quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vast, maar ik ga geen 600 euro uitgeven aan iets wat ik waarschijnlijk binnen no time zelf sloop. Da's namelijk het grootste probleem met oordopjes
Ik heb deze:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oordopjes gaan bij mij direct de la in. Kwaliteit is meestal niet om over naar huis te schrijven en het zijn van die in-ear dingen. Welk dopje ik ook op die dingen doe, ze glijden uit m'n oor.
Even vergeten dat laptops ook af en toe stroom nodig hebbenLaptop viel uit
Ik voorzie een R49-meet in Down Underquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef just me het volgende:
reizen alleen trekt me niet zo aan, maar als ik wil moet ik gaan plannen, dan wordt het sowieso volgend jaar
HTC is wel baasquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En mijn HTC U Play stelt ze in op je oren, maakt een persoonlijk profiel. Zitten uitstekend! En een appje luistert naar het omgevingsgeluid zodat het geluid optimaal is.
Deze vallen ook niet uit vanwege de specifieke vorm.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik voorzie een R49-meet in Down Under
Ik denk niet dat de vorm van mijn oor het probleem is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En mijn HTC U Play stelt ze in op je oren, maakt een persoonlijk profiel. Zitten uitstekend! En een appje luistert naar het omgevingsgeluid zodat het geluid optimaal is.
Deze vallen ook niet uit vanwege de specifieke vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
nou nou nou nouquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:07 schreef ToT het volgende:
De échte koptelefoon-expert hier is trouwens WaterTornado, maar het is altijd maar te hopen of die mee zit te lurken!
Help het me onthouden als het zover is; dan draaien we 'm ook eens op Radio 49quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:25 schreef CindieY het volgende:
Ik heb maar 1 nummer dat ik steevast draai in een bepaalde tijd van het jaar. En dat is Tori Amos met Winter. Als de eerste sneeuwvlokjes vallen
Komt goed. Mij zul je dan wel horen, want voor de rest heb ik echt een broertje dood aan sneeuwquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Help het me onthouden als het zover is; dan draaien we 'm ook eens op Radio 49
En dat als kerstfanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt goed. Mij zul je dan wel horen, want voor de rest heb ik echt een broertje dood aan sneeuw
Ik ben al sinds de HTC Hero fan van HTC.. Dit is mijn vierde.quote:
Toriquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:25 schreef CindieY het volgende:
Ik heb maar 1 nummer dat ik steevast draai in een bepaalde tijd van het jaar. En dat is Tori Amos met Winter. Als de eerste sneeuwvlokjes vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |