Dat ze haar kleren bewust zelf daar heeft achtergelaten is heel erg vergezocht vind ik. Want dan ben je echt compleet gestoord tot de max als je dat je naasten gaat aandoen en al deze commotie op gang zet voor niks. Ze komt op niet zo over.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Welke denk je aan EternalNow? (Oprechte vraag) Dat zij zelf haar kleren heeft gewisseld voor een ander setje kleding en de kleren weggegooid heeft als dwaalspoor, om tijd te kopen, en dat ze in een auto is gestapt vrijwillig bij iemand en de grens over is nu? De politie sprak erover dat de toestand waarin de kleding werd gevonden dat dat vreemd was, maar wat er vreemd aan was, daar stopte de informatie...Heel ver gezocht, geef ik toe, maar,..is het uit te sluiten?
Dit begint steeds meer op een BNW topic te worden zo. Al die Japanners staan al jaren lang zo op foto’s, en dat is echt al een poosje overgenomen over de hele wereld, ook door tieners hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een redelijke gedachtegang idd.
idioot dat V-teken van vrede, tenzij er ruzie was wellicht.
Van mij niet, heeft er niks mee te maken. Ik zeg dat ze is ontvoerd en dat haar fiets is meegenomen ergens rond de locatie bij het Berkenlaantje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Protoplanet het volgende:
Ik begrijp van de FOK!-rechercheurs dat haar vriend per direct van z'n bed moet worden gelicht
Is in vermissingszaken wel vaak de meest logische eerste gedachte. Betekent niet dat dat hier ook zo is, maar als jij een in donkere kleding gehulde man ziet rondsluipen rond een kapitale woning, denk jij dan ook direct aan een bewoner die zijn sleutels kwijt is?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Protoplanet het volgende:
Ik begrijp van de FOK!-rechercheurs dat haar vriend per direct van z'n bed moet worden gelicht
Mona Lisa zit er ook tussen, nu ben ik daar geweest in het Louvre en ik kan je vertellen dat dat niet klopt. Maar zijn dit allemaal NLse jongeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1920&bih=949
De foto met de ree, volgens mij geen hert (doet er verder niet toe), is gemaakt voor de selfie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:36 schreef zoekoog het volgende:
Waar is die foto gemaakt van het hertje? Ik zit nog steeds met die vraag en de vraag : Is het mogelijk, dat de foto van het hertje eerder is 'gemaakt' dan de foto met de selfie met 'peace teken'? Het staat wel vóór die éne bij dat kruispunt die verzonden is , maar is kan dit hertje-fotootje dan eerder gemaakt zijn in theorie?
Lijkt mij ook... Het is, volgens mij, pas gestopt met regenen toen het al donker was.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
De foto is toch gemaakt bij hollandsche rading? En is dus gemaakt voor de selfie met het peace teken.
sorry ik bedoelde het andersom.. kan de selfie eerder zijn gemaakt dan het hertje?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
De foto is toch gemaakt bij hollandsche rading? En is dus gemaakt voor de selfie met het peace teken.
Wat is er mis met die foto überhaupt? Ze wil door moeilijk te kijken laten zien god wat een bagger weer het is; niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:41 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De foto met de ree, volgens mij geen hert (doet er verder niet toe), is gemaakt voor de selfie.
De onderkant van die foto is te zien in de screenshot.
[ afbeelding ]
Goeie troll.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mona Lisa zit er ook tussen, nu ben ik daar geweest in het Louvre en ik kan je vertellen dat dat niet klopt. Maar zijn dit allemaal NLse jongeren?
Goei en integraal idd. Plus misschien relevante gesprekken eerder op Whatsapp.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef NoXia het volgende:
Kan iemand het screenshot nog eens posten van het WhatsApp gesprek incl het hert?
De politie is vrijwel er zeker van, wat betekent dat de kans zeer klein is dat het om een andere jas gaat.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef Joppiez het volgende:
Het is toch helemaal niet bekend of de jas die gevonden is de groene parka betreft?
Echt hè, tering. Hoe nemen die mensen zich nog serieus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Protoplanet het volgende:
Hertje ziet eruit als een paar maanden zeker, dus lijkt me van niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef zoekoog het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde het andersom.. kan de selfie eerder zijn gemaakt dan het hertje?
Sws geen sprake van een parka imho.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:42 schreef Joppiez het volgende:
Het is toch helemaal niet bekend of de jas die gevonden is de groene parka betreft?
Geen idee of het allemaal NLse jongeren zijn. Wat ik wel weet is dat heel veel jongeren een peace teken maken op foto's. Zou daar in dit geval echt niet teveel achter zoeken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Mona Lisa zit er ook tussen, nu ben ik daar geweest in het Louvre en ik kan je vertellen dat dat niet klopt. Maar zijn dit allemaal NLse jongeren?
Ja want het hele whatsappgesprek van het allereerste moment is integraal op internet gezet natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goei en integraal idd. Plus misschien relevante gesprekken eerder op Whatsapp.
Hoe lang kende ze die gast al btw?
Dat geldt eigenlijk voor de hele route vanaf de selfie, maar in ieder geval vanaf het moment dat de telefoon offline ging.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
Dat stuk tussen Huis ter Heide (vondst parka, sorry, jas) en De Bilt is dan speculatief.
Zou relevant kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:44 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja want het hele whatsappgesprek van het allereerste moment is integraal op internet gezet natuurlijk
Als het haar groene parka is is het wel een hele belangrijke vondst ja, ik dacht misschien aan een jas(je) die in haar rugtas zat. Ben benieuwd of die parka sporen vertoont van geweld (slijtage/bloedsporen enz). Moet haast wel indien sprake is van een misdrijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:43 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De politie is vrijwel er zeker van, wat betekent dat de kans zeer klein is dat het om een andere jas gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |