quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga lekker de combo breken en Mexicano steunen in deze moeilijke tijden
Homooooooquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Goede post vogeltjesdansquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:19 schreef Hallojo het volgende:
Iedereen die in dit topic vanaf nu nog "Goed topic weer vogeltjedans" post zoek ik op en sla ik verrot!
Dank je!quote:
Kom dan!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:19 schreef Hallojo het volgende:
Iedereen die in dit topic vanaf nu nog "Goed topic weer vogeltjedans" post zoek ik op en sla ik verrot!
Nou ....als jij alleen maar drie regels tekst neerzet zonder voorbeeld of ingevoegd plaatje dat kan je ook zulke reacties verwachten. En als je niet weet wat ik bedoel, kijk dan maar eens even naar mijn centrale topic in KLB. Gek dat ik dus dit soort reacties amper krijgt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop je moeite in je OP, is het enige wat die luie mensen kunnen typen "Goed topic weer vogeltjesdans". Ze spelen gewoon met je ballen, figuurlijk gezien dan. Al die moeite voor niks steeds.
Daarom dat ik in deze OP ook geen moeite steek.
Klacht: Mensen die steeds "goed topic weer vogeltjesdans" zeggen terwijl jij zoveel moeite hebt gedaan voor je OP
Goed topic weer vogeltjesdans.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:19 schreef Hallojo het volgende:
Dat was wel een pareltje van jou!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:54 schreef Cyanide- het volgende:
Weet je nog, de goeie ouwe tijd dat je nog Mexicanopijper was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, daar had ik zeker anderhalve seconde over nagedacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een pareltje van jou!Toen was je echt in vorm.
En toch ben je een leuke user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 10:19 schreef Hallojo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:38 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Terechte klacht.
Goed topic weer Mexicanobakker.
Je moet het natuurlijk wel zelf typen. Tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd.quote:
Ben je blind?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel zelf typen. Tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd.
Wel op blijven letten he!quote:
Haha goed antwoord weer volgetjesdansquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 11:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel zelf typen. Tot nu toe heeft nog niemand het aangedurfd.
Beter oplettenquote:
Jij ook een vrolijke vrijdagmiddagquote:
Typen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop je moeite in je OP, is het enige wat die luie mensen kunnen typen "Goed topic weer vogeltjesdans". Ze spelen gewoon met je ballen, figuurlijk gezien dan. Al die moeite voor niks steeds.
Klacht: Mensen die steeds "goed topic weer vogeltjesdans" zeggen terwijl jij zoveel moeite hebt gedaan voor je OP
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:24 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn eenden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 17:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 19:10 schreef Argo het volgende:
Dat is juist een hele eer. Vogeltjesdans is een held!
De vader van heel FOK!
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Kappen nou jongens. Genoeg quote-alerts gehad.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heeft er al iemand 'goed topic weer vogeltjesdans' gezegd?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens laat je niet om de tuin leiden door hier actief te zijn, blijf vooral actief in andere topics.
Verbrand dit bericht.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |