Filmpjes ,et Tan is voor mij net als de frontpage; ik klik er niet op.quote:
wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:25 schreef vincenzo78 het volgende:
1-0 Ajax en 7 minuten blessuretijd.
En ze vroeg om je nummer. Ze raakt opgewonden van FP’ers. Ook ex-FP’ers.
Ik vind het wel schitterend om te zien hoe RTL boos loopt te doen omdat mensen een kritische mening hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Filmpjes ,et Tan is voor mij net als de frontpage; ik klik er niet op.
Ja dwdd en boulevard zijn de enige plekken waar hij aanschuiftquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Filmpjes ,et Tan is voor mij net als de frontpage; ik klik er niet op.
je baas afzeiken is nooit goedquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schitterend om te zien hoe RTL boos loopt te doen omdat mensen een kritische mening hebben.
en de 1-0?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is een tweetje tussen mij en Vasion.
Moet je ff teruglezen.
je bedoelt vibratorsquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dildo’s zijn ook een soort computertjes.
En dan iets durven zeggen over de FPquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-hebben-meer-stress
Interessant zeg.
Mussen zijn leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Interessant zeg.
Nieuws is nieuws.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Interessant zeg.
StormFrontpage*quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan iets durven zeggen over de FP!!!!
huehuehuequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent in de war met Mussert.
Hoeveel mensen kijken er oprecht voor nieuws op de Frontpage van FOK!?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan iets durven zeggen over de FP!!!!
Vrijwel heel extreemrechts Nederland als ik die comments daar van de users en columns van Danny zie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kijken er oprecht voor nieuws op de Frontpage van FOK!?
Lijkt mij dat die meer op De Dagelijkse Standaard // TPO // Geenstijl rondkijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrijwel heel extreemrechts Nederland als ik die comments en columns van Danny zie.
Veel, kan nu uiteraard niet meer bij de cijfers. Het unieke aan de fp is dat het nieuwsrubriek met commentsectie bevat. Dat maakt het dat mensen vaker terugkomen op een nieuwsbericht, dus dat is in cijfers niet heel goed te zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
danny is wel echt zo'n simpele zielquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrijwel heel extreemrechts Nederland als ik die comments daar van de users en columns van Danny zie.
Telegraaf.nl comments zijn leuker.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrijwel heel extreemrechts Nederland als ik die comments daar van de users en columns van Danny zie.
Tilquin Pinot Noirquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanmiddag toch boeler.
Maar wat hebbie nodig dan van t Hopduveltje?
In 2004/2005 was de FP wel de moeite waard, nu al jaren niet meer..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Veel, kan nu uiteraard niet meer bij de cijfers. Het unieke aan de fp is dat het nieuwsrubriek met commentsectie bevat. Dat maakt het dat mensen vaker terugkomen op een nieuwsbericht, dus dat is in cijfers niet heel goed te zeggen
djeez zijn pedoverhaaltjesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees toch liever nieuws op een mainstreamwebsite, hoe subjectief ze mogen zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Veel, kan nu uiteraard niet meer bij de cijfers. Het unieke aan de fp is dat het nieuwsrubriek met commentsectie bevat. Dat maakt het dat mensen vaker terugkomen op een nieuwsbericht, dus dat is in cijfers niet heel goed te zeggen
ad/hln net zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Telegraaf.nl comments zijn leuker.
Bij berichten over Nederlandse sporters is HLN.be puur goud.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die drie sites passen prima in het rijtje met FOK! ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die meer op De Dagelijkse Standaard // TPO // Geenstijl rondkijken.
nee, toen was je een puberquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In 2004/2005 was de FP wel de moeite waard, nu al jaren niet meer..
Alleen Danny is niet de enige die schrijft he. En het is niet zo dat hij berichten moet goedkeuren of aanpassen voordat het erop mag. Daarbij zie ik veel discussie in de comments tussen links en rechts. Is niet een kant te nemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Dagelijkse Standaard is nog echt 100 keer erger dan TPO/GeenStijl. Wat een idiote website is dat zeg, mijn hemel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die drie sites passen prima in het rijtje met FOK! ja.
Ik weiger die joodse krant te lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen liep ik wel op 't einde van mijn puberteitquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, toen was je een puber
toen was het leuker
Dat is niet verboden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees toch liever nieuws op een mainstreamwebsite, hoe subjectief ze mogen zijn.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:38 schreef Lot88 het volgende:
ik ga straks echt heerlijk slapen denk ikelektrische deken
Gaat ie het kijkenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Adames het volgende:
ik ben al 10 minuten naar het verschrikkelijke gekakel van Tan aan het kijken
welke lijpkees linkte dit?
Ik lees alleen 's nachts op Blendle of er wat leuks in de Telesport staat en in deze tijden of er wat nieuws over de formatie is. Voor de rest nada.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weiger die joodse krant te lezen.
Privé niet lezenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen 's nachts op Blendle of er wat leuks in de Telesport staat en in deze tijden of er wat nieuws over de formatie is. Voor de rest nada.
Jij klikte er serieus opquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Adames het volgende:
ik ben al 10 minuten naar het verschrikkelijke gekakel van Tan aan het kijken
welke lijpkees linkte dit?
Blendlequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen 's nachts op Blendle of er wat leuks in de Telesport staat en in deze tijden of er wat nieuws over de formatie is. Voor de rest nada.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nujij nogquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog altijd zonde dat nujij weg is.
Ik lees überhaupt geen nieuws. Lekker rustgevend.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Dagelijkse Standaard is nog echt 100 keer erger dan TPO/GeenStijl. Wat een idiote website is dat zeg, mijn hemel.
nu je het zegtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef Saind het volgende:
Ik maak de kruiswoordpuzzel in de NRC iedere dag
DeMorgen is aids.. De Standaard is een beter Belgisch nieuwsblad..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef Adames het volgende:
ik lees vooral trouw/volkskrant/demorgen/parool
jawel, ik zit op de bank met 2 dekentjes huissokke, schaapje en de verwarming aanquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je het nu koud hebt?
Ik lees louter rechtsextremisme.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen Danny is niet de enige die schrijft he. En het is niet zo dat hij berichten moet goedkeuren of aanpassen voordat het erop mag. Daarbij zie ik veel discussie in de comments tussen links en rechts. Is niet een kant te nemen.
Ik lees altijd wel met plezier de columns van Van Hanegem.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:43 schreef Vasion het volgende:
AD was vrij rot tegen Feyenoord en Koeman destijds, ook met die haakneus vlogger in dienst ben ik maar andere kranten gaan lezen
jezusquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jawel, ik zit op de bank met 2 dekentjes huissokke, schaapje en de verwarming aan
Ja oke, dat is een uitzonderingquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel met plezier de columns van Van Hanegem.
Deze man snapt het. Lekker BNR op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lees überhaupt geen nieuws. Lekker rustgevend.
Ik weiger Alexandertje zijn Blendle te gebruiken. Websites die zich zo infantiel opstellen trek ik niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister oprecht alleen even naar de radio af en toe voor een debatprogramma van de EO.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Lekker BNR op.
Allemaal foute kranten. Vooral het Parool is eng amsterdams.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef Adames het volgende:
Ik denk dat hij samen met Wim Kieft en Henk Hoijtink de enige columnisten zijn die ik nog wel wil lezen.quote:
Verder is het forum totaal niet interessant voor Danny. Zie je ook aan de domkoppen die hier zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik lees louter rechtsextremisme.
Dat doet de NOS tegenwoordig ook..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weiger Alexandertje zijn Blendle te gebruiken. Websites die zich zo infantiel opstellen trek ik niet.
"Je kreeg dit artikel cadeau! Supersympathiek!"![]()
wtf HMFgodquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal foute kranten. Vooral het Parool is eng amsterdams.
Drama ook met die vrouwen en hun gesuper.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weiger Alexandertje zijn Blendle te gebruiken. Websites die zich zo infantiel opstellen trek ik niet.
"Je kreeg dit artikel cadeau! Supersympathiek!"![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Lekker BNR op.
ik heb weinig op met oorlogssentimentquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Allemaal foute kranten. Vooral het Parool is eng amsterdams.
Maar willem is wel fijn ja. Iemand die niet meegaat in de oppertunisme van het voetbal en vertelt wanneer het goed is als dat ook zo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij samen met Wim Kieft en Henk Hoijtink de enige columnisten zijn die ik nog wel wil lezen.
Vind ik ook van Wim Kieft. Henk Hoijtink lees ik alleen omdat die man zo'n compleet andere visie op voetbal heeft dan mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar willem is wel fijn ja. Iemand die niet meegaat in de oppertunisme van het voetbal en vertelt wanneer het goed is als dat ook zo is.
Ik lees alleen de Huis-aan-Huis krant en de wistjedatjes bij de buurtsuper.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:41 schreef Adames het volgende:
Ik luister enkel het nieuws op decibel. Daar hoor je tenminste nog als een kwajongen een prullenbak in de fik heeft gestokenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de Huis-aan-Huis krant en de wistjedatjes bij de buurtsuper.
En als ik buiten kom De Spits en De Metro.
Bestaat de Pers nog?
De Pers gaat over een paar weken naar Feyenoordquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bestaat de Pers nog?
Las trouwens ergens dat jij boeken las over het voetbal in Duitsland?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik ook van Wim Kieft. Henk Hoijtink lees ik alleen omdat die man zo'n compleet andere visie op voetbal heeft dan mij.
al jaren wegquote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bestaat de Pers nog?
Ik lees momenteel Das Reboot van Raphaël Honigstein. Momenteel gaat het nog vooral over de historie van de nationale elftallen waar met name wordt ingezoomd op de Klinsmann-periode van 2004-2006 en die van Löw tot nu.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Las trouwens ergens dat jij boeken las over het voetbal in Duitsland?
Leuk voor je.. Lees voor de gein Oeroeg van Hella Haasse eens..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees momenteel Das Reboot van Raphaël Honigstein. Momenteel gaat het nog vooral over de historie van de nationale elftallen waar met name wordt ingezoomd op de Klinsmann-periode van 2004-2006 en die van Löw tot nu.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Leuk voor je.. Lees voor de gein Oeroeg van Hella Haasse eens..
Na 2000 hebben ze het in Duitsland toch helemaal omgegooid? Die Klinsmann periode is daar al het resultaat van.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees momenteel Das Reboot van Raphaël Honigstein. Momenteel gaat het nog vooral over de historie van de nationale elftallen waar met name wordt ingezoomd op de Klinsmann-periode van 2004-2006 en die van Löw tot nu.
Met name na het echec in 2004 is er verandering ingekomen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Na 2000 hebben ze het in Duitsland toch helemaal omgegooid? Die Klinsmann periode is daar al het resultaat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |