Geplaatst op Facebook door de vriend van Anne op Zaterdag 30 september met de tekst "Laatste omgevingsbeeld".quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wie heeft dit gelekt? Waar komt dit vandaan?
Kan deze foto van het hertje later zijn 'gemaakt' dan de foto bij de stoplicht selfie met 'peaceteken'?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is vermoedelijk de foto die ze stuurde om 18:16 behorende bij het tekstberichtje "Ben nu bij Hollandse rading"
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe goed is er gezocht bij het spoor waar de telefoon uitviel?
Waar ik aan zit te denken is dat bv. iemand die telefoon voor een aankomende trein op de rails heeft gelegd om er zeker van te zijn dat die onbruikbaar is.
Dank.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:13 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
Er vindt in dit gebied geen nader onderzoek meer plaats. Het bewuste gebied is inmiddels vrijgegeven door de politie. #annefaber
https://twitter.com/PolitieUtrecht/status/915639850132484096
dus kennelijk zijn ze er van overtuigd dat ze daar niet meer is.
Ik heb het vanmiddag gelezen en het hoeft m.i. dan niet eens zo nauwkeurig te zijn tussen al dat groen..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:14 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
misschien nog interessant om te lezen?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oon-werd-achterhaald
Waarom zou je als je het ook kunt verkopen? Net zoals een gestolen scooter of fiets..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:17 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht
Omdat jongere (en allemaal uitvoerig besproken in de vorige delen)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou dat dat V-teken gemaakt hebben btw?
Omdat je dan een spoor achter laat dat mogelijk naar jou kan leiden..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom zou je als je het ook kunt verkopen? Net zoals een gestolen scooter of fiets..
?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat jongere (en allemaal uitvoerig besproken in de vorige delen)
En jas (niet parka) ergens weggegooid en niet in kliko (of kledingbak bij een Appie) gegooid dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dus gewoon met fiets en alles in een busje ontvoerd
Of ze wil bewust niet gevonden worden
Beetje oppimpen en door de wasstraat. Verkoop het voor een habbekrats en men staat in rijen voor de deur..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Omdat je dan een spoor achter laat dat mogelijk naar jou kan leiden..
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou dat dat V-teken gemaakt hebben btw?
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:26 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
De één noemt het een peace-teken, ik noem het zelf een overwinningsteken (Victory) of is het een afscheidskusje ( Ik zie daar wel eens op de vingers dezelfde kleur als op haar lippen (lippenstift), dus even met de vingers langs de lippen , kusje erop , en dan tonen aan vriend met selfie...afscheidskus? allemaal speculatie.. ik zal het nooit te weten komen..
Het is in ieder geval niet echt usance dat je het V-teken maakt, omdat je nat geregend wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:26 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
De één noemt het een peace-teken, ik noem het zelf een overwinningsteken (Victory) of is het een afscheidskusje ( Ik zie daar wel eens op de vingers dezelfde kleur als op haar lippen (lippenstift), dus even met de vingers langs de lippen , kusje erop , en dan tonen aan vriend met selfie... allemaal speculatie.. ik zal het nooit te weten komen..
Ja, maar toch niet zonder reden? Had ze ruzie met haar vriend? Werd ze nat geregend en dus maar vrede, einde ruzie, dan kom ik naar huis.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Tjonge, jij bent al bejaard of niet? Dit deed men in de jaren 70 al. Een peace teken.
Je zoekt er teveel achter. Het is niets anders dan een simpele begroeting omdat ze een selfie maakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet echt usance dat je het V-teken maakt, omdat je nat geregend wordt.
Kan wel zijn ze gaat weg met ruzie met die gozer van haar, wordt nat geregend, en maakt dan (omdat ze nat is geregend) het V-teken als in vrede, bij leggen? Dan kom ik naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |