Ken ik welquote:Op donderdag 5 oktober 2017 22:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgende keer in De Bijstand om Zubrowka vragen.
(oude) Jenever vond je toch ook best, of ben ik nu in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:08 schreef 99.999 het volgende:
Niks mis met een goede wodka inderdaad. Heb daar geloof ik meer mee dan met whisky
Je kan hele donkere kozijnen hebben hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef remlof het volgende:
Ik distantieer me van de laatste zin in de OP.
Kozijnen kozijnen zeker.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan hele donkere kozijnen hebben hoor.
Kozijn Piet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Een geïmporteerd kozijn.
[ afbeelding ]
aanval op de witte manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoho, wit is ook een kleur.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon blanke kozijnen.
Ik heb kozijnen met een tropische migrantenachtergrond.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon blanke kozijnen.
Lekker hard, hopelijk dat het hout.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb kozijnen met een tropische migrantenachtergrond.
Zie hier de oplossing voor het racismeprobleem.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt, wit is heel erg licht zwart, net als zwart heel erg donker wit is.
In al die moderne architectuur kun je toch niet meer echt van kozijnen spreken? Is meer een tuinbouwkas, maar dan vijftien hoog.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb kozijnen met een tropische migrantenachtergrond.
Een albino dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Even gekeken wat voor kozijnen hij had. Waren uiteraard van die witte kunststof dingetjes. Toen viel het kwartje.
Ik heb er een hardhout hoofd in.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker hard, hopelijk dat het hout.
Liever dat dan glas-in-lood.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In al die moderne architectuur kun je toch niet meer echt van kozijnen spreken? Is meer een tuinbouwkas, maar dan vijftien hoog.
Mijn kozijnen zijn anthraciet zwart...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve mensen mensen die donkerder zijn dan de kozijnen.
Dat gaan onze nieuwe buurtjes doen in de binnendeuren, alles Art Deco in het interieur met gekleurd glas in de deuren. Lijkt mij heerlijk. Voor hun.quote:
Glas-in-lood is awesome!quote:
Geeft niks hoor, we hebben allemaal een IKEA periode gehadquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed, de deur door en je wordt om de oren geslingerd met ikea en electronica, maar daar gaat het niet om.
Ik zit in de periode koopjeshoek van facebook en ouwe zolderspullenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, we hebben allemaal een IKEA periode gehad
Een militaire schietbaan waar geschoten word???? Dat KAN toch niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Leandra het volgende:
Jan de Hoop weer zeuren dat hij daar (Radio Kootwijk) voor zijn rust is gaan wonen.... hij was ook al verontwaardigd toen bleek dat er op het schietterrein van Harskamp werd geschoten, dat maakte ook herrie.
Nou, vliegtuigen vliegen over dat stukje Veluwe ook al sinds jaar en dag verdomd laag, vooral F16's.
Luctor et emergo, beste skyquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit in de periode koopjeshoek van facebook en ouwe zolderspullen
De glaslatten aan de buitenkant... das niet inbraakveiligquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Een geïmporteerd kozijn.
[ afbeelding ]
Tja, buitenlands kozijn, he? Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Igen het volgende:
[..]
De glaslatten aan de buitenkant... das niet inbraakveilig
Zijn nog (bijna) allemaal spullen uit mijn vorige huis.Nooit de moeite genomen om iets nieuws uit te zoeken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, we hebben allemaal een IKEA periode gehad
Wij zien de aankomende verhuizing als een ideaal moment om alles nieuw aan te schaffenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn nog (bijna) allemaal spullen uit mijn vorige huis.Nooit de moeite genomen om iets nieuws uit te zoeken.
Nee, je verwacht het niet natuurlijk.... Ook echt hè, daar een huis kopen (nou ja, vooral de grond), het bestaande huis slopen en er een prachtig nieuw huis neerzetten en dan pas doorhebben dat je op een plek bent gaan wonen waar een schietterein is, en (militaire) vliegtuigen regelmatig laag overvliegen, alsof die jongens niet graag een fly-by op de AOCS in Nieuw Milligen doenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een militaire schietbaan waar geschoten word???? Dat KAN toch niet!
Idd, dat komt omdat ze in Nederland verkeerdom gemonteerd worden omdat Nederlanders ramen willen die naar buiten open gaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, buitenlands kozijn, he? Dan krijg je dat.
Heb je nog wat nodig?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit in de periode koopjeshoek van facebook en ouwe zolderspullen
Hehehe, mischien dacht hij dat ze ermee zouden stoppen als ze wisten wat een belangrijke persoon er was komen wonen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je verwacht het niet natuurlijk.... Ook echt hè, daar een huis kopen (nou ja, vooral de grond), het bestaande huis slopen en er een prachtig nieuw huis neerzetten en dan pas doorhebben dat je op een plek bent gaan wonen waar een schietterein is, en (militaire) vliegtuigen regelmatig laag overvliegen, alsof die jongens niet graag een fly-by op de AOCS in Nieuw Milligen doen
Ja, zulke verwachtingen verbazen me idd niet meer van BN'ers.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehehe, mischien dacht hij dat ze ermee zouden stoppen als ze wisten wat een belangrijke persoon er was komen wonen?
Nodig is een groot woord, maar misschien een leuk bijzettafeltje of salontafeltje of een bankje zou wel leuk staan in mijn kamer. Verder is het allemaal nu wel leuk ingericht, moet je nog iets kwijt?quote:
Lekker boeiend. Gewoon een kamer in het huis opeisen en dat is JOUW domein!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij zien de aankomende verhuizing als een ideaal moment om alles nieuw aan te schaffen
Nu het alleen nog eens worden wat we gaan kopen, helaas lopen de smaken van mevrouw Tijger en mijnheer Tijger nogal uit een
Ik heb mogelijk over een paar maanden nogal wat overtollig meubelair overigens. Zou anders naar Piekfijn of zo gaan. De kopers van ons huidige huis schijnen interesse in overname van meubels te hebben maar ik heb daar tot op heden niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nodig is een groot woord, maar misschien een leuk bijzettafeltje of salontafeltje of een bankje zou wel leuk staan in mijn kamer. Verder is het allemaal nu wel leuk ingericht, moet je nog iets kwijt?
Nieuwe kantoor is mijn plek, bijna 30m2 voor 2 buro's en heel veel boekenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Gewoon een kamer in het huis opeisen en dat is JOUW domein!
Bij mijn verhuizing naar mijn huidige huis had ik vrij weinig budget/zin om nieuwe shizzle te kopen. Wel nieuwe vloeren, verf en behang. De meubels vond ik allemaal wel best. Ben niet zo van 'stijl', meer van functionaliteit.
Als je maar niet van die uitgezaagde woorden zoals 'home', 'relax', 'love' etc. je huis in laat, want dan kan je net zo goed meteen gaan scheiden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
Nu het alleen nog eens worden wat we gaan kopen, helaas lopen de smaken van mevrouw Tijger en mijnheer Tijger nogal uit een
Hm. We hebben een ding aan de muur waarop staat "We do geek", telt dat ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je maar niet van die uitgezaagde woorden zoals 'home', 'relax', 'love' etc. je huis in laat, want dan kan je net zo goed meteen gaan scheiden.
Als je dat wel toestaat zoek ik je huis op en kom ik met een vlammenwerper langs om die ongein weg te branden van deze aarde.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je maar niet van die uitgezaagde woorden zoals 'home', 'relax', 'love' etc. je huis in laat, want dan kan je net zo goed meteen gaan scheiden.
Als je dat wel toestaat zoek ik je huis op en kom ik met een vlammenwerper langs om die ongein weg te branden van deze aarde.
Jij vlammenwerper Appel, pak ik een botte bijl.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. We hebben een ding aan de muur waarop staat "We do geek", telt dat ook?
Dit dus:
[ afbeelding ]
Huur ons gewoon in Tijgerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
Maar mijn indoctrinatie heeft wel vruchten afgeworpen, waar het 15 jaar geleden een eikenhouten keuken had moeten worden komt er nu een witte keuken met RVS afwerking en een donkergrijs stenen blad
We maken vorderingen!
Ik zie jou voor me als iemand met Miss Gemski thuis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. We hebben een ding aan de muur waarop staat "We do geek", telt dat ook?
Dit dus:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel even wat er nog is.....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nodig is een groot woord, maar misschien een leuk bijzettafeltje of salontafeltje of een bankje zou wel leuk staan in mijn kamer. Verder is het allemaal nu wel leuk ingericht, moet je nog iets kwijt?
Ik lees net iets over een kantoor.... dus dan zouden letters die OFFICE vormen wel geschikt zijn toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 23:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer zoiets dan:quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees net iets over een kantoor.... dus dan zouden letters die OFFICE vormen wel geschikt zijn toch?
Ik zit me af te vragen hoe vervelend die versnelde verlaging van de HRA voor ons is, maar in combinatie met een aanpassing van het EWF zal het wel meevallen eigenlijk, we hebben sowieso al een volledig annuïtaire hypotheek, en de rente is door de rentemiddeling lager, dus de HRA is nu al ¤ 125 per maand minder dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Nieuwe regering, hiep hoi, maar kunnen ze eigenlijk nog iets met begroting doen? Bedoel, prinsjesdag is al geweest.
Of mis ik ergens iets?
Gezien de rentevoet is dat ook voor ons nauwelijks een factor, zeker niet als het nog gecompenseerd word. We zien wel hoe het uitpakt maar erg veel gaat het voor ons iig niet schelen per maand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe vervelend die versnelde verlaging van de HRA voor ons is, maar in combinatie met een aanpassing van het EWF zal het wel meevallen eigenlijk, we hebben sowieso al een volledig annuïtaire hypotheek, en de rente is door de rentemiddeling lager, dus de HRA is nu al ¤ 125 per maand minder dan 2 jaar geleden.
Al met al denk ik dat de aanpassing van het EWF eea behoorlijk compenseert (in ons geval iig).
Als ik nu nog wist wie dat was...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie jou voor me als iemand met Miss Gemski thuis.
[ afbeelding ]
Uh? er komt een (versnelde) verlaging van de HRA?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen hoe vervelend die versnelde verlaging van de HRA voor ons is, maar in combinatie met een aanpassing van het EWF zal het wel meevallen eigenlijk, we hebben sowieso al een volledig annuïtaire hypotheek, en de rente is door de rentemiddeling lager, dus de HRA is nu al ¤ 125 per maand minder dan 2 jaar geleden.
Al met al denk ik dat de aanpassing van het EWF eea behoorlijk compenseert (in ons geval iig).
Yep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uh? er komt een (versnelde) verlaging van de HRA?
Wij betalen 3.6% maar inmiddels is de aflossing per maand meer dan de rente dus het betaalde bedrag aan rente gaat sowieso snel naar beneden, de HRA dus ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezien de rentevoet is dat ook voor ons nauwelijks een factor, zeker niet als het nog gecompenseerd word. We zien wel hoe het uitpakt maar erg veel gaat het voor ons iig niet schelen per maand.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij hebben net afgesloten op 2.1% voor 15 jaar vast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij betalen 3.6% maar inmiddels is de aflossing per maand meer dan de rente dus het betaalde bedrag aan rente gaat sowieso snel naar beneden, de HRA dus ook.
Een Britse nerdchick.quote:
Ohw, 2020, dan ben ik als het goed is net af van mijn oude super overgesloten tiptophypotheek en heb ik alleen nog spaar over waardoor ik de helft betaal van wat ik nu betaal. Dan zou ik praktisch rond kunnen komen van een krantenwijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep.
https://www.ad.nl/politie(...)der-omlaag~a8911aa2/
5.5% ... #winning.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij betalen 3.6% maar inmiddels is de aflossing per maand meer dan de rente dus het betaalde bedrag aan rente gaat sowieso snel naar beneden, de HRA dus ook.
Ja, geeft niet, maar wij hadden in 2013 voor 10 jaar vast gedaan, op 4.45% dus daar zat ik voorlopig nog aan vast, en ik heb niet de illusie dat ik in 2023 een percentage zou kunnen vastzetten dat over de rest van de looptijd nog voordeliger uitpakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij hebben net afgesloten op 2.1% voor 15 jaar vast.
Wij hadden tot april dit jaar 4.75% op aflossingsvrij, dat zakte naar 2.4% toen de rente opnieuw vastgesteld werd, dat was wel prettigquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei.... en dan ook nog een aflossingsvrije variant?
Gedeeltelijk, dat is van de overgenomen hypotheek van mijn vorige woning. In 2019 is de 10 jaar voorbij en kan ik over op een nieuwe rente en een paar jaar later los ik de aflossingsvrije af met een spaarhypotheekrekening met muchos geld er op ondertussen. Dan heb ik daarna alleen nog een annuïteitenhypotheek over. Dus nog even geduld en daarna kan ik elke maand een nieuw mobieltje kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei.... en dan ook nog een aflossingsvrije variant?
Kijk hem dan met zijn gouden iPhone 12quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, dat is van de overgenomen hypotheek van mijn vorige woning. In 2019 is de 10 jaar voorbij en kan ik over op een nieuwe rente en een paar jaar later los ik de aflossingsvrije af met een spaarhypotheekrekening met muchos geld er op ondertussen. Dan heb ik daarna alleen nog een annuïteitenhypotheek over. Dus nog even geduld en daarna kan ik elke maand een nieuw mobieltje kopen.
Ja. Mooie meid hoor.quote:
Mwa, ik ga denk ik eerst puzzelen hoe ik het voor elkaar ga krijgen dat een drone op commando mij een koud biertje komt brengen uit de koelkast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk hem dan met zijn gouden iPhone 12
Binaire chick is toch gewoon 'normaal'?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een gender binary chick.
Morgen eerste tentamen man, tering zenuwachtig whehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Binaire chick is toch gewoon 'normaal'?
Sssshhhhh.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Binaire chick is toch gewoon 'normaal'?
Moet te doen zijn via je Google Home speakerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, ik ga denk ik eerst puzzelen hoe ik het voor elkaar ga krijgen dat een drone op commando mij een koud biertje komt brengen uit de koelkast.
Succes. Heb je je goed voorbereid en om hoelaat heb je dat tentamen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen eerste tentamen man, tering zenuwachtig whehe.
Half 10 en ja en nee, ja als in, k heb iig alles gelezen en begrijp de stof ook redelijk, nee als in, ik ken niet alles uit mijn hoofd ofzo, maar geen idee wat ik moet verwachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:38 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Succes. Heb je je goed voorbereid en om hoelaat heb je dat tentamen?
Er is op kickstarter ook een vliegende versie van zoiets, kan je remote met camera's je huis in de gaten houden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet te doen zijn via je Google Home speaker
quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, dat is van de overgenomen hypotheek van mijn vorige woning. In 2019 is de 10 jaar voorbij en kan ik over op een nieuwe rente en een paar jaar later los ik de aflossingsvrije af met een spaarhypotheekrekening met muchos geld er op ondertussen. Dan heb ik daarna alleen nog een annuïteitenhypotheek over. Dus nog even geduld en daarna kan ik elke maand een nieuw mobieltje kopen.
Oh. Leuk. Ja, daar zit ik echt op te wachten. (NOT)quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is op kickstarter ook een vliegende versie van zoiets, kan je remote met camera's je huis in de gaten houden.
https://www.kickstarter.c(...)sistant-for-the-home
Mogen ze zich ergens pleuren waar de zon niet schijnen doet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
VVD webcare, kom er maar in:
[ afbeelding ]
Neuh, ik ook niet. Het automatisch rondvliegen en naar de juiste lokatie brengen van een drone is appeltje eitje, maar koelkast open + dicht, flesje/blikje pakken is dan weer wat lastiger.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh. Leuk. Ja, daar zit ik echt op te wachten. (NOT)
Dat filmpje ook...alsof het mij ene ruk kan schelen wat er in het huis gebeurt als ik op het strand loop![]()
Klopt, moet je ook nog wat lift vermogen voor hebben plus handjes om de deur open te doen en te houdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. Het automatisch rondvliegen en naar de juiste lokatie brengen van een drone is appeltje eitje, maar koelkast open + dicht, flesje/blikje pakken is dan weer wat lastiger.
Is slapen niet verstandigquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Half 10 en ja en nee, ja als in, k heb iig alles gelezen en begrijp de stof ook redelijk, nee als in, ik ken niet alles uit mijn hoofd ofzo, maar geen idee wat ik moet verwachten.
Oefententamen ging wel goed.
Schijnt dat de verlaging gecompenseerd word via het huurwaardeforfait dus wat dat precies oplevert...schijnbaar niets voor de overheid als we het verhaal mogen gelovenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat trouwens de huurtoeslag dan ook omlaag, of is dit gewoon huiseigenaartje pesten?
Op de lange termijn was de invoering van de hra vgm geen goed idee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaat trouwens de huurtoeslag dan ook omlaag, of is dit gewoon huiseigenaartje pesten?
juah ik ga gewoon om 2 uur slapen tot half 8quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 00:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is slapen niet verstandig? Op Erasmus heb je vroeg tentamens wat voor en nadelen heeft maar ga er voor maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |