quote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]Dus er is 1 band in de symphonische metal echt bákken met geld binnenharkt, en de rest is eigenlijk een illusie. Die zijn toch hetzelfde?
Door de brievenbus. Maakt zo'n rommelquote:Op donderdag 5 oktober 2017 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
geef een voorbeeld, ik kan mij niet voorstellen eer eentje uit de generatie 88 zoiets tofs uitbrengt dat de moeite is om te laten bezorgen.
dan heb ik liever een kapsalon en een cheeseburger.
3 vrouwen?!quote:
Good nightquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Sorry ToT, maar ik ga plat...
Fijne avond nog allemaal.
quote:
No prolem man!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
2 danseresjes!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
3 vrouwen?!
Daar gaat mijn theorie..
Good job.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
Door de brievenbus. Maakt zo'n rommel
Moet ik zeggen, ik maakte een smoothie voor mij en mijn ebbenhouten godin, en blijkbaar had ik de onderkant omgedraaid dus flotste alles er aan de onderkant uit
en een vrouw met een serieus te diepe stem?quote:
thanks en slaap lekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Roken maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een vrouw met een serieus te diepe stem?
"Cernunnos ('de gehoornde') was een Keltische god die in Gallië en Brittannië werd vereerd. Hij werd meestal afgebeeld in kleermakerszit met een mouwloos hemd en een torque om de hals en in de rechterhand. Vaak ook met een sacrale fakkel in de ene hand en een slang met ramshoorns in de andere."quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze roepen iets engs aan, lijkt me.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 21:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een vrouw met een serieus te diepe stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |