Wat een ongelofelijke plaat voor zijn kop. Gelukkig heeft hij zijn eigen WDC mooi verspeelt met zijn domme actie(s).quote:But Vettel responded: "I don't think he looked in his mirrors, he wasn't aware. He said he was just picking up rubber but picking up rubber doesn't justify changing direction and driving into someone."
Anderzijds is dit wel de Vettel van de laatste jaren, het beschuldigende vingertje naar een ander wijzen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke plaat voor zijn kop. Gelukkig heeft hij zijn eigen WDC mooi verspeelt met zijn domme actie(s).
Uh, nee. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke plaat voor zijn kop.
Dat ie een plaat voor z'n kop heeft?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh, nee. Hij heeft gewoon gelijk.
Want Stroll stuurde niet voldoende naar links om de orde waas er voorbij te laten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
mwa ik vind beide hier wel in de fout gaan, maar goed who cares, gelukkig kost het hem z'n bak nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat doet Stroll fout dan? Hij rijdt zijn outlap, ziet Vettel en stuurt naar links. Vettel snijdt hem alsnog af en de botsing is plotseling de schuld van Stroll?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind beide hier wel in de fout gaan, maar goed who cares, gelukkig kost het hem z'n bak niet
Zijn nogal wat mensen die zich er over opwinden omdat het Vettel is, verder niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa ik vind beide hier wel in de fout gaan, maar goed who cares,
Niet volgens het rapport (pdf)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee is wel gewogen, is een fia report van
ja dus als de voorligger de bocht niet of te ruim neem ligt het aan de inhaler, het is sowieso geen race situatie omdat die al afgelopen was, naar mijn mening letten beiden niet zo goed opquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat doet Stroll fout dan? Hij rijdt zijn outlap, ziet Vettel en stuurt naar links. Vettel snijdt hem alsnog af en de botsing is plotseling de schuld van Stroll?
De verantwoordelijkheid ligt bij de inhaler.
Meneer Vettel heeft al vaker bewezen roekeloos op anderen in te rijden dit seizoen
Ok dan had ik dat niet goed begrepenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet volgens het rapport (pdf)
Mijn idee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dus als de voorligger de bocht niet of te ruim neem ligt het aan de inhaler, het is sowieso geen race situatie omdat die al afgelopen was, naar mijn mening letten beiden niet zo goed op
De crash, zou een test niet voorkomen. Dus ook met crash had de auto van Vettel gewogen kunnen worden. Misschien dat je hiermee in de war was?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok dan had ik dat niet goed begrepen
nee ik had het ergens anders voorbij zien komen maar niet geverifieerd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De crash, zou een test niet voorkomen. Dus ook met crash had de auto van Vettel gewogen kunnen worden. Misschien dat je hiermee in de war was?
Wel leuk om die conspiracy verhalen te lezen, zeker omdat we weten dat Ferrari bereid is om ver te gaan, maar het is wel ver gezocht. Het meenemen van het stuurtje door Vettel, daar had hij m.i. een prima verklaring voor
Het stuurwiel is trouwens wel gecontroleerd volgens dat document, net zoals allerlei MGU/motorinstellingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik had het ergens anders voorbij zien komen maar niet geverifieerd.
Net zo'n kartbaan als de Hungaroring.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:31 schreef Dven het volgende:
Bulgarije wil op termijn F1-races binnenhalen. Budgetten zijn rond en begin volgend jaar wordt met de bouw van het complex gestart.
Impressie
[ afbeelding ]
Ik zie het wel zitten.
Vind het wel een prima baantje. Wanneer 'ie er ligt ga ik er zeker een paar keer kartenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 15:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Net zo'n kartbaan als de Hungaroring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |