abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177330308
Hier een foto dan, niet mijn hond maar wel door mij gefokt. Puppy Wit uit ons eerste nestje, zo'n knappe kerel O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn broer puppy Groen, ook al zo'n knappe reu O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is mijn eigen setje, met extra puppy Roze uit het tweede nest (die met de halsband) :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_177335745
Mijn drie knappe mannen O+

pi_177337884

Jimmy. 7 maanden. Soms compleet gestoord en onhandelbaar. Maar ook wel lief. En een deugniet.
Dat zie je niet aan hem, dus ik zeg het er even bij :P :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177351403
Schop!!

Niet meer hondjes op FOK!???
pi_177352203
Ik heb ook nog een smeerpoets :)

I solemnly swear i'm up to no good
pi_177353524
Loebes O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:15:46 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_177357602
Hoe gaat het met Sjefke Bos?
Mijn trio, zonder Billy, maar met Ruben <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_177358144
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:57 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Jimmy. 7 maanden. Soms compleet gestoord en onhandelbaar. Maar ook wel lief. En een deugniet.
Awww een Cardigan! Wat een mooierd O+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_177367405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:36 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Awww een Cardigan! Wat een mooierd O+
mooiste van het nest 8-)

Als ie nou ook nog net zo lief was als dattie mooi is :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 februari 2018 @ 11:25:58 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_177410739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 02:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Goeie nickname! Hoe is het gegaan?

Hier nogal wat verandering qua roedel... 9 weken geleden weer met spoed een herplaatser opgehaald. Ruben is 1,5 en had tot nu toe in een grote roedel in een tuin gezeten ergens. Past zich goed aan hier. Is alleen bang voor mannen.
Ook een naakthond trouwens.
Helaas is twee weken geleden mn mooiste liefste Billy overleden. Hij mocht vanwege slecht hart en auto immuumziekte helaas net geen 11 worden. Ik mis hem echt vreselijk en Sjon Leo en Ruben ook...
:o Billy!!!!

lees t nu pas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_177410840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
O+ ik ben niet zo'n fan van honden :@

Ik hou van labradors O+
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:29:54 #62
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177412302
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:57 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd al een leuk ras gevonden. Die oren.... O+
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177412353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Goed O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_177412692
Je raekt an de dinge geweun.
pi_177645320
Goedenavond allen :)
Ik ben op zoek naar wat tips.
Vanaf zaterdag komt onze eerste hond bij ons wonen. Erg leuk en spannend allemaal.
Wat kunnen we zelf doen om de overgang van zijn opvanggezin naar ons allemaal zo makkelijk en stressloos mogelijk voor hem te maken ?
Hij is gelukkig al erg makkelijk van zichzelf. Niet veeleisend, wel lekker speels en gewoon erg lief.
Meneer is echter wel stressgevoelig en heeft daar ook druppels voor.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_177645999
Leg nu alvast een dekentje bij hem (waar hij nu woont) en neem dat zaterdag weer mee terug. Dan heeft hij een vertrouwd ruikend plekje.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_177646332
En haal hem vroeg op zodat hij alvast een hele dag heeft om een beetje te wennen.
pi_177657099

[ Bericht 100% gewijzigd door humpty op 07-03-2018 10:02:21 ]
pi_177692769
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:44 schreef valentijn101 het volgende:
Leg nu alvast een dekentje bij hem (waar hij nu woont) en neem dat zaterdag weer mee terug. Dan heeft hij een vertrouwd ruikend plekje.
Dat zal helaas niet lukken, aangezien hij nu nog in Groningen zit, en ik in midden Limburg _O- :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_177692804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En haal hem vroeg op zodat hij alvast een hele dag heeft om een beetje te wennen.
We zijn rond 12:30 in Groningen, hem ophalen en alles tekenen, overdracht regelen en naar huis.
Denk dat we rond 17:00 thuis zijn als alles goed gaat. Maar we hebben de zondag ook nog, en ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik anderhalve week thuis kan werken.
pi_177696672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]

We zijn rond 12:30 in Groningen, hem ophalen en alles tekenen, overdracht regelen en naar huis.
Denk dat we rond 17:00 thuis zijn als alles goed gaat. Maar we hebben de zondag ook nog, en ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik anderhalve week thuis kan werken.
Je had een t-shirt op kunnen sturen. Nu moet het dus de andere kant op: je leent wat uit het geboortehuis en over een paar maanden stuur je het terug, als het iets is wat ze liever niet definitief kwijt zijn.
  donderdag 8 maart 2018 @ 23:12:48 #72
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_177696904
Ik ben nog geen fokker tegengekomen waar ik geen deken of lap of speeltje met nestgeur heb meegekregen. Of is het geen puo omdat ie stessdruppels krijgt?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_177696967
Misschien willen ze wel een nestdoekje of knuffeltje meegeven? Alstie stressgevoelig is: niet teveel mee ondernemen meteen. Eerst wennen aan jullie en zn nieuwe omgeving en zorgen dat ie veel slaapt om alle nieuwe indrukken te verwerken.
pi_177896203
Hoi!
We zijn nu een week verder, en alles gaat boven verwachting goed, al vanaf dag 1 :D
Beau is lief, aanhankelijk, makkelijk, en gewoon supertof. Vandaag hebben we hem voor de eerste keer naar de dagopvang gebracht, zodat hij daar ook aan kan wennen als hij vanaf volgende week 2x per week overdag daar naartoe gaat :)
Ook dat ging super! Meneer is volop geknuffeld (alle meiden liepen met hem weg), verwend, en is nog eens gewassen ook nog.
Enige probleem is alleen thuis blijven. Als wij de deur uit gaan, en hij alleen thuis is, joekelt en piept hij de hele boel bij elkaar dus dat is even iets waar we nog aan moeten werken.

Foto van Beau! :)
pi_177896399
Wat fijn dat het zo goed gaat.

Dat alleen thuis blijven zal opgebouwd moeten worden. Maar met genoeg tijd en aandacht komt dat vast helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')