Parka is volgens mij een merk en een bepaalde soort, je kunt ze nog steeds kopen ook. Heb ik in de jaren 70 ook gehad, toen waren ze ineens in de mode.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:29 schreef Silven het volgende:
Kwam er zojuist achter dat ik een groene herfst/lente jas heb wat waarachijnlijk ook een “parka” is. :0
Wist ik het maarquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet zonder reden? Had ze ruzie met haar vriend? Werd ze nat geregend en dus maar vrede, einde ruzie, dan kom ik naar huis.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Parka is volgens mij een merk en een bepaalde soort, je kunt ze nog steeds kopen ook. Heb ik in de jaren 70 ook gehad, toen waren ze ineens in de mode.
Ik weet alleen Pat Condell die het gebaar maakt na zijn filmpjes. Verder betekent het "vrede" van de "V" die je maakt met je vingers. Kun je dus gebruiken als je met je geliefde ruzie hebt gehad en je staat nu in de zeikregen. Verklaart misschien ook waarom ze zogenaamd om half 5 een urenlange fietstocht moest gaan maken. Uit kwaaiigheid, na een ruzie?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Je zoekt er teveel achter. Het is niets anders dan een simpele begroeting omdat ze een selfie maakt.
Nog steeds nee. Sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was ook een merk meideke, volgens mij.
Nee niet gevonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:34 schreef zomer86 het volgende:
Is dat hertje al gevonden? Misschien weet die meer.
Of ze had ruzie, en signalt nu Vrede? Zand erover?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:30 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Wie weet is het een standaard teken tussen haar en haar vriend? Of een karaktertrekje van haar.
Of Illimuntie, natuurlijk.
Nee. Het is gewoon een simpele begroeting. Hetzelfde als "Hoi" of iemand die zijn duim opsteekt:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet alleen Pat Condell die het gebaar maakt na zijn filmpjes. Verder betekent het "vrede" van de "V" die je maakt met je vingers. Kun je dus gebruiken als je met je geliefde ruzie hebt gehad en je staat nu in de zeikregen. Verklaart misschien ook waarom ze zogenaamd om half 5 een urenlange fietstocht moest gaan maken. Uit kwaaiigheid, na een ruzie?
Ja, wou al zeggen, ik bedoel je moest in de jaren 70 wel een echte parka hebben, waren ook neppers, geloof ik.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Nog steeds nee. Sorry![]()
Het is wel een bepaald soort jas, maar geen merk.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet alleen Pat Condell die het gebaar maakt na zijn filmpjes. Verder betekent het "vrede" van de "V" die je maakt met je vingers. Kun je dus gebruiken als je met je geliefde ruzie hebt gehad en je staat nu in de zeikregen. Verklaart misschien ook waarom ze zogenaamd om half 5 een urenlange fietstocht moest gaan maken. Uit kwaaiigheid, na een ruzie?
Ik zou in de Soesterduinen gaan zoeken dan...quote:
Ja, ook mijn gedachte, woordenwisseling met haar vriend en even een ommetje om bij te komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een redelijke gedachtegang idd.quote:
Alleen te koop bij de legerwinkel, net Als bomberjacks.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wou al zeggen, ik bedoel je moest in de jaren 70 wel een echte parka hebben, waren ook neppers, geloof ik.
De foto is toch gemaakt bij hollandsche rading? En is dus gemaakt voor de selfie met het peace teken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:36 schreef zoekoog het volgende:
Waar is die foto gemaakt van het hertje? Ik zit nog steeds met die vraag en de vraag : Is het mogelijk, dat de foto van het hertje eerder is 'gemaakt' dan de foto met de selfie met 'peace teken'? Het staat wel vóór die éne bij dat kruispunt die verzonden is , maar is kan dit hertje-fotootje dan eerder gemaakt zijn in theorie?
Zoiets, en daar maakt hij van: ze gaat een urenlange fietstocht maken. Dat is sws gek wmb.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:37 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ook mijn gedachte, woordenwisseling met haar vriend en even een ommetje om bij te komen.
Elk detail is van belang imho.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Alleen te koop bij de legerwinkel, net Als bomberjacks.
Maar goed, ik zal ophouden met dit offtopic geneuzel. Sorry.
Ik doe het ook zo vaak, krijg ik een biertje in de kroeg van iemand aan de andere kant van de bar? Ff een peace tekentje als bedankje, worst case scenario krijg je een extra biertje.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of ze had ruzie, en signalt nu Vrede? Zand erover?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:29 schreef Silven het volgende:
Kwam er zojuist achter dat ik een groene herfst/lente jas heb wat waarachijnlijk ook een “parka” is. :0
De politie zal hen dankbaar zijn, want dit hadden ze natuurlijk nooit zelf kunnen bedenken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:39 schreef Protoplanet het volgende:
Ik begrijp van de FOK!-rechercheurs dat haar vriend per direct van z'n bed moet worden gelicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |