Dat geldt eigenlijk voor de hele route vanaf de selfie, maar in ieder geval vanaf het moment dat de telefoon offline ging.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
Dat stuk tussen Huis ter Heide (vondst parka, sorry, jas) en De Bilt is dan speculatief.
Zou relevant kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:44 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja want het hele whatsappgesprek van het allereerste moment is integraal op internet gezet natuurlijk
Als het haar groene parka is is het wel een hele belangrijke vondst ja, ik dacht misschien aan een jas(je) die in haar rugtas zat. Ben benieuwd of die parka sporen vertoont van geweld (slijtage/bloedsporen enz). Moet haast wel indien sprake is van een misdrijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:43 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De politie is vrijwel er zeker van, wat betekent dat de kans zeer klein is dat het om een andere jas gaat.
Als er al een ruzie was denk ik eerder dat hij boos was op haar dan andersom. Zij appt een aantal foto's en geeft updates van haar trip, hij negeert het en reageert best wel neutraal daarna. Zit geen emotie in. Als mijn vriendin alleen tijdens slecht weer door de bossen ging fietsen zou ik m'n telefoon vlak bij me houden, ook tijdens een diner. Dat begrijpen anderen heus wel in zo'n situatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:37 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ook mijn gedachte, woordenwisseling met haar vriend en even een ommetje om bij te komen.
Of wel, want dit meisje is weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:44 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Geen idee of het allemaal NLse jongeren zijn. Wat ik wel weet is dat heel veel jongeren een peace teken maken op foto's. Zou daar in dit geval echt niet teveel achter zoeken.
Jai meer weten, tfoe?quote:
Jammer genoeg heb jij als speculatief amateurrechercheurtje in de verste verte niet het recht noch de bevoegdheid zulke privé informatie in te zien. Zet maar uit je hoofd dus.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:47 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Jai meer weten, tfoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:49 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb jij als speculatief amateurrechercheurtje in de verste verte niet het recht nog de bevoegdheid zulke privé informatie in te zien. Zet maar uit je hoofd dus.
Het aantal verkochte platen van Tony van Heemschut.quote:
Vooral dat laatste kunnen wij inderdaad niet weten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:48 schreef zoekoog het volgende:
Hoe kun je weten dat dat bij de Hollandse Rading was en dat zij dit schreef?
Alibi.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef zomer86 het volgende:
Die vriend heeft het niet gedaan? Op basis waarvan ook?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:49 schreef maily het volgende:
[..]In Sterrenburg zitten ook mocro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just sayin'.Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
Er zijn geen enkele verdenkingen + alibi.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef zomer86 het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:49 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het aantal verkochte platen van Tony van Heemschut.
Ik steek altijd vier vingers op. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo vaak, krijg ik een biertje in de kroeg van iemand aan de andere kant van de bar? Ff een peace tekentje als bedankje, worst case scenario krijg je een extra biertje.
Jij bent zo, hij is wat neutraler. Mensen verschillenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:46 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Als er al een ruzie was denk ik eerder dat hij boos was op haar dan andersom. Zij appt een aantal foto's en geeft updates van haar trip, hij negeert het en reageert best wel neutraal daarna. Zit geen emotie in. Als mijn vriendin alleen tijdens slecht weer door de bossen ging fietsen zou ik m'n telefoon vlak bij me houden, ook tijdens een diner. Dat begrijpen anderen heus wel in zo'n situatie.
Ik heb een vriend/kennis/whatsver van hem op Facebook en zag dat vermissingsbericht na 5 min al na het posten. Vond het ook maar een heel droog, feitelijk verhaal. Nu zit er meer uitweiding bij, maar ik vond het eerst een heel vreemd bericht qua toon voor iemand wiens vriendin kwijt is. Afin, ik hoop van harte dat hij er niks mee te maken had, maar een ruzie zou me niks verbazen nee.
Zo werkt het strafrecht niet hèquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:50 schreef zomer86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |