Ja maar dan moet ie er eerst zijn. Weinig kans dat ie er überhaupt inkomt bij mijquote:
quote:Zeg knokkels? Waarom gooi jij mensen uit het raam?
quote:-Het was Justin Bieber
quote:Okee, ga verder waar je mee bezig was
Dizzee Rascal is een friggin' baas!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:22 schreef CindieY het volgende:
Dit heb ik echt al in geen jaren meer gehoord
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie er eerst zijn. Weinig kans dat ie er überhaupt inkomt bij mij
En dan heb je natuurlijk nog buren die dan vragen gaan stellen.
quote:Je mag de straat niet vervuilen. Boete van ¤ 200.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zei nog wel "Sorry", maar Knokkels was onverbiddelijk...
quote:
Heeft ook nog een track met Basement Jaxx gedaan...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dizzee Rascal is een friggin' baas!
Ik moest even een stukje van het nummer luisteren, want het was me een raadsel hoe je hier Keane in hoordequote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer lijkt qua feel trouwens verdomd veel op Spiralling van Keane. Identiek ritme en ook van die schreeuw-geluiden er doorheen...
Ik heb een raar soort voorgevoel dat ik zo nog een minishow doe en dan Spiralling nog wel even draai...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moest even een stukje van het nummer luisteren, want het was me een raadsel hoe je hier Keane in hoorde
wanneer doe je dat? 21:45?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een raar soort voorgevoel dat ik zo nog een minishow doe en dan Spiralling nog wel even draai...
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je ook iets belachelijk vrolijks?
Beetje sipjes ATM.
Vervelend. Niet iets wat je met alcohol kunt verdrijven?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je ook iets belachelijk vrolijks?
Beetje sipjes ATM.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
"White people reunite"? Zong-ie dat nou?
Ja, dat klinkt ... politiek-correcter.quote:
Party people will unite was het volgens mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
"White people reunite"? Zong-ie dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |