quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:02 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-10-2017 10:02
nr / user / score
1. haags_kwartiertje / 9486
2. aloa / 8875
3. devzero / 7911
4. FlippingCoin / 6929
5. Martin_marvellous / 6845
6. noodgang / 5572
7. Handleiding / 5297
8. appartementencomplex / 4706
9. Homijn / 4500
10. MichaelScott / 4320
11. Stien_Struis / 4251
12. Hdero / 3860
13. _--_ / 3230
14. Pharkus / 3059
15. CarltonBanks / 2839
16. hemarookworst / 2700
17. magnetronkoffie / 2628
18. Pg_up / 2573
19. mtchel112 / 1704
20. KoningPils / 1687
21. Borrelnootje00 / 1444
22. Geerd / 1438
23. Zolderkamer / 1360
24. Mojo.jojo / 1140
25. HerrFritz / 1029
26. Tassendief / 1007
27. LurkJeRot / 897
28. Sparkle_Bunny / 799
29. PrisTheShiz / 619
30. Fokker89 / 525
31. sig000 / 502
32. murp / 496
33. DKUp / 446
34. Cousin_Eddy / 424
35. PartyHard / 359
36. Rodgrod / 323
37. PierreTT / 280
38. Poepoog / 256
39. Spriet4 / 254
40. ijs_beer / 251
41. Amoeba / 242
42. wolfrolf / 235
43. Halcon / 196
44. BoneThugss / 192
45. Dr.Mikey / 172
46. bondage / 168
47. komrad / 159
48. de_boswachter / 158
49. jodelahity / 143
50. DerRabbit / 93
Wat een cadeau!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:46 schreef devzero het volgende:
Flip, van mij mag je het volgende topic openen voor je verjaardag.
Heb ik wel hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor de kleine dingen in het leven
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Geen starting life crisis hebben
Proost.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik drink nu dit
cheers
[ afbeelding ]
quote:
Smaakt dat als appelsap of is het lekkerderquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik drink nu dit
cheers
[ afbeelding ]
het smaakt het naar appelsap met beetje koolzuur, lekkerderquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Smaakt dat als appelsap of is het lekkerder
dat, je drinkt het weg als ranjaquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Je wordt er zo zat als een aap van zonder het door te hebben.
Ja net als apfelkorn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat, je drinkt het weg als ranja
apfelkorn is wel heavy in vergelijking met ditquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja net als apfelkorn.![]()
Wel lekker.
Ik heb bijna nooit apfelkorn gedronken, er staat me bij dat ik het erg zoet vond. Cider hoeft helemaal niet zoet te zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja net als apfelkorn.![]()
Wel lekker.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat, je drinkt het weg als Schultenbrau
Ja maar ook weg te drinken als appelsap.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
apfelkorn is wel heavy in vergelijking met dit
Ah oké, niet zo veel cider op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit apfelkorn gedronken, er staat me bij dat ik het erg zoet vond. Cider hoeft helemaal niet zoet te zijn.
heb verder nooit cider gedronken dus heb geen vergelijkingsmateriaal geloof je op je woordquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit apfelkorn gedronken, er staat me bij dat ik het erg zoet vond. Cider hoeft helemaal niet zoet te zijn.
Hahaha wtf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:12 schreef devzero het volgende:
Wat zou appartementencomplex van dit gebouw vinden?
[ afbeelding ]
Nee dat heb ik allaen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:14 schreef devzero het volgende:
Waar is hij eigenlijk gebleven? Ook al een quarter life crisis?
quote:Op zaterdag 30 september 2017 03:08 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
dag hemarookworst als er iets bel me maar
die post daarboven is beter.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 03:06 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
jij ook bedankt je bent altijd uh
o nou wordt ik melancholisch
dankjewel
is hij vanaf toen niet meer hier verschenen?quote:
Niet op dat account iig.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is hij vanaf toen niet meer hier verschenen?
Meh, ik heb bij sommige FOK!kers mijn ideeën over hoe en wat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. mrqoipopo is er ook nog
Is niks vergeleken met Groninger Museumquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:12 schreef devzero het volgende:
Wat zou appartementencomplex van dit gebouw vinden?
[ afbeelding ]
ik heb ook niets gepost sinds mijn laatste postquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
homijn heeft ook niks meer gepost sinds zijn laatste post in het dodetopicspel
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met Groninger Museum
[ afbeelding ]
Ik bedoel gewoon niks meer gepost ook elders op het forumquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
ik heb ook niets gepost sinds mijn laatste post
tussen de regels door wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
die is gestopt omdat hij het 4500 punten wel genoeg vond.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Leiden heeft intens lelijke gebouwen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:29 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
universiteiten complex Groningen. nog tig gebouwen met zo'n schoonheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik wel, maar hij is niet gestopt met fok tochquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
die is gestopt omdat hij het 4500 punten wel genoeg vond.
Maar niet geband uit het Louvrequote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is niks vergeleken met Groninger Museum
[ afbeelding ]
quote:Het Louvre heeft besloten de kunstinstallatie 'Domestikator', een werk van Atelier Van Lieshout, te weren uit de Tuileriën. 'Domestikator' zou daar vanaf 19 oktober te zien zijn, als onderdeel van een openbaar kunstprogramma dat georganiseerd wordt door de FIAC-kunstbeurs.
En hij post hier ook nog wel eens als Geerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar hij is niet gestopt met fok toch
Ja en ik als Dannyquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
En hij post hier ook nog wel eens als Geerd.
Dit, en veel te veel moeite om al die typetjes bij te houden lijkt mij.quote:
hee kloontjesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef devzero het volgende:
Ik geloof dat aloa bot puntjes wil krijgen
maar dat is nu hier speculatie weetje toch niet zekerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit, en veel te veel moeite om al die typetjes bij te houden lijkt mij.
we zijn allemaal kloonsquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen kloon van Geert of Martijn zijn
Het helpt natuurlijk wel om schizofreen te zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit, en veel te veel moeite om al die typetjes bij te houden lijkt mij.
Van sommige weet ik het zeker, en sommige typetjes vind ik dan ook wel grappig zoals Homijn met echt een gimmick, andere vind ik gaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar dat is nu hier speculatie weetje toch niet zeker
Heb je dan ook maar een account per persoonlijkheid? EN als je dan nog ingelogd ben?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel om schizofreen te zijn.
Ik heb geen kloonsquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je dan ook maar een account per persoonlijkheid? EN als je dan nog ingelogd ben?
mensen kunnen ook elkaar qua stijl overnemen dat gebeurt zo vaak betekent niet dat ze dezelfde zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van sommige weet ik het zeker, en sommige typetjes vind ik dan ook wel grappig zoals Homijn met echt een gimmick, andere vind ik gaar.
Is ook zo, maar sommige hebben het al dan niet impliciet toegegeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mensen kunnen ook elkaar qua stijl overnemen dat gebeurt zo vaak betekent niet dat ze dezelfde zijn
Ah, ik alleen stekken in de tuin.quote:
oo handleiding.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar goed, het zal me verder een hema rookworst wezen.
108 posts in een uurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
huehuehue
maar echt
Best lekker af en toe.quote:
me 2quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
me 2word er altijd beetje ongelukkig van dat moment
Ja dan kan jij lekker punten pakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hoeft geen rekening te houden
bijv.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dan kan jij lekker punten pakken.
o dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:53 schreef _--_ het volgende:
Gasunie! groningen. ooit verkozen als mooiste gebouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding heeft een bunker voor al het gas vervoer in Nederland. zeer zwaar beveiligd met een kluisdeur van meer dan een meter dik. overal vingerafdruk shit enzo. Als daar een aanslag wordt gepleegd en ook op de backup op een andere geheime locatie in Nederland dan ontstaat er anarchisme![]()
En ik heb de privilege gehad om die bunker te bezoeken![]()
![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gasuniegebouwquote:Ondanks dat het Gasuniegebouw een open karakter heeft, kent het gebouw ook een minder toegankelijk gedeelte: de controlekamer van de gasdistributie. De controlekamer zit ergens onder het gebouw. Het is een tegen atoomaanvallen beschermde bunker. Omdat de kamer ondergronds is en geen ramen heeft moest men van de Arbodienst 'videoramen' plaatsen zodat de werknemers het idee krijgen dat zij naar buiten kijken.
Ait, ik deed veel urbex en rooftopping. Nieuwe uitdaging?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:53 schreef _--_ het volgende:
Gasunie! groningen. ooit verkozen als mooiste gebouw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding heeft een bunker voor al het gas vervoer in Nederland. zeer zwaar beveiligd met een kluisdeur van meer dan een meter dik. overal vingerafdruk shit enzo. Als daar een aanslag wordt gepleegd en ook op de backup op een andere geheime locatie in Nederland dan ontstaat er anarchisme![]()
En ik heb de privilege gehad om die bunker te bezoeken![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Amoeba is sowieso een kloon van murp of zo.
quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga mezelf straks even in slaap huilen
Tuulijk wel.quote:
Ja was vroeger in heel Nederland zo, meen zelfs in de VS.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef _--_ het volgende:
Overigens heeft groningen wel een kut wet. geen enkel gebouw mag langer worden dan de martinitoren...
dit kut gebouw:[ afbeelding ]
nvmquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja was vroeger in heel Nederland zo, meen zelfs in de VS.
Heb dit wel eens gezien in een filmpje over de hoogste torens ter wereld volgens mij, dat deze hoogte sky rocket ging toen de torens hoger mochten dan de kerken in de VS.quote:
ow lol. interessant weetje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb dit wel eens gezien in een filmpje over de hoogste torens ter wereld volgens mij, dat deze hoogte sky rocket ging toen de torens hoger mochten dan de kerken in de VS.
Heeft er mee te maken dat God zo zijn huis kan zien of zo iets toch, dat vertroebeld zou worden door hoogbouw er omheen.quote:
Als de gemeenteraad van Groningen daarin gelooft, dan kan ik echt gaan janken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heeft er mee te maken dat God zo zijn huis kan zien of zo iets toch, dat vertroebeld zou worden door hoogbouw er omheen.
Geen idee, zal nu misschien gewoon traditie zijn of iets maar ik dacht dat dit vroeger wel was.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als de gemeenteraad van Groningen daarin gelooft, dan kan ik echt gaan janken.
Meh, echte hoogbouw brengt ook nadelen hoor. Helemaal als je zelf een normale woning hebt.quote:
Als jullie het in Groningen houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:22 schreef _--_ het volgende:
gewoon een Groningse manhattan is toch prima?
What's new.quote:
dan moet het sws code rood zijnquote:
Jij hebt het altijd koud.quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
javrouwenkwaaltje, koude handen koude voeten
Lol, memories, wanten met een touwtje eraan.quote:
hahaha jaquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, memories, wanten met een touwtje eraan.
A.d.h.v. kan je analyseren welke taal je spreekt.quote:
ja zoietsquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meest actief/productief na het eten?
Ja precies.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahaha jaraakte je het iig niet kwijt
Truste LL.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ga lekker in bed liggen house of cards kijken
slaap lekker allen![]()
[ afbeelding ]
veel plezier verder
trustequote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ga lekker in bed liggen house of cards kijken
slaap lekker allen![]()
[ afbeelding ]
veel plezier verder
jij nog een fijne dag gewenst op je verjaardagquote:
Apple.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef _--_ het volgende:
mah clicks
[ afbeelding ]
Ik weet echt niet waarom het midden zo rood is
Thanks, dankjewel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij nog een fijne dag gewenst op je verjaardag![]()
Waarom die clicks linksboven?quote:
Nu.quote:
teruggaan van chromequote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom die clicks linksboven?
Oh lol.quote:
Ja als een beest.quote:
Thanks streepie.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:33 schreef _--_ het volgende:
nou dan ga ik ook maar eens slapen. kan ik nog genieten van eerste 2 uur vrij.
Nice, have fun.quote:
Over wat?quote:
Nou en joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wiskunde.
[..]
Die poppenkast.Ik ga als EHBO trommel
Blijf je toch thuis?...quote:
Ja het is niet alsof het verplicht is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Haha was na mijn bachelor niet eens naar uitreiking gegaan
Doe die poppenkast voor mn oudjes. Hebben ze ook weer mooi momentje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Haha was na mijn bachelor niet eens naar uitreiking gegaan
Nouja ga niet met tegenzin, maar iedereen krijgt een veer in zn reet gestoken. Waar heb je eigenlijk een bachelor in?quote:
bestuurskunde. Jij?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja ga niet met tegenzin, maar iedereen krijgt een veer in zn reet gestoken. Waar heb je eigenlijk een bachelor in?
ik ook, de goede sfeer in een ruimte bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook heel wiskundig, ik kan heel goed dingen wissen
jij niet.quote:
Heel vaak, of had je het over hderoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:05 schreef sig000 het volgende:
Heeft er al eens iemand tegen je verteld dat je vervelende druiloor bent?
Ik ga geen smilies quoten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel vaak, of had je het over hdero
Dat gaan we allemaal, maar als het dicht bij je gebeurt is het ineens niet meer zo theoretisch. Sterkte.quote:
Flink doorroken is dan aan te raden, moet er niet aan denken 100.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 04:50 schreef devzero het volgende:
mijn opa ging "jong" de pijp uit met 84, zijn broer had er geen zin meer in nadat hij 100 werd. Geen idee wat mij te wachten staat
??quote:Op donderdag 5 oktober 2017 04:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flink doorroken is dan aan te raden, moet er niet aan denken 100.
100 worden is kut.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 04:59 schreef Hdero het volgende:
Dat je dood wilt, en ik ben geen jochie.
Hugh Hefner werd 91 en hij genkot er toch veel. Maar het is kut als je arm bent. Dat geef ik je.quote:
Geld is het probleem niet, iedereen om je heen overleven, met wat pech je kinderen, daar wringt de schoen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:01 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hugh Hefner werd 91 en hij genkot er toch veel. Maar het is kut als je arm bent. Dat geef ik je.
Ik dacht dat je immobiliteit ging zeggen. Maar goed, das ook een valide punt natuurlijk. .quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet, iedereen om je heen overleven, met wat pech je kinderen, daar wringt de schoen.
Het lichaam is aan slijtage onderhevig, dat ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:06 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je immobiliteit ging zeggen. Maar goed, das ook een valide punt natuurlijk. .
En koppel die twee nou eenmaal met armoede en dan is de pret compleet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het lichaam is aan slijtage onderhevig, dat ook.
Wat versta je onder armoede? Ken mensen met veel geld die geestelijk erg armoedig zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:09 schreef Hdero het volgende:
[..]
En koppel die twee nou eenmaal met armoede en dan is de pret compleet.
Gewoon een ander kunnen betalen om dit dat voor je te doen enzo, zonder geld als bejaarde met zelfs 80 is echt onmogelijk, zie maar dagelijks naar de super te lopen, zal geen hond voor je doenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat versta je onder armoede? Ken mensen met veel geld die geestelijk erg armoedig zijn.
Met de regiotaxi.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:13 schreef Hdero het volgende:
En taxi dagelijks nemen zal er ook niet bij zijn
Bijna gratis en je ziet nog eens wat van de woonplaats onderweg.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is die alweer, moet je toch betalen
Tja dan moet je maar hopen dat de chauffeur geen verkrachter is als je echt immobiel bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bijna gratis en je ziet nog eens wat van de woonplaats onderweg.
Een beetje Benidorm Bastard neemt honkbalknuppel mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:18 schreef Hdero het volgende:
[..]
Tja dan moet je maar hopen dat de chauffeur geen verkrachter is als je echt immobiel bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |