zegt en wat het uitlokt
Kansloze sukkel ben je
En nog irritant doen ook met je topic jatten...
Echt gast,
Hoe goed weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Maar jullie (melting, tot etc.) weten toch wel dat ik Muis ook best wel goed kon?
Hoe bedoel je? Ik luister nu met koptelefoon, dan focus ik me altijd wat meer op de teksten.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
Niks dicht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
Ik verbaas me er overquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik luister nu met koptelefoon, dan focus ik me altijd wat meer op de teksten.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verbaas me er overIk luister juist naar teksten
Dat klinkt ook zo subtiel na Freak me
Ja mèn, het is allang fraai dat we je weer een keertje kunnen horen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Mja, ik krijg mn mic en geluidskaart wat dat betreft niet aan de gang, dat is elke keer gelazer, zonder MIC dan maar, if uberhaupt. We gaan het zien
Sorry? Je weet ook dat ik vanaf het begin bij R49 zat, en dus ben ik ook wel geschokt door dit verhaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Mag deze dicht?
Flikker op godverdomme
dat kan best geklooi zijn jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Mja, ik krijg mn mic en geluidskaart wat dat betreft niet aan de gang, dat is elke keer gelazer, zonder MIC dan maar, if uberhaupt. We gaan het zien
*kuch* Lords of Acid - Pussy (round) ietwat minder subtielquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verbaas me er overIk luister juist naar teksten
Dat klinkt ook zo subtiel na Freak me
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
Ik klikte bij het begin van dit nummer van schrik heel m'n browser dicht
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
dat deed ik gisteren toen ik een mail naar 300 mensen had klaar staanquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |