Exact. Heb het net geprobeerd. Werkt gewoon.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:49 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
As I understand it the photo files in iCloud Photo still have their metadata (including date/time) attached while I have found that downloading them strips this off.
You have access to all metadata for the Photos in iCloud Photo Library, if you access your iCloud Photo Library using the Photos .app and not the web interface.
dus het kan, maar moeten ze wel de telefoon fysiek vinden.
Er is geen doel, noch een discussie. Het is een antwoord op een vraag.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef Stupidisco het volgende:
Ik volg het niet helemaal, maar wat is precies het doel van de discussie die er nu is over de locatie van de selfie-foto?
Oh? Dat was me nog niet opgevallen... Zal nog eens kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar kijk eens naar de achtergrond. Het lijkt alsof ze midden op de weg staat.
Waarschijnlijk/Vermoedelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef Infection het volgende:
Heb dit niet zo gevolgd, maar er was dus een jas gevonden in het bos bij Huis ter Heide waardoor de politie nu dat bos aan het uitkammen is? Was het daadwerkelijk haar jas?
Nee, is niet een verdachtequote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
Die vriend is ook verdacht neem ik aan? Raar gevoel erbij.
Die heb ik gemist. Maar dat doet niks af aan het iCloud verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:52 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
de locatie van de laatst genomen foto, die met dat hert
Dat is niet de laatste, maar vermoedelijk voorlaatste foto die ze stuurde om 18:16 uurquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:52 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
de locatie van de laatst genomen foto, die met dat hert
Waarschijnlijk wel, maar dat gaan ze vermoedelijk niet aan de grote klok hangen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zouden ze nu toch wel moeten weten?
Misschien beter als ze dat wel deden. Eventuele getuigen zouden de jas kunnen herkennen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat gaan ze vermoedelijk niet aan de grote klok hangen.
Als ik eerlijk ben, had ik verwacht dat ze al gevonden zou zijn...quote:
De familie en/of vrienden zullen het ook wel herkennen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Misschien beter als ze dat wel deden. Eventuele getuigen zouden de jas kunnen herkennen.
Klopt. Maar ik bedoel dat getuigen het op de dag zelf gezien zouden kunnen hebben en misschien weten waar ze haar voor het laatst gezien hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De familie en/of vrienden zullen het ook wel herkennen.
Ja, dat is ook wel merkwaardig. Zó immens is dat gebied toch ook niet....quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:57 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, had ik verwacht dat ze al gevonden zou zijn...
Ondanks dat, in mijn ogen, de kans klein is, zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
en tijdens de bruiloft (feest) ? Ik ga ervan uit dat de politie dat heeft uitgezocht en de politie beschouwt hen niet als verdachtenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hij thuis was en later naar een bruiloft ging? Vind het geen sterk alibi, aangezien het niet te controleren is waar hij was voor de bruiloft.
Precies...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel merkwaardig. Zó immens is dat gebied toch ook niet....
Ik ben bang dat men die fase al voorbij is? Weet ook niet alles, hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedoel dat getuigen het op de dag zelf gezien zouden kunnen hebben en misschien weten waar ze haar voor het laatst gezien hebben.
Hebben ze ook metaaldetectoren bij zich?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En daar weer achter loopt een bataljon journalisten om alles op camera vast te leggen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat men die fase al voorbij is? Weet ook niet alles, hoor.
Jij moet intussen toch wel een expert zijn, dacht ik zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ben ook wel benieuwd of er al bekend is wie die mensen bij de bushalte nou waren en of ze wat vernomen hebben die dag.
Ik weet wel hoe het ongeveer in zijn werk gaat ja. Maar voor de details moet je toch echt bij de politie/recherche zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij moet intussen toch wel een expert zijn, dacht ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |