quote:
Ik zal nooit aan stoptober movember ofzo meedoen. Sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:30 schreef spijkerbroek het volgende:
In het kader van het laatste nummer in de show van Elf:
Pet Shop boys - My Stoptober Symphony
Dank, Elf
Netflix en chillze Spijkerbroekquote:
Sterkte alvast en welterustenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef CindieY het volgende:
Ik duik gelijk m'n bed in. Het schijnt storm en regen en wind enzo te zijn morgen, dus even kijken of ik zin heb om met de bus te gaan. De keuze zal waarschijnlijk worden tussen verregend aankomen of als blikvoer naar m'n werk vervoerd te worden met de bus
Trusten
whehehe succes! En slaapzequote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef CindieY het volgende:
Ik duik gelijk m'n bed in. Het schijnt storm en regen en wind enzo te zijn morgen, dus even kijken of ik zin heb om met de bus te gaan. De keuze zal waarschijnlijk worden tussen verregend aankomen of als blikvoer naar m'n werk vervoerd te worden met de bus
Trusten
Marvel series als je fan bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Netflix en chillze Spijkerbroek![]()
Oeh, zijn er nog wat leuke dingen op NetFlix nu te vinden? Ik kwam nog een spam mailadres tegen van mijzelf
Ik rook er nog eentjequote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zal nooit aan stoptober movember ofzo meedoen. Sorry
quote:
Designated Survivor is tof inderdaad.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Marvel series als je fan bent.
Designited survivor S2 is begonnen. Geen idee verder.
Possie!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en nacht
Bestaat er ook een "nacht crew"?
Ik kan proberen je in te roosterenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuistje
[..]
Dat was ik ooit, dat is heul wat anders.
Zomaar spontaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan proberen je in te roosteren
Ik ben toch haske spontaanquote:
Jij wel maar ik over het algemeen niet.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij wel maar ik over het algemeen niet.IIG niet qua shows.... En daarbij dan draai ik voor jouw.
Daarnaast heb ik geen idee of ik nog inloggen kan, wat mijn ww is als die nog geldig is en geen idee hoe Mixxx werkt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet als je mijn vorige bericht leest.
quote:
How be theequote:
quote:
Test.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:37 schreef knokkels het volgende:
Natty DreadDit klinkt als PrietPraat
Dawissikquote:
Alles staat nog op standaard, dat is kwestie van knoppen tumenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]Waar lag het nou aan?
En het volume is hier best laag eigenlijk.
Hee DJ nu nog ff de VU meters naar rood sturen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan word het tijd om dat te veranderen.
Lag het dus toch niet aan mijquote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee DJ nu nog ff de VU meters naar rood sturen.
jip en janneke taal sigquote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
So sorry man, Ik was zo blij dat het werkte dat ik totaal vergat om op Fok te kijken....quote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Main volume omhoog totdat die ledjes tegen rood aanzitten, daarna kun je per kanaal en nummer met gain finetunen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
So sorry man, Ik was zo blij dat het werkte dat ik totaal vergat om op Fok te kijken....
Wat bedoel je hier mee?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij kan weer inloggen met Mixxx, nu moet ie de knoppen nog ff doorkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |