SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Welnee joh, spaaractie met honderdduizend zegels die je eerst moet sparenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:09 schreef knokkels het volgende:
Binnenkort bij de Albert Heijn bij een pakje boter?
En dan nog honderd miljoen miljard bijbetalenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, spaaractie met honderdduizend zegels die je eerst moet sparen
Mja, zal toch eerst de ontvangst beter moeten worden. Vaak genoeg nog storing. Ook bij de grote zenders.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is de week van de digitale radio, ik zou best zo'n dab+ willen hebben voor in de auto
Ik vond het altijd wel apart bij de AH. Dat je 10 cent moest betalen voor een zegeltje dat dan de waarde van 10 cent had.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan nog honderd miljoen miljard bijbetalen
Ja, geweldige geluidskwaliteit, etc....quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is de week van de digitale radio, ik zou best zo'n dab+ willen hebben voor in de auto
Disclaimer: deze post van Doedezemaar is mede mogelijk gemaakt door Stichting Promotie DAB+
Neuh, tis geld voor de overheid. Ze kunnen meer DAB+ frequenties veilen ipv FM frequenties.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje merkwaardig... de invloed van de commercie wordt wel érg groot zo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, spaaractie met honderdduizend zegels die je eerst moet sparen
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, geweldige geluidskwaliteit, etc....
Dat dusquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje merkwaardig... de invloed van de commercie wordt wel érg groot zo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, geweldige geluidskwaliteit, etc....
Echt wel! Had jij die niet aan mij getipt?quote:
Neequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt wel! Had jij die niet aan mij getipt?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ventura - Ase![]()
(Geïnspireerd op muziek van Grieg)
De laatste plaat die ik draaide in de show voorafgaand aan mijn N-shows...quote:
Ow ja, vandaar dat ik deze hebquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De laatste plaat die ik draaide in de show voorafgaand aan mijn N-shows...
(Was een vette hint)
Ik had zo'n emo/goth periodequote:
Er waren toch verschillende zangeressen? Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had zo'n emo/goth periodeIk knapte helemaal op Within Tempation af nadat ik ze eens live zag op het bevrijdingsfestival in Groningen. Ze zong behoorlijk vals
Die doet binnenkort een instore optreden in Haarlem.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er waren toch verschillende zangeressen? Ik weet het niet meer
Uit mijn hoofd ken ik Anneke van Giersbergen nog
Niet persoonlijk dan
Nee, met Sharon den Adel. Anneke van Giersbergen is van The Gathering oa.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er waren toch verschillende zangeressen? Ik weet het niet meer
Uit mijn hoofd ken ik Anneke van Giersbergen nog
Niet persoonlijk dan
Ik las "instortend optreden"quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die doet binnenkort een instore optreden in Haarlem.
* Elfletterig ziet een slotje naderen....quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels queuet Havenzangers - 's Nachts Na Tweeën en Count Five Psychotic Reaction
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig ziet een slotje naderen....
Water is natquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig drukt er zonder overleg gewoon alvast een kwartier bovenop, zodat Knokkels rustig kan nadenken of hij verlengt
Ik luister nog steeds naar goth muziek (draai het ook op de radio hier), maar met Within Temptation was ik klaar toen ze helemaal populair gingen lopen doen met één of ander concert waar ze met D-Rect optraden en zeiden dat ze net zo veel van de nieuwe fans hielden als van de fans van het eerste uur enzo, en dat "van die Marilyn Manson-achtige types" wel thuis mochten blijven i.p.v. naar hun concerten te komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had zo'n emo/goth periodeIk knapte helemaal op Within Tempation af nadat ik ze eens live zag op het bevrijdingsfestival in Groningen. Ze zong behoorlijk vals
Tot hoe laat wil je verlengen? Zal ik eerst tot 21:30 uur doen? Tailfox had aangegeven dat hij dan wilde draaien. Geen idee of hij zich hier tijdig meldt...quote:
Woah, how to piss off your fans, lesson 1quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar goth muziek (draai het ook op de radio hier), maar met Within Temptation was ik klaar toen ze helemaal populair gingen lopen doen met één of ander concert waar ze met D-Rect optraden en zeiden dat ze net zo veel van de nieuwe fans hielden als van de fans van het eerste uur enzo, en dat "van die Marilyn Manson-achtige types" wel thuis mochten blijven i.p.v. naar hun concerten te komen.
En hee peeps!
welkom terugquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik was even afgeleid door bezoek, maar ben er nu weer helemaal bij (hoop ik).
Heb hem even een PM gestuurdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:47 schreef knokkels het volgende:
Ik heb er een uurtje bijgedaan, en mocht Tailfox opdraven, kan ik het altijd bijwerken.
Of iemand anders, wanneer die wil draaien
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Woah, how to piss off your fans, lesson 1
En hoi
In het begin was haar uitstraling wel beter, maar ze is wel veranderd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Within Temptation regelmatig moeten ontwijken op festivals, heel hard wegrennen, wat een nare muziek en die Sharon heeft een nare uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |